Vai kādam ir pieredze izmantojot stand-by upgrade maksājot pie check-in no ekonomiskās un biznesa klasi tālajiem lidojumiem?
Man interesē, cik varētu izmaksāt šads upgrade lidojot no Eiropas uz Āziju - Singapūru. Bet salīdzināšanai der arī piemēri no citiem tālajiem lidojumiem.
Lasīju, ka piemēram KLM tā ir normāla prakse, ja ir vietas, Lufthansa arī tā darot, tikai nekur neatradu cik šāds prieks varētu maksāt
zinu, ka maksā ar punkties no Eurobonusa (piem Ņujorkai 10 000 ņem uz Economy +), bet var arī sarunāt dažkārt...
Es domāju maksājot naudā... Par samaksu ar punktiem zinu
No Eiropas tādu praksi neesmu pieredzējis. No ASV vietējās aviosabiedrības un reizēm arī Eiropas aviosabiedrības piedāvā upgrade par kādiem $500-800. Lufthansa cik zinu šādās izdarībās nepiedalās, lai nemazinātu sava biznesa klases produkta vērtību. Vari protams viņiem prasīt, cik maksātu upgrade, bet cena visticamāk būs starpība starp Tevis samaksāto cenu un biznesa klases biļetes cenu + pakalpojuma maksa.
Izdevīgākais veids tomēr ir pirkt biznesa klasi uzreiz, kad LH 1 vai 2 reizes gadā uzrīko akciju par 1000-1200 EUR.
Ir zināmi gadījumi, īpaši ziemā un ja ceļo viens vai tikai divatā, ka pajautā pie iečekošanās vai arī tikai pie iekāpšanas un sarunā tāpat. Ja ir brīvas vietas, protams...
Paskaties šeit https://www.optiontown.com/. Apgreids gan nebūs cash, bet iespēja ir.
Tas ir mīts. Normālās aviosabiedrībās iečekotājiem vai geita pārziņiem nav iespēja tāpat vien bez maksas dalīt savas kompānijas produktu, kas maksā tūkstošus. Tas būtu absurds. Ir iespēja, ka notiek operational upgrade (op-up), kad ekonomiskā klasē ir pārdots vairāk biļešu kā vietu (overbooking), un visi arī ierodas – tad dažus apgreido uz biznesa klasi. Bet arī šādā gadījumā prioritāte ir tiem, kam augstāks statuss aviosabiedrības lojalitātes programmā, kas maksājis augstāku cenu par biļeti utt. Tiesa, pēdējā brīdī pirms izlidošanas var būt steiga, un flight manager var atkāpties no upgrade hierarhijas, apgreidojot to, ko ērtāk, lai lidmašīna izlidotu laikā – taču, cik zinu, Lufthansā par tādu rīcību pēc tam ir jāraksta paskaidrojums un jāpamato, kādēļ tā darīts.