Ir daži lieki Airbaltic Business class upgrade voucheri.
Expiration 31.12.2022. (Gan pieteikšana gan lidošana)
Var upgreidot no Green, Green Plus, Classic regulārajos Airbaltic reisos.
Upgrade tiek veikts caur Airbaltic Club member service vismaz 3 darba dienas pirms plānotā lidojuma. (Atkarībā no pieejamības).
Ieguvumi:
Pieeja Lounge, Fasttrack, Priority boarding, sēdvieta lidmašīnas priekšpusē, ēdināšana lidmašīnā, ievērojami vairāk atļautā bagāža plus sporta ekipējums u.c.
Tātad lielākais iegumus ja ir jau lētākā Green biļete uz tālāku galamērķi, tādā veidā iegūstot kaudzi bagāžas, ēdināšanu, labu sēdvietu, atpūtu lounge.
Viens voucheris - 75eur
2 un vairāk, 65eur/gab.
(Var maksāt arī eth)
P.s. pa piniem pirkto lidojumu vouchery biļetes upgreidot uz bc nevar.
Expiration 31.12.2022. (Gan pieteikšana gan lidošana)
Cipariņus uzlabo. Vecu produktu neviens nepirks.
Cipariņus uzlabo. Vecu produktu neviens nepirks.
Oi, tik tiešām, paldies!
Derīgi, protams, līdz š.g. beigām, 31.12.2023.
Viens voucheris vienam segmentam, pareizi?
Tieši tā.
Kas notiek ja lido ar bērniem un upgrade paņem tikai pieaugušais? Viņus arī nosēdina blakus biznesa klasē?
Godīgi nezinu, pats grasos vasarā šo mēģināt, bet vēl neesmu jautājis. Visticamāk ir jāupgreido arī bērnu biļetes. Izņēmums varētu būt bērniem līdz 2g, kuriem nav paredzēta atsevišķa vieta.
Vai kaut kā var pārliecināties par iespēju šo upgrade izmantot konkrētiem lidojumiem? Jāzvana uz kaut kādu airbaltic tel. nr?
Jā, zvanot. Pieļauju ka tas jādara man. Attiecīgi var man privāti atsūtīt interesējošos lidojumus un es noskaidrošu vai tos var upgreidot.
Update - izpratu pats labāk sistēmu - upgreidot vienā reizē vairāk par 2 vietām ir nereāli (vismaz man līdz šim nav izdevies) attiecīgi ģimenei ar voucheriem BC klase nesanāks. BT piedāvā "trūkstošās" vietas pirkt pa naudu, bet tur jābūt īpaši gribošam lai piemaksātu kādus 500plus eur par vietu priekšā un maltīti..
P.s. bet 1 / 2 pax upgrade ir pieejams un ar lielu iespējamību pieejams uz vajadzīgo reisu.
.
Ja kādam aktuāli, ir atkal daži BC upgrade voucheri pieejami. Derīgi lidojumiem līdz š.g. beigām.
.
Kada cena, varbut vari privati uzrakstit?
Nosūtīju ziņu.
Ja kādam aktuāli, ir atkal daži BC upgrade voucheri pieejami. Derīgi lidojumiem līdz š.g. beigām.
Nosūtīju PM
Atgādinu - vēl daži voucheri palikuši BET - visi derīgi tikai lidojumiem šogad. Līdz 2023.12.31. Vairāk arī nebūs. Tie kas jau upgreidoja gan jau var apstiprināt ka cenas varēja sarunāt kādas vajag
Tā kā tikko ienācās vēl daži voucheri, un derīgums tiem tāpat ir 31.12.2023 (gan upgrade gan pati lidošana), pats vairs nepaspēšu izmantot.
Tātad ziemassvētku akcija - 1 upgrade voucheris - 40 eur. Ja 2 uz reiz tad 60 par abiem.
Varbūtība ka vispār vēl būs brīvas vietas BC klasē priekš upgrade nav liela, tāpēc interesentiem uzreiz sūtiet man rezervācijas nr. un e-pastu uz kuru veikta rezervācija, lai varu BT supportā noskaidrot upgrade pieejamību. (Pieļauju ka pieejamību variet arī paši pirms tam noskaidrot).
Bāc. Žēl, ka decembrī neieplānoju komandējumus. Klienti ieiet taupības režīmā. Nevienam neko nevajag.
Ieliec varbūt šo ziņu kāda FB ceļotāju grupā. Domāju, ka izķers tavus vaučerus kā karstus pīrādziņus arī par 50-60eur.
Ai, mans mērķis nav šamos par katru cenu iztirgot. Tiem kam vajag un noder, tie jau piesakās, dažiem draugiem jau ar paspēju zsv dāvanu sagādāt. Viss ok. Bet vēl daži ir, ja kādam vēl ir kāds lidojums decembrī.
Tā kā tikko ienācās vēl daži voucheri, un derīgums tiem tāpat ir 31.12.2023 (gan upgrade gan pati lidošana), pats vairs nepaspēšu izmantot.
Tātad ziemassvētku akcija - 1 upgrade voucheris - 40 eur. Ja 2 uz reiz tad 60 par abiem.
Varbūtība ka vispār vēl būs brīvas vietas BC klasē priekš upgrade nav liela, tāpēc interesentiem uzreiz sūtiet man rezervācijas nr. un e-pastu uz kuru veikta rezervācija, lai varu BT supportā noskaidrot upgrade pieejamību. (Pieļauju ka pieejamību variet arī paši pirms tam noskaidrot).
