Īsumā. Varšavā migla. Daudzi reisi atcelti, arī man uz RIX 15.25. Bardaks. Tranzīta centrā rinda puskilometrs. Sazvanīju LOT numuru, Vācijā. Pacēla pēc 7 min., nosaucu rezervācijas datus, solīja paskatīties un aizgāja nirvānā. Klausos mūziku jau 58 min. Ik pa brīdim pasaka, lai turu līniju.
Varianti? Šovakar ir vēl BT un LOT reisi, bet nevar zināt, vai tie notiks.
Braukt pašam uz viesnīcu, mierīgi paēst, piestādīt visu LOT un zvanīt vēlāk no viesnīcas? Diez vai zvanu rinda paliks mazāka. Bet izskatās, ka te par mani ir aizmirsuši.
Youtube var video paskatities. Vinjiem tur ganjau liels stress tagad
Vēl ir versija iekāpt kādā autobusā uz Rīgu.
Abi vakara reisi uz RIX pagaidām rādās kā SCHEDULED. Vai uz tiem ir brīvas vietas, pārdošanas sistēmās vairs nerādās. Rīt 11.00. un 15.25 ir tiešie LOT reisi uz RIX, uz kuriem vēl ir brīvas vietas. Prasi, lai dod viesnīcu un pārliek uz rīdienas LOT reisiem.
Bišku off topiks, mēs tepat Rix sēžam, reiss uz Lūtonu pagaidām pārcelts par 2.5 st. Bija paredzēts ar parsēšanos šonakt nokļūt Sofijā.
Īsumā. Varšavā migla. Daudzi reisi atcelti, arī man uz RIX 15.25. Bardaks. Tranzīta centrā rinda puskilometrs. Sazvanīju LOT numuru, Vācijā. Pacēla pēc 7 min., nosaucu rezervācijas datus, solīja paskatīties un aizgāja nirvānā. Klausos mūziku jau 58 min. Ik pa brīdim pasaka, lai turu līniju.
Varianti? Šovakar ir vēl BT un LOT reisi, bet nevar zināt, vai tie notiks.
Braukt pašam uz viesnīcu, mierīgi paēst, piestādīt visu LOT un zvanīt vēlāk no viesnīcas? Diez vai zvanu rinda paliks mazāka. Bet izskatās, ka te par mani ir aizmirsuši.
brauktu uz viesnīcu un no rīta ar autobusu uz Rīgu. Šodien jau nopirktu biļeti. Vakarā Tyski aliņu. Ciest nevaru cilvēku pūļus un neskaidrību. Pēc tam rēķinu aviokompānijai
Abi vakara reisi uz RIX pagaidām rādās kā SCHEDULED. Vai uz tiem ir brīvas vietas, pārdošanas sistēmās vairs nerādās. Rīt 11.00. un 15.25 ir tiešie LOT reisi uz RIX, uz kuriem vēl ir brīvas vietas. Prasi, lai dod viesnīcu un pārliek uz rīdienas LOT reisiem.
Tik gudrs jau pats esmu. Bet nav kam prasīt. Rinda 500 cilv. Telefons - 1. dubls 1 h 30 min, otrais pašlaik jau 12 min.
Un ciest nevaru autobusus. Ar kādu no rītdienas reisiem vienalga būtu ātrāk.
Paskatīties pa logu - ir migla vai nav. Secināt par lidojuma (bez)cerību. Pieņemt lēmumu.
20.30 buss uz Rīgu (no Zachodnia), biļete līdz Kauņai/Viļņai pašlaik 24€, līdz Rīgai 40€, Eurolines. Kaut kādi Luxexpress māju virzienā arī 20.00 un 23.45.
Ekšenam - rītnorīt 7.29 vilciens no Belostokas uz Kauņu, 11€. Autobuss uz Belostoku 1.10, galā ap 4, 26.60 zloti.
Migla ir. Daudzas lidmašīnas lido. Pacelties var. Nolaisties laikam pagrūtāk.
2 gvido - ja nav nododamās bagāžas, tad šajā brīdī cerības vēl ir, kaut jādeso būs ne pa jokam un robežas rindā jālien priekšā. Ar bagāžu so so, bet mājās var vēl nedoties (cerība mirst pēdējā). Līdzjūtības.
Tik gudrs jau pats esmu. Bet nav kam prasīt. Rinda 500 cilv. Telefons - 1. dubls 1 h 30 min, otrais pašlaik jau 12 min.
