Sveiciens! Nepieciešama palīdzība, gribu uz Kanāriju salām! Redzu, ka var salīdzinoši lēti aizlidot ar Ryanair gan no Berlīnes, gan Briseles, bet savilkt kopā jēdzīgus lidojumus ar Rīgu nemāku :(
Braucēji - 2 pieaugušie, 1 zīdainis, +- 10 dienas decembra beigās/ janvārī/ februāra sākumā.
Priecāšos par konkrētiem piemēriem vai jēdzīga meklētāja linku.
Jau iepriekš paldies!
Škiet, neesi lasījis šo instrukciju: http://celakaja.lv/forumi/lidojums-pirms-jautat-izlasi-ludzu-so
mēģini ar www.azair.eu sākumā pameklēt, tur savelkas lidojumi
mēģini ar www.azair.eu sākumā pameklēt, tur savelkas lidojumi
Paldies, tiešām biju palaidusi šo garām!!! Tagad tikšu galā. Šobrīd izskatās, ka caur Berlīni pa 257eur visiem ir optimālākais variants.
Ryanair Riga (RIX) Tenerife (South) (TFS) 1 SXF + 1 EMA Thu, 10 Jan 14:10 Sun, 20 Jan 18:40* 9 h 50 [9 d 21 h] 14 h 30 109.29 EUR
Ryanair Riga (RIX) Berlin (Schonefeld) (SXF) Thu, 10 Jan 14:10 Thu, 10 Jan 14:50 9 h 50 10.19 EUR
Ryanair Berlin (Schonefeld) (SXF) Tenerife (South) (TFS) Thu, 10 Jan 17:40 Thu, 10 Jan 22:00 52.21 EUR
Ryanair Tenerife (South) (TFS) East Midlands (EMA) Sun, 20 Jan 18:40 Sun, 20 Jan 23:05 14 h 30 29.57 EUR
Ryanair East Midlands (EMA) Riga (RIX) Mon, 21 Jan 06:30 Mon, 21 Jan 11:10 17.32 EUR
FR + U2 + W7 Riga (RIX) Tenerife (South) (TFS) 1 STN + 1 LTN Sat, 19 Jan 22:15* Tue, 29 Jan 17:50* 14 h 30 [9 d 7 h] 16 h 30 93.38 EUR
Ryanair Riga (RIX) London (Stansted) (STN) Sat, 19 Jan 22:15 Sat, 19 Jan 23:10 14 h 30 24.02 EUR
Ryanair London (Stansted) (STN) Tenerife (South) (TFS) Sun, 20 Jan 06:15 Sun, 20 Jan 10:45 22.43 EUR
easyJet Tenerife (South) (TFS) London (Luton) (LTN) Tue, 29 Jan 17:50 Tue, 29 Jan 22:15 16 h 30 36.94 EUR
Wizz X London (Luton) (LTN) Riga (RIX) Wed, 30 Jan 07:40 Wed, 30 Jan 12:20 9.99 EUR
Tagad jau pa salīdzinoši dārgo (man bez bagāžas bija kkur 75 Euro), bet ļoti patika staprlaiki lidojumiem, škiet optimāli, lai nenīktu lidostā un īpaši nestresotu
Sat 19/01/19 11:05 Riga RIX 17:55 Lanzarote ACE 7:50 h / 1 change €38.64
Sa 11:05 Riga RIX 12:30 Frankfurt HHN FR4373 Ryanair Updating... €28.65
2:05 h Sa 14:35 Frankfurt HHN 17:55 Lanzarote ACE FR5502 Ryanair Live! €9.99
Fri 25/01/19 11:05 Fuertevent FUE 21:50 Riga RIX 9:45 h / 1 change €73.81
Fr 11:05 Fuertevent FUE 15:20 London STN FR8183 Ryanair Updating... €43.85
1:55 h Fr 17:15 London STN 21:50 Riga RIX FR2644 Ryanair Live! €29.96
Total: €112.45
Bišķi jau jāiestreso ir, īpaši par savienojumu STN zem divām stundām, ko pat varums apdrošinātāju neapdrošina.
Kā plāno nokļūt no Lanzarotes uz Fuerteventuru?
STN ies elektronisko robežkontroli. Ryanair lidojumiem piepirkta salona bagāža 10kg ar priority boarding. Makšķerēs vietas salona sākumā.
ir 3 prāmju kompānijas - https://www.guidetocanaryislands.com/ferry-lanzarote-fuerteventura/ starp salām kuģošana mazāk par stundu. biļetes no 14 - 28 Euro, atkarībā kuru izvēlas.
