19.06.- 25.06.2014
Hostelbookers.com
Reykjavik Hostel Village
Hostel | Flokagata 1, Reykjavik, Iceland 10
Quad (Shared bathroom) EUR 0.22
Triple (Shared bathroom) EUR 0.27
Double (Shared bathroom) EUR 0.30
Twin (Shared bathroom) EUR 0.32
Single (Shared bathroom) EUR 0.53
Cena par personu / par nakti.
Gan jau, ka kļūda, bet var pamēģināt rezervēt
Kā jau varēja paredzēt, brokastis jāpiepērk atsevišķi
Brokastis gan šausmīgi dārgas ...
Vai maz ir jēga rezervēt, tur taču visi 100%, ka rezervāciju atcels.
Hostelbookeram ir bijušas akcijas par šādu cenu (pats esmu izmantojis) - gan ar norādi, ka tā ir akcija. Par rezervēšanas jēgu nemācēšu komentēt.
Intereses pec nopirku. Paskatisimies. Brokastis pielikt gan nemaceju. Varbut uz vietas jamaksaa?
Ja nu izdomasu nebraukt, tad
Cancellation Policy
Customers can cancel their reservation free of charge up to 2 days before arrival (local time). After this date, charges will be applied by the property up to the full cost of the reservation. Payments made to HostelBookers are non-refundable.
Padlies, es arī nopirku. Man gan kā reiz noderētu, ja neatcels. Redzēsim.
Es arī nopirku. Man akurāt 19.06.-25.06.2014. labi derēja. Žēl tikai, ka nevarēja visu summu samaksāt uzreiz un kaut kāds nieks vēl jāpiemaksā, "iečekojoties" hostelī. Gan jau kļūdaino cenu pamanīs hostelī. Brokastis gan nemācēju pievienot. Hosteļos gan parasti brokastis nemēdz būt. Varbūt, ka Īslande ir īpašs gadījums. Es tikai ar šausmām domāju, ko darīt, ja, atbraucot uz hosteli Tev liek samaksāt pilnu summu. Pilnā cena 6-vietīgā DORMITORIUM man šobrīd nemaz nešķiet tik pievilcīga. Grūti pateikt, cik ir DOUBLE (TWIN) reālā rezervācijas pilnā cena uz jūnija beigām. Patreizējā noteikti ir kļūdu cena.
vispār interesanti.
norezervēju joka pēc divus datumus septembrī - pirmo un pēdējo nakti.
Par pirmo nakti atnāca papildus apstiprinājums pa tiešo no hosteļa, kur skaidri un gaiši rakstīts "Room Rate Kr137.00", kas pēc kursa ir zem 2Eur.
Savukārt otrajai naktij laikam biju atgriezusies uz sākuma logu atpakaļ vai kā, bet tur nu ir bēda - rezervējums ir iznācis uz aprīli (ar 0,06 Eur priekšapmaksas zaudējumu). Un te ir interesanti - te hostelis arī ir atsūtījis apstiprinājumu ar "Room Rate €71.28".
Man gan ir aizdomas, ka arī pirmais rezervējums bija 137Eur, nevis Kr 137,00... Nu tā. Šobrīd, skatos, ka laikam ir apķērušies par šo ķibeli, jo šis hostelis no lapas vispār ir pazudis.
Gaidīšu, kā jums, jūnija ceļotājiem ar šo visu veiksies )
Nu, lūk, jau arī paziņojums:
Thank you for booking with Reykjavik Hostel Village.
Unfortunately there was some ERROR in booking system when you made the booking and the Currency was in ISK but it should have been in EUR. We are new with Hostelbookers and they are fixing this problem now.
Do you want to keep your booking or do you want to cancel it? If you want to cancel your booking you have to do that on www.hostelbookers.com
We are really sorry about this Error.
IF you have any questions do not hesitate to contact us.
Warm regards,
Silla
Ir vērts cīnīties pretī, ka neko nezinu par kļūdu vai man nekas nespīd?
Pacīnīties vienmēr vērts.
Uzraksti, ka jā, gribi saglabāt rezervāciju un Tev nav iebildumu, ka cena ir ISK. Un ka apstiprināta rezervācija ir līgums starp Tevi un pakalpojuma sniedzēju, un Tu sagaidi, ka tas pildīs nosacījumus, kurus uzņēmies.
Ja ir vēlme braut uz Islandi tad noteikti vajadzētu pacīnīties (parasti kādu atlaidi izdodās izcīnīt)!!
Jā, man arī ir tas pats paziņojums, kas Skudrinai. Prieki par lēto Īslandes naktsmītni bija īsi. Nepagāja ne diennakts. Jaunā cena jau vairs galīgi nav atraktīva. Arī atlaides netiek piedāvātas. Vienīgi "We are really sorry about this Error."
