cau visiem.ir iepirkts avio Riga-Cebu-Riga 25.01.2024-13.02.2024 Tagad pētu iekšējo pārlidojumu cebu-corona-cebu ar philipines airlines un man piedava pie bagāžas pievienot tikai 10kg bagazu vai ari neko.Vai es kko nesaprotu vai varetu but ka lielo bagazu nav opcija pievienot?
Jaizvelas ECONOMY VALUE tarifs un tur jau bus iekljauti 20 kg nododamas bagazas.
Bikinj letak bus ar Cebgo (Cebu Pacific airlines), bet starpiba nieciga. Cenu limenis mani nepatikami parsteidza. Radas, ka Filipinu letie iekshejie parlidojumi ir jau pagatnee. Vismaz izveletajaa periodaa tie riktigi "iesparda", ja salidzina ar shis ziemas iekshejo Peru parlidojumu cenu.
Jaizvelas ECONOMY VALUE tarifs un tur jau bus iekljauti 20 kg nododamas bagazas.
Jā,Viestur,paldies-sakuma jaizvelas uzreiz lidojuma klase,bet philipinairlines klase kur ieklauta lielā bagāža saucas Comfort Class.
Bikinj letak bus ar Cebgo (Cebu Pacific airlines), bet starpiba nieciga. Cenu limenis mani nepatikami parsteidza. Radas, ka Filipinu letie iekshejie parlidojumi ir jau pagatnee. Vismaz izveletajaa periodaa tie riktigi "iesparda", ja salidzina ar shis ziemas iekshejo Peru parlidojumu cenu.
nu man sanak krietni letak ar cebu pacific.Ja philipin airlines ar Comfort jeb ieklautu lielo bagazu ir 12227 PHP(jeb ap 203 eur) tad Cebu pacifik 8208 PHP jeb 137 eur
varbut kads vairak celojis tieshi pa Cebu salu-Oslob,Kawasan utt,ir doma kadas 3 d pavadit izpetot sho salu.Bushu pateicigs par kadu info,linku par aprakstiem(diemžēl te atrast caur meklētaju nav opcijas) utt
Par Oslob ir daudz INFO - pamata aktivitāte - vaļu vērošana, peldot ūdenī blakus valim:
https://guidetothephilippines.ph/articles/ultimate-guides/oslob-cebu-tra...
.
Izlēmām Oslob vietā paķert 3 dienas uz Siargao salu.Kads tur ir bijis?
Siargao noteikti vajag vairāk par 3 dienām. esmu bijis tur 2x.
skatos normala cena Cebu-Siargio(turp atpakal) bet vispar nav opciju iekeset lielas bagazas.shito isti nesaprotu-tip tagad tirgo biletes tiem kas lido bez bagazas un tad kad sapirks tie kas grib ar lielo bagazu tikai tad paradisies opcija atkekset 20kg ?
skatos normala cena Cebu-Siargio(turp atpakal) bet vispar nav opciju iekeset lielas bagazas.shito isti nesaprotu-tip tagad tirgo biletes tiem kas lido bez bagazas un tad kad sapirks tie kas grib ar lielo bagazu tikai tad paradisies opcija atkekset 20kg ?
Izvēlies nākošo dārgāko tarifu "Go easy" un būs iespēja pievienot 20 kg CHECK-IN bagāžu:
https://www.cebupacificair.com/booking/select-flight
Zem tarifa ir skaidri rakstīts, ka var būt tikai viena 20 kg bagāža. Tu nezin kāpēc otrreiz uzkāpj "uz tā paša grābekļa", lai gan tev vienkārši bija jaieklikšķina nākamājā stabiņā pa labi Tevis ieliktajā bildītē.
Viņš taču rāda bildi, kur visi citi varianti, izņemot pirmo, ir "not available"!
tā problema ir sekojoša-ja konkreto lidojumu izvelos caur skysacaneri bet ka pardeveju panemu tieshi Cebu Pacifik un pat ne kadu citu starpnieku tad atveras tada opcija ka es imetu nesenaja skrinshota,kur ir pieejams tikai Go Basic,bet ja es tieshi tos pašus laikus ,reisus un dienu eju pa tiesho no majaslapas tad atveras visas opcijas-gan Go Bqasic,gan Go easy,gan Go Felxy,un kas inetersanti visi shie 3 varianti ir par vienu un to pashu cenu,kas ta bik mulsina.Tapec es sakuma samulsu ierogaut tikai ka ir opcija Go Basic un parejas not available.
