Delta Airlines uzrīkojuši akciju lidojumiem no visas Eiropas uz ASV, un patīkami, ka Rīga arī iekļauta kā viens no izlidošanas punktiem. Lidojumi pieejami dažādās kombinācijās, pārsvarā tos izpilda Delta, bet arī Czech Airlines, KLM, AirFrance, Aliatalia…
Lētākais variants ir RIX –(OK)– PRG –(DL)– JFK –(DL)– PRG –(OK)– RIX, piemēram 17.–25. novembris. Tikai sanāk 20 stundas turpceļā Prāgā (nakšņošana); man liekas jauki tāds mazs stopover Prāgā, bet steidzīgākie var izvēlēties lidot turpceļā caur Amsterdamu (tad AirBaltic + KLM) par dažiem latiem dārgāk.
Biļetes pārdošanā līdz 30. jūnijam, lidojumi no 2011. gada 1. novembra līdz 16. decembrim un no 2012. gada 9. janvāra līdz 26. martam (izlidošana). Atgriešanās ne vēlāk kā mēnesi pēc izlidošanas.
Stopover (vairāk par 24 stundām) nav atļauti. Open jaw on double open jaw ir. Atradu vienu open jaw, kas lētāks kā atgriezties Rīgā – RIX–PRG–JFK–FCO–WAW par 210 LVL. Pēdējos 2 posmus (Ņujorka–Roma un Roma–Varšava) izpilda Alitalia. Tiesa gan, nezinu, vai ietaupīti 30 LVL ir tā vērti, lai brauktu ar busu no Varšavas. Kā kuram.
Citus ASV galamērķus atskaitot Ņujorku nepaskatījos, varbūt vēl kāds labs darījums atrodams?
Vienkāršākās kombinācijas var nopirkt www.delta.com; ja tur nepatīk, tad kā parasti www.orbitz.com, www.expedia.com vai www.travelocity.com.
Labs. Pieljauju ka TATL lidojumam Alitalia ir labāks kā Delta. Jo vispār ASV aviokompānijas neizraisa uzticību tālajiem reisiem.
Esmu lidojis pāri okeānam ar Continental, kas it kā skaitās labākais, kas amerikāņiem ir. Sajūsmā noteikti nebiju… Ja negribas lidot ar Deltu, šajā akcijā, pareizi izvēloties reisus, var dabūt KLM (caur Amsterdamu), AirFrance (Parīze) vai Alitalia (Roma).
Ieteiktu AF, jo esu lidojis ar KLM, AF, un DL. AF bija labākais TATL reisiem.
Meklēt kā jau parasti man visērtāk šķiet http://matrix1.itasoftware.com
Ko vēl interesantu atradu šajā akcijā:
ASV
Kanāda
Manuprāt uz Vankūveru ļoti laba cena. Iesaku slēpotājiem!
AF lido uz NYC ar A380?
Gribētu aizlidot uz LAX, atkal pilniigi nav laika darba dēļ
Nē, cik skatījos, A330 un vai 777.
Ja Taisa OJ lidojumu, tad var atrast lidojumu uz NY no eiropas pat par 356USD apm 168Ls (diemžēl ne no Rīgas).
Laiikam jau par sim cenam ir japateicas Delta, kas ir lielaka no SkyTem un visam sky Team kas no visam aliansem Latvija/Baltija vel kautko tadu sariko, jo StarAlliance ziemeleiropa juk un bruk pa suvem, SAS acimredzot lufthansa nav vajadzigs un drizuma te nebus neviena vieteja lidsabiedriba ja ta turpinasies.
Kas ir TATL?
Te tika minets Continental, kuru tagad ir apvienojusi ar Unaited Ailines, bet pec personigas pieredzes viena celojuma ar Delta airlines un Unaited Airlines nesauktu UA par labako no sliktakajam. cakars sanaca ar abam, bet visu problemu sakartosana par atcelto reisu un pazaudeto/sabojato bagazu ar StarAliance parstavjiem Unaited Airlines, airCanada parstavjiem vilkas ilgak, ka ar Sky Team parstavjiem Delta airlines.
Kolumbs arī piedāvā lidojumus ar KLM uz Ņujorku (no 259 ls) un Montreālu (no 288 Ls).
Jā, Delta tās cenas salikusi. Es tā saprotu, ka atbilde uz StarAlliance akciju, kas uz līdzīgiem datumiem un virzieniem (tikai *A Rīga nav iekļauta akcijā).
TATL – Transatlantic.
United ir viduvēja aviosabiedrība pēc ASV standartiem, tik vien ka lojalitātes programma devīga. Continental fani bija sašutuši par apvienošanos.
Jā, šī pati akcija + uzcenojums.
