Tā kā nekad neesmu lidojis tranzītā caur valsti, kurā nepieciešama vīza, man radās jautājums.
Ja lido caur Maskavu uz kādu trešo valsti un lidojumu iegādās kā vienu veselu (piem Aeroflot RIX-SVO-FRU) tad loģiski, ka vīza nav nepieciešama.
Savukārt, ja tiek iegādāts lidojums RIX-SVO un atsevišķi SVO-FRU kā ir tad?
Atvainojos, ja muļķīgs jautājums.
Droši vien speciālisti šeit papildinās, bet atsevišķu biļešu gadījumā nāksies iet "ārā" pēc bagāžas un iečekoties no jauna un tam ir nepieciešama vīza.
+ Maskavā, ja neesi Snowdens, vajag tranzītvīzu, ja uzturies tranzītzonā vairāk par 24 stundām.
Starp citu - teorētiski var arī neielaist uz posmu RIX-SVO, jo nav vīzas. RIX darbiniekiem var izrādīties "pie kājas", ka ir tālākā biļete...
Ja lidojumu iegādāsi kā vienu veselu, tad vīza nav nepieciešama. Turklāt pasargāsi sevi no problēmām, ja gadījumā viens reiss aizkavējas, tad avio pārvadātājam Tevi vienalga būs jānogādā galā.
Ja iegādāsi atsevišķus lidojumu, tad manuprāt prasīs vīzu. Un tas būs Tavs risks ko darīsi ja viens reiss kavējas un un nākošo nepaspēsi...
Ja biļetes pērc atsevišķi, tad noteikti vajag vīzu, citādi nelaidīs pirmajā reisā.
Ja viena biļete, tad arī var būt gadījumi, kad vajag vīzu, atkarībā no tā, vai var pāriet uz nākamo reisu pa sterilo zonu jeb jāiziet ārā no termināla.
Kirgīzstānai varētu arī nevajadzēt, bet uz Kazahstānu caur SVO cilvēki netikai ielaisti reisā no Rīgas, jo nebija Krievijas vīza: http://www.celakaja.lv/forumi/informacija-ja-kads-plano-lidot-uz-kazahst...
Kirgīzstānai varētu arī nevajadzēt, bet uz Kazahstānu caur SVO cilvēki netikai ielaisti reisā no Rīgas, jo nebija Krievijas vīza: http://www.celakaja.lv/forumi/informacija-ja-kads-plano-lidot-uz-kazahst...
Jāņem vērā, ka šī ir info no 2011.gada, un pieļauju ka kopš tā laika varētu būt izmaiņas. Tā ka jāmeklē svaigāku info...
Es esmu lidojis uz to pašu Biškeku caur Maskavu ar divām dažādām biļetēm un aviokompānijām (BT un SU) bez vīzas. Tas gan bija pirms kādiem 3 gadiem, un teorētiski to reisu laikam arī varēja dabūt kā savienoto, bet dārgāk.
Tagad iespājams, situācija ir mainījusies, katrā ziņā jānoskaidro, kā tur ar termināļiem. Pa to, ka mani ielaidīs lidmašīnā, biju jau pirms lidojuma noskaidrojis pie BT. Bet nu tur termināļi nebija jāmaina, un arī bagāžu viņi varēja iečekot līdz galam (man gan laikam viņas nemaz nebija).
Šobrīdējā informācija no Timatic (noderīgajās saitēs ir):
TWOV (Transit Without Visa): Visa required, except for Holders of onward tickets for a max. transit For details, click here time of 24 hours. - TWOV not applicable if transit is to/from Belarus. - There are no transit facilities available at Khabarovsk (KHV), Krasnodar (KRR), Yuzhno Sakhalinsk (UUS) and Vladivostok (VVO). Passengers are required to clear Immigration and Customs. - If in transit to/from Belarus; or if the airport of arrival is different from the airport of departure within the same Russian city, then a Russian (transit) visa is required.
Paldies par skaidrojumiem. Pērkot atsevišķi, tomēr biļetes ir lētākas, tādēļ arī radās jautājums. Ja var iztikt bez vīzas, tad tiks aplūkots arī šis biļešu variants.
Vari vēl pajautāt AirBaltic (vai kas nu izpildīs reisu uz Maskavu), vai laidīs reisā bez vīzas, ja būs atsevišķa biļete tālāk, bet nu ļoti šaubos. Un protams skaties, lai lidosta būtu tā pati…
Nu es, zinot BT un krievu "piekasību" es gan neriskētu lidot ar divām atsevišķām biļetēm caur SVO. Domāju, ka vai nu vajadzīga Krievijas tranzītvīza (ja lidojums turp un atpakaļ) vai arī savienotā biļete. Tai pašā Biškekā atceļā uz SVO jau arī var neielaist lidmašīnā uz Maskavu, ja vien netaisies Biškekā palikt uz dzīvi vai ilgāku laiku. Ir kaut kur netā lasīts, ka 2 meitenes neielaida BT lidmašīnā savienotajam lidojumam uz ASV ar tālāku CODESHARE flight, jo ESTA bija noformēta online, bet nebija izdrukāta un BT pienākums neesot kaut ko pārbaudīt ONLINE.
