(Pārceļu atsevišķā tēmā — Juris)
Kā ir, ja čārterlidojuma laiks tiek mainīts un pa to tiek paziņots 17 dienas pirms lidojuma, vai man pienakas naudas atmaksa, ko esmu samaksājis pa aviobiļetēm?
Naudas atmaksu jau var pieprasīt visos gadījumos, neatkarīgi no tā, cik ātri paziņots.
Cits jautājums, par cik daudz mainīts. Te domas dalās, BT parasti paši piedāvā atmaksu kā opciju, ja mainīts virs 4 stundām, bet vispār jau >2 stundas it kā ir pietiekams pamatojums, lai nelidotu. Dažas aviokompānijas atmaksā, arī ja maina 5 min. Kā precīzi ir pēc likuma burta, īsti nezinu.
Lidojums ar vācu čārteri, ielidošanas laiks ir mainījies pa 6.5h, viņi raksta, ka viniem nav ne jāatgriež nauda pa lidojumu, ne jāpiedāva kādas citas opcijas, jo paziņots vismaz 14 dienas pirms lidojuma. 6.5h vēlāks ielidošanas laiks man neder.
Pēc regulām viņiem taisnība. Bet var mēģināt prasīt, cerot, ka viņiem pēc laika apniks vai arī viņiem klientu apmierinātība ir tik svarīga, ka kompensē kaut ko papildus regulu prasībām.
Šis ir tas gadījums, kad labi noder iepriekš iegādāta apdrošināšana, kas segs starpību starp atcelto un jauno biļeti.
Pēc regulām viņiem taisnība. Bet var mēģināt prasīt, cerot, ka viņiem pēc laika apniks vai arī viņiem klientu apmierinātība ir tik svarīga, ka kompensē kaut ko papildus regulu prasībām.
Šis ir tas gadījums, kad labi noder iepriekš iegādāta apdrošināšana, kas segs starpību starp atcelto un jauno biļeti.
Nav vis taisnība - kompensācija nepienākas, bet neatdot naudu, ja nepiekrīt izmaiņām, gan nedrīkst.
Naudas atgriešanu nepamanīju. Ja, protams, nauda jāatgriež.
Pec ilgakas sarakstes veljoprojam nepiedava ne citu lidojumu,ne naudas atmaksu. Rezervacijas atcelsanu piedava tikai pa maksu.
Pec ilgakas sarakstes veljoprojam nepiedava ne citu lidojumu,ne naudas atmaksu. Rezervacijas atcelsanu piedava tikai pa maksu.
7er, es Tev ieteiktu pēc kādām 2-3 dienām vēl BT uzrakstit savas prasības, jo ja būsi neatlaidīgs paxis savu iespējams panāksi...
Ps. Lai veicās un ziņo ko BT Tev saka/raksta...
Soreiz nav bt, bet gan vacu carteris,
P.s.sorry par garumzimem
Soreiz nav bt, bet gan vacu carteris,
P.s.sorry par garumzimem
Condor, Tuifly vai kāda cita?
Lai viņiem vieglāk uztvert, var padraudēt, ka taisīsi chargeback caur banku, kas izdevusi karti. Ja izmaiņu dēļ tiešām nevari lidot, tad tā iespējams arī būs jārīkojas pārāk lielas vācu spītības gadījumā.
Kompānija saucas Involatus.
Kas viņi ir? Es pagaidām sapratu, ka tikai starpnieki (brokeri), ne tūrkompānija, ne aviokompānija.
Kas viņi ir? Es pagaidām sapratu, ka tikai starpnieki (brokeri), ne tūrkompānija, ne aviokompānija.
Ieej googlē un paskaties - tā ir vācu aviokompānija, kura pārsvarā specializējas uz čarteru pakešniekiem.
Involat biļešu maiņas noteikumi - diezgan piņķerīgs izklāts:
6 Changes of booking / name
6.1.
Changes of bookings by the airline passenger to another flight are possible in principle only under the terms and conditions of the operating air carrier that has been brokered.
For the stipulation of a replacement or changes of name, the possibility exists of cancelling the ticket under the conditions specified in the clause above and simultaneously rebooking the flight or paying the difference between the original air fare and the possibly higher air fare applicable at the time of the rebooking.
6.2.
If ICC approves the stipulation of a replacement or a change of name in the individual case, a minimum processing fee of currently EUR 25.00 per person and flight will be incurred.
The air passenger remains free to furnish proof that significantly lower or no costs have been incurred in connection with the change of reservation.
Ieej googlē un paskaties - tā ir vācu aviokompānija, kura pārsvarā specializējas uz čarteru pakešniekiem.
