Dots:
Sintijai paredzēts lidojums Brno-Londona 04.05.2016. ar W6
Sintija iepriekšējā dienā lūdz mammu Latvijā piepirkt papildus pakalpojumu (lielā rokas bagāža) un iereģistrēt Sintiju lidojumam caur Sintijas W6 kontu. Viss tiek izdarīts, bet Wizzair automātiski neatsūta reģistrēto biļeti uz e-pastu. Lidojuma dienā Sintija dodas uz lidostu ar domu, ka iekāpšanas karti izdrukās lidostā, jo nekur citur viņai internets nav pieejams (sak' lidojumam esmu jau reģistrēta, sēdvieta piešķirta, gan jau varēšu izdrukāt iekāpšanas karti lidostā vai uzrādīt caur savu W6 kontu..). Rezultātā 3h pirms lidojuma personīgais wizzair konts tiekot bloķēts, līdz ar ko pieeja personalizētajam W6 kontam liegta, e-pastā biļetes nav. Atsevišķi reģistrēties lidostā uz vietas nav iespējams. Sintijai liedz iekāpšanu gaisakuģī.
Jautājums: vai šajā situācija ir vēl kas darāms, un apstrīdams? Situācija šķiet jocīga, bet varbūt kādam ir bijis līdzīgi?
Tas, protams, ir augstākā mērā vieglprātīgi - doties uz Wizzair vai Ryanair reisu bez izdrukātas (vai mobilās) iekāpšanas kartes - jo lidostā reģistrēšanās (vai izdrukāšanas) pakalpojums tiek nodrošināts, bet par visai iespaidīgu maksu. Bet te es saprotu, ir pavisam dīvaini, jo Wizzair nespēja atrast pasažieres rezervāciju?
Jebšu tomēr lika maksāt par iekāpšanas karti, bet šamējai nebija tādas naudas, vai arī nevēlējās maksāt, un tāpēc atteica iekāpšanu?
Atsevišķi reģistrēties lidostā uz vietas nav iespējams.
Man arī šī daļa liekas jocīga. Neesmu vēl sastapis lidostu, kur nevar reģistrēties lidojumam. Viņa vienkārši negribēja par to maksāt? Jeb kaut kādā veidā nebija pieejama viņas rezervācija arī lidostas darbiniekiem?
Viņa bija ar mieru maksāt arī par iekāpšanas karti lidostas maksu, ja citu variantu nav, bet arī to viņai atteica.
Tas jau kļūst interesantāk, man izklausās pēc laba denied boarding gadījuma kompensācijas saņemšanai. Bija kāds skaidrojums no darbinieku puses, kādēļ nevar lidostā izsniegt iekāpšanas karti?
Sistēma "padomāja", ka notiek krāpniecība ar kredītkartēm (izmantota zagta) un kontu bloķēja, tas liekas vienīgais loģiskākais izskaidrojums. Tomēr izrādījas, ka šeit pie vainas Sintijas faktors un ar sistēmu viss kārtībā!
Noskaidroju situāciju tuvāk -> viņa ieradās lidostā ~ 50min pirms izlidošanas laika, un tātad iekāpšanas karti par papildus samaksu atteica, jo bija atlikušas mazāk par 40min līdz izlidošanai un check-in logs aizvērās. Sorry par achtungu, citreiz noskaidrošu situāciju sīkāk, iekams ceļkājiešus tramdīt!
Fun fact: Sinča šodien lido no Londonas uz Rīgu un viņai atteica .pdf biļeti W6, ko paskaidroja, ka viņi pieņemot elektroniskās biļetes tikai no W6 applikācijas, nācās pirkt jaunu iekāpšanas karti par £27, ko vēlāk nokaulēja uz £5
Izklausās, ja grib piedzīvojumus ceļojumos (jau lidostā), tad jāceļo kopā ar Sintiju.
Izklausās, ja grib piedzīvojumus ceļojumos (jau lidostā), tad jāceļo kopā ar Sintiju.
Garlaicīgi nebūtu, tikai jārēķinās, ka par šiem piedzīvojumiem nāksies maksāt (ir takš arī tūrfirmas, kas taisa piedzīvojumus un par to prasa lielu naudu). Nez vai par Sintijas matu krāsu jautājums būtu vietā...
