sveiki ceļotāji,
radās jautājums par lidojumiem.
respektīvi ir tāda vietne travelfree, un tur dažkārt ir labi piedāvājumi...piemēram vaiants no milānas ar karību salām. LIN Milan Linate uz FDF Fort De France, (LIN-ORY mainās aviokompānija ORY-FDF) - lidojot caur Franciju, divi lidojumi sanāk.
Tad jautājums ir tāds, Vai var izlaist/apiet to pirmo lidojumu? tie taču nav savienotie reisi, vai ir? un tā ka man nav izdevīgi lidot uz LIN, bet no RIX ar balticu pa taisno uz ORY, un no turienes uz FDF. Vai tā drīkst? vai nav tā ka ja neiekāpju LIN ORY( apeju pirmo reisu) viņi mani kaut kā nokancelē otrajam lidojumam, vai neielaiž otrajā( it kā tā nevarētu būt)....bet tomēr..rodas pārdomas.. un kā ar nododamo bagāžu, šajā variantā mainās aviokompānijas.
kāds tā ir darījis? kādi ieteikumi? paldies atsaucīgajiem
ORY Paris Orly
Nevar izlaist. Izlaižot anulēsies biļete 99% gadījumu. Izkāpt ātrāk var, bet jo pēc tam vairs nelido. Tas neatkarīgi, kur noskatītas biļetes.
Tas, ko teica Linca. Piemetinot - no Rīgas ar airBaltic pa taisno uz ORY arī nesanāks aizlidot, viņi lido uz CDG.
tātad tā var darīt tikai atpakal ceļā? kad ielido ORY, bet no viņas nelidot uz LIn, bet uz Rix. Bet turpceļā ierodoties ORY taisnajā no Rix nevis no Lin, nespīd tikšana ļotenē...skaidrs..paldies..žēl..apauziens
paldies, tātad dubultaplauziens
Nu AirCaribes pa aptuveni to pašu summu lido no ORY. Piemēram, 28.11 - 10.12 ~328 eiro viņu lapā, jetcost.eu saka, ka pat pa 304 eiro gatavs...
paldies par atbildi, ticu, ka tā ir, man vairāk interesēja vai ja ir šādi piedāvājumi,( var apiet pirmo lidojumu) kur lidojums no valsts, kur piemēram, mums nav tiešo reisu nav izdevīgs, bet varētu "pieslīdēt" otrajam lidojumam klāt..bet iepriekš jau minēja, ka nē, žēl, dažkārt ir visnotaļ interesanti varianti:)
paldies
Milāna vai Parīze taču nav starpības (ne uz LIN, ne ORY no RIX tiešo reisu nav), ja neskaita cenu, Milāna sanāks lētāk (uz Bergamo un tālāk Flixveidīgais).
No jautājuma un sarakstes nesapratu, kas tas ir domāts par vispārīgiem principiem, nevis par konkrēto gadijumu... Lielākoties nedrīkst, ja tas ir savienotais reiss, bet citreiz meklētāji atrod un saliek kopā arī nesavienotos reisus, kad daļa lidojuma ir no point-to-point tipa kompāniju lidojuma, tad gan var. Jāskatās katrs gadījums individuāli.
paldies par atbildi, ticu, ka tā ir, man vairāk interesēja vai ja ir šādi piedāvājumi,( var apiet pirmo lidojumu) kur lidojums no valsts, kur piemēram, mums nav tiešo reisu nav izdevīgs, bet varētu "pieslīdēt" otrajam lidojumam klāt..bet iepriekš jau minēja, ka nē, žēl, dažkārt ir visnotaļ interesanti varianti:)
paldies
Principā nevar (protams, mēs runājam tieši par savienotajiem lidojumiem). Bet, ja tā ļoti teorētiski šo apspriež, tad viss ir atkarīgs no tā, vai, iečekojoties otrajam lidojumam, sistēmai ir pieeja datiem par pirmo lidojumu. Mūsdienās praktiski vienmēr šī pieeja ir, tāpēc sistēmā uzrādīsies, ka pirmais lidojums nav izlidots, un būs aplauziens, bet, ja tomēr ir tas retais gadījums, kad sistēmai šādas pieejas NAV, tad Tev ir visas iespējas uzsākt ceļojumu arī no otrā lidojuma.