Skyscanner pats nekad nepardod biljetes pa tiesho. Perkot pie starpnieka parasti ir opcija, pievienot bagazu par atsevishku samaksu. Tas var but dargak nekaa pa tiesho aviokompanijas majas lapaa, bet katram pasham jaizvertee. Divainaa kartaa man pirms stundas CEBGO majas lapaa ari visi dargakie varianti ar bagazu bija pieejami.
Man gan CEBGO majas lapa katram dargakajam variantam rada bases cenu + atsevishkju piemaksu. Piemaksas nav tikai pasham letakajam (go basic).
Cebu-Siargao-cebu nopirku-videja cena sanaca ap 80 eur ar CebuAir.Tagad man japerk Cebu-Busuanga-Cebu bet japerk pie philipinesairlines un sākās problēmas-ja cilvekam bez bagāžas cena ir plus minus 80 eur turp atpakal tad lai pievienotu 20kg ir kada nesaprotama cena-ka jau te ieprieksh runajam tas tarifs ir jaizvelas sakuma vai nu economy supersaver tai dalai kas lido bez bagazas un Economy value tiem kas lido ar 20kg bagazu un te sākas nesaprotamais-pec idejas bagazas cenai butu jabut tadai kada jua nu ir kurai avio kurai 20 kurai 30 kurai 40 eur turp atpakal par cemodanu,bet shai kompanijai cena ir x6 ja panem economy value.
Jautajums -vai kads zin vai philipinesairlines ir opcija pec economy supersaver bileshu nopirkashanas piepirkt atsevishki bagazu tiem kam ta ir nepiecieshama? Tagad ir ta ka standarta bileti var nopirkt pa 80 eur bet ar bagazu sanak ap 300 eur turp atpakal.
Kapec neperku pie CebuAir sho reisu-ir ta ka mes ielidojam no Siargio cebu plkst 11.05 un talak uz Cebu ir tikai 2 tiešie reisi ar Cebu Air 12.25 un ar PhilipAir 13.10
ja ar Cebu var nopirkt pa cik necik sakrigu cenu tad PhilipAir ir kosmoss.Vel jautajums-vai Cebu lidosta uz ikeshejo reisu (Siargio-Cebu-Busuanga) ir OK 1 st 20 min(jaceko vel liela bagaža) vai tas ir riskanti?
un vel kas ir interesanti-ja perk caur skyscaner konkreto Philipinailines reisu tad vispar nav opcijas izveleties lielo bagazu ir tikai kkada defaulta opcija ar 10kg bagazu un vinu var vai nu nonemt vai atstat-pievienot vaiark kg nevar.... Varbut perkot caur dileriem shada opcija ir ,vel neesmu testejis,gribejas pirkt pie tiešā pārdevēja.
Neesi jau pirmo reizi Filipīnās. Tiešām līdz šim neviens iekšējais reiss tur nav kavējies? Man daudzo Filipīnas apmeklējumu gaitā liekas ka puse no reisiem stabili ir 1-2h kavējuši. Pat 2h05 starp nesavienotiem reisiem tur ir gana riskanti
Man arī 3 st. ir kavējies iekšējais reiss no MNL uz Kalibo. It īpaši kavējas vakara reisi ar izlidošanu pēc 16.00.
Par tām Philippine airlines cenām - jā ir dārgi ar to lielo bagāžu uz Busuanga, bet, cik atceros, lidoja tikai mazās lidmašīnas un tāpēc arī ir dārgi. Vai tiešām 30 grādu karstumā nevar iztikt ar 10 kg bagāžu, ja galvenais lidojums ir no RIX. Var jau nevest līdzi visu savu garderobi. Arī veļas mazgāšana gandrīz visur Filipīnās ir pieejama, ja dzīvo vairākas dienas vienā vietā. un nav superdārga. Es visur, izņemot Īslandi, esmu izticis ar 10 kg. Un vēl - ja ir kadi parbraucieni Filipinu iekshienee un sanak braukt ar jeppeney vai "tricekli", tad to lielo bagazhu nav isti, kur likt, jo parak maz vietas.