Pirmās dienas auto īre Lanzarotes lidostā ar nodošana pie ostas. Tad uz prāmi un jādomā otrā galā arī ņemt auto vai kā darīt...
Un plāns B? Ko darīsi ja pirmais lidojums kavēsies? Ja makā ir pāris rezerves tūkstoši un aptieciņā validols, tad uz priekšu. Es par drošāku uzskatu savienojumu starp kuru ir vismaz 3 stundas, jo pirmais reiss var nesodīti kavēties 2 stundas.
STN ies elektronisko robežkontroli. Ryanair lidojumiem piepirkta salona bagāža 10kg ar priority boarding. Makšķerēs vietas salona sākumā.
Interesē elektroniskā robežkontrole. Kā un kur tas ir un ar ko atšķiras? Jautāju, jo arī lidojam caur STN
Sameklēju info jau Tie ir tie elektroniskie vārti, kur pasi uzliek, lai noskenētu. Vīram, kad pirms pāris gadiem tur bijām, tie vārti ne pa kam nevērās vaļā, sauca darbinieku. Kaut kas tur tomēr nenostrādāja tajā sistēmā.
Kā citiem pieredze? Nav bijuši nekādi čē pē?
Vajag seju izšķobīt maksimāli līdzīgu tai kas ielīmēta pasē. Ja ir izbāzta mēle, tad tas jāatkārto. Nevarot iet ar brillēm. Elektronisko pases kontroli neļauj iet bērniem.
Mēs STN speciāli negājām ar pasēm caur elektronisko pasu kontroli, bet gan ar ID karti pie cilvēka, jo tā sanāca daudz ātrāk (bija mazākas rindas)
Nevarot iet ar brillēm. Elektronisko pases kontroli neļauj iet bērniem.
Muļķības, esmu gājis ar brillēm, un nekad neesmu izbrāķēts. Bet nu jāmāk pareizi nostāties (uz pēdiņām) un jāmāk pareizi iebāzt pasi lasītājā.
Mēs STN speciāli negājām ar pasēm caur elektronisko pasu kontroli, bet gan ar ID karti pie cilvēka, jo tā sanāca daudz ātrāk (bija mazākas rindas)
Tas kā kuro reizi, gadās, ka ātrāk ir pie cilvēka, gadās, ka automātiskajā rindā.
nu man doma ņemt līdzi gan pasi, gan ID karti un tad izvērtēt situāciju, kurai rindai ātrāk tikt cauri ) jābūt visam labi. vienīgi tagad skatos, vai kādu apdrošināšanu sanāk piepirkt klāt vai tomēr tā 1h55 min ir nedaudz par īsu.
Swedam rakstīts, ka jāievēro tie minimal connection time, bet nevaru vairs atrast, kur bija tā lapa, uz kuru puslīdz varētu atsaukties...
Kā citiem pieredze? Nav bijuši nekādi čē pē?
50/50
Ir bijušas arī reizes, kad neatpazīst.
Tieši tā- mums bija gan pases, gan ID un skatījāmies, kur mazāka rinda, tur gājām.
Paspējām. Mums divas stundas bija STN
Paspējām. Mums divas stundas bija STN
Tak paspēt var arī pa vienu stundu, ja nekas nekavējas, bet ne jau par to laikam ir runa. Es savā dzīvē esmu trīsreiz nepaspējis uz nesavienotajiem lidojumiem, un visas trīs bija iekš UK (divreiz STN un vienreiz MAN). Divos gadījumos STN bija ap divām stundām starpā, MAN bija mazāk, bet tā bija spiesta situācija (Monarch bankrota dēļ nācās lidot ar Ryanair). Bet man ir augsta riska tolerance, un tāpēc par to īpaši nepārdzīvoju, lai gan nepaspēšana MAN izmaksāja visai sālīti, tā kā bijām visa ģimene. Cilvēki ar zemāku iecietību pret riskiem diez vai var teikt, ka 1 h 55 min iekš STN ir vēsi un relaksēti.
