Stulbs jaut. Gan jau kāds tā ir darījis (pieļauju), bet vai tā sanāk. Piem. ir vēlamā datumā ok cena turp lidojumam, bet atpakaļ datumos liekas pārāk augsta. Tagad nopērku tikai turp lidojumam un pēc mēneša notiek brīnums un vēlamajā datumā atpakaļ ar ir normāla cena, jebšu šis variants galīgi nestrādā un var totāli iegrābties?
Stulbs jaut. Gan jau kāds tā ir darījis (pieļauju), bet vai tā sanāk. Piem. ir vēlamā datumā ok cena turp lidojumam, bet atpakaļ datumos liekas pārāk augsta. Tagad nopērku tikai turp lidojumam un pēc mēneša notiek brīnums un vēlamajā datumā atpakaļ ar ir normāla cena, jebšu šis variants galīgi nestrādā un var totāli iegrābties?
Ja runājam par zemcenu aviosabiedrībām un atpakaļceļa datums ir kaut nedaudz fleksibls, tad, manuprāt, var riskēt. Labi būtu, ja atpakaļceļam būtu dažādi potenciālie varianti.
Iegrābties vari tad, ja atpakaļcena tā arī nenokrīt un nolem nelidot.
Vēl — ja aviosabiedrība atceļ reisu un Tu izlem tādēļ nelidot, tad viņi atdos naudu par abiem posmiem, ja pirkts vienā biļetē, bet tikai par atcelto posmu, ja atsevišķi.
Neminēji aviosabiedrību, tradicionālajām (Turkish, Lufthansa utt) vienā virzienā biļete mēdz maksāt vairāk kā turpatpakaļ, tad šāds variants neies cauri. Wizzair, Ryanair, daļēji AirBaltic gan tā var darīt, lai ietaupītu.
Esmu pirkusi katram galam atsevišķi. Manā gadījumā tas bija ar Ryanair un sanāca pāris naudiņas izdevīgāk!
Man divreiz ir bijis, ka pēc lētas biļetes nopirkšanas, otrs posms tā arī nesasniedz vēlamo cenu un pirmo nākas izmest. Vienā reizē no tām biļeti varēja atdot, jo aviosabiedrība pamainīja lidojuma laiku. Otrajā reizē nopirktās biļetes cena bija tik zema, ka gandrīz neatmaksātos elektrību tērēt, meklējot kā to atdot. Tā ka pašam jāskatās, cik lielu risku gribas uzņemties.
Tā ir normāla rīcība, ja izlemts ceļojumam notikt. Nekad neieciklēties uz to pašu aviokompāniju un to pašu lidostu atpakaļceļam, ja vien nelido uz kādu kaktu, kur tuvāko 500 km rādiusā nav alternatīvu.
Paša nesena pieredze - STN-RIX bija jūtami dārgāk kā STN-SXF-RIX, LON-RIX/VNO/KUN varianti bija līdz 2 reizēm dārgāki kā autobuss uz kontinentu + lidošana no no turienes.
Paldies par info, viela pārdomām. Nemaz neaizdomājos, ka tiešām tak var ar vienu lidsabiedrību uz vienu pusi un atpakaļ ar citu.
LON-RIX/VNO/KUN varianti bija līdz 2 reizēm dārgāki kā autobuss uz kontinentu + lidošana no no turienes.
jtt, uz kurieni kontinentā Tu brauci? Man sakarā ar LON ļoti aktuāli.
Esmu pirkusi vispirms biļeti atpakaļ-ceļam. Vēlak ar citu aviokompaniju uz pavisam citu vietu - turp. Viss atkarīgs no fleksibilitātes un atlikušā laika.
Paldies par info, viela pārdomām. Nemaz neaizdomājos, ka tiešām tak var ar vienu lidsabiedrību uz vienu pusi un atpakaļ ar citu.
Ooo, jā, iesaku šo papētīt gan. Esmu izmantojusi šādu variantu lidojumam uz Parīzi un šķiet tagad arī nāksies izmantot Madridei. Mums svarīgi nečakarēties atpakaļceļā, jo gribās jau ātrāk un taisnāk nokļūt mājās.
Parīzes gadījumā lidojām Viļņa-Parīze (Ryanair) Parīze-Rīga (Wizzair) cenu starpība minimāla, lai lidotu atpakaļ uz Viļņu un pavadītu 4h kratoties mājās ar autobusu vai mašīnu!
Šobrīd man aktuāli Madride. Salieku tabulā visus iespējamos variantus, sarakstu +/- un tad jau tik atliek izvēlēties piemērotāko variantu!
jtt, uz kurieni kontinentā Tu brauci? Man sakarā ar LON ļoti aktuāli.
Uz Eindhovenu. Tiesa, mans brauciens bija ne tikai tehniska pārvietošanās, pieķēru klāt Antverpenes apskati dienas garumā. Bet vispār busa biļete bija līdz Diseldorfai. Netālu no Lamanša ir arī CRL, Ķelni, Dortmundi var paskatīt. Es braucu ar DB bus (DB bus piedāvājumu gan tagad nemanu, bet ir Flix).
Uz Eindhovenu. Tiesa, mans brauciens bija ne tikai tehniska pārvietošanās, pieķēru klāt Antverpenes apskati dienas garumā. Bet vispār busa biļete bija līdz Diseldorfai. Netālu no Lamanša ir arī CRL, Ķelni, Dortmundi var paskatīt. Es braucu ar DB bus (DB bus piedāvājumu gan tagad nemanu, bet ir Flix).
Paldies par idejām!