Maza piebilde drosi vien ka ar Brussels airlines, ta ari uz Amsterdamu nopirktas biletes nedos nekadus judzu punktus, bet lidojot caur Pragu nebus ta ka Frankfurte Lufthansa sagada naktsmitni bez papildmaksas.
Continental ir diezgan vaja lidmasinu strategija, jo tuvakais kur vini lido/ja ir Stokholma B755, Berline B755 un tas tomer nav tas lidaparats ko izmantot TAT lidojumiem.
Pat airCanada uz Kopenhagenu, tapat ka Delta atlaujas lidot ar vismaz B767 uz visiem Eiropas galamerkiem.
Laikam *A Lufthansa ir paspietiekami ar to sausmigi neerto lidojuma laiku, kur nav jedzigu tranzitsavienojumu caur Frankfurti pat ar citam * A airCanada, United, Continental un pedejos lidojumos vienmer parpilno A320 vai B737 (pat igauniem ir Canair, kas vakara ielido Tallina un no rita izlido uz Minheni).
Kaut kad interesējos par šo, man Lufthansas meitenes teica, ka viesnīcu Frankfurtē, ja starp reisiem nakts, dodot tad, ja biļete maksā virs Ls 400.
es arī tā sapratu, tādēļ rakstīju 'arī' - acīmredzot ne gana skaidri Attiecīgi cilvēkiem, kuri vēlas, var caur kolumbu šo pašu lietu nokārtot.
B755 protams bija domati Continental ierastie B757
Lufthansa skaidroja, ka naktsmitne pienakas tikai parsesanas lidojumiem un 1 reizi,bet kad bija jalido caur FRA uz Saarbruecken par 400:Ls tad neko tadu nepiedavaja un bij vien 5 no rita jakratas uz to sasodito FRA, lai lidotu 9.45. Neko murgainaku ar Lufthansu nav nacies piedzivot.
Paldies Juri! Sen gaidīju patīkamas cenas uz ASV, un beidzot sagaidīju un vēl no Rīgas.
Deltas lapa radīja nesakarīgas cenas, vislētāko cenu atradu KLM lapā (turp KLM, atpakaļceļā Delta).
Gribēju pavaicāt pieredzējušu ceļotāju viedokli. Vēlamies nākamā gada martā (9.-23.) apceļot Amerikas rietumu krastu: Losandželosa, Lasvegasa, Sanfrancisko. Akcijas cena biļetei RIX-Ņujorka ir 260 ls, RIX-LAX, LAS vai SFO apmēram 390 ls. Kas ir izdevīgāk, pirkt uzreiz uz LAX, LAS vai SFO vai skatīt iekšējos pārlidojumus no Ņujorkas. Ja iekšējos-kuru aviokompāniju.
Noteikti iesaku garo gabalu Eiropa – ASV rietumu krasts nolidot vienā paņēmienā.
NYC-SFO tāpat izmaksās vismaz Ls 100 turpatpakaļ, tā ka ietaupījums nav liels, bet ar pārsēšanos ASV nervus pabojāsi un laiku iztērēsi daudz.
Ja vēlies tomēr nedaudz iegriezties NYC, var ņemt piemēram RIX-SFO un NYC-RIX, un atsevišķi iekšējo pārlidojumu vienā virzienā. Ja tikai rietumu krasts, tad RIX-SFO LAX-RIX vai savādāk, kā nu labāk atbilst iecerētajam maršrutam un kā labāk saliekas lidojumi, lai nav ilgas gaidīšanas un nakšņošanas transfēra punktos.
Neesmu pieredzējis Amerikas ceļotājs, bet patlaban skatos variantus, kā apmeklēt Sietlu un Ņujorku. Izskatās, ka ar iekšzemes reisiem ir tā, ka mēdz būt lēti piedāvājumi, bet ne tai laikā, kad man tie vajadzīgi. Lētākie man derīgie reisi ir ar pārsēšanos kaut kur pa vidu. Tātad kādas 3-4 stundas ilgāks lidojums. Divi tādi lidojumi, un viena diena no ceļojuma nost.
Par izdevīgumu runājot - savu darba stundas likmi droši vien zini. Tad nu sarēķini, cik stundas patērēsi pārsēžoties, un cik tai laikā varētu nopelnīt. Atceries, ka brīvdienās likme dubultojas
Man te tāds jautājums - ir doma lidot līdz Varšavai atpakaļceļā un pēc tam ar Ecolines autobusu līdz Rīgai. Cik tālu ir no lidostas līdz autoostai Varšavā? Vai ir normāls savienojums ar sabiedrisko transportu.
Tiešā busa manuprāt nav. No lidostas iet buss 175 līdz Centrālstacija (Dworzec Centralny) un tālāk, ik pa 10 min.