STN drošības pārbaudes tagad kaut kādas pavisam trakas. Protams, mēs tik otro reizi lidojam caur Londonu, bet šodien, ko redzēju, tā pāris gadus atpakaļ gan nebija. lielako daļu koferu novirzīja uz rūpīgu visu mantu kratīšanu. Burtiski visas mantas no kofera ņēma ārā un katru pārskatīja ar kaut kādu skeneri. Katru zobu pastas tūbiņu atsevišķi skanēja. Murgaina sajūta.
Burtiski visas mantas no kofera ņēma ārā un katru pārskatīja ar kaut kādu skeneri. Katru zobu pastas tūbiņu atsevišķi skanēja. Murgaina sajūta.
Īstenībā jau ir vienalga. Kaut sērkociņus kārbiņās lai pārskaita, ja priekšā nav rindas uz 100 cilvēkiem kam tas ir jāizdara.
Lielākai daļai koferu , tos "sērkociņus" saliktos pārskaitīja un parskenēja. Veidojas pamatīgi cilvēku sastrēgumi. Ja mazāk par divām stundām, diez vai varētu vakar paspēt.
Nu turpceļā man 1h55 min ir HHN, par to vismaz laikam nav tik dažādi viedokļi, vai pietiekoši? Mājās gan jau no STN tikšu un gan jau būs labi! bet tie, kas lido caur STN, padalās lūdzu ar pieredzi, kā kuram cik ilgā laikā būs klājies!
Vispār jau pēc Taviem datiem ir 2 h 5 min.
Atskaitos par savienojuma lidostām - HHN 1,55h ir ļoti daudz. Lidosta maziņa, ļoti kompakta. Sanāca pat nīkšana vēl. Par STN - ielidojām ar 25min kavēšanos. Ļoti palīdzēja, ka ar zināmiem paņēmieniem tikām pie lidmašīnas vietām pašā sākumā. Uzreiz ātri laukā un transfēra metro bija jāgaida tikai 1 minūte. Pēc tam uzreiz ātri laukā un skriešu ieņemt rindu uz robežkontroli. Tikām cauri 10 minūtēs, bet aiz mums strauji sastājās gara rinda. Gājām caur pasēm, bet rādīju ID karti, jo ievēroju, ka tās noskenējot process notiek ātrāk. Pēc tam uzreiz pa tiešo uz kontroli, lai tiktu atpakaļ izlidošanas zonā. Tur tikām praktiski bez rindas. Gate jau bija paziņots. Veikali izpalika, bet WC vēl paspēju. Principā, beigās vēl kādas 10min palika rezervē.
bet rādīju ID karti, jo ievēroju, ka tās noskenējot process notiek ātrāk.
No šī vietas, lūdzu, lēnāk un lieliem burtiem.
Tā kā ātrumā nebija laiks personālam prasīt, vai mūsu ID kartes ir kā e-passport (tur praktiski vispār nebija rindas), tad gāju kopējā rindā (5-10min rādīja), kur citi rāda arī pases. Stāvot rindā, vēroju, kas ietekmē caurlaidības ātrumu - ja pases cilā un laikam kaut ko klabina datorā, tad ID kartes novelk caur aparātu, uzreiz datus redz datorā un atliek tik daži kontroles jautājumi - tāpēc arī ar ID kartēm mazliet ātrāk tiek cauri
Kādā datorā? Kur iet ar pasēm paši pieliek pasi un ieskatās ekrānā. Iekārta salīdzina seju ar bildi. ID kartes man nav. Varbūt būsi gājis pa ID karšu taku.
Tā kā ātrumā nebija laiks personālam prasīt, vai mūsu ID kartes ir kā e-passport (tur praktiski vispār nebija rindas), tad gāju kopējā rindā (5-10min rādīja), kur citi rāda arī pases.
Ar ID kartēm nevar iet tur, kur ir norāde e-passport. Tur ar pasēm tik iet. Tie ir elektroniskie robežkontroles vārti, kas veic automatizētu pasažieru pasu autentiskuma un drošības pārbaudi, izmantojot sejas atpazīšanas tehnoloģijas.
Mēs novembra beigās izgājām diezgan ātri cauri tiem vārtiem, bet uz izlidošanu atkal bija ļoti lielas rindas un pastiprināta bagāžas kontrole. Divās stundās paspējām gan.
https://translate.google.com/translate?hl=lv&sl=en&tl=lv&u=https%3A%2F%2...
You can use the gates if you are a passport holder of a country in the EEA - including the UK - or Switzerland, and if you have the EEA chip logo on your passport. You cannot use the gates with a national identity card instead of a passport.