Sadauzīts čemodāns, bojājums pamanīts tikai mājās

22 atbildes [Pēdējā ziņa]
zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 23
Manīts: pirms 5 d

(Pārlieku atsevišķā tēmā — Juris)

Turcija izlidota, bankomāta liras iztērētas, tagad nākamais jautājums par sabojātu bagāžu Smile lidināja mūs Smartlynx. Diemžēl faktu atklāju tikai mājās, līdz ar to man nav bagāžas sabojāšanas akta, kas teorētiski būtu jāīzņem lidostā.

No apdrošinātāja - Vadoties pēc noteikumiem:

(41.2) Apmaksā tikai, ja šo faktu pārvadātājs atzinis rakstiski, norādot izmaksātās kompensācijas lielumu vai atteikumu to izmaksāt.

Smartlynx prasa aktu. Kā man ar viņiem apieties, lai vismaz kaut ko kompensē? Cietajam koferim ielauzts stūris, vispār, izskatās kādu gabalu vilkts pa asfaltu Smile

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 3734
Manīts: pirms 8 st

Kāda apdrošināšanas kompānija Tev bija/ir?

zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 23
Manīts: pirms 5 d

Balta.

zmejs
Lietotāja zmejs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2014
Ziņas: 952
Manīts: pirms 8 st

Nja, "saldais paritis" Balta plus Smatlynx.

Es neteretu laiku....

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 2736
Manīts: pirms 5 st

tas, protams, ir ārkārtīgi neētiski, bet jādodas tik nākamajā lidojumā un zem sitiena jānostāda nākamais upuris - aviokompānija.

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 3734
Manīts: pirms 8 st

Ar apdrošinātāju es neieteiktu ''krāmēties'', bet zaudēt jau tāpat neko nevari, ja nu vienīgi laiku ... Smile

zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 23
Manīts: pirms 5 d

​Cienījamā ... kundze.

Lūdzu, esiet informēti, ka saskaņā ar Monreālas Konvencijas 31. panta 1. punktu par Dažu Starptautisko Gaisa Pārvadājumu Noteikumu Unifikāciju (turpmāk - Monreālas konvencija) – ja pēc bagāžas saņemšanas nav bijis sastādīts bagāžas bojājuma konstatēšanas akts, tiek uzskatīts, ka bagāža saņemta bez bojājumiem. Tā kā bagāžas saņemšanas laikā akts par bagāžas bojājuma konstatēšanas faktu netika no pasažiera puses pieprasīts, tad pamatojoties uz Monreālas konvenciju, tas uzskatāms par pirmreizēju pierādījumu, ka piegādes brīdī bagāžai bojājumu nav bijis. Tādējādi nevar izslēgt, ka bagāžas bojājums ir noticis pēc bagāžas piegādes, kad pasažieris jau ir saņēmis bagāžu. Par to aviokompānija SmartLynx Airlines atbildību uzņemties nevar.

 

Mjā Smile

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 2736
Manīts: pirms 5 st

viņu minētais pants saka:

1. Reģistrētās bagāžas vai kravas saņemšana bez sūdzības pieteikšanas no tādas personas puses, kura ir tiesīga to saņemt, ir prima facie pierādījums tam, ka tā ir piegādāta labā stāvokli un saskaņā ar pārvadājuma dokumentu vai ierakstu, kas saglabāts ar 3. panta 2. punktā un 4. panta 2. punktā minēto citu līdzekļu palīdzību.

Savukārt nākamais nosaka, ka sūdzību var pieteikt 7 dienu laikā no bagāžas saņemšanas:

2. Zaudējumu gadījumā personai, kura ir tiesīga saņemt bagāžu vai kravu, tūlīt pēc zaudējuma atklāšanas, bet reģistrētās bagāžas gadījumā ne vēlāk kā septiņu dienu laikā pēc saņemšanas un kravas gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc saņemšanas dienas jāiesniedz sūdzība pārvadātājam.

 

zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 23
Manīts: pirms 5 d

Fantastiski, paldies! Nav tā, ka patīk strīdēties, bet reizēm liekas, ka valda tāda kā visatļautība šo kompāniju vidū.

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 684
Manīts: pirms 18 st

zahuj rakstīja:

viņu minētais pants saka:

1. Reģistrētās bagāžas vai kravas saņemšana bez sūdzības pieteikšanas no tādas personas puses, kura ir tiesīga to saņemt, ir prima facie pierādījums tam, ka tā ir piegādāta labā stāvokli un saskaņā ar pārvadājuma dokumentu vai ierakstu, kas saglabāts ar 3. panta 2. punktā un 4. panta 2. punktā minēto citu līdzekļu palīdzību.

