Sveiki, kolēģi, īsi sakot problēma ir tāda, ka Wizzair ir nepaziņojot man mainījis lidojumu uz citu dienu!! Pirms kādām 2 nedēļām biju nopircis biļetes divām personām no Romas uz Viļņu 20.jūlijā, tagad skatos, ka reiss ir pārcelts uz 21.jūliju! Tā taču nedrīkst rīkoties, vai ne? Turklāt man vispār nav atnācis nekāds paziņojums. Kādas ir manas tiesības kaut ko apstrīdēt?
Tev ir tiesības prasīt nodrošināt lidojumu no Romas uz VNO 20.jūlijā ar citu pārvadātāju vai arī prasīt atmaksāt biļetes, kuru tu nevari izmantot, vērtību. No savas pieredzes zinu, ka RYANAIR labprāt atmaksā naudu šādos gadījumos. Panākt pārvadājuma nodrošināšanu ar citu aviokompāniju Tev derīgā datumā teorētiski var prasīt, bet zemo cenu avikompānijas nereti liek virsū "mīksto" šādai prasībai. Ne RYANAIR, ne WIZZAIR 20.07. nelido no Romas uz VNO. Grūti pateikt, kā WIZZAIR praksē rīkosies.
Varbūt es varu pieprasīt nodrošināt lidojumu no Romas ja ne uz Viļņu, tad uz Rīgu? Man jau tur īstenībā arī vajag, vienkārši lētāk bija lidot uz Viļņu. Naudu atmaksāt es varu paprasīt, taču man tāpat vajag atlidot no Romas, ļoti vēlams 20.jūlija dienas otrajā pusē. Man atsaukties uz kaut kādu ES regulu?
Ja lidojums butu mainits mazak ka 2as nedelas pirms planota reisa, tad varetu meginat iesaistit regulas punktus un ko pieprasit.
Pagaidam vai nu pienem vinu naudu vai to lidojumu nakamajaa dienaa.
Lidz tam reisam ir vel 3menesi un iespejams pa kadiem 50-80eur ar airbaltic kko dabuusi.
Diez vai wizzair piedavas no Romas caur kadu citu pilsetu nogadat uz Riigu.
ļoti šaubīgi, ka ar BT jūlijā varēs atlidot par 50-80eur (patreiz BT cena šim datumam ap 180eur, var jau gadīties kādas īpašās cenas, kuponi, bet tā tomēr ir pati sezona). Šeit var vienīgi cerēt, ka Wizz vēlreiz pamaina lidojuma laiku vai arī pašam būs jāpieskaņojās. Nav dzirdēts (varbūt arī ir bijis tāds precedents), ka Wizz šādā gadījumā nogādātu pasažieri ar citu aviokompāniju.
OK, paldies. Diezgan neērta situācija - nopirku Wizzair biļetes, jo no visa piedāvājuma no Romas uz mājām bija viszemākā cena (Viļņa jau gandrīz kā mājas). BT cenas jūlijā no Romas uz Rīgu ir vienkārši nepieņemamas. Tagad arī paskatījos - 21.jūlijā, kas ir dienu vēlāk, var lidot vakarā par lētāko cenu 120 eiro vienai personai, bet nu vēl papildus čakars ar bagāžu, vietas izvēli (kad lidoju viens, bija vienalga, tagad nē). 20.jūlijā šobrīd 1 personai 176 eiro (vienā virzienā!) Plus jau palasīju internetā šausminošas atsauksmes, ka no Wizzair ir ļoti grūti piedzīt refundu. Tā ka varu jau gaidīt kaut kādu piedāvājumu no BT, bet kur ir garantija, ka Wizzair tiešām iedos refundu? Tas var aizņemt vairākas nedēļas laika, tikmēr BT īpašā cena vairs nebūs. Var riskēt nopirkt BT biļetes un cerēt, ka Wizzair refunds izies cauri. Vai arī samierināties, ka ceļojums jau ir iečakarēts un mainīt savus plānos, pieskaņojoties Wizzair iegribām.
Man ar Wizz nav bijis šāda gadījuma bet ar Ryanair ir pāris reizes bijis, kad mainoties laikiem ņēmu atpakaļ naudu. Viņi gan toreiz paši atsūtīja vēstuli un piedāvāja pieņemt jauno lidojuma laiku vai atgriezt naudu (nauda uz kartes parādījās jau pēc trim dienām, lai arī šie rakstīja, ka cik to nedēļu laikā pārskaitīs).
Kāpēc lai neietu cauri naudas atgriešana no Wizzair? Tas jau būtu kaut kas nedzirdēts.
Naudu jau dabus, bet ja gribetu EU 261/2004 regulas kompensaciju, tad gan jau varetu but cakars.
