pec problemam ar Rolls-Royce dzineju konstrukciju sogad ir pamanitas pirmas plaisas A380 lidmasinu sparnos, Airbus tehniki esot tas noversusi un saka ka plaisas neesot bistamas drosibai, bet lidsabiedribas pec pirmo plaisu noversanas atradusas jau nakosas plaisas. Tagad Airbus sava Velsas rupnica mainot sparnu konstrukciju.
Vai ir kāda atsauce, kur varētu palasīt sīkāk?
G.
quantas pazinoja, ka plaisu del nelidos viens A380.
ari b787 ir atrasti caurumi ANA lidmasina, kas rodas del trukumiem salaiduma vietas
vai kads ir lidojis ar A380 vai B787, jo celakaja tikai gaja runas ka varetu lidot?
Man kolēģis tikko no Bali atgriezās ar A380 un Singapore Airlines (gan turp, gan atpakaļ). Pārlaimīgs jau nu šausmīgi. Esot bijis komfortablākais lidojums mūžā, un lidojis ir daudz.
British Airways savas A380 jaunu plaisu vietu stklāsanas un noveršanas dēļ, laikam saņems vēlāk, kā B787.
Interesanti, ka ar B787 jau lido gan Japanas, gan Etiopijas un daudzi citi, gan Avianca, tikai vēl neviena Eiropas sabiedriba.
Jaunie kompozītmateriāli ir pārsteigumu pilni .... lielākās problēmas esot ar zibeņiem
Ir lidots ar Qantas a380. Iepaids ļoti labs - kluss, nekratās, nevibrē ... bet ekonomiskās klases krēsli ir pārāk tuvu viens otram (laikam 31') un to konstrukcija šo šaurību pastiprina - maz kājām vietas. Vecie Qantas 747 ir pat ērtāki savā ziņā.
Kurš pirmais pasūtīs un sarunās par piegādi, un apmaksāšanu - dabūs ātrāk. LOT būs pirmie no Eiropas. Pēc 2 dienām lidošu ar Malaysian A380, tad uzrakstīšu - kā tur ir.
Uzbekistan Havo Yollari ari driz tiks pieB787 un tad bus divas iespejas Riga bus viena no nedaudzajam Eiropas pilsetam, kur lido B787, vai lidojums uz JFK bus bez nolaisanas ES.
Vai tehnisku ķibeļu tikai knapi virs simts A380 modeļiem nav jau pārāk bieži, tagad neviens nesaprot kāpēc AF lidojuma laikā GP7200 dzinejs sadalijās, tas kur mazais bussines jet izkrita cauri gaisa bedrei un vairs nav lidojams, jau nemaz nepieminot, labi ka tas nebija virs pilsētas, bet pāri Latvija tie ik dienu arī lidinās
Neko jau teikums! Es vienīgais nesaprotu??
trakuli, lasot ieliec komatu vietā jautājumzīmes vai punktus, kļūs uztveramāk.
Juri, ar jautājuma zīmēm komatu vietā var izlīdzēties pirmajā kometāra daļā, bet otrajā tas nepalīdz
Un beigās te sāks kaut ko kiriļicā kāds bakstīt, jo lasīt neprotat!
Ceru, ka EK nekas ar A380 nenotiks, jo lidojums jau pēc mēneša.
Ps. Ja pareizi atceros viņiem EK ir pati pati lielākā A380 flote...
Jā, tuvu pie 100 A380 viņiem ir.
Jā, tuvu pie 100 A380 viņiem ir.
Paldies, cik skatījos Nat Geo raidījumus(neatceros kā sauca) par DXB lidostu, tad viss tur ir iespaidīgi, esmu bijis vairākas reizes vecajā terminālā/os, bet šogad būšu jaunajā, ko pa TV reklamē.
Aha, tāda kā maza mini pilsētele. Biju tur dažus gadus atpakaļ, gan jau tagad vēl iespaidīgāk.
Tieši šobrīd (23.11.2017 19:23) gaisā ir 131 A380 lidmašīna. Un visas lido...
Runājot par AF66, to kurai dzinējs sadalījās. Lidmašīna joprojām stāv Goose Bay un pašlaik ukraiņi ved uz Kanādu rezerves dzinēju. Pielikšot to balansam un tad ar trijiem dzinējiem lidošot uz Parīzi.
Ukraiņu loģistika: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ur-82008/#f9e70e1
Bet nu jā, bijušais Rolls Royce inženieris man teica, ka ir ļoti nesaprotama situācija ar to AF66 dzinēju. Ka tā noteikti nevajadzēja būt..
Ka tā noteikti nevajadzēja būt..
to laikam spētu pateikt arī .... (jebko var daudzpunktu vietā ielikt).
Ar tiem relatīvi jaunajiem dziniējiem kā ar bitēm, tagad laikam visi B787 nelido, jo Rols roce Trent resurs ir mazaks kā planots un sākot kratīt pasažierus paceļoties no skrejceļa
https://www.ch-aviation.com/portal/news/62227-air-new-zealand-grounds-fl...
Sorit lidoju ar Qatar B787 DOH-CPH ta ka iznemti nav no lidosanas. Iespejams tam modelim bija cita seerija.
pirmie A380 aizies lūžņos un rezerves daļās,
https://www.reuters.com/article/us-airbus-a380/spurned-by-airlines-first...
tikai 10 gadus "jauni" Singapore Air, bet nevienam nevajadzīgi
4 bankrotējušā Transaero A380 kaut kur stāv un laikam nonāks lūžnos nemaz nelidojot