No nākamā gada sākuma SAS vairs nenodrošinās pieeju praktiski nevienai trešās puses laiskotavai.
Te FT diskusija:
https://www.flyertalk.com/forum/sas-eurobonus/1808690-airport-managed-lo...
Te SAS ziņa ar lidostām, kurās vairs nebūs pieejama laiksotava, ja lidos ar SAS (vienalga vai SAS Plus vai kā *A Gold biedrs):
http://www.flysas.com/upload/pdf/Lounges-and-FastTrack-2017.pdf
Te OMAAT bloga ieraksts:
http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/12/17/sas-lounge-access-poli...
No 2017. gada 1. janvāra tiks pārtraukta pieeja:
Trešo pušu laiskotavām: BLL, DBV, DUB, NCE, NRT, RIX, SPU, VCE, VNO
Fasttrack DUB, MXP, LIN, FCO, VNO
No 2017. gada 1. februāra tiks pārtraukta pieeja:
Trešo pušu laiskotavām: AAL, ABZ, AGP, ALC, BCN, BHX, BLQ, BUD, EDI, FCO, FAO, GDN, KEF, KRK, LED, LHR, LIN, LPA, LPI, MAN, MLA, NCL, OLB, OTP, PMI, PMO, POZ, PRG, PSA, TLL, TLV, VLC, WRO
Fasttrack: GVA, AGP
Ja lidostā ir *A laiskotavas, tad tām, protams, būs piekļuve, bet lidostās, kur tādu nav, nebūs vispār pieeja nekādai laiskotavai. Tāda, piemēram, ir RIX. Lidojot RIX-ARN, RIX-OSL, RIX-CPH ar SK, vairs nevarēs tikt iekšā vienīgajā RIX laiskotavā. Lidojot ar LH, protams, nekas nemainās un piekļuve ir.
Diezgan nožēlojami.
Pirmās pasaules problēmas Bet jā, droši vien nepatīkams jaunums tiem, uz kuriem tas attiecas.
Kā izteicās kaprači-uzņēmēji filmā "Mans draugs nenopietns cilvēks": nu, ko, tad būs jāmeklē citi! (tur bij vienskaitlī)
Nu, ar lidošanu, ceļošanu saistītus jautājumus tad jau vispār var norakstīt kā pirmās pasaules problēmas
No LV skatupunkta tā arī varētu būt. Vietējās aviosatiksmes darbaļaudīm jau mums nav (kā Norvēģijā vai Spānijā no zināmākiem piemēriem, bet ir arī citās valstīs).
Pirmās pasaules problēmas Bet jā, droši vien nepatīkams jaunums tiem, uz kuriem tas attiecas.
Shitas labs!
Es vairāk piekrītu Lincai, ka jebkuras ceļotāju problēmas ir attīstītas pasaules problēmas. Visus mūsu uztraukumus var pasludināt par sīkumiem, salīdzināt ar situāciju, kur cilvēku kuru katru brīdi var nogalināt kārtējie atbrīvotāji vai var nomirt no slimības, kas pie mums ārstējas ar pāris tabletēm.
Es tomēr dzīvoju savā situācijā un varu atļauties uztraukties par SAS rīcību. Kaut arī man, lidojot ar SAS, nepienākas pieeja laiskotavām un ātrā drošības pārbaude (ko arī izbeigs), viņu rīcība rada aizdomas, ka nonākuši kārtējās naudas grūtībās, ja sāk taupīt pat uz premium economy / biznesa klases lidotājiem. Tie taču nodrošina sviesta kārtiņu uz jau tā plānās aviosabiedrību maizes šķēles. Tie ir pēdējie, kuriem radīt motivāciju lidot ar citām aviosabiedrībām. Rodas bažas par SAS vadības kompetenci un arī par reisa RIX-ARN nākotni.
Kaut arī man, lidojot ar SAS, nepienākas pieeja laiskotavām un ātrā drošības pārbaude (ko arī izbeigs), viņu rīcība rada aizdomas, ka nonākuši kārtējās naudas grūtībās, ja sāk taupīt pat uz premium economy / biznesa klases lidotājiem. Tie taču nodrošina sviesta kārtiņu uz jau tā plānās aviosabiedrību maizes šķēles. Tie ir pēdējie, kuriem radīt motivāciju lidot ar citām aviosabiedrībām. Rodas bažas par SAS vadības kompetenci un arī par reisa RIX-ARN nākotni.
FastTrack dīvainā kārtā RIX paliks, noņemta pieeja tikai laiskotavai.
Atvainojos par oftopiku, bet man arī līdzīga rakstura "pirmās pasaules" problēma, lai arī daudz piezemētāka: no FRA pazuduši bezmaksas kafijas automāti, tagad viss jāpērk par 2 eiro. Neteiksim, ka tas būtu galvenais iemesls, kādēļ lidot ar Lufthansu (jo kafija tāpat nebija īpaši garšīga, par garšīgajām tējām gandrīz vairāk žēl), tomēr tāds neiepriecinošs sīkumiņš tas ir gan.
Nelieši! Laikam jau nemitīgā streikošana nepaliek bez sekām, un bezmaksas kafijas / tējas nodrošināšanai paredzētā nauda aizgājusi streiku radīto zaudējumu segšanai.
Pa līdzīgu tēmu man bija jaunums ka BA turpmāk īsajos lidojumos ekonomiskajā klasē visi ēdieni un dzērieni būšot par papildus maksu.
https://www.theguardian.com/business/2016/sep/29/british-airways-marks-a...
Oktobrī lidoju ar BA AMS-Getvika neko nepiedāvāja par brīvu.
Māris, ar Heinemann karti vairs nedod dzeramos bezmaksas? Jau krietnu laiku bija tā, ka automāti bija labākajā gadījumā tieši pirms reisa, bet gana bieži neatvēra nemaz viņus, es jau sen tikai uz Heinemann karti paļāvos.
Par Heinemann karti nezinu, toreiz nepaņēmu. Viņu joprojām var dabūt?
Oktobrī lidoju ar BA AMS-Getvika neko nepiedāvāja par brīvu.
Skaidrs, tātad jau ieviesuši. Es lidoju pirms pāris dienām, bet biznesa klasē un tur protams deva. Vispār gan no BA biznesa klases patiesa jēga ir tikai garajos reisos. Tur tiešām pat garš vīrietis kā es var normāli gulēt...
Par Heinemann karti nezinu, toreiz nepaņēmu. Viņu joprojām var dabūt?
http://www.celakaja.lv/forumi/patikami-bezmaksas-nieki-vacijas-lidostas-...
Piereģistrējies, nokopē viņu aplikāciju, un, to uzrādot FRA, vari dabūt bezmaksas dzērienu šājās uzkostuvēs: Mayer's, Italissimo, Hermann's un Natural. Fizisko karti līdzi vadāt nav nepieciešams.
Manuprāt, viņi ar šo sev ir pamatīgi iezāģējuši kājā. Ja agrāk es paskatījos RIX-ARN virzienu un lidojums ar Norwegian izmaksāja 25 EUR, bet ar SAS 40 EUR, tad es izvēlējos SAS, jo bija pieeja laiskotavai un bezmaksas bagāža, arī kāda jūdze iekrita, bet tas mazākais. Tagad man gandrīz nav jēgas izvēlēties SAS, jo principā gandrīz nav atšķirības - pieejas laiskotavai nav, bagāžu man tāpat gandrīz nekad nevajag (uztvērto to vienkārši kā bonusu, pērkot SAS) un arī aizlidot ar Norwegian var pa stundu pretstatā pusotrai stundai ar SAS ATR 172.