Sveiki. Vai kādam ir pieredze iekšzemes lidojumos un lidojumos Āzijas robežās ar Air Asia? Komforta ziņā, drošības, uzticamības utml. Paldies.
Vēl piekomentēšu pie sava rakstītā - Air Asia pašlaik piedāvā labu akciju, skatieties paši http://www.airasia.com/site/id/en/home.jsp , jo to daudzumu nevar aprakstīt, jārezervē no 5.-18.janvārim lidojumiem no 9.02. - 30.06. Kombinējot ap pašreizējo KLM piedāvājumu, manuprāt, var izveidot ļoti jauku ceļojumu.
Es esmu ar AirAsia lidojis, man patika, apkalpojošais personāls laipns viss ok, izlidoja pēc saraksta, lidmašina tīra. Par ērtumu lai kāds cits pasaka, man augums 2m un man nav ērti nevienā lidmašīnā, jebkurā gadījumā lidojuma garums ar viņiem ir max. 2h , bet manai sievai nepatika salona interjers .
No Londonas STN labas cenas uz Kualalumpuru - pateicoties zemajam maarcinjas kursam ap 300 Ls.
Lidots 3x, viss ok, taads ryanair paveids, smukas stjuartes:)
Air Asia akcija no Londonas STN 149GBP vienā virzienā:)) apm.120Ls
http://www.airasia.com/site/gb/en/promotion.jsp?reference=stndaily2009
Turp/atpakaļ var atrast arī 283 GBP.
Varbūt kādam noder, AirAsia piedāvā bezmaksas nolādēt īsu pdf ceļvedi pa Āzijas un Austrālijas valstīm.
http://www.airasia.com/travel3sixty/travel-guide-islands-and-beaches
P.S. Tajā pašā lapā pieejami arī citi.
Man ir tāds jautājums, cik vajag planot laika starp līdojumiem Kuala Lumpurā? Pie nosacījuma, ka vajag izņemt bagažu pie Air Asia un nokļūt uz citu terminālu. Respektīvi, ja man ir 3 h starp Air Asia ielidošanu un starptautisku izlidošanu ( citā termināla) un vajag saņemt un nodot bagāžu, man pietiks? Vai var kavēties reisi?
)))) un kādu atbildi sagaidi? Jā, reisi var kavēties.....un var arī nekavēties. Ja nekavējas, tad 3h pietiekoši. Ar Air Asia reizes 10 ir lidots un vienmēr viss ir bijis laikā.
Nākošā lidmašīna "lielā"?, to biš uz māju pusi? Ja tā, tad es gan tā neriskētu, var iekulties pamatīgās papildus izmaksās.
Laukijs, jā. Lielā.
Ja tomēr ņem šādu kombināciju, nopērc apdrošināšanu. Man AirAsia ir kavējusies ~20% gadījumu.
Pievenošos Jurim, bez apdrošināšanas pret nokavēto tranzītu es šitā neriskētu. Ņem vērā, ka dažām apdrošināšanas polisēm nav iespējams nopirkt polisi tikai uz lidojuma dienu, bet jāņem uz visa ceļojuma laiku.
To vai reisi kavēsies vai nē Tev neviens nepateiks, un šeit jo mazāk laika starpā jo lielāks risks. Es personiski esmu atmetis šos riskantos variantus, jo pēc tam var iekulties problēmās. Pēdējo reizi sanāca tieši Kuala Lumpurā, tā pati Air Asia pārcēla lidojuma laikus, beigās ņemot vērā neta ātrumu viesnīcā dabūju nosēdēt visu nakti bukojot jaunos lidojumus, viesnīcas, pētot transporta shēmas. Tā kā bija apdrošināšana, tad finansiāli neko nezaudēju, bet skaista Kuala Lumpuras vakara un nakts vietā nosēdēju netā, lamādams viņu kājminamo netu un visu pārējo.
Kuala Lumpurā tieši pie lidostas ir pāris sakarīgas viesnīcas, par normāliem cipariem, kaut vai tā pati Tune hotel pie LCCT, tur kur Tu ielido. Labāk mierīgi paņemt viesnīcu + bonusā diena Kuala Lumpurā. Pati nokļūšana no viena termināla uz otru ir apmēram 30-40 min, tīrais brauciens kādas minūtes 20, bet nu kamēr busā savācas cilvēki nedaudz jāpagaida. Lai gan visur raksta, ka busi starp termināliem ir bezmaksas, tā nav - ir jāmaksā, nekas dārgs gan nebija.
Hm .. Thanks par info.
Lai nestresotu, vienmēr paliekam pēdējo dienu (nakti) jau izlidošanas pilsētā. Līdz šim gan Āzijā nekādi nepatīkami pārsteigumi nav bijuši, bet vienmēr ir pirmā reize visam.
Maijā ceļojums no Malaizijas uz LV ir saplānots tā, ka pēdējās 3 dienas pavadīsim KL.