Dīvaini gan. Es savā WIZZAIR profilā redzu gan uz sava vārda vairāk nekā gadu iepriekš izlidoto lidojumu RIX-BCN ar 2 PAX vienā rezervācijā, gan čomam Holandes viesstrādniekam caur manu profilu un AR MANU karti nopirkto rezervāciju EIN-RIX-EIN pusotru gadu iepriekš. Sakarā ar to, ka notikušie lidojumi jau pagātnē, es neko vairs nevaru modificēt, bet varu visu tikai apskatīt. Domāju, ka jāceļ pretenzijas un jāprasa arī kompensācija par DENIED BOARDING. Ja reiz sistēma neatļauj piepirkt klāt pakalpojumu ar svešu karti, tad bija jābrīdina iepriekš. Mans čoms mierīgi izlidoja no Holandes uz Latviju un atpakaļ abus lidojumus, lai gan rezervācija veikta ar manu karti un uzvārdu sakritības nav.
Vienkārši INFO: arī RYANAIR līdzīgā situācijā rīkojas līdzīgi. Tie, kuri kavējoša autobusa dēļ STN lidostā ieradās 35-45 min. pirms lidojuma bez iekāpšanas kartes, reģistrēties lidojumam vairs nevarēja ne "dzīvajā" CHECK-IN, ne arī pie pašreģistrācijas automātiem. Morāle = uz lidostu jābrauc laicīgi...
Te bija runa par to, ka W6 konts tiekot bloķēts 3h pirms izlidošanas, kas esot viņiem ierindas prakse. Vai kāds vēl arī ir šo ievērojis? It kā saprotams, ka nevar veikt izmaiņas 3h pirms lidojuma, bet apskatīt savus lidojumus tā kā vajadzētu varēt?!
Fun fact: Sinča šodien lido no Londonas uz Rīgu un viņai atteica .pdf biļeti W6, ko paskaidroja, ka viņi pieņemot elektroniskās biļetes tikai no W6 applikācijas, nācās pirkt jaunu iekāpšanas karti par £27, ko vēlāk nokaulēja uz £5
Kā tad viņa tikai līdz Londonai, ja jau vakar iekāpšanu atteica?
Te bija runa par to, ka W6 konts tiekot bloķēts 3h pirms izlidošanas, kas esot viņiem ierindas prakse. Vai kāds vēl arī ir šo ievērojis? It kā saprotams, ka nevar veikt izmaiņas 3h pirms lidojuma, bet apskatīt savus lidojumus tā kā vajadzētu varēt?!
Nekas netiek bloķēts, te ir atbilde:
Web check-in is available from 30 days up to 3 hours before the scheduled flight departure time of the flight., sīkāk var palasīt šeit:
It kā saprotams, ka nevar veikt izmaiņas 3h pirms lidojuma, bet apskatīt savus lidojumus tā kā vajadzētu varēt?!
Apskatīt savus lidojumus vismaz es varu arī pusotru gadu pēc tam, kad lidojums noticis. Ja ierodas lidostā 50 min. pirms lidojuma, tad, gadās, ka vairs nevar paspēt neko. Teorētiski un praktiski pie BOARDING GATE, lidojot ar Airbus-319/320/321 un Boeing 737 tipa lidmašīnām, jābūt 35-40 min. pirms izlidošanas. Sintijas gadījumā vainīga ir viņa pati, jo pārāk vēlu ieradās lidostā, turklāt bez izdrukātas iekāpšanas kartes un ar lielo bagāžu, kuru vairs nebija iespējams nodot.
Fun fact: Sinča šodien lido no Londonas uz Rīgu un viņai atteica .pdf biļeti W6, ko paskaidroja, ka viņi pieņemot elektroniskās biļetes tikai no W6 applikācijas, nācās pirkt jaunu iekāpšanas karti par £27, ko vēlāk nokaulēja uz £5
Kā tad viņa tikai līdz Londonai, ja jau vakar iekāpšanu atteica?
Acīmredzot viņa pirka jaunu lidojumu konstrukciju, lai iespējami nedārgāk + ātrāk tiktu uz Rīgu.
Te bija runa par to, ka W6 konts tiekot bloķēts 3h pirms izlidošanas, kas esot viņiem ierindas prakse. Vai kāds vēl arī ir šo ievērojis? It kā saprotams, ka nevar veikt izmaiņas 3h pirms lidojuma, bet apskatīt savus lidojumus tā kā vajadzētu varēt?!
Nekas netiek bloķēts, te ir atbilde:
Web check-in is available from 30 days up to 3 hours before the scheduled flight departure time of the flight., sīkāk var palasīt šeit:
Paldies, tas tika izlasīts krustu šķērsu. Sintijai nebija nepieciešams check-in (!), jo tas jau bija veikts iepriekšējā dienā ar mammas palīdzību. Viņai vajadzēja piekļūt savai iečekotajai biļetei, ieejot savā kontā. Tas neesot bijis iespējams.
