Šodien atnāca epasti no OTAs ka SAS agrie rīta reisi ir atcelti un vietā salikts RIX-ARN-CPH (07:15-09:20 vai 07:15-09:20) , līdz ar to arī iepriekšējā vakara reisi CPH-RIX, kas kursēja ap 21:30 vairs nebūs.
Kā tagad sanāk, ja neder ierasties CPH 2h15 vai 3h15 vēlāk. SAS pieprasīt lai lidina iepriekšējā vakarā (tāds variants pat labāk derētu)? Pēc regulas sanāk, ka ir pāri šim divām stundām un tā kā laicīgi ziņoja, kompensācija nepienākas, bet aviokompānijai būtu līdzvērtīgi jānodrošina nokļūšana galamērķī.
Jā, palūdz, lai lidina iepriekšējā vakarā. Kad tam piekrīt, vari arī paprasīt viesnīcu… Formāli ņemot nepienākas (regulu rakstot, nav iedomājušies par tādu variantu, tur ir tikai gadījums, ja jaunais lidojums ir vēlāk un tāpēc vajag viesnīcu), bet domāju, ka vajadzētu piekrist un iedot.
Nu baigi slikti, ka nav rīta reisa vairs. Paziņojums man atnācis nav, bet rezervācija ir nomainīta ar lidojumu caur ARN.
Kas man galīgi neder.
NAv arī mani aizmirsuši. Vakar saņēmu ziņu ka arī mans lidojums ir atcelts.
Te nu man rodas jautājums. Cik varētu MCT CPH lidostā. Ielidoju ar BT un tālāk nesavienots lidojums ar BA.
https://www.cph.dk/en/practical/transfer/connection-time/
If you are travelling with other airlines than SAS, following minimum connection times apply*. The time indicates the minutes that as a minimum should be between your arriving and departing flights.
Domestic: 40 min. | Schengen: 40 min. | Intercontinental: 45 min. |
iekš expertflyer izvēloties BT-BA ir piezīme SUP, kas nozīmē, ka šāds laiks netiek publicēts pēc aviokompānijas pieprasījuma (tas tur attiecināts ne tikai uz BT, bet visām citām, cik saprotu). nu resp. BA nepublicē MCT CPH lidostai.
NAv arī mani aizmirsuši. Vakar saņēmu ziņu ka arī mans lidojums ir atcelts.
Te nu man rodas jautājums. Cik varētu MCT CPH lidostā. Ielidoju ar BT un tālāk nesavienots lidojums ar BA.
Tad plāno atprasīt naudu no SAS un pirkt jaunu biļeti ar BT?
Paldies par info.
Rihards_007. Neesmu vēl īsti izlēmis. Bet tas bija B variants.
Kāda ir Jūsu pieredze ar šiem super īsajiem savienojumu laikiem - ja ir nododamā bagāža, tad viss OK? Paspēj pārkrāmēt/piegādāt ?
nu paspēj jau paspēj parasti - galu galā gaisa kuģī bagāžu krauj saprātīgi, atdalot tranzīta, transfēra un vietējo bagāžu un tad arī katru no tām ved, kur nepieciešams, lai paspētu.
Manā pieredzē ir nesens gadījums, kad nepaspēja, kas pašam liek pārdomāt īso savienojumu priekšrocības un vajadzību nodrošināties ar papildus garantijām (piem. apdrošināšanu). Tiesa gan iepriekšējais reiss kavēja un bija dažādas aviokompānijas neskatoties uz kopēju biļeti.
nu a ko tur apdrošināt - apdrošināšana jau nepalīdzēs pārkraut bagāžu.
Savulaik lidojot mājup caur CPH, reiss nedaudz kavējās un sanāca 30 min pārsēšanās laiks. Es paspēju bez problēmām, bet bagāža ieradās tikai pēc 2 dienām.
Ja nu kāds vēlas arī SAS biļetes vietā pirkt BT biļeti, tad šobrīd portugāļu jetcost/edream ir draudzīgs. -12EUR biļetei. Maksāju ar revolut karti.
Manā gadījumā man sanāk 2h 30 min pārsēšanās CPH no BT reisa uz BA reisu. Tik bagāža jāizņem CPH un no jauna jāiečeko. Vajadzētu pietikt.
Parasti šādus savienojumus netaisu, bet ko darīt ja plāns "A" nobruka. Tad nu paliek plāns "B". "C" un "D" arī padomā, ja kas vēl radikālāk mainās.
SAS rakstiji un prasiji lai iepriekseja vakara ved + apmaksa viesnicu?
Nē. neprasīju. Man tas īsti nederēja.
Šorīt SAS nelido ne tik uz CPH bet arī lidojums uz ARN ir atcelts.
SAS pēdējā pusgada laikā regulāri ir cītīgi atcēluši ARN-RIX vakara reisus. Pats 1x uzrāvos martā, kolēģi arī ir pamanījušies spiegt sajūsmā. Labi, ka paralēli ir tik pat pustukšs BT reiss, līdz šim veikli ir izdevies pārcelties uz to. No otras puses - komplimentāra nakts Stokholmā un kompensācija ar nav slikti..