Un ciest nevaru autobusus. Ar kādu no rītdienas reisiem vienalga būtu ātrāk.
Esmu stāvējusi tajā rindā Varšavā. 2x. Pirmoreiz paveicās, tiku priekšā, otrajā reizē - līdzko izziņoja atcelšanu, vecie viedie skrējām kā jukuši viens otru apdzenot Katram pasažierim tika veltītas 20-40 minūtes. Vari pavērot un sarēķināt vai vērts stāvēt.
Es daudz ko nevaru ciest. Bet viss ir sava labuma pakārtošana un prioritāšu izvērtēšana. Un cilvēku pūļi, neskaidrība, info nesniegšana ir manu (ne) prioritāšu augšgalā. Viss pārējais (pret šo) ir pieciešams. Doma par siltu migu viesnīcā un aliņu mani iesildīti jebkam nākamajā dienā
Uff, sazvanīju. Pārlika uz BT reisu 19.55 šovakar. No Rīgas izlidojis ir, ar nelielu kavēšanos. Sūta Boingu uz Varšavu, diezgan neparasti.
Tad jau laimīgi. Arī gvido, kā izskatās, sanāks nokļūt Sofijā
Jā. Sēžu B737-300, divreiz lielāks aparāts, kā parasti, un esot viss pilns. 3D vieta, aizkariņš aiz manis, bet gan jau, ka biznesa klases nebūs. Sēdina arī vidējās vietās, ko normāli biznesa klasē nedara.
Tu galvenais, ņemot vērā jūsu attiecību vēsturi, neieplāno netīšām būt 17.novembrī Francijā, jo tad točna varētu teikt, ka franči Tev par godu uzrīkojuši īpašu sagaidīšanu
Šo jau vajadzēja likt attiecīgajā streiku tēmā.
Bet nu, esmu veiksmīgi ticis mājās. BT reāli izručīja poļus, atsūtot lielāku lidmašīnu. Gan jau, ka daži mana reisa pasažieri vēl tagad stāv rindā Varšavā.
P.S. Par spīti sēdēšanai pirms aizkariņa, biznesa klases apkalpošana bija tikai 1. un 2. rindai - kopā 2 cilvēki. 3. rinda (6 cilv.) varēja aplaizīties.
P.S. Par spīti sēdēšanai pirms aizkariņa, biznesa klases apkalpošana bija tikai 1. un 2. rindai - kopā 2 cilvēki. 3. rinda (6 cilv.) varēja aplaizīties.
Kā, vai tad BT tādās situācijās nedara tāpat kā Ukrain International, respektīvi, ja ir OVERBOOKING, tad tiem, kurus sēdina biznesa klases vietās tik un tā ir biznesa klases serviss. Vismaz man reisā KBP- DXB arī 3.rindā, kurā, acīmredzot. bija sasēdināti PAX-i, kuri pirkuši ekonom. klases biļetes, jo dažiem bija līdzi pat sviestmaizes un lidostā pirkta Cola, bija gan ēdināšana, gan faktiski bezlimita alkohols. Biju labākās domās par pašmāju BT.
Manuprāt, šis īsti neierakstās "normālu" apgreidu kategorijā, tāpēc neredzu nevienu iemeslu, kāpēc BT vajadzētu rīkoties "kā ukraiņiem".
Jā, man ar sievu vienreiz lidojumā NCE-RIX arī tā bija. Pirms gadiem 3-4. Pie geita saplēsa iekāpšanas kartes, kaut ko atvainojās un iedeva jaunas - biznesa klasē. Arī laikam bija 3. rinda, un arī sēdējām viss pilns, arī vidus. Par spīti tam baroja no biznesa klases ēdienkartes, tiesa, nedaudz bija jūtama stjuaršu attieksme - kaut kā diezgan uzkrītoši pret pirmajām divām rindām attiecās laipnāk, mums beigās pat kaut kādu dzērienu atteicās atnest, aizbildinoties, ka beidzies vai kaut kā tā. Varbūt, ka tiešām bija beidzies, bet nebija tās attieksmes, kādai jābūt biznesa klasē - mums ļoti žēl, vai mēs to varētu kaut kā kompensēt...
Tagad politika acīmredzami manījusies, un paxus, ko pārsēdina biznesa klasē, apkalpo tāpat kā ekonomiskajā. Nesaprotu gan, vai tiešām aizkariņš nestiprinās aiz otrās rindas? Jebšu vienkārši slinkums krāmēties bija?
