(Iznesu atsevišķā tēmā — Juris)
Šoreiz par viesnīcām, kurās nemaina gultas veļu pēc klientiem. Piemēram Mariots u.c.
http://www.insideedition.com/investigative/18586-some-bed-sheets-are-not...
Kaut kā neticās. Uzreiz taču var redzēt, kad ir un kad nav uzlikti svaigi palagi. Ja es redzētu saburzītus palagus, uzreiz zvanītu housekeeping.
Varbūt viņi tikai uzpūta uzrakstus un nemaz nenakšņoja tur? Un kopējas loģiski padomāja, ka gultas nelietotas, tādēļ gultasveļa nav jāmaina.
Kaut kā neticās. Uzreiz taču var redzēt, kad ir un kad nav uzlikti svaigi palagi. Ja es redzētu saburzītus palagus, uzreiz zvanītu housekeeping.
Varbūt viņi tikai uzpūta uzrakstus un nemaz nenakšņoja tur? Un kopējas loģiski padomāja, ka gultas nelietotas, tādēļ gultasveļa nav jāmaina.
Bet par to jau ir runa. Skaidrs, ka acīmredzami netīrus palagus jau apmainīs, bet, ja istabenei LIEKAS, ka neviens tajā gultā nav gulējis, tad, visdrīzāk, nemainīs.
Ja es ceļoju viens, it īpaši ASV, manā istabā bieži ir divas gultas, no kurām reāli izmantoju vienu. Tas gan nenozīmē, ka otrā gulta paliek pilnībā neskarta - izmantoju to, lai izkrāmētu čemodānu, turētu tur pa rokai dažas mantas, reizēm arī, lai atgultos dienas laikā. Palagi parasti paliek kārtībā, bet spilvendrāna gan var dabūt savu tiesu no maniem matiem. Bet, ja šo istabu līdzīgā veidā būtu izmantojis cits klients pirms manis, es tomēr gribētu, lai abās gultās būtu uzklāta tīra gultasveļa.
Tas pats latviski:
http://www.delfi.lv/turismagids/jaunumi/eksperimenta-atklaj-ka-lielas-vi...
Man no dabas taupīšanas viedokļa liekas, ja gulta ir acīmredzami nelietota, tad ir loģiski nemainīt gultasveļu.
Vēl interesanti, ka viņiem izdevās dabūt precīzi to pašu numuru.
Varbūt viesnīca nebija pilna?
Jo pēc savas LV pieredzes komandējumos prasīju konkrētu istabu kaut vai tajā pašā D-pils Latgolā. Ja nebija jau aizņemta, tad arī piešķīra konkrēto istabu.
Iespējams tas protams ir, dabūt konkrētu numuru, bet pārstiedz, ka visās viesnīcās pēc kārtas tas viņiem izdevās.
Man arī reiz ir gadījies iečekoties viesnīcā, kur bija "Ļoti" skaidri redzams ka nav mainīta gultas veļa, lai gan gultas bija smuki saklātas. Recepcijā man atvainojās, un samainīja uz citu nummuriņu.
Tas bija Helsinkos. Un tā bija "tīkla" viesnīca.
Es darītu tā, ka laicīgi rezervētu istabu uz secīgām naktīm ar atsevišķām rezervācijām un vārdiem. Reāli receptionam tas liktos dīvaina sakritība varbūt, bet neviens nepievērstu uzmanību tālāk. Un beigās tas ir cilvēciskais istabenes faktors. Kura redz, ka sega ir savandīta biku, spilveni ir varbūt saburzīti, bet palags ir okey un vnk noslinko. Reāli saklājot gultu supervisors neārdīs segu, lai pārbaudītu palagu. Nemaz nerunājot par matress protector. Nolasīs lekciju darbiniekiem, lai netaisa tādus s*dus.