Atliek tad braukt dienu velak vai ari agrak. Iespejams tad jaierekina papildus nakts Romaa un LV atgriezas 24h velak ka planots.
Bus vismaz garaka atputa
Nav ko cepties, atnaca savs laiks un w6 sak bombardet pastkaste ar savo standartpiedavajumu:
Mēs veiksim Jums jaunu cita Wizz Air nodrošināta lidojuma rezervāciju pa to pašu vai - ja nepieciešams - līdzvērtīgu maršrutu 14 dienu laikā pirms vai 30 dienu laikā pēc atceltā lidojuma. Šis piedāvājums ir atkarīgs no vietu pieejamības. Lūdzu, zvaniet uz Wizz Air tālruņa numuriem palīdzības saņemšanai lidojumu grafika izmaiņu gadījumā (tiek piemērota parastā maksa par vietējiem zvaniem), lai atkārtoti rezervētu lidojumu. Kontakttālruņa numuri Jūsu valstī ir atrodami, noklikšķinot uz saites. (Lūdzu, ņemiet vērā, ka šie tālruņa numuri ir paredzēti tikai lidojumu atkārtotai rezervēšanai! Ja vēlaties saņemt naudas atmaksu vai rezervācijas kredītu, lūdzu, tālāk pārskatiet 2. un 3. punktu.)
Mēs atcelsim Jūsu rezervāciju un kreditēsim Jūsu Wizz Air "klienta kontā" visu par atcelto lidojumu samaksāto summu plus 20% no cenas, kas samaksāta par atcelto lidojumu, kā arī - ja attiecināms - summu, kas samaksāta par lidojumu atpakaļ. Lūdzu, noklikšķiniet šeit, lai iesniegtu kredīta pieprasījumu tiešsaistē.
Mēs atcelsim Jūsu rezervāciju un atmaksāsim kopējo summu, kas samaksāta par atcelto lidojumu, kā arī - ja attiecināms - summu, kas samaksāta par lidojumu atpakaļ. Lūdzu, noklikšķiniet šeit, lai iesniegtu naudas atmaksas pieprasījumu tiešsaistē.
Ta ka vel daudz laika izdomat 100 un 1 kombinacijas ka izmantot šo situaciju sava labuma, vienkaršakais norezervet viesnicu ja taja laika tur vispar zema sezona periods un pabaudit laiku tirentijas krasta vai paša Roma pavadit vakariņu ar labo kjanti glazes roka.
Es nesaprotu kāpēc tā viena diena ir tik liela problēma? jo ja tu lido tad var arī neplānoti sanākt dienu ilgāk palikt, piemēram totāls FCO darbinieku streiks, Etna izšpļāva putekli taisni virs FCO lidostas, reiss ir vakarā un noplīst vienīgā pieejamā lidmašīna, vai arī pie trapa citas aviokompānijas lidmsašīna ar spārnu iebrauc tavā lidmašīnā salaužot spārnu. Kā arī vēl daudz iemesli, kas var novest pie tā, ka var nākties dienu ilgāk uzkavēties Romā, ja tevi jau tagad nomāc tāds stress, tad negribētos būt blakus tajā mirklī.
Iespējams, ka cilvēkam vajag pirmdien (21.jūlijā) uz darbu...
Iespējams, bet es jau rakstīju, ka var būt vēl daudz citi iemesi ar wizzair saistīti vai nesaistīti, kas liegtu 20 datumā nokļūt mājās. Bet ja ir paredzēta piemēram plānveida operācija, kurai pieteicās pirms diviem gadiem, tad varbūt nevajadzētu ceļojumu plānot tādā laikā...
OK, paldies. Diezgan neērta situācija - nopirku Wizzair biļetes, jo no visa piedāvājuma no Romas uz mājām bija viszemākā cena (Viļņa jau gandrīz kā mājas). BT cenas jūlijā no Romas uz Rīgu ir vienkārši nepieņemamas. Tagad arī paskatījos - 21.jūlijā, kas ir dienu vēlāk, var lidot vakarā par lētāko cenu 120 eiro vienai personai, bet nu vēl papildus čakars ar bagāžu, vietas izvēli (kad lidoju viens, bija vienalga, tagad nē). 20.jūlijā šobrīd 1 personai 176 eiro (vienā virzienā!) Plus jau palasīju internetā šausminošas atsauksmes, ka no Wizzair ir ļoti grūti piedzīt refundu. Tā ka varu jau gaidīt kaut kādu piedāvājumu no BT, bet kur ir garantija, ka Wizzair tiešām iedos refundu? Tas var aizņemt vairākas nedēļas laika, tikmēr BT īpašā cena vairs nebūs. Var riskēt nopirkt BT biļetes un cerēt, ka Wizzair refunds izies cauri. Vai arī samierināties, ka ceļojums jau ir iečakarēts un mainīt savus plānos, pieskaņojoties Wizzair iegribām.