Neesi jau pirmo reizi Filipīnās. Tiešām līdz šim neviens iekšējais reiss tur nav kavējies? Man daudzo Filipīnas apmeklējumu gaitā liekas ka puse no reisiem stabili ir 1-2h kavējuši. Pat 2h05 starp nesavienotiem reisiem tur ir gana riskanti
Pievienojos. Mana pieredze (gan gadus 7 atpakaļ) - no 7 reisiem ar Cebu Pacific laikā, manuprāt, bija 1.. daļa pilnīgi noteikti kavējās par 1-2 h, divi - par vairāk nekā 4h... Tur noteikti nedrīkst taisīt īsus savienojumus ! Tad viņiem "heavy traffic", tad "operational reasons", tad vienkārši bez iemesla.. pasarg dies' būs īss savienojums uz starptautisko reisu.
Par tām Philippine airlines cenām - jā ir dārgi ar to lielo bagāžu uz Busuanga, bet, cik atceros, lidoja tikai mazās lidmašīnas un tāpēc arī ir dārgi. Vai tiešām 30 grādu karstumā nevar iztikt ar 10 kg bagāžu, ja galvenais lidojums ir no RIX. Var jau nevest līdzi visu savu garderobi. Arī veļas mazgāšana gandrīz visur Filipīnās ir pieejama, ja dzīvo vairākas dienas vienā vietā. un nav superdārga. Es visur, izņemot Īslandi, esmu izticis ar 10 kg. Un vēl - ja ir kadi parbraucieni Filipinu iekshienee un sanak braukt ar jeppeney vai "tricekli", tad to lielo bagazhu nav isti, kur likt, jo parak maz vietas.
Jā,bagāžas atstašana Cebu lidosta shobrid tiek apsverts ka realakais variants -pirmkart ar Phuilipinairlines lidojot mums tiek nodroshinats apdroshinashanas gadijums -starp reisiem ir 2.05 st. Shobrid cekoju cik atri,erti terminali 1(domestic flights) ir nodot lielo bagazu.
Par tām Philippine airlines cenām - jā ir dārgi ar to lielo bagāžu uz Busuanga, bet, cik atceros, lidoja tikai mazās lidmašīnas un tāpēc arī ir dārgi. Vai tiešām 30 grādu karstumā nevar iztikt ar 10 kg bagāžu, ja galvenais lidojums ir no RIX. Var jau nevest līdzi visu savu garderobi. Arī veļas mazgāšana gandrīz visur Filipīnās ir pieejama, ja dzīvo vairākas dienas vienā vietā. un nav superdārga. Es visur, izņemot Īslandi, esmu izticis ar 10 kg. Un vēl - ja ir kadi parbraucieni Filipinu iekshienee un sanak braukt ar jeppeney vai "tricekli", tad to lielo bagazhu nav isti, kur likt, jo parak maz vietas.
Jā,bagāžas atstašana Cebu lidosta shobrid tiek apsverts ka realakais variants -pirmkart ar Phuilipinairlines lidojot mums tiek nodroshinats apdroshinashanas gadijums -starp reisiem ir 2.05 st. Shobrid cekoju cik atri,erti terminali 1(domestic flights) ir nodot lielo bagazu.
Skatoties - kāda apdrošināšana. Kaut kas te netā sūdzējās, ka apdrošināšanas izmaksa atteikta, jo starp reisiem mazāk kā 3 stundas. Vismaz agrāk visiem Filipīnu iekšējiem parlidojumiem bija tāda opcija, ka, zvanot aviokompānijai izlidošanas dienā, bet kādu brīdi pirms lidojuma, savu lidojumu bez maksas varēji pārlikt uz to pašu vai nākošo dienu, bet vēlāk, ja vien ir brīvas vietas. Kad autobuss no Banaue uz Manilas Sampoloc autoostu kavējās gandrīz 9 stundas, daudzi tūristi zvanīja savām aviokompānijām. lai pārliktu savus reissus uz vēlāku laiku. Biju pārsteigts, ka Manilas lidostā pie Cebu Pacific kasēm bija milzīga rinda un vairums PAX-u (pārsvarā paši filipīnieši) pirka biļetes uz tekošo dienu. Viņiem tāda mode - pirkt biļetes uz vietas lidostā, tāpēc parasti, ja zvana laicīgi, tad var samainīt uz vēlāku laiku.
