Skolēnu brīvlaiks marta vidū — kurp doties?

33 atbildes [Pēdējā ziņa]
zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 35
Manīts: pirms 11 ned

Labdien!

Sakiet lūdzu, vai marta vidū Sardīnijā ir ko darīt? Meklēju ceļojumu skolēnu brīvlaikā (var doties jau no 14.03. līdz 22.03.), taču nekas izņemot Ēģipti īsti nerādās, visur citur esot vēl vēss.

Priecāšos par jebkādu info/padomiem šajā sakarā.

Dunduri
Tiešsaistē
Kopš: 26/05/2010
Ziņas: 811
Manīts: pirms 13 min

Ja nav plāns peldēties, tad noteikti būs ļoti ok.

Bijām Sardīnijā oktobrī, kas ir marts no otras puses Smile)

temperatūra bija ļoti laba. Martā būs jau daudz zaļuma visriņķī. Ņemiet auto nomā un braukājiet tik riņķī. Arī velo, skūteru nomu ir daudz un var daudz kur riņķī pabraukāt (bet kalnains!)

Lietotāja Lī attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/10/2010
Ziņas: 301
Manīts: pirms 21 ned

Principā jārēķinās, ka marta vidū ir laimes spēle ar laika apstākļiem Eiropas Dienvidos - var gadīties arī lietainas dienas un termometra stabiņš nerāda +20, bet salīdzinot ar LV laiku, protams, patīkamāks. Peldēties noteikti nevar, bet kā jau teica Dunduri - ir zaļumiņš apkārt jau Smile

Ja gribas martā Eiropas siltumu, tad tās pašas Kanāriju salas, Madeira, varbūt arī Kipra, Malta, kāda no Grieķijas vai Vidusjūras salām.

Tigress
Lietotāja Tigress attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/03/2010
Ziņas: 212
Manīts: pirms 9 ned

Varbūt Maroka? Āfrika kā nekā Smile

zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 35
Manīts: pirms 11 ned

Uz Sardīniju vismaz ir tiešais reiss no Kauņas. Lidos mani vecāki, kas tīri labi ar visu tiek galā, taču 2 lidojumi vienā dienā, laikam, varētu būt par daudz Smile

zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 35
Manīts: pirms 11 ned

Paldies, citādi visi tūroperātori biedē ar aukstumu.

Doloresa
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/09/2012
Ziņas: 19
Manīts: pirms 3 gadi

Kanarijas, seviski Tenerife berniem, Madeira, ja gribas peldet

 

ja ne, tad jau der viss dienvidgals- Portugale, Italija, Spanija, Griekija

 

 

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Ieteiktu, kā variantu Barselonu (patreiz BT ir akcija un cenas ir 79eur uzvienu pusi no Rīgas cik maksā RT neskatījos) lidojumiem līdz 31.martam. 

Pērc biļetes brīvdienām uz:

Oslo no EUR 35
Londonu, Frankfurti no EUR 39
Budapeštu, Stambulu no EUR 59
Kopenhāgenu, Stokholmu, Cīrihi no EUR 65
Barselonu, Parīzi, Prāgu no EUR 79

 

Pērc: Ceļo:
  16. – 19. janvārim, līdz 23:59    no 1. februāra līdz 31. martam

 

vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

BT īpaši rupējas par skoniekiem  – "draudzigas cenas" skolienu brīvdienas BCN:

turp:

Mar 14
no
155.99
Mar 15
no
183.99
Mar 16
no
174.99
Mar 17
no
125.99
Mar 18
no
174.99
Mar 19
no
78.99
Mar 20
no
174.99

atpakaļ

Mar 21
no
193.99
Mar 22
no
193.99
Mar 23
no
165.99
Mar 24
no
114.99
Mar 25
no
170.99

+ bagaža

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

nu 19.03 ir solītie 78.99eur, atpakaļ 114.99eur 24.03 ap 200+eur (ja ar bagāžu) nekāda super cena nav, bet ja ņem vērā, ka tās ir skolēnu  brīv. tad nav slikti (vēl gan jāskatās cik biļetes ir par šo cenu).

Buicis
Tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5640
Manīts: pirms 11 min
Kur: RIX.

Laikam tomēr vislētākais tomēr ir KUN - Cagliari -KUN  Ryanaair pat ir samazinājuši cenas. maitas tādi.   Vienam cilvēkam 235LTL.  Apmēram 68EUR.

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11345
Manīts: pirms 1 d

 

 Jā! Te nu jāpiekrīt Biuicim! Ja 2013g. pēdējās dienās apšaubīju viņa atrasto biļešu cenu šajā maršrutā (uz abiem galiem ap 22.56Ls jeb ekvivalentu summu EUR naudās) janvāra nogalē un febr.sākumā, tad tagad, pastiprināti monitorējot Smile šo maršrutu, esmu spiests atzīt, ka ir visai dīvainas organizācijas (daudz atzītie un tikpat daudz nīstie R.....r), kuras par sviestmaizi ir gatavas nogādāt Itālijas salā un arī atvest tepat pie mājām, Kauņā.