Ar WIZZAIR tik un tā būs čakars ar bagāžu, ja vien biļete nav pirkta gadu iepriekš. Londonā, piemēram, tagad skatās, vai Tu esi samaksājis par lielo kabīnes bagāžu un vai gadījumā nav vēl otra mazāka somiņa pirms iekāpšanas lidmašīnā, kura tad jāiestumj lielajā kabīnes bagāžā. Vietas izvēle BT, reģistrējoties lidojumam ONLINE, notiek automātiski - ja rezervācijā 2 cilvēki, tad ierāda abiem vietas kopā (sēdvieta pie lodziņa BOEING tipa BT lidaparātā gan parasti ir par maksu). Mīnusi BT: 1) BT šad tad pārbauda, vai kabīnes bagāža nav smagāka par 8 kg; 2) ONLINE CHECK-IN vai mobile check-in = maksimāli 72 stundas pirms izlidošanas (live check-in BT ir bez maksas tikai tad, ja ir lielā nododamā bagāža). Ieteiktu tomēr pagaidīt REFUND no WIZZAIR. Šodien beigsies BT kārtējā izpārdošana (jau tagad lēto biļešu tikpat kā nav), varbūt, ka BT tomēr "nometīs" cenu uz RIX, lai gan jūlijs ir viens no pieprasītākajiem mēnešiem visām Eiropas aviokompānijām un cenas reti kad ir zemas.
Nav ko cepties, atnaca savs laiks un w6 sak bombardet pastkaste ar savo standartpiedavajumu:
Mēs veiksim Jums jaunu cita Wizz Air nodrošināta lidojuma rezervāciju pa to pašu vai - ja nepieciešams - līdzvērtīgu maršrutu 14 dienu laikā pirms vai 30 dienu laikā pēc atceltā lidojuma. Šis piedāvājums ir atkarīgs no vietu pieejamības. Lūdzu, zvaniet uz Wizz Air tālruņa numuriem palīdzības saņemšanai lidojumu grafika izmaiņu gadījumā (tiek piemērota parastā maksa par vietējiem zvaniem), lai atkārtoti rezervētu lidojumu. Kontakttālruņa numuri Jūsu valstī ir atrodami, noklikšķinot uz saites. (Lūdzu, ņemiet vērā, ka šie tālruņa numuri ir paredzēti tikai lidojumu atkārtotai rezervēšanai! Ja vēlaties saņemt naudas atmaksu vai rezervācijas kredītu, lūdzu, tālāk pārskatiet 2. un 3. punktu.)
Mēs atcelsim Jūsu rezervāciju un kreditēsim Jūsu Wizz Air "klienta kontā" visu par atcelto lidojumu samaksāto summu plus 20% no cenas, kas samaksāta par atcelto lidojumu, kā arī - ja attiecināms - summu, kas samaksāta par lidojumu atpakaļ. Lūdzu, noklikšķiniet šeit, lai iesniegtu kredīta pieprasījumu tiešsaistē.
Mēs atcelsim Jūsu rezervāciju un atmaksāsim kopējo summu, kas samaksāta par atcelto lidojumu, kā arī - ja attiecināms - summu, kas samaksāta par lidojumu atpakaļ. Lūdzu, noklikšķiniet šeit, lai iesniegtu naudas atmaksas pieprasījumu tiešsaistē.
Ta ka vel daudz laika izdomat 100 un 1 kombinacijas ka izmantot šo situaciju sava labuma, vienkaršakais norezervet viesnicu ja taja laika tur vispar zema sezona periods un pabaudit laiku tirentijas krasta vai paša Roma pavadit vakariņu ar labo kjanti glazes roka.
Es tikko šādu e-pastu saņēmu. Vai Tev ir pieredze, cik ilgi drīkst vilcināties ar sava lēmuma apstiprināšanu? Doma ir pagaidīt, varbūt notiek brīnums ar airBaltic tiešo reisu uz Rīgu...
Ar šo formu ar viniem nekontakteju vispar, pirms lidojuma nočekojos ar mobilo applikaciju un viss.
BT no FCO uz RIX vasarā lido katru dienu. Spriežot pēc pašreizējiem datiem, uz 20.07.2014. BASIC tarifs par 174 EURO ir pieejams tikai 6 biļetēm. Domāju, ka uz brīnumu (21.jūlija neatradīsies 6 ceļotgribētāji) nav ko cerēt. Jūlijs ir "karstākais" mēnesis Eiropas iekšējiem aviopārvadājumiem.