Vai kāds ir dzirdējis par iespējamajiem jaunumiem AB BT maršrutos?? Klīst baumas, ka uz Sicīliju arī no maija plānojas braukt. Zinātāji - atsaucieties
AB jau sen lido uz Sicīliju. To var apskatīties interaktīvajā kartē:
http://www.airberlin.com/en/site/landingpages/map.php?et_cid=128&et_lid=...
Kartē rāda Rīga - Palermo, bet pie booking vispār nekādu variantu nepiedāva.
Tur jau tā lieta, ka reāli jau pa tiešo uz Sicīliju AB nelido. Kartē falšs galamērķis
Lido, protams ka ar codeshare un pārsēšanos:
Piemērs:
Riga – Catania, 26.04.2014, 09:20–17:20
Catania – Riga, 04.05.2014., 14:50–22:10
323 EUR
AB - Air Berlin
BT - Air Baltic
Kaut ko līdzīgu kā Catania gaidīju no Palermo. Acīmredzot neuzminēju īsto mēnesi
IvetaA, tad domāji AirBerlin vai AirBaltic? Ja saīsina, tad vēlams lietot standarta starptautiskus saīsinājumus (IATA), nevis izdomāt pašiem atšķirīgus.
Paldies, Juri, par aizrādījumu Bija domāts BT. Ātrumā nekoreti uzrakstīju, turpmāk - vērīgāk rakstīšu :)
Negribēju veidot jaunu tēmu, bet intersants raksts par BT turpmākajiem plāniem:
http://aviationweek.com/commercial-aviation/air-baltic-lays-out-cs300-network-plans
Es gan uzskatu, ka būtībā aviokompānijas nākotni lielā mērā noteiks gaidāmās tiesvedības, ne tik daudz kāda veiksmīga galamērķa atvēršana vai aizvēršana ar jaunajiem lidaparātiem.
Domāju, ka tiesvedības neiespaidos aviokompānijas plānus, jo Flika tiesvedība nav pret aviokompāniju, bet pēc būtības ir par zaudējumu atlīdzinājumu naudā no valsts. Tas noteikti iespaidos nākotnes investoru piesaistes iespējas, bet domāju, ka operacionālā ziņā aviokompāniju neskars vispār. Vai arī ir vēl kāda būtiska tiesvedība saistība ar airBaltic, kuru esmu palaidis garām?
Laikam sapratu. Tu visticamāk runāji nevis par kādām aktuālām tiesvedībām, bet par EU izmeklēšanu par valsts subsīdījām BT? Tad jā, tas gan varētu būtiski iespaidot
BT sāks lidot uz KEF http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/222377/airbaltic-sak-lidojumus-uz-islandi