Booking.com 3.-4.februāris (kā piemērs) 2 cilvēki ar brokastīm - 0.96€ pa nakti. "DJH Jugendgästehaus Adolph Kolping"
http://www.booking.com/hotel/de/djh-jugendga-stehaus-adolph-kolping.html...
Man rāda "DJH Jugendgästehaus Adolph Kolping is temporarily unavailable on our site, but we found similar properties in Dortmund" :( Žēl, kā reiz janvāra beigās būtu traki noderējis.
Skatos, ka ir arī "Arcadia Grand Hotel Dortmund" par tādām pat cenām. Piemēram, 22.-23.janv.
Laikam kaut ko būtisku neprotu Kā tāda cena atrodas? Piemēram, 2 naktis 25.-27. vai 27.- 29. jan. Vai viena nakts 25. vai 28.? Neko ne tuvu tam neatrodu.
P.S. Atrodu gan. Cool!
Kļūdas cena, katrai naktij ar roku savada un darbinieks nejauši ne tur ieliek komatu
Dabuju 2800 EUR vertu Villu Londonaa par 17 EUR. Redzesim kaa buus.
Drosibai panemu ari Swedbank apdrosinasanu.
Šodien kaut kāda viesnīcu ''cenu kļūdu diena'' te vēl dažas:
Šodien kaut kāda viesnīcu ''cenu kļūdu diena'' te vēl dažas:
Nu jau panesies. Interesanti, cik ātri salabos, un ko darīs ar rezervācijām:
http://travelfree.info/2016/12/error-fare-booking-com-hotels-for-free-new-year/
Iespējams ka neatceros ,bet liekas ka pozitīva pieredze izgulēties viesnīcā pa ļoti zemu kļūdas cenu nav bijusi bieži dzirdēta
Izskatās, ka salabots. Vai arī man vajadzīgajos datumos korekti savadītas cenas
Vislielākās izredzes izgulēties par kļūdas cenu ir gadījumos, kad rezervē ar priekšapmaksu OTA (Expedia, Orbitz utt.). Pie Booking.com šādu gadījumu gaužām maz. Ja maksu iekasē viesnīca, tad var gatavoties ilgai cīņai. Otrs gadījums ir, kad viesnīca pati nāk pretī un ļauj palikt, bet tas parasti nenotiek pie tik zemām cenām.
Pāris reizes, ko atceros, kad ir sanācis palikt booking.com ar kļūdas cenām:
Ir bijuši vairāki gadījumi, kad īsi pēc rezervācijas (reizēm nedēļu pēc tam) atceļ un tad ir gara kasīšanās, bet savu panākt bez uzraugošo iestāžu iesaistīšanas praktiski bezcerīgi.
No manas nesenās pieredzes: netika atcelta viesnīca Bali rezervāta ar priekšapmaksu par 0.01USD nakts. Normāla cena +/- 100 USD. Zinu, ka bija kļūda, jo divvietīgs maksāja ap 80 USD. Es rezervēju trīsvietīgu. Viesnīcā vēl pa velti iedeva brokastu kuponus.
Bet panemu Swedbank apdrosinasanu. Vai sis skaitas kaa izbojats brauciens? jo tiesi uz Valentindienu biju sataisijis visu.
booking.com gan vel nav atcelis/devis zinu.
Principā īsi un konkrēti...
"Cancellation
Dear .........,
Your reservation has been cancelled."
Vai apdrošināšana šajā gadījumā stājas spēkā?
Grūti iedomāties, zem kāda riska tas varētu klasificēties.
atbilde no Swedbank ir ka nee, sis nav apdrosinats.
atbilde no Swedbank ir ka nee, sis nav apdrosinats.
Swedam klāt var pievienot Baltu, IFu un Seesamu...