Vari pameklēt savienojumu http://wyszukiwarka.ztm.waw.pl/bin/query.exe/pn no «Port Lotniczy Chopina» (lidosta) uz «DW. ZACHODNI» (autoosta).
Simple Express http://www.simpleexpress.eu/lang/lv/ brauc pa tiešo no Varšavas lidostas uz Rīgu.
Juri
Paldies par ieteikumiem, tas tiešām būtu ideāli ērti. Tikai - nekādi neizdodas atrast kādu izdevīgāku lidojumu posmam RIX-NYC (kas tiek piedāvāts variantam RIX-NYC-WAW pa 210-220Ls) tā, lai nebūtu ilgā 20 h gaidīšana Čehijā (cik sapratu no diskusijas - nav cerību, ka aviosabiedrība segs nakšņošanu). Arvienvairāk tomēr sliecos uz to variantu RIX-NYC-RIX...
Caur KLM lapu papētiju - uz Losandželosu var aizlidot vienā dienā no Rīgas par 380Ls (195Ls turp, 185Ls atpakaļ). Turp: Rīga - Amstardama - Memphis - Losandželosa. Atpakaļ: Losandželosa - Amsterdama - (nākamajā dienā, jo 20h stopover) Rīga.
Manuprāt, nekāda 20 h stopovera AMS nav, atkarībā no datuma ir varianti ar tiešo reisu LAX-AMS, vai arī caur Memfisu, Detroitu vai Mineapoli, turpceļā arī tas pats, pamatā caur šīm trim pilsētām.
Ja grib pašu zemāko cenu, tad bez nakšņošanas Prāgā neiztikt. Orbitz šo variantu atrod teiksim 9.–15. novembrim, RIX-PRG-NYC-FCO-WAW par 433 USD. Bez nakšņošanas RIX-AMS-NYC-FCO-WAW ir jau par $455 no expedia vai travelocity. Ietaupījums salīdzinot ar RIX-NYC-RIX minimāls, ja nu vienīgi kādam tiešām vajag arī uz Varšavu par to pašu naudu.
Kādam no pircējiem delta.com mājas lapā sanāca ievadīt infant biļeti, kurai it kā vajadzētu būt 10% no cenas. Mans nesaprot kā to izdarīt, ievadīju datus arī, bet tā arī nepārrēķināja un prasa maksā kā par pilnu, ja norādu infantu kā pasažieri. HELP?
Manuprāt viņu lapā vispār nevar nopirkt infanta biļeti. Jānopērk pieaugušajiem un tad jāzvana (uz bezmaksas numuru), lai pieliek bērnu. Turklāt viņam būs nepieciešama papīra biļete, tā ka jāmaksā vēl par sūtīšanu.
Starp citu, Roger, ja esi sev nopircis bileti, pasteidzies ar zīdaiņa, jo 10% viņi rēķina no pieaugušā cenas, kas ir pieejama brīdī, kad pērc to zīdaiņa biļeti. Nevis no tās, ko maksāji par savu biļeti. Tā kā akcija beidzas šodien, tad rīt varētu būt dārgāk. Tiesa gan, Delta strādā pēc ASV laika, līdz ar to 30. jūnijs viņiem būs vēl līdz kādiem 7:00 rītā pēc mūsu laika.
Paldies Juri, es atradu iespēju caur Expedia.com nopirkt, un tur var norādīt jau zīdaiņa biļeti arī.
Man tagad cits jautājums, kā ir ar bagāžu, varbūt kādam ir pieredze, ja KLM biļetes, bet lidojumu izpilda AirBaltic, vai lidojot no ASV varēs normāli bagāžu iečekot līdz Rīgai vai pēkšņi izdomās AMS lai pārčeko pa jaunu, jo doma ir piemaksāt $ par otru somu, jo atpakaļ ceļā vienmēr bagāžas ir vairāk nekā varētu iečekot, bet ja AB būs jāčeko pa jaunu un par katru kg jāpiemaksā pliks palikšu!
1. aprīlī stājās spēkā «IATA (International Air Transport Association) Resolution 302 related to baggage provision». Pamatdoma ir tāda, ka turpmāk savenotajiem reisiem attiecībā uz visiem posmiem būs spēkā Most Significant Carrier (MSC) bagāžas noteikumi. Most Significant Carrier ir tas, kurš izpilda starpkontinentālo lidojumu vai kā citādi ir pats svarīgākais. Tavā gadījumā tas ir neapšaubāmi KLM, un ja viņi par kādu papildsummu atļauj vēl vienu somu, tad AirBaltic neko nedrīkst iebilst. Vismaz tā es šo rezolūciju saprotu.