Par tām Philippine airlines cenām - jā ir dārgi ar to lielo bagāžu uz Busuanga, bet, cik atceros, lidoja tikai mazās lidmašīnas un tāpēc arī ir dārgi. Vai tiešām 30 grādu karstumā nevar iztikt ar 10 kg bagāžu, ja galvenais lidojums ir no RIX. Var jau nevest līdzi visu savu garderobi. Arī veļas mazgāšana gandrīz visur Filipīnās ir pieejama, ja dzīvo vairākas dienas vienā vietā. un nav superdārga. Es visur, izņemot Īslandi, esmu izticis ar 10 kg. Un vēl - ja ir kadi parbraucieni Filipinu iekshienee un sanak braukt ar jeppeney vai "tricekli", tad to lielo bagazhu nav isti, kur likt, jo parak maz vietas.
Jā,bagāžas atstašana Cebu lidosta shobrid tiek apsverts ka realakais variants -pirmkart ar Phuilipinairlines lidojot mums tiek nodroshinats apdroshinashanas gadijums -starp reisiem ir 2.05 st. Shobrid cekoju cik atri,erti terminali 1(domestic flights) ir nodot lielo bagazu.
Skatoties - kāda apdrošināšana. Kaut kas te netā sūdzējās, ka apdrošināšanas izmaksa atteikta, jo starp reisiem mazāk kā 3 stundas. Vismaz agrāk visiem Filipīnu iekšējiem parlidojumiem bija tāda opcija, ka, zvanot aviokompānijai izlidošanas dienā, bet kādu brīdi pirms lidojuma, savu lidojumu bez maksas varēji pārlikt uz to pašu vai nākošo dienu, bet vēlāk, ja vien ir brīvas vietas. Kad autobuss no Banaue uz Manilas Sampoloc autoostu kavējās gandrīz 9 stundas, daudzi tūristi zvanīja savām aviokompānijām. lai pārliktu savus reissus uz vēlāku laiku. Biju pārsteigts, ka Manilas lidostā pie Cebu Pacific kasēm bija milzīga rinda un vairums PAX-u (pārsvarā paši filipīnieši) pirka biļetes uz tekošo dienu. Viņiem tāda mode - pirkt biļetes uz vietas lidostā, tāpēc parasti, ja zvana laicīgi, tad var samainīt uz vēlāku laiku.
Nu vot es ari esmu dzirdejis par 3 st starp savtarpeji nesaisittiem reisiem.nekur nevaru atrst precizu info ka tad isti ir 2 vai 3 st ir jabut.Man ir swed platina kartes ietverta apgroshinashna.
Izskatās, ka arī SWED platīna apdrošināšana taisās kaut ko apmaksāt tkai tad, ja lidojuma kavēšanās ir vairāk par 4 stundām:
https://www.swedbank.lv/static/pdf/private/insurance/travel/conditions_t...
Izlidošanas kavēšanās
Ja izlidošana kavējas par vairāk nekā četrām stundām lidojuma atlikšanas vai virspārdošanas dēļ (lidmašīnā nav
bijušas vietas), Mēs atlīdzināsim nepieciešamos saistībā ar to radušos izdevumus līdz 500 EUR.
Mēs izmaksāsim atlīdzību, ja Apdrošinātais iesniedz lidsabiedrības vai tūrisma firmas operatora rakstveida
apstiprinājumu, kas apliecina izlidošanas aizkavēšanos, tās iemeslus un biļešu iegādes faktu
No pieredzes varu pateikt, ka man kā SWED zelta kartes lietotājam SWED izmaksāja atlīdzību par jaunas TAP Portugal aviobiļetes iegādi (250 EUR-mīnus 30 EUR pašrisks), jo pašas TAP Portugal piedāvātais variants viņu pašu vainas nokavēta savienojuma gadījumā man vairs nederēja, jo šie bija gatavi lidināt mani nieka 14,5 stundas vēlāk, bet, turpinot sākotnēji nopirkto maršrutu, kas man galīgi nederēja, jo visas iepriekš nopirktās biļetes aizietu "pa pieskari" 100%-īgi.