Īsti nesapratu, ko ceļakājieši šīs kļūdas cenas gadījumā gribēja apdrošināt - 0,96 EUR vai ko citu? Gan jau 0,96 EUR (ja debetēts no konta), atgriezīsies kontā. Un viesnīcnieki jau dos iespeju arī nopirkt to pašu viesnīcu par pilnu cenu. Vismaz man piedāvāja, kad kļūdaina cena savulaik bija Īslandes hostelim iekš HOSTELBOOKERS.COM. Tad jau tikpat labi varētu prasīt apdrošinātājam atmaksāt lieki iztērētos 0,60 EUR (1st. biļete) Rīgas sabtransā sakarā ar to, ka autobuss uz Vakarbuļliem nokavējās par 6 min.un "Rīdzinieka kartē" tika neieplānoti validēta nākošā brīvdienu 1 st.biļete, radot man vienas dienas ceļojumā neparedzētus izdevumus.
apdrosinajis butu tapat, jo apdrosinu visus braucienus.
vienkarsi intereseja vai sis skaitas apdrosinasanas gadijums
apdrosinajis butu tapat, jo apdrosinu visus braucienus.
vienkarsi intereseja vai sis skaitas apdrosinasanas gadijums
Tieši kāds? Kas būtu jāapdrošina? Aģenta kļūda vai paša naivums?
Ceļakājā esmu pietiekoši ilgi, lai šajā jomā sevi neuzskatītu par naivu.
Sajā akcijā/cenu kļūdā nopirku arī hostelī vienu gultu. Pēc pagātnes pieredzes esmu arī palicis par smieklīgām cenām hosteļos.
Mana interese bija, vai tas ja viesnīcā ir overbooking uztaisīts vai arī ja tuvāk braucienam viesnīca izdomā ka pārāk lēti pārdots - vai tas kādā veidā ir iekļauts apdrošināšanā.
Kas būtu jāapdrošina? Aģenta kļūda vai paša naivums?
Kādēļ uzreiz ķerties pie norādījumiem par naivumu.
Ir dzirdēts par ļoti daudziem gadījumiem, kad viesnīca ļoti laicīgi norezervēta par 'standarta' cenu (ne pārāk augstu, ne parāk zemu, salīdzinot ar vidējo visa gada garumā), un tad rezervāciju darbinieks atjēdzas, ka tajos datumos taču liels pasākums, vai arī daudz maksāt gribošs uzņēmums paziņo, ka taisīs konferenci un tā darbiniekiem vajag visas istabas viesnīcā. Rezervācija tiek atcelta, pārsteigtajam klientam paziņo, ka viesnīca pilna, vai arī šobrīd cenas ir 5-10 reizes augstākas. Pārējās viesnīcas apkārtnē līdzīgās cenās.
Vai tad tas nav risks, ko būtu vērts apdrošināt? Ar ko tas principiāli atšķiras no šī gadījuma? Var runāt par naivumu vai kļūdām, bet būtība tāda, ka klients sākumā rēķinājies ar vienu summu, ko tērēs ceļojumam, un pēkšņi rodas neparedzēti izdevumi.
Vai tad tas nav risks, ko būtu vērts apdrošināt? Ar ko tas principiāli atšķiras no šī gadījuma? Var runāt par naivumu vai kļūdām, bet būtība tāda, ka klients sākumā rēķinājies ar vienu summu, ko tērēs ceļojumam, un pēkšņi rodas neparedzēti izdevumi.
Ar šiem jautājumiem ne pie manis, bet pie apdrošinātājiem!
Par error fare - nopirkt, cerēt, ka apstiprinās - ok! Ja apstiprina, tad smaids pa visu ģīmi. Nopirkt, pēc tam atceļ, tad meklēt glābiņu (lasi - naudu) pie apdrošinātājiem - manuprāt naivi.
Kā mēs zinām, tad error fare salīdzinoši reti tiek apstiprinātas, it sevišķi viesnīcu sektorā.
keflavik, nebiju domājis Tevi aizvainot. Nedusmo. Ar saviem jautājumiem vēlējos saprast, ko Tu tieši domā ar "vai sis skaitas apdrosinasanas gadijums"?
Tieši kas ir šis "apdrošināšanas gadījums"?! Zem kura un kāda punkta tas būtu attiecināms?
Ps. vai hosteli arī atcēla?
viss kartiba.
par hosteli tikaii apdrosinatajam sutiju - jo tie oficiali atcela caur booking.com
uz villu nemaz necereju. bet interesanti ka villa Booking.com nav oficiali atcelusi.