Praktisku piemēru ar lidojumiem, kas neuzrādās sistēmā, bet ietilpst biļetē, nebūs, jo es pats tādus nezinu, bet avioguru stāsta, ka tādi teorētiski esot vai vismaz kādreiz senāk esot bijuši
No ORY ir regulāri zemcenu aviokompānijas LEVEL (www.flylevel.com) reisi un Point-a- Pitree un Fort-de France , kuriem vienvirziena cena ir apmēram 100 EUR vienā virzienā. Vai tiešām piedāvajums no Milānas bija vēl lētāks nekā 200 EUR uz abi gali? Kāpēc sanāk dubultaplauziens, nesaprotu.Zemā cena meklējama viņu mājas lapā un ir atrodama kādu laiku uz priekšu. Par cik pērkot vienu virzienu atsevišķi, cena būtiski nemainās, sliecos domat, ka FLYLEVEL ir vienvirziena cenu struktūra, vismaz uz franču Karībām.
Šo maršrutu, ko reklamē TRAVELFREE, respektīvi, https://travelfree.info/cheap-flights-from-milan-to-martinique-for-e321/ lētāk vajadzētu varēt izlidot no Parīzes, jo uz FDF lido daudzas aviokompānijas pa taisno un LEVEL parasti vairumā gadījumu piedāvā zemāko cenu (bez ēdināšanas uz borta un lielās bagāžas). LEVEL gan nelido katru dienu.
Praktisku piemēru ar lidojumiem, kas neuzrādās sistēmā, bet ietilpst biļetē, nebūs, jo es pats tādus nezinu, bet avioguru stāsta, ka tādi teorētiski esot vai vismaz kādreiz senāk esot bijuši
Ir tādi lidojumi, kur pirmo posmu veic ar vilcienu. (Teiksim, Brussels Airlines piedāvā AMS-NYC, kur pirmais posms ir flight is operated by Accessrail ) Tiesa, AirFrance apgalvo, ka vilcienā (par Brussles Airlines nezinu, nelasīju noteikumus) esot jāvalidē biļete, lai ar to varētu lidot tālāk
Imho no RIX uz Milānu tikt ir vieglāk/lētāk nekā uz Parīzi.. lidosta jāmaina abos variantos. Plus var izvairīties no CDG bardaka.
(P.S. Bet Eiropā ir aviokompānijas, kuru lidojumiem iespējams pievienot dzelzceļa reisus. Piemēram, pirmais posms ir brauciens ar ātrvilcienu no Ķelnes līdz Frankfurtes lidostai, un tad tālāk lidojums uz ASV, un tas viss ir vienā rezervācijā. Šādā gadījumā, ja tā ir izdevīgāk, tad pirmo "lidojumu" (braucienu ar vilcienu) ir iespējams arī ignorēt, jo nekur neuzrādās, vai šis ceļojuma posms tiešām ir noticis.)
EDIT Bzh, ā, Tu pasteidzies pirmais! Nujā, arī vilciena braucienus atmest vairs nav īsti droši, jo sākušās visādas biļešu "validācijas" utt., kas kādreiz nebija.
Vārdu sakot, ceļojuma pārdevējiem ir liela vēlēšanās, lai brauciens, kas pirkts par konkrētu cenu, notiek tieši no paredzētā sākumpunkta līdz tā beigupunktam (kā tas pērkot tarī tiek norādīts noteikumos), nevis tiek kaut kur pārtraukts vai uzsākts pa vidu. Kāpēc tā tas ir un vai ir "godīgi" ievērot noteikumus, ar kādiem pirkta biļete, Ceļakājā jau ir ticis apspriests vairākkārt. Daži uzskata, ka tas esot "negodīgi", citi uzskata pretēji.
Paldies visiem par atbildēm, tas lidojums bija kā piemērs.. ar jautājumu vai tādos piedāvājumos ir jālido obligāti tas pirmais lidojums kā piedāvājumā, vai varu lidot uz to lidostu un pievienoties lidmašīnā uz galamērķi.
Saprotu, ka nevar, paldies par atsaucību.