Izskatās, ka arī SWED platīna apdrošināšana taisās kaut ko apmaksāt tkai tad, ja lidojuma kavēšanās ir vairāk par 4 stundām:
https://www.swedbank.lv/static/pdf/private/insurance/travel/conditions_t...
Izlidošanas kavēšanās
Ja izlidošana kavējas par vairāk nekā četrām stundām lidojuma atlikšanas vai virspārdošanas dēļ (lidmašīnā nav
bijušas vietas), Mēs atlīdzināsim nepieciešamos saistībā ar to radušos izdevumus līdz 500 EUR.
Mēs izmaksāsim atlīdzību, ja Apdrošinātais iesniedz lidsabiedrības vai tūrisma firmas operatora rakstveida
apstiprinājumu, kas apliecina izlidošanas aizkavēšanos, tās iemeslus un biļešu iegādes faktu
No pieredzes varu pateikt, ka man kā SWED zelta kartes lietotājam SWED izmaksāja atlīdzību par jaunas TAP Portugal aviobiļetes iegādi (250 EUR-mīnus 30 EUR pašrisks), jo pašas TAP Portugal piedāvātais variants viņu pašu vainas nokavēta savienojuma gadījumā man vairs nederēja, jo šie bija gatavi lidināt mani nieka 14,5 stundas vēlāk, bet, turpinot sākotnēji nopirkto maršrutu, kas man galīgi nederēja, jo visas iepriekš nopirktās biļetes aizietu "pa pieskari" 100%-īgi.
Nu manuprāt lidmašīnas kavēšanās lidz 4st(tas ir bijis vienmer) un nokavēts lidojums dēļ iepriekšējā reisa kavēšanās ir divi dažādi gadījumi.
Tikko sazvaniju swed un apjautajos ka tad isti ir,un ir tā ka apdrošinātāji neskatoties konkretu laiku starp nesavienotajiem lidojumiem ,bet gan skatas lidostas noteikumos kas esot rakstits,respektivi katra lidotsa savos noteikumos rakstot cik ir ieteicamais laiks starp lidojumiem.Kas standarta ir no stundas lidz pat 3 st atkaribā no lidostu lieluma,temināļu atrašanās vietām ja jāmaina terminālis utt,bet standrts esot visiem tas 2 st.
Nu, tas jau vispār ceļakājiešiem ir zināms, ka Swed apdrošināšana skatās pēc MCT. Taisnību sakot, gandrīz visām lidostām MCT ir zem stundas, reti kur ir vairāk. Divas un vairāk stundas ir tikai īpaši smagos gadījumos, kā piemēram, jāiziet ASV imigrācija u.tml.
Ar šo pieeju gan rodas vismaz divas problēmas - pirmkārt, MCT bez maksas īsti nekur nevar uzzināt, un otrā - zemcenu lidoņu lidostām šis lielums ir tīri teorētisks (bet tomēr eksistē), jo tajās parasti vispār nav savienoto reisu.
Nu tad jau Cebu, mainot savienojumus no vietējā uz vietējo, vien 60 minūtes ir nepieciešamas, bet starptautiskais transfērs prasīšot 90 minūtes:
https://www.mactancebuairport.com/passengers/transit-desk/#:~:text=Trans....
Varēsi praksē izmēģināt kā strādās apdrošināšana, jo man Filipīnās tikai starptautiskie lidojumi ir bijuši precīzi pēc saraksta. Vietējie man Filipīnās vienmēr kavēja un 1 st. bija minimālais kavējums. Vēl kaut cik precīzi izlido pavisam mazās lidmašīnas no El Nido un no Caticlan Boracay lidostas, jo, piemēram, El Nido neveidojas sastrēgumi, jo vienlaicīgi parasti izlido tikai 1-2 lidmašīnas.