Vēlreiz paldies visiem par iesaistīšanos!
Paldies, tas tika izlasīts krustu šķērsu. Sintijai nebija nepieciešams check-in (!), jo tas jau bija veikts iepriekšējā dienā ar mammas palīdzību. Viņai vajadzēja piekļūt savai iečekotajai biļetei, ieejot savā kontā. Tas neesot bijis iespējams.
Vai ir pārliecība, ka izdevās check-in? Ar mammām visādi mēdz būt… Īpaši, ja iekāpšanas karte nepienāca uz e-pastu. Un savam kontam pieeja īsti nav nepieciešama. Pietiek ar rezervācijas numuru.
Man jau ari sak likties ka kada no damam ir sajaukusi check-in ar boarding-pass izdrukasanu. Iecekoties nevar 3h pirms lidojuma, bet boarding passam gan var tikt klat visu laiku...
Vai, vai, vai - te jau visa vaina bija tā, ka meitene pārāk vēlu ieradās lidostā. Būtu ieradusies ātrāk - viss būtu bijis iespējams kaut vai par papildus maksu. Arī lielo bagāžu pēc manas saprašanas vairs nebija iespējams nodot. Domāju, ka tīri tehniski lidostas CHECK-IN vairs nevarēja ne pieņemt bagāžu, ne izdrukāt iekāpšanas karti, jo reģistrācija un bagāžas pieņemšana bija tikko beigusies. Negribas tagad atkal lasīt viņu noteikumus, bet, ticamāk, ka lidostas CHECK-IN procedūras un bagāžas nodošana beidzas ātrāk par 50 min. pirms reisa, jo 35 - 40 min. pirms izlidošanas pasažierim būtu jābūt pie geita. Ja būtu izdrukāta iekāpšanas karte vai 3-st. iepriekš W6 aplikācija būtu ielādēta mobilajā un nebūtu lielās bagāžas, tad būtu OK. Un ko gan dotu piekļuve savam kontam, ja DZĪVĀ reģistrācija jau slēgta un lielās bagāžas pieņemšana beigusies. Ja pasažieris ir NOKAVĒJIS lidojumu, ko gan dod piekļuve savam kontam. Kad lidmašīna pacelsies, varēsi mierīgi pētīt savu nokavēto rezervāciju. Pēc de_falafel domām sanāk bezmaz vai tā, ka lidmašīnai jāgaida pat tad, ja ON-LINE "iečekots" pasažieris kavē lidojumu.
Viestursp1 - pilnībā piekrītu, viņa visādā ziņā ieradās pārāk vēlu.
"Pēc de_falafel domām sanāk bezmaz vai tā, ka lidmašīnai jāgaida pat tad, ja ON-LINE "iečekots" pasažieris kavē lidojumu."
Tā gan nevienu brīdi neapagalvoju.
Vienīgi meitene var mēģināt dabūt INFO, cikos aizvērās CHECK-IN, jo pa 10 minūtēm to vajadzēja paspēt arī "dzīvajā". Lūk, WIZZAIR noteikumi:
Check-in starts 2 hours and closes 40 minutes before departure according to the Schedule at the airport of the Place of Departure. Should you fail to (a) complete check-in procedures by the Check-in Deadline, or (b) show up at check-in or at the boarding gate in due time for any reason, we will cancel your reservation, deny your boarding and refund the amount of the Total Fare after deducting the amounts of the Fee For Other Services and the Seat Protection Fee. We suggest you purchase insurance to cover losses incurred by you being prevented from travel or from reaching the airport by the check-in deadline for any reasons.
Fun fact: Sinča šodien lido no Londonas uz Rīgu un viņai atteica .pdf biļeti W6, ko paskaidroja, ka viņi pieņemot elektroniskās biļetes tikai no W6 applikācijas, nācās pirkt jaunu iekāpšanas karti par £27, ko vēlāk nokaulēja uz £5
Liekas ka uz viņas Wizair uzēdies,jo galīgi neiet.
Es arī mēnesi atpakaļ ar viņiem lidoju no Londonas uz Rix un neņēma pretī .pdf, teica ka nepieciešama aplikācija, tad teica lai dodas uz help desku un izprintē, aizgāju tur pajautāju lai izdrukā biļetes, jo neņemot šādas pretī, bija jāiedod ID viņi atrada un izdrukāja biļeti + vēl uzlīmēja priority,kas mums nebija...un nekādu naudu nepaprasīja.