 Arviic! Nesatraucies, derības vēl spēkā! Sākumā biju gatavs izbraukt notikuma vietā (Kaunas) un pačekot, cik tad ļaužu ir noilgojušies pēc šīs salas, bet reālāk būtu iekāpt ļotenē turp/atpakaļ un live režīmā ziņot par redzēto!Smile

 Pagaidām sausais atlikums: Ryanair nav pie pilna prāta!Smile Vismaz šajā maršrutā!Smile

 

 

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11345
Manīts: pirms 1 d

 

 Pamatīgs kauns par vārda Buicis nepareizu uzrakstīšanu! (it sevišķi tāpēc, ka klases audz.bija latv.val.) Atvainojos!

 

 

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Ryanair strādā ar regulāru peļņu  un vai ir pie pilna prāta vai nav ir cits jautājums (par to prātu un zināšanām ir visai slidena lieta - no kura punkta skatīties).

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Jā, Ryanair ir pelnošākā lidsabiedrība Eiropā, tā kā par tās metodēm var brīnities vai smieties, bet rezultāts ir rezultāts.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15328
Manīts: pirms 41 min
Kur:

Nu, viņi arī, piemēram, no Rīgas uz Tamperi lidoja ilgus gadus, un šķiet, ka pat katru dienu. Es varu saprast, ka šajā maršrutā varēja atrast itin daudzus pasažierus, kas ir gatavi lidot par 0.01 Ls, bet kā ar šo maršrutu varēja pelnīt un nenoņemt to no trases tik ilgi - tas man ir pilnīga mistērija. Tagad jau kādu laiku beidzot tas ir noticis.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Spriežot pēc rezultātiem Ryanair pie plānošanas strādā prātīgi cilvēki, kas spēj skatīt izdevīgumu arī tālāk par vienu konkrētu reisu (redzēt kopskatu, nejau katrs paxis lido tikai point to point). Lai arī kā tur nebūtu, bet Ryanair ir pelnošākā un arī laikam lielākā aviokompānija Eiropā.

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Nav ne pelnošākā, un nav arī lielākā Wink Lielākā Lufthans grupa un KLM/AirFrance, abām +_600lidmašīnas, labu gabalu tālāk tik Rynairs ar uz pusi mazāku flotes lielumu. Par pelnīšanu rezultāti protams arī līdzīgi.

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 203
Manīts: pirms 2 gadi

Pēc kā mēs skatāmies lielumu?

Pēc pārvadāto pasažieru skaita Ryanair ir otra lielākā Eiropā. Pēc flotes lieluma - ceturtā. Un tomēr, salīdzināt grupas ar aviosabiedrību nav gluži korekti! Smile

 

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Nu bet grupai ir viens īpašnieks, tikai saglabāti katrai konkrētai vietai vēsturiskais nosaukums, tas ka saucas grupa tas jau ir nekas. 

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Ja pareizi atceros tad Rynair bija lielākā pēc Eiropā pārvadādo pasažieru skaita (LH, KLM ir daudz starpkontenentālo lidojumu).

Grupai (LH vai KLM/AirFrance) ir viens īpašnieks? Varbūt vari minēt kurš tas ir? (jautājums Kubim)

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

kubis wrote:

Par pelnīšanu rezultāti protams arī līdzīgi.

Tu, laikam, smejies? KLM un AF nes tikai simtiem miljonu zaudējumus. Lufthansa Group gan ir profitable, bet tā 524 miljonu operating profit par 2012. gadu tomēr ir mazāki par Ryanaira 560. Protams, šī starpība ir tik maza, ka pilnīgi iespējams, ka par 2013. gadu bilde jau būs savādāka, bet pagaidām nav īsti nekāda pamata teikt, ka Ryanairs nav pelnošākais.

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 203
Manīts: pirms 2 gadi

Un tomēr. Grupa un viena aviokomānija nav viens un tas pats. Nevar to gluži tā iebāzt vienā maisā. Katrai aviokompānijai, kas ietilpst kaut vai tajā pašā Lufthansa Group ir gan savas slogans, logo, savi Key people, gan arī savi Headquarteri. Pieņemu, ka katrai no grupā ietilpstošajā aviosabiedrībām ir gan savs naudasmaksts, savs mārketinga un biznesa plāns. Tas, protams, skaidrs, ka lielais tētis Lufthansa group to visu pieskata, bet tas jau nemaina lietas būtību. Tās jau nav filiāles. Turpretim viss skaidrs ar Ryanair - tas viss ir viens veselums. Vieni cilvēki, viens logo un viss pārējais, kas jau iepriekš tika minēts. 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8826
Manīts: pirms 6 st