Mānīties gan nav labi:
Wir, die Involatus Carrier Consulting GmbH, mit Sitz in Kaarst sind ein Airbroker, der von Airlines Flugsitzkontingente erwirbt und wie eine Airline agiert.
Ieej googlē un paskaties - tā ir vācu aviokompānija, kura pārsvarā specializējas uz čarteru pakešniekiem.
Mānīties gan nav labi:
Wir, die Involatus Carrier Consulting GmbH, mit Sitz in Kaarst sind ein Airbroker, der von Airlines Flugsitzkontingente erwirbt und wie eine Airline agiert.
Nu sorry, es vāciski nesaprotu. Šie gan paši pārdod arī biļetes. Ticamāk, ka tad izpilda dažādas aviokompānijas un spēkā attiecīgās aviokompānijas noteikumi.
Lai vairāk jauktu galvu šie mājas lapā ielikuši lidmašīnu ar uzrakstu "Involatus".
Kas tur ko spriest, 6h ir pietiekami būtiskas izmaiņas, lai pasažierim tas varētu nederēt; būtībā netiek sniegts līgumā atrunātais pakalpojums. Regulas teksts tagad nav priekšā, bet tur arī kaut kas bija par pasažiera tiesībām veikt izvēli starp naudas atmaksu un rerūtingu, pie zināmiem nosacījumiem. Ja ne Regula, tad veselais saprāts un citi patērētāju aizsardzības likumi saka, ka nevar paturēt naudu un nenodrošināt pārdoto pakalpojumu.
Gadījumā, ja tiešām vēlies lidot un, ja sakarīga apdrošināšana jau ir bijusi nopirkta pirms šīm 17 dienām, tad vari mēģināt runāt ar apdrošinātāju - moška šie apmaksās jaunu aviobiļeti no RIX līdz Vācijai (ja apdrošināšana sedz risku - neparedzētas izmaiņas ceļojumā). Pēc manas saprašanas šis risks jau ir iestājies. Apdrošināšana gan nepalīdzēs tādā gadījumā, ja vispār vairs nevēlies izmantot vācu čartera lidojumu. Apdrošināšanai vajadzētu segt arī naudas starpību par biļetes maiņu. Vienīgais, kad apdrošināšana nepalīdzēs - ja vispār nevēlies doties ceļojumā. Jeb arī Tev jāpierāda apdrošinātājam apstākļi, kāpēc šīs 6-7 st. ir tik būtiskas, lai traucētu nokļūt ceļojuma sākuma punktā, ja reiz paziņots jau 17 dienas iepriekš. Subjektīvais faktors (tjipa, negribu un nebraukšu) apdrošinātājam nederēs.
Nepamanīju precizējumu - vai tas ir ir tikai čartera lidojums vai pilna tūrpakete. Par otro cīņa var izrādīties arī maz(ne)produktīva, jo 6h lidojuma aizkavēšanās vai izlidošana ātrāk maz ietekmē 2 nedēļu plunčāšanos siltā jūrā. Par pirmo vien attieksmei (it kā) vajadzētu būt tieši tādai pašai kā pret jebkura cita veida publisku lidojumu.
IMHO čarteri ir tāda grūti prognozējama lieta, dažos reģionos (LV ieskaitot) 24h aizkavēšanās pat tiek uztverta par normu.
Apdrošināšana ir, būs jāmēģina ar viņiem runāt. Lidojumus vēlos izmantot, tapēc gribētu vietā citu lidojumu vai, lai atgriež naudu. Ir tikai lidojums nav tūrpakete un ceļojuma ilgums ir tikai 4 dienas.
Domāju, ka reālāk būtu cits lidojums, ja tai brokeru kompānijai vispār ir kāda iespēja nodrošināt citu lidojumu. Ja gribi naudu atpakaļ, tad jāpamato apdrošinātājam, kāpēc 6,5 stundu nobīde neder. Nezinu kā ir ar vācu kompānijām, bet mūsu pašu NOVATOURS un Tez Tour itin bieži pamaina izlidojuma laikus 1-3 dienas iepriekš, uzskatot to par normu.
Pēc Ilgas sarakstes ar vācu kompāniju nekādu rezultātu nesasniedzu, blietes nemaina un atcelt var tikai pa maksu. Atcēlu lidojumu, kura vērtība bija 100eur, atguvu 33 eur. Iegādājos jaunu biļeti un starpību man apmaksāja apdrošināšana(Swedbank).
Šitā vispār ir cūcība, vajadzētu uzrakstīt vācu PTAC analogam, bet tagad jau Tev nebūs nekāda iekāriena, ja jau apdrošināšana visus zaudējumus sedza.
P.S. Bet, ja tā labi padomā, viņi taču neko nezina par Tavu apdrošināšanu, vai ne !?