Brīžiem tiešām šķiet ka dažiem komentēt ir hobijs. Tik jēga 0. Pamēģini pats pazvanīt un noskaidrot pieejamību un tad komentē.
Brīžiem tiešām šķiet ka dažiem komentēt ir hobijs. Tik jēga 0. Pamēģini pats pazvanīt un noskaidrot pieejamību un tad komentē.
Kas tur ko zvanīt, ja neataisos arr BT lidot biznesa klasē. BT labāk lidos ar tukšu biznesa klasi. Nedod dievs, ka kādam uztaisīs UPGRADE. Diezgan smieklīgi, ka šie ekonomiskās klases OVERBOOKING gadījumā meklē variantus kā aizlidināt ar citu aviokompāniju vai pat dienu vēlāk un labāk gatavi maksāt kompensāciju nekā iesēdināt patukšā biznesa klasē kā to darīja Ukrain International vai Uzbekistan airways. Gluži tāpat ir arī ar viņu par PINS punktiem. Biju patiešām pārsteigts, ka reiz 1.janvāra rītā BT lidojumā no BER uz RIX pat ekonomiskajā klasē bija aizņemtas labi ja vien 20 vietas, bet par PINS punktiem šie, lūk, biļeti pārdot nevarēšot, jo šiem neesot pieejamības. Par pilnu maksu gan laba pieejamība. Tagad vismaz sapratuši paši savu stulbumu un nu jau PINS devalvētos punktus bez zvanīšanas un garas "čakarēšanās" var "atprečot" arī tad, ja nav pieejams pilns nepieciešamo punktu apjoms, lai visu rezervāciju veiktu tikai par punktiem.
Mani gan BT ir "Upgreidojis" uz biznesa klasi. Bijām trīs pasažieri vienā rezervācijā. Tik pabrīdināja, ka ēst gan nedos. Tā nu arī lepni trijatā lidojām. Bija o.k.
Esmu ar BT lidojis "pirms aizkariņa" divreiz. Pirmo reizi NCE-RIX apgreidoja pie geita mūs divatā, bet biznesa klase bija tāda dīvaina, pilna, bez brīvas vidējās vietas. Deva ēst un dzert, bet stjuartu sejās jautās neliela augstprātība, sak, zinām jau, kas jūs par biznesa klasi.
Otro reizi LOT atcēla reisu WAW-RIX, un vairumu pārlika uz BT reisu, iekāpšanas karte sanāca laikam 3D, rakstīts bija "economy", sēdēju pirms aizkariņa un varēju izmantot priekšas tualeti, bet ēst nedeva. Nedeva arī citiem, acīmredzot, visi tādi.
Nu tad BT sakushi "mikset" biznesa klases PAX-us ar ekonomiskajiem. Vismaz labi, ka apjegushi, ka padargi shiem sanak taa OVERBOOKING- u lidinashana velak vai ar citam aviokompanijam. Ukrainian airlines deva arii biznesa klases paiku un shmigu visiem ekonomiskajiem biznesa klasee no KBP uz DXB, kur ekonomiskajiem viss tikai par maksu bija paredzets. Uzbeki gan paskopi un atnesa ekonomisko paiku arii biznesa klasee parsedinatajiem.
Abi mani gadījumi bija pasen, vēl pirms kovida un vēl ar Boeing 737. Otrajā gadījumā BT atsūtīja Boeingu plānotā Q400 vietā pēc tam, kad tika atcelts LOT reiss.
Mani gan BT ir "Upgreidojis" uz biznesa klasi. Bijām trīs pasažieri vienā rezervācijā. Tik pabrīdināja, ka ēst gan nedos. Tā nu arī lepni trijatā lidojām. Bija o.k.
No šāda UPGRADE, ja pat ēst nedod, jēgu neredzu. Sēdekļi biznesa klasē iekš BT jau ir tie paši. Tik vien tā labuma kā tualete salona priekšā. Uzbekiem vismaz tad, kad vēl no RIX uz TAS lidoja ar lielo B-767 no JFK un RIX bija tikai pārsēšanās punkts, biznesa klasē šiem bija kaut kas līdzīgs "lie-flat seat" un vismaz stundas 5 varēja normāli pagulēt. Jaunie B-767-400 šiem bija bikiņ ērtāki arī ekonomiskajā klasē. Sūdīgi, ka uzbekiem tagad saraksts tāds, ka TAS vairs nav konekcijas ne ar vienu Āzijas valsti, jo šie pārāk vēlu vakarā ielido TAS.
Nu nezinu gan. Man šķita gana ērti A220 pasēdēt vietās kur neviens blakus nesēž. Saku tik paldies BT par to.
P.S. Tualeti neizmantojām
Nu tad man laikam veicas arí BT ekonomiskajā klasē, jo kaut vai beidzamo 12 mēnešu laikā vienīgā pilnībā "pārbāztā" lidmašīna bija tikai sezonas noslēguma reiss no Rijekas uz RIX septembra beidzamajās dienās. Pat lidojums uz Bukaresti oktobrī bija daļēji aizpildīts abos virzienos, kaut pirkts 2022.gada iepriekšējās "visķeršanas" akcijas laikā. Vairums PAX-u bija rumāņu izcelsmes ar TAROM iekāpšanas kartēm. To gan nevar noliegt, ka BT ir vieksmīga savienoto reisu mārketinga politika. RYANAIR-am daži savienotie reisi bija un, liekas, ka arī "izbija".
Update: šorīt vēl 3 voucheri ienācās. Ja kāds vēl grib..