Neadaudz off - topic. Ar patukšu RYANAIR nācies lidot tikai reizi mūžā, lai gan ar FR lidoju regulāri. Lidojot ar tradicionālajām kompānijām, kuras izvēlas dārgas cenas, nekad jaunajos laikos nav nācies lidot kaut cik pilnā lidmašīnā (izņemot čarterus, bet tiem jau cita cenu politika). Vienīgais izņēmums - Jaunzēlande ar BA, bet tas jau bija kļūdu cenas rezultāts. "Rainis" gūst peļņu, kaitinot citus tirgus dalībniekus ar zemām cenām un pamatīgi aizpildot savas lidmašīnas, "dārgie" lido patukši, jo grib maksimāli "noslaukt" mūsu kabatas.

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Man nekad vēl nav nācies lidot starpkontinentālajā lidojumā, kur būtu vairāk par 10 brīvām vietām, parasti tās ir pilnībā izpārdotas. Reģionālajos gan brīvas vietas redzamas bieži, parasti ļoti patukšas ir SAS lidmašīnas, Swiss arī nav bijušas pārāk aizpildītas, tas no manas pieredzes. Gan jau ka atkarīgs no maršruta. Piemēram, ar pēdējo SAS reisu HEL-ARN, šķiet lidojām kopā tikai ap 10-15 pasažieriem.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2714
Manīts: pirms 9 ned
Kur: RIX

Ryanair ir savdabīga aviokompānija (tās trūkumus var pieciest zemo cenu dēļ), bet nenoliedzami tā ir izmainījusi Eiropas aviobiznesu, padarot to stipri demokrātiskāku un pieejamāku ļoti daudziem (vai pat katram).

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Manuprāt, tas nav diskutabls jautājums, ka Ryanair ir lauzis ceļu un priekšsatus par aviobiznesu Eiropā tāpat kā Southwest Amaerikā. Pats uzskatu, ka tas ir nišas produkts, jo vienmēr būs cilvēki, kas uztrauksies par cenu un cilvēki, kam intresēs, tas, lai viņu kājas tik masētas lidojuma laikā. Ja pakalpojums, ko viņi sniedz ir rentabls, un ļoti, cik mēs zinam, tas strādā! Ryanair pierāda, ka var strādāt savādāk, kā visi līdz šim. Kas notiks tālāk ar aviāciju ir vēl jautājums, bet tendences jau ir manāmas, ka tas paliek ar vien vairāk līdzīgāk sabiedriskajam transportam. Man tagad ir liela interse redzēt, kurš un kā sāks piedāvāt "sabiedrisko transportu" starpkontinentālajos lidojumos, tas varētu būt arī lūzuma punkts aviācijā un biļešu cenās. 

 

P.S Laikam esam tālu novirzījušies no tēmas Smile

Bzh
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2012
Ziņas: 1750
Manīts: pirms 14 st

Apakštēma par ryanair ir pat interesantāka nekā skolēnu brīvdienas.. Smile
Mani 2 eirosantīmi. Ryanair lielākā peļņa, manuprāt, tomēr ir no viesnīcām, shutlebussiem u.c., ar lidmašīnām tieši nesaistītām lietām. Līdzīgi kā Statoil galvenā peļna ir no kafijas un cīsiņbulkām Smile

Nezinu, kā ir Lufthansai, taču šķiet, ka viņi tomēr spēj pelnīt ar lidošanu, nevis papildpakalpojumiem Smile

Šis viedoklis ir mans un attiecas uz mani, pat, ja reizēm tas ir uzrakstīts vispārējā formā :)

Buicis
Tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5640
Manīts: pirms 11 min
Kur: RIX.

Mani gan interesē tāma "skolnieku brīvdienas" Smile

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

ARD
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 1326
Manīts: pirms 8 st

Nu gan tu, Bzh, šķiet, pilnīgās auzās brauc... No kurienes tev infa par tām peļņām? Cīsiņu bizness ir kļuvis profitablāks par naftu, c'mon? Grin

Krii
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/09/2013
Ziņas: 203
Manīts: pirms 2 gadi

kubis wrote:

Man tagad ir liela interse redzēt, kurš un kā sāks piedāvāt "sabiedrisko transportu" starpkontinentālajos lidojumos, tas varētu būt arī lūzuma punkts aviācijā un biļešu cenās. 

Šķiet, ka pirmais starpkontinentālais ''sabiedriskais transports'' starpkontinentālajos lidojumos varētu Norvegian. Šķiet, ka līdz šim vēl neviena aviokompānija nav starpkontinentālajos lidojumos piedāvājusi ņemt līdzi savas maizītes, t.i., maksu par ēdienu iekasējot (ja vien vēlamies) atsevišķi! Tas pats attiecas arī uz reģistrējamo bagāžu...