Iespējams stulbs jautājums, bet tikko izlasīju AirAsia ckeckin noteikumus, kur minēts:
Do remember to bring these documents along:
Es līdošu no Kuala-Lumpur uz Bali. Plānoju formēt VOA, kad ielidošu Bali.
Vai man AirAsia var vīzu pieprasīt jau Kuala-Lumpur līdosta? Bali uzturēšos 2 nedēļas.
Pilns maršruts: Rīga-KL-Bali-KL-Rīga. Kopā ceļojuma pavadīšu divas nedeļas.
Ja ir iespējama VOA, tad aviosabiedrība Tev vīzu izlidojot neprasīs.
Juri, paldies.
Ir gadījies (ne ar AirAsia), ka iečekojoties prasa, kur vīza, lidojot uz valstīm, kur mums tā nav nepieciešama (piemēram Vāciju ) vai arī ir iespējams dabūt VOA. Tad pietiek paskaidrot, ka nevajag. Ja ir vēlme pārapdrošināties, var ņemt līdzi izdruku no Timatic (noderīgajās saitēs ir).
Vai man AirAsia var vīzu pieprasīt jau Kuala-Lumpur līdosta? Bali uzturēšos 2 nedēļas.
lidojām no kul uz hkt ar ak, pieprasīja apstiprinātu promlidojumu no taizemes, kura tobrīd nebija. nācās patērēt daudz laika, lai skaidrotos ar vairāku līmeņu 'priekšniekiem', kamēr dabūjām boarding pasus (attālināti iečekoties, šķiet, neļāva).
Jā protams, aviosabiedrības mēdz pārbaudīt visus priekšnoteikumus, kas galamērķī būs nepieciešami, lai veiksmīgi dabūtu VOA (teiksim Taizemei nepieciešams atpakaļlidojums).
2012 gada novembrī lidoju ar AirAsia Kual.- Singap.- Bali- Kual., nevienā starpposmā nekādas vīzas neprasa un stulbus jautājumus neuzdod. Vienīgais jāpieliek laiks pārbraucienam starp lidostām, jo AirAsia izmanto alternatīvas lidostas. Šajos maršrutos Kualā bija jāmaina lidosta. Turpceļā bija mazāk laika, tāpēc izmantoju taxi(~15min./20$), mājuceļā braucu ar autobusu(~30min./2$).
starp citu, Air asia lojalitātes programmas biedriem tagad akcija.
Skatīju (Janv. 2014), var no Singapūras uz Bali (both ways) par 0 punktiem + ~70 SGD airport tax.
Kurš lidojis ar Air Asia, kā ir ar to Cabin baggage?
Viņi saka, ka var ņemt somu un datorsomu, a somai jābūt 7 kg. A kā ir ar to datorsomu? Man pats dators ar vadu ap 4,5kg
http://www.airasia.com/my/en/baggage-info/cabin-baggage.page
7kg par abām somām kopā?
No tās pašas norādītās lapas: The main cabin baggage shall not exceed 56cm x 36cm x 23cm and does not weigh more than 7kg.
Tā ka 7 kg attiecas uz main somu, laptops vai hand bag ir atsevišķi. Lai gan cik ir nācies lidot, neviens nekad nav piesējies ne tai rokas bagāžai, ne arī lidostu tax free maisiem
Mana statistika ir tāda, ka no 9 lidojumiem nevienā nav svērta rokas bagāža. Pāris reizes ir bijis arī kas vairāk kā 1 rokas bagāža. No Kambodžas vedu paliela izmēra gleznas, kas bija sarullētas un ieliktas plastmasas ietvarā (ap 1 m augstums), arī tad neko neteica, lai gan garums acīmredzami pārsniedza atļauto. Man radās sajūta, ka rokas bagāžas svaram/izmēriem uzmanība praktiski netiek pievērsta (lidots ir no Taizemes, Kambodžas, Malaizijas un Indonēzijas lidostām). Pēdējo pāris gadu laikā gan nav būts tai galā, tā ka varbūt šis tas ir mainījies.
Varu tikai piekrist ka rokas bagāžas svaram/izmēram netiek pievērsta uzmanība, mums bija mugursomas, kur džekiem noteikti bija vairāk kā 7 kg un izmēri manuprāt arī ne mums visiem atbilda norādītajiem. Nebija pat ineterses mūsu virzienā lidojām pagājušajā novembrī 3 reisus ar AirAsia!
Vot interesanti, man Džakartā lika svērt, bet somiņu laikam nepamanīja. Tāpēc nezzz, varbūt tur stingrāk.
Kādam varbūt pieredze Bali lidostā?
Man pirms 3gadiem pie geita lika svērt un stūķēt režģī rokas bagāžu gan Bangokā gan Krabi, kā arī strikti skatījās uz svaru nododamai bagažai.