Šeit netā tas varētu būt lasīts: http://www.celakaja.lv/forumi/ka-man-rikoties-ja-airbaltic-atteica-lidojumu
Tas viss ir sācies, jo velobraucējiem ir jāsameklē lidojumi uz Kirgiztānu (ideālajā gadījumā uz Tadžikistānu) Paredzēts lidot augustā, līdzi ņemot ričukus. SVO - FRU - SVO var sameklēt pat pa 155eur un kas izdevīgi, ka velo (it kā) transportē bez maksas. Tādēļ vispirms tiek apskatīts variants par lidojumu caur Maskavu.
Otrs variants (kas būtu ideāls, jo galamērķis ir Dušanbe) ir ar TK no RIX-DYU-RIX pa 527eur, bet šeit rodas papildus 180eur par 1 velo. Nedomāju, ka šie akceptētu velo kā parasto bagāžu, lai gan iekļauties 30kg nebūtu nekādu problēmu. Tātad kopā 700eur, kas pārsniedz avio paredzētās izmaksas
Tad nu joprojām esmu variantu meklējumos.
Ir lasīts par velopārvadāšanu parastajā somā:
http://www.dcrainmaker.com/2011/02/how-i-travel-with-my-bike.html
http://www.pinkbike.com/news/fly-cheap-with-your-bike-mitch-chubey-2010....
Šīs saites ātrumā atradu, nav tas ko lasīju, bet doma skaidra. Te gan velosipēds būs jāizjauc nedaudz pamatīgāk. Galvenais iečekojoties, ja jautā, neteikt, ka tas ir velosipēds, vienkārši "sporta inventārs" vai kas tāds.
Šajā gadījumā vairāk pievienošos skeptiķu pulkam. Pat ar savienoto reisu, šķērsojot tranzīta zonu SVO, negaidīti uzdūros viltīgi izvietotai pasu kontroles būdiņai, kurā diezgan bravurīga dāma taujāja, ko tad puisis galamērķī darīs? Vārds pa vārdam un beigās šķīrāmies draudzīgi! Atpakaļ gāja vieglāk, bet tāpat visādi kalambūri:) bija jāpiedzīvo.
SVO Tevi var glābt personīgais šarms un gana izmanīgs runas veids! Par neielaišanu starta lidmašīnās gan neesmu pārliecināts. Tur var neglābt ne šarms, ne labi sakārtoti tekstiņi.
Saņemies! Biškekā ir atrauts vaļā ais bārs!!!! Info skaties vb.kg (vechernij bishkek avīzes portāls, ui, cik tur visāda atmaskojoša infa iekšā! nu kaut vai tāda, ka 50% ekskluzīvo auto, kuri pārvietojas KG teritorijā, ir akurāti nofenderētas SNG un R.Eiropā)
Sorry! Tas ais bārs jau toč būs izkusis!
LED-DYU-LED ap 330 EUR ar Aeroflot, līdz Pēterburgai pa lēto ar busu…
hmm, es būtu padomājis, ka bagāžā var iečekot dajebko, kas ierakstās gabarītos un svarā, izņemot bīstamās/nelegālās lietas... Nav tā, ka jāmaksā par sports equipment tikai ja iečeko to papildus somai?
LED-DYU-LED ap 330 EUR ar Aeroflot, līdz Pēterburgai pa lēto ar busu…
Paldies, Pēterburgu nebiju meklējis. Te jau varētu mēģināt ieķļauties 400eur ar vīzu
Varbūt kads var dot padomu. Ja es carur Bangkoku lidoju uz Singapūru un pēc tam vienu dienu pirms atgriezšanās uz Rīgu atkal ierodos Bangkokā. Vai man vīza jāpērk divreiz. Vai ir kādi varinti?
..Vai ir kādi varinti?
nav ..ir tomēr - divreizējā vīza
Kā izpaužas lidošana uz SIN caur BKK? Tranzīts un tajā pašā vienā biļetē?
Šobrīdējā informācija no Timatic (noderīgajās saitēs ir):
TWOV (Transit Without Visa): Visa required, except for Holders of onward tickets for a max. transit For details, click here time of 24 hours. - TWOV not applicable if transit is to/from Belarus. - There are no transit facilities available at Khabarovsk (KHV), Krasnodar (KRR), Yuzhno Sakhalinsk (UUS) and Vladivostok (VVO). Passengers are required to clear Immigration and Customs. - If in transit to/from Belarus; or if the airport of arrival is different from the airport of departure within the same Russian city, then a Russian (transit) visa is required.
Kāds var apsiprināt, ka augstāk minētā informācija arī šobrīd ir spēkā? Cik atradu internetā, ta tranzītvīza nav vajadzīga, bet varbūt kādam ir bijis kāds nesenāks lidojums un pozitīvs apstiprinājums tam.
Nov beigās jālido uz Astanu ar Aeroflot. RIX - SVO - TSE, ielidošana SVO terminālā D un uzlidošana no termināla F.
Uzzvani uz Krievijas vēstniecību un pajautā, jo tur tiešam ir liels čakars ar vīzām, jo laikam starp Baltkrieviju, Krieviju un Kazahstānu nav muitas parbaudes
Aeroflots raksta tikai par Baltkrieviju:
Безвизовый транзит (TWOV)
Владельцы билетов на продолжение полета пользуются правом безвизового транзита на срок до 24 часов.
https://www.aeroflot.ru/de-ru/information/airport/passport