Nu gan jau BT vienkārši aizkariņš nestūmās vairāk uz priekšu.
Nu - pirms dažām nedēļā LH no RIX upgreidoja uz biznesu, bet no biznesa klases servisa nebija ne smakas - atvainojās gan, ka nav biznesa ēdienu paspējuši atvest (vai tad nezināja, ka pasažieru pilns līdz ūkai un nāksies kādu apgreidot?) un iedeva ekonomiskās klases barību.
Nu, mani LH noapgreidoja no FRA uz LHR un ar visu biznesa klases ēdināšanu, tā ka YMMV.
...tā ka YMMV.
Ar ceļakājiešu tekstiem vienmēr nākas apgūt kaut ko jaunu. Šo abreviatūru nezināju. Laikam tāpēc, ka gandrīz nelasu angliskos forumus, parasti pietiek ar ceļakāju.
P.S. Ja par ''apgreidu'' tēmu - pavisam senos laikos, kad KLM lidoja no uz/no Rīgas, mani vienreiz reisā RIX-AMS pārsēdināja uz priekšu, turklāt 1. rindā, kas nekādi nevarēja nebūt biznesa klasē.
Cerētos labumus nedabūju. Serviss tas pats, kas ekonomiskajā klasē.
Esmu stāvējusi tajā rindā Varšavā. 2x. Pirmoreiz paveicās, tiku priekšā, otrajā reizē - līdzko izziņoja atcelšanu, vecie viedie skrējām kā jukuši viens otru apdzenot Katram pasažierim tika veltītas 20-40 minūtes. Vari pavērot un sarēķināt vai vērts stāvēt.
Kopš viesabonēšanas atcelšanas Eiropā, tagad viedākie nevis skrien kā jukuši, bet gan ņem rokās telefonu un zvana aviokompānijai. Man gan nebija viegli sazvanīt, bet pirmo reizi mani laikam vienkārši aizmirsa, turklāt, zvanu centram arī ir papildu slodze, kad bāzes lidostā miglas dēļ atcelti daudzi reisi. Kad kaut kādu iemeslu dēļ atceļas tikai viens konkrēts reiss, zvanot būs ievērojami ātrāk, nekā rindā stāvot.
Esam veismīgi nonākuši Sofijā! Tieši uz nākamā reisa gate close laiku stavējam pases kontroles rindā. Ātrā soli devāmies uz nākamo reisu, 15 min it kā par vēlu, bet viss aizgāja. Vēl paspējām pat ūdeni nopirkt, Sofijas reiss ar par stundu vēlāk izlidoja.
Esam veismīgi nonākuši Sofijā! Tieši uz nākamā reisa gate close laiku stavējam pases kontroles rindā. Ātrā soli devāmies uz nākamo reisu, 15 min it kā par vēlu, bet viss aizgāja. Vēl paspējām pat ūdeni nopirkt, Sofijas reiss ar par stundu vēlāk izlidoja.
Laba ziņa, ka vispār laiž uz drošības kontroli, kaut arī ''gate close'' laiks jau pienācis. Ir dzirdēts par gadījumiem, kad nemaz neļauj iet drošības kontroli, kaut faktiskā iekāpšana nemaz vēl nav sākusies.
Izskatās, ka ceļš uz Lutonu arī nemaz nav bijis rozēm kaisīts. Varējāt ielidot vismaz 20 min. ātrāk, ja ne akrobātikas elementi virs Londonas ziemeļu priekšpilsētām:
Mani šajā kartē jūsmina Sautendonsī, kaut tas tur nav vienīgais brīnums
VVC?
Jā, pats arī pamanīju - puse nosaukumu ir latviskota (visai stulbi), otra puse - nē.
Nav tik traki. Viens apgrieziens un tad jau plus mīnus taisni uz galamērķi.
Lidojums uz Londonu bija ļoti brebelīgs, nosēžoties sen tā nebijām purināti. Gate close jau iestājās kad riteņi pieskārās zemei. Sākam jau rēķināt cik maksās nakts viesnicā un jaunas biļetes. Drošības kontrolē bijām vienīgie. Tālāk jau ar izskatas būs jautri, jo rīt lidojam uz Aqabu, bet skatos pa tv ziņas Jordānijā kautkādi plūdi.