Stingri ņemot jau tajā vēstulē nekas slikts nav teikts. Jautā, vai grib saglabāt rezervāciju jeb atcelt. Protams saglabāt.
Izsaka nožēlu, ka saputrojuši valūtas; var viņiem just līdzi.
Ja sāks skaidrā tekstā teikt, ka mainīs apstiprināto cenu, tad jau saruna pacelsies citā līmenī.
Īsti nesaprotu, ko tad lai viņiem jautā, Juri. Kaut kā stulbi būtu jautāt, vai patiešām mēs varēsim izmantot TWIN vai DOUBLE numuriņu atbilstoši sākotnējai kļūdas cenai par nepilnu EIRO diennaktī. Protams, ka viņi atbildēs, ka nē... Un ko tālāk? Cena 70+ EUR/ diennaktī (patreizējā cena) pat jūnija otrajā pusē tieši šim hostelim neliekas sevišķi laba un atraktīva cena...
Dunduri- šis hostelis HOSTELBOOKERS lapā atkal parādījies, diemžēl jaunā cena par TWIN (DOUBLE) - virs 70 EUR par diennakti.
Es atbildētu, ka viss kārtībā, atvainošanos pieņemu, rezervāciju atcelt nevēlos, labprāt ieradīšos un maksāšo viņu apstiprināto cenu, XXX kronas.
Iedomājos, ka šeit varētu noderēt ceļakājiešu solidaritāte. Varu piedāvāt savu artavu. Ja no hosteļa atnāks atbilde, ka tā taču ir acīmredzama kļūdas cena un ir skaidrs ka šāda cena nav reāla, tamdēļ piedāvājums nav spēkā un rezervācija par šo cenu ir atceļama, tad uz šo var atbildēt, ka saskaņā ar pieredzi šādi piedāvājumi ir pilnīgi reāli un izmantojami un kamdēļ lai patērētājam būtu jādomā ka šis piedāvājums tāds nav. Kā pierādījumu šim faktam var pievienot rēķinu par 6-vietīgu apartamentu uz nedēļu Austrijā par 6 EUR (apspriests ceļakājā) un vaučeri dzīvošanai šajā apartamentā, kas apstiprina ka šādi darījumi ir reāli. Ja kādam vajag, atsūtiet e-pastu un varu pārsūtīt šos dokumentus.
Nav pat jāmeklē kā piemērs apartamenti Austrijā, vislabāk tās pašas Hostelbookers cenas par 20 un 30 eirocentiem:
http://www.celakaja.lv/forumi/hostelbookers-akcija
http://www.celakaja.lv/forumi/hosteli-barselona-berline-parize-londona-b...
Man arī atnāca e-pasts par kļūdu utt.
aļļo, tas jau biškuc ir dīvaini, ka hostelis pats vēlreiz pārapstiprina cenu, tās pašas nedaudzās kronas un tad pēc 1h raksta vispārīgu atvainošanās vēstuli, kur par rezervācijas nr neparādās.
mans plāns arī bija rakstīt, ka nebūt man neliekas tā kā kļūda, šādas iepazīšanās cenas ik pa laikam ir bijušas, arī pati Londonā Tune hotels par 1£ gulēju, tādēļ ceru, ka viņiem ir svarīga reputācija un savu labo attiecību saglabāšana ar Hostelsbookers un viņi nedomā atcelt apstiprinātu rezervāciju.
Kamēr es te vēl nepaspēju neko viņiem atbildēt, saņēmu jau nākamo epastu, kurā viņi nekaunīgi pašrocīgi apstiprina citu cenu:
Thank you for your booking at Reykjavik Hostel Village.
Your booking B29048 is confirmed.
Check in Saturday, 21st of June 2014
Check out Saturday, 28th of June 2014
Room Rate €95.43
Free WIFI and free parking on site.
Do not hesitate to contact for any further information.
Nepagāja ne diena, kad šie jau izlēmuši, ka nav ko gaidīt no manis atbildi. Būs vakarā jāsaņemas uzrakstīt.
Man gan vēl nav otro reizi atbildējuši, bet droši vien arī neko jēdzīgāku par Skudrinai piedāvāto cenu nesagaidīšu. Būtībā jau izskatās ļoti tuvu patreizējai standarta cenai uz jūnija otro pusi. Skudrina, dod ziņu, kā sarakste beigsies. Principā jau nav mehānisma, kas liktu mūs izmitināt par 1 EURO diennaktī un 95 EUR nav nekāds DISCOUNT PRICE pat Īslandei vasaras sākumā.
