kaut kā līdz šim izdevies izvairīties no Airbaltic pakalpojumiem dodoties uz kalniem. Nopirku biļetes vairākiem cilvēkiem ar domu ka dēļus pakosim vienā somā. Pērkot biļetes nacionālais parvadātājs visu laiku spītīgi rakta "1 sniega dēlis" ar atļauto 32kg svaru. Kā domājat - vai tiešām šitads marazms varētu iestāties ka atļauj tikai vienu dēli vienā somā?
Esmu pakojis 2 pārus slēpju 1 somā (iepriekšējos gados) bez iebildumiem no BT puses.
Var gadīties , ka tomer pārbauda, varbūt Rīgā nē, bet atpakaļ ceļa ir bijuši gadijumi, piemēram Minhenē.
Un kāds bija rezultāts pēc pārbaudes? Lika piemaksāt?
pagāšgad gan Rīgā, gan Bergamo slēpju somu pie chek-in nosvēra un pašam lika aiznest līdz lielizmēra bagāžas lodziņam. pa ceļam bija iespēja bez problēmām salādēt vēl n-slēpes un kieģeļus, ja ir vēlme un vajadzība
Svars jau nav problēma. Soma taču tiek laista cauri rentgenam, kur lieliski redzams kas tajā iekšā. Iepriekšēja braucienā nācās strīdēties ar itālieti, kura negribēja atļaut parastās somas iečekot kā slēpošanas inventāru(ryanair akcija), beigās palikām visi laimīgi - 2viņa atļāva bet 2 nē, savukārt tās ko neatļāva man bija salona izmērā.
Bet sakarā ar manu jautājumu gribēju dzirdēt kādu nesenu pieredzi par somu nokomplektēšanu.
Esam veduši trīs slēpju pārus komplektus divās somās. Cik sapratu, tad šiem interesē kopējais svars nevis slēpju skaits somā. Rentgenā, protams, redz, bet to jau skatās security nevis aviokompānija, un šiem ir galīgi vienalga. Pie apmaksātā slēpju komplekta vienmēr pielieku zābaku somu ar slēpju + brienamajiem zābakiem, jo zābāki taču ir komplekta sastāvdaļa ! Citiem šārētājiem gan nākas savus zābakus vest bagāžā.
G-as.
nevar īsti saprast kā ir ar slēpju zābaku somām salonā. pēc izmēriem piem. BT noteikto izmēru vienu dimensiju- 20cm biezumu tie noteikti pārsniedz (man ir 27-28cm). bet vēl svētdien Minhenes BT reisā redzēju cilvēkus ar zābaku somām salonā...
nu ja sāk murmināt - uzvelc kājās. parastos apavus jau somā iedabūsi, vai ne?
Pagājušo gadu lidojām slēpot ar BT: viņiem pie slēpju bagāžas atrunāts - slēpju soma un zābaku soma. Tā vienā slēpju somā likām 2 slēpes + 1 zābaku soma, lai tik kopējo svaru nepārsniedz. Pēc iečekošanās pašiem bija jāaiznes uz lielizmēra bagāžas lenti, tā ka pa ceļam tiešām var otras slēpes ielikt atpakaļ, ja pie iečekošanās liek izņemt ārā Tikai iesaku paņemt līdzi izdruku ar apmaksāto bagāžu, jo laikam ne visās valstīs sistēmā tas ir redzams. Oslo bez papīra izdrukas uz Rīgu negribēja laist
Šai sakarā man jautājums par Ryanair - viņiem rakstīts, ka slēpošanas bagāža sastāv no 1 somas (1 item). Kā tad lai zābakus pieliek pie slēpēm klāt? Mazliet neparocīgi... Vai ir kādam pieredze ar šo?
šitā ir vislabākā doma- "nu ja sāk murmināt - uzvelc kājās. parastos apavus jau somā iedabūsi, vai ne?"
nesen vēl spriedelējām, ka ar slēpju zābakiem kājās nevar nelaist lidmašīnā, jo tas nav aizliegts. attiecīgi izmantosim šito pieeju
un arī ķiveri var uzvilkt galvā, ja kādam nepatīk, ka tā pie mugurenes karājas
(Pārlieku uz šo tēmu — Juris)
Labdien!
Vai kāds ir (noteikti, ka ir) lidojis ar Air Baltic slēpot? Skatos biļetes martā uz Minheni un lasu, ka somā drīkst būt tikai viens pāris inventāra. Tātad - ja es gribu gan snovot, gan slēpot man idejiski jāpērk divas somas? Ja lieku gan dēli, gan slēpes vienā nepārsniedzot svaru - tiešām liks vienu izņemt? Līdz šim vairākkārt lidots ar Ryanair uz Bergamo un Frankfurti somā liekot abus inventārus..
Paldies, jau iepriekš, ja kāds padalīsies pieredzē
Ieva
Pajautā viņiem Facebookā, atbild ātri.
Es reiz biju pārāk godīgs un pajautāju Lufthansai, vai var likt 2 slēpju pārus vienā somā. Nekādā gadījumā nedrīkstot! Atmetu ar roku, saliku vienā, nekad nevienam lidostās nav bijuši iebildumi, ieskaitot to reizi…
Ir lietas, par kurām labāk nejautāt un vienkārši darīt.
Neviens neliks vērt vaļā somu un nepārbaudīs kas ir somas saturā - vai viens sniega dēlis vai sniega dēlis + slēpes. Ja ir pieteikts snow/ski ekipējums un viss ir apmaksāts, tad mierīgi var vest nepārsniedzot atļauto svaru līdz 20kg. Ja pārsniegs 20kg, tad liks piemaksāt par pārsvaru, bet ievērojot noteikumu, ka maksimālais somas svars nepārsniedz 32kg.
Ar TK, W6, FR un BT ir vesti 2 velo vienā kastē, nav bijušas problēmas. Tagad gan BT atļauj tikai 20 kg, tādēļ 2 gab vairs nevar saspiest.
BT var likt kaut 4 pārus slēpju, cik nu tas čehols/maiss iztur, oficiāli, protams, ka tikai 1 )
Savukārt zābakus, diemžēl, jābāž savā parastajā bagāžā, jo zābaku somu atzīst kā otru vienību, nevis komplektu.
Pie šāda varianta jauki ceļot kopā, jo tad kooperējoties var sabalansēt/optimizēt bagāžas izmaksas. Nu tā vismaz ir bijis man, varbūt citiem labāka pieredze.
Savukārt zābakus, diemžēl, jābāž savā parastajā bagāžā, jo zābaku somu atzīst kā otru vienību, nevis komplektu.
Novecojusi vai neprecīza informācija. Snovborda/slēpošanas ekipējums drīkst būt divās bagāžas vienībās - snovborda dēlis vai slēpes+nūjas un papildus tam otra soma zābaki.
Tiešām ir laiciņš pagājis, tas jauki, ja ir tagad sakārtots
Kā Jūs domā - ja iekļaujos svarā, snovborda somā var ielikt arī ķiveri, brilles un piemēram sniega bikses ar jaku? P.S. Martā lidosim uz Insbruku.
Visu, kas nepieciešams un ieiet tur iekšā. Ar visu domāts visu.
Lieku visu iespējamo līdz svara limitam..Lidostās,kur zinu,ka pašiem jānes uz nestandarta bagāžas nodošanu, kko ielieku vēl pa ceļam iekšā, pēc tam kad pie check in nosver.