Savukārt nākamais nosaka, ka sūdzību var pieteikt 7 dienu laikā no bagāžas saņemšanas:

2. Zaudējumu gadījumā personai, kura ir tiesīga saņemt bagāžu vai kravu, tūlīt pēc zaudējuma atklāšanas, bet reģistrētās bagāžas gadījumā ne vēlāk kā septiņu dienu laikā pēc saņemšanas un kravas gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc saņemšanas dienas jāiesniedz sūdzība pārvadātājam.

es braucu speciāli uz lidostu ar tukšu koferi un boarding pass dažas dienas pēc lidojuma, gāju pie info desk, tad viņi ielaiž sterilajā zonā pie Lost & found, kur uzraksta aktu.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 2174
Manīts: pirms 6 st

Man tikko kaut kas sniedza līdzīgu pieprasījumu, par ratiem, aizveda mājās un tikai pēc pāris dienām atklāja, ka kaut kas salauzts, lidostā teikuši, ka 7 dienu laikā no atlidošanas var sniegt, galvenais, lai ir visas birkas. Ergo beigās salaboja bojājumu tāpat.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 16633
Manīts: pirms 4 st
Kur: RIX

Man jau izveidojies ieradums, saņemot bagāžu, to rūpīgi apskatīt (pat ja pirmajā acu uzmetienā izskatās neskarta), lai izvairītos no šādām situācijām, kad jātērē laiks atkārtotai braukšanai uz lidostu. Iesaku šādu ieradumu. Smile

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 684
Manīts: pirms 18 st

vēl ja laiks pagājis un koferis ir ciešamajā stāvoklī - var ar to aizlidot nākamajā ceļojumā un uzreiz atgriežoties Rīgā uzrakstīt aktu. Arī šādi tika darīts.

anins
Nav tiešsaistē
Kopš: 13/04/2010
Ziņas: 140
Manīts: pirms 14 st

Swed apdrošināšana līdzīgā gadījumā izmaksāja atlīdzību, neprasot aviokompānijas atteikumu vai bojājumu aktu. Paskaidroju, ka bojājumu pamanīju tikai mājās un viss bija ok. 

arizona
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/11/2015
Ziņas: 104
Manīts: pirms 15 st

tikko divreiz divos braucienos ģimenei tika sabojāti divi čemodāni - katru reizi bojājumu ieraudzīju pēc lidojuma - mājās un viesnīcā. Abās reizēs apdrošinātāji apmaksāja labojumus (Ergo) un čemodāna nomaiņu (Swedbank). Aizsūtīju tikai iekāpšanas pasi un čemodānu servisa/remontdarbnīcas vērtējumu. Vienā reizē bija uzliets virsū līmveidīgs šķidrums - apdrošinātājs samaksāja arī par drēbēm kompensāciju. Swedbank gan ir pašrisks (30 euro).

morāle - apdrošinātājiem jāraksta pieprasījums un jāpaskaidro - man abos gadījumos viņi neprasīja apstiprinājumus ne no aviokompānijas, ne no lidostas.

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 684
Manīts: pirms 18 st

Atmaksā arī aviokompānija. Nav obligāti jābūt apdrošināšanai.

zvēri
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/01/2014
Ziņas: 23
Manīts: pirms 5 d

O, pašai sava tēma Smile

Kā Smartlynx aizsūtīju zahuj minēto tekstu, tā viņi vairs man neatbild. Prasu Baltai kā rīkoties. Saprotu, ka vajadzēja nočekot lidostā/braukt atpakaļ uz lidostu taču šoreiz nesanāca. Negribu arī stiept koferi uz remontdarbnīcu pēc vērtējuma. Gribu, lai samaksā savu nodarījumu un man nav jātērē laiks Smile Ja nesanāks, tad būs jādara, kā Janochka ieteica.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 2174
Manīts: pirms 6 st

Man vakar United saplēsa šonedēļ pirktu jaunu čemodānu un tas arī bija tik netīrs, ka ceļot nost no bagāžas lentas, visas drēbes netīras. Nodevu viesnīcā tīrīt, plānoju iesniegt apdrošinātājam. Somu šodien it kā skatīsies United, bet īpašas cerības neloloju.

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 353
Manīts: pirms 9 st

Turki bojātā vietā izsniedz jaunu čemodānu bez iebildumiem - tikko Turcijā čemodāna maiņas process aizņēma tik vien, cik ierakstīt veidlapā reisa un telefona numurus un pārkrāmēt mantas, lai atstātu viņiem bojāto čemodānu.

Gigi

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 2174
Manīts: pirms 6 st

Man United arī piedāvāja vietā - mazu un smagu, es atteicos. Viens Turkish čemodāns man arī pie vecākiem garāžā stāv, savi 7 kg laikam sver Smile

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 353
Manīts: pirms 9 st

Linca, nav nemaz tik traki ar tā čemodāna svaru Smile Protams, ka ir redzēti vieglāki, bet tik nenormāli smags ar tas čemodāns nav un tie paši turki pieļauj 30 kg... Rokasbagāžas čemodāna vietā dabūju vidēja izmēra, kuru forši var paplašināt - tāpat citādi būtu jāpērk kas lielāks mājupceļam.  

Gigi

robijs2
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/03/2016
Ziņas: 116
Manīts: pirms 1 d
bepino
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/01/2013
Ziņas: 192
Manīts: pirms 4 st

Šodien atlidojot uz Rīgu arī cietajam koferim divi stūri iesisti. Uzrakstīju iesnieguju un Turkish teica ka varu ņemt jaunu koferi vietā. Uz vietas lidostā gan nebija mana izmēra kofera tādēļ teica, lai braucu uz biroju. Ja koferi nepatiks, tad atdos naudu