Reykjavik Hostel Village arī tagad mājas lapa vienās kļūdās. Piemēram, 6 naktis 2 personām 6-vietīgā MIXED DORM (Shared bathroom) maksātu vien "nieka" 47 391 EURO ar pirmo iemaksu 5686,92 EURO. Ja šo cenu ilgstoši nepamanīs hosteļa īpašnieki, moška mūs ierodoties par 1 EUR/ diennaktī varēs ievietot 6-vietīgos MIXED DORM. Pa 47 391 EUR (kaut arī uz 6 naktīm) šos 6-vietīgos MIXED DORM diez vai kāds vēlēsies rezervēt, pat tad, ja būs šāda summa "pie dvēseles".
http://www.hostelbookers.com/property/prp/103582/arr/2014-06-19/ngt/6/pp...
Jā, es kā reiz domāju, kur lai liek tos 5686,92 EURO? Varbūt MIXED DORM tajās naktīs dzīvos kādas slavenības un par ekskluzivitāti jāmaksā Aizrakstīju viņiem, ka neapmierina mani viņu jaunā cena un sagaidu, ka izmitinās mani par hostelbookers apstiprināto. Redzēsim, ko atbildēs.
Vai nebūtu racionālāk komunicēties ar hostelbookers? Piem. Facebookā ievietot attiecīgo skrīnšotu un pieprasīt publisku paskaidrojumu par to, kādu iemeslu pēc netiek pildīti Līguma nosacījumi... (IMHO). Tādu Reykjavik Hostel Village neviens tā īsti nepazīst, bet hostelbookerim tomēr vajadzētu rūpēties par savu publisko imidžu...
Domāju, ka nav vērts tēret laiku. No Hostelbookers T&C:
Hostelbookers nav booking.com. Es domāju, ka viņu biznesa modelis kaut kādā ziņā līdzinās Ryanair - lēti, bet bez jebkādas iedziļināšanas konkrētā situācijā.
Tad viņiem jāpierāda kāpēc šis bija errors nevis kārtējā akcija. Principā jāsūdzās britiem, jo tā ir patērētāju maldināšana izliekot skaistas cenas, bet kad nopērk mainīt uz citām.
Par erroru es uzskatītu 0EUR cenu. nevis ļoti konkrētu un viņu pašu ievadītu cenu.
Again We apologize for any inconvenience.
Please let us now if you want to keep your booking.
Warm regards,
Silla
Vispār jau cilvēki parasti paši maksā par savām kļūdām. Ja lielveikals sistēmā ieliek nepareizas cenas, tad viņi par tām arī pārdod, kamēr tiek izlabots. Ar aviokompānijām ir tāpat. Ja šoferis kļūdās, un nepamana, ka sākusies apdzīvota vieta un turpina braukt uz 90, tad viņš maksā sodu - vismaz, ja tiek pieķerts. Pamēģiniet tikt vaļā no ceļu policistiem paziņojot, ka tā bija kļūda, jo es nepamanīju zīmi. Nu bet katram jau sava loģika un izpratne par reputāciju, šķiet, ka šim Islandes hostelim tā nav tai augstākajā līmenī.
Nu tad kāds var mēģināt piedraudēt ar sūdzību viņu PTACam. (http://www.neytendastofa.is/english/the-consumer-agency/) Argumentējot ar pieminētajiem gadījumiem, ka ir bijušas tādas cenas un izmantot orsons21 minētos argumentus.
Mēģināju atrast kādu britu PTAC, lai ieteiktu pasūdzēties arī par hostelbookers.com, bet tur viņiem tā birokrātija tik sazarota un biroju tik daudz, ka īsti netiku skaidrībā, kurš par šādām lietām būtu atbildīgs. Varbūt kādam ir pieredze?
Ja tu domā, ka Rimi vai Maximā tev pārdos kaut ko par 1% no īstās cenas tikai dēļ tā, ka tā kļūdaini ievadīta sistēmā, tad tevi šādā situācijā gaidīs pārsteigums, jo neviens viekala darbinieks tādu atbildību neuzņemsies. Un mēģinājumi šādu cenu izspiest arī izraisīs patiesu neizpratni
Bet jā, šīs gadījums tiešām ir savādāks, jo atšķirībā no veikaliem, viesnīcās izpārdošanas par cenu "gandrīz bezmaksas" tik tiešām gādās
Shustrik tev nav taisnība, pats esmu nopircis sieru par 0.01Ls jo bija kļūdaini aplīmēts, kamēr darbinieks nepamana var nopirkt. tas pats šeit, kamēr darbinieki nepamanīja kļūdu, varēja nopirkt.