Sākot no 1. februāra, Marriott dzēš punktus kontos, kuros nav bijusi aktivitāte 2 gadu laikā.
http://www.marriott.com/marriott-rewards/terms/expiration.mi
Aktivitāte skaitās punktu pelnīšana un tērēšana. Neskaitās punktu saņemšana vai nosūtīšana no cita konta, punktu pelnīšana Tviterī un Facebook.
Šobrīd, pēdējā dienā (cerams, ka ir pēdējā diena, nevis vakar tā bija…), ir vairs palikuši tikai 4 risinājumi:
Pats tikko pazvanīju un pārsūtīju punktus no piemirsta konta (radinieka) uz citu. It kā lapā rakstīts, ka par to jāmaksā 10 USD, bet neprasīja, pārsūtīja tāpat. Var pārsūtīt tikai apaļus tūkstošus. Jāzvana uz Marriott Rewards ASV numuru +1 800 450 4442. Oficiāli tur cilvēki ir 8:15am - 9:00pm pēc Austrumkrasta laika (15:15 – 04:00 pēc Rīgas), pirmdien-piektdien, bet, ja pazvana uz rezervāciju numuru +1-888-236-2427, tad viņi savieno ar after-hours Marriott Rewards Support, kam tiešais numurs nemaz nav publicēts.
Papildinājums — vairāk kā 2 gadus nelietotos kontos tagad rāda tekstu, ka punktiem beidzies termiņš. Bet paši punkti joprojām stāv kontos, tā ka, ja ir vēlme izmantot (veikt kādu rezervāciju vai nosūtīt punktus citam), tas joprojām ir iespējams. Nav zināms, cik ilgi tā būs un kad izdzēsīs pa īstam. Tā ka labāk pasteigties.
Cik novēroju, punkti reāli pazūd no konta aptuveni mēnesi pēc oficiālā beigu termiņa. Līdz tam rādās paziņojums, ka ir expired, bet summa joprojām uzrādās. Pēc mēneša gan pārlec uz 0.
Vēl interesanta nianse – ja zvana uz UK rezervāciju numuru +44800221222 un tur lūdz savienot ar Marriott Rewards, viņi savieno ar Lielbritānijas ofisu, ne ASV, un briti neņem galvā noteikumu, ka punkti jāpārsūta pa apaļiem tūkstošiem. Bez kādas aiztures un bez mana lūguma piedāvāja pārsūtīt visus 4982 punktus, un to arī izdarīja. Amerikāņi sūtītu tikai 4000.
Naudu joprojām par to neprasa.