Ryanair rezervācija bez reālas samaksas

12 atbildes [Pēdējā ziņa]
mekletaja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/11/2012
Ziņas: 88
Manīts: pirms 1 gads

Sekojoša situācija. Ryanair veikta rezervācija. Ir atnācis apstiprinājums ar rezervācijas kodu. Maksāts ar Paypal, taču nauda no Paypal konta nav ne rezervēta, ne novilkta. Paypal pieprasījis naudu no piesaistītās  Swedbank kartes, kaut gan bija pietiekama nauda arī pašā Paypal kontā. Swedbank atteikusi - nav pietiekamu līdzekļu.

Tagad ir jautājums, vai pirkums ir noticis? Vai Ryanair neattapsies, ka nav reāli saņēmis naudu un atcels rezervāciju? Uz maksas Ryanair tālruni negribas zvanīt, bet chatā pretī sēž robots, kurš šādu jautājumu nesaprot.

Kādam ir līdzīga pieredze?

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 11 st

Bet priekš kam un no kurienes ir nauda Paypal kontā? Varbūt tiek pieturēta lai garantētu kādu darījumu. Es tikai teoretizēju ka ir divi varianti - Paypal neattapsies ka ir samaksājis Tavā vietā vai arī tiek iesaldēta tā naudiņa kas bija Paypal kontā un vēlāk no tās arī atvilks. Ryanair noteikti savu ir saņēmis.

Aringa
Lietotāja Aringa attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/07/2016
Ziņas: 1491
Manīts: pirms 6 d
Kur: Ozolnieku novads

mekletaja rakstīja:

Sekojoša situācija. Ryanair veikta rezervācija. Ir atnācis apstiprinājums ar rezervācijas kodu. Maksāts ar Paypal, taču nauda no Paypal konta nav ne rezervēta, ne novilkta. Paypal pieprasījis naudu no piesaistītās  Swedbank kartes, kaut gan bija pietiekama nauda arī pašā Paypal kontā. Swedbank atteikusi - nav pietiekamu līdzekļu.

Tagad ir jautājums, vai pirkums ir noticis? Vai Ryanair neattapsies, ka nav reāli saņēmis naudu un atcels rezervāciju? Uz maksas Ryanair tālruni negribas zvanīt, bet chatā pretī sēž robots, kurš šādu jautājumu nesaprot.

Kādam ir līdzīga pieredze?

Līdz šim biju pārliecināta, ka Rainera čata sēd pretim dzīvs cilvēks, ar vārdu, kurš man palīdzēja samainīt biļetes un pārkārtot divus nesavienotos lidojumus. Uzdeva jautājumus un prasīja, kā man būtu ērtāk lidot (klanos Rainerim), tas pats “robots” pat samainīja neskartos atpakaļceļa lidojumus... 

He-he

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 11 st

Ja cilvēks uztrauktos par samaksāšanu, tad rakstītu Paypal un prasītu kas par lietu. Bet te laikam nav īpašas vēlmes maksāt, bet ir liela vēlme lidot !!!

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4428
Manīts: pirms 1 st
Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

propers rakstīja:

Bet te laikam nav īpašas vēlmes maksāt, bet ir liela vēlme lidot !!!

Proper, lūdzu izbeidz bez kāda pamata apvainot cilvēkus. Esmu jau teicis, ja Tev dzīvē kādas nepatikšanas, esam gatavi Tevi visādi atbalstīt, bet gremšanās uz cilvēkiem, kam ar to nav sakara, nav risinājums, Tu taču to labi saproti.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 3 st

mekletaja rakstīja:

Līdz šim biju pārliecināta, ka Rainera čata sēd pretim dzīvs cilvēks, ar vārdu, kurš man palīdzēja samainīt biļetes un pārkārtot divus nesavienotos lidojumus. Uzdeva jautājumus un prasīja, kā man būtu ērtāk lidot (klanos Rainerim), tas pats “robots” pat samainīja neskartos atpakaļceļa lidojumus... 

RYANAIR-am šis čats ir tiešām izcils, ja salīdzina ar EDREAMS robotu Krisu. Nevienu jautājumu tas EDREAMS robots nespēj atrisināt, tiklīdz pamainās lidojumu laiki. Tikai visu laiku izsaka pateicības, ka izmantoju robota pakalpojumus un tas arī viss.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4692
Manīts: pirms 11 st

Bet es tādā gadījumā neredzu iemeslu kāpēc nejautāt Paypal kas īsti ir noticis? Ryanair taču var neko nezināt.

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 2 gadi
Kur:

Man bija lidzigi ar Airbaltic, atnaca vestule, ka bilete atcelta (nesanaca 2-tro reizi dzive izmantot Airbaltic izslaveto servisu skumigasejinja).

\m/

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

propers rakstīja:

Bet es tādā gadījumā neredzu iemeslu kāpēc nejautāt Paypal kas īsti ir noticis? Ryanair taču var neko nezināt.

Tad droši saki, ka Tavuprāt sākumā jāsazinās ar Paypal. Nevaram mēs visi katrā dzīves situācijā uzreiz izdomāt, kāda būtu pareizā rīcība. Ja tā būtu, ceļakājā varētu neko nerakstīt, visi paši zinātu, kā darīt. Smile

Man gan ar Paypal sazināšanos vissliktākā pieredze, atbild lēni, čata nav, uzdevu nesen viņiem tehnisku jautājumu pēc daudziem gadiem, kad kontu nelietoju, rezultatā viņi paziņoja, ka manu kontu slēdz par aizdomīgām darbībām. Grin

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 1 st
Kur:

Es gan savulaik esmu ticis līdz kaut kādam čatam ar Paypal. 

Bet nu ar to diemžēl jārēķinās, ka finanšu institūcijām jebkas var likties aizdomīgs, un jebkuru kontu var slēgt jebkurā laikā un bez jebkādiem pierādījumiem. Arī visi modernie Revolut, Monese, N26 u.tml.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Es viņiem par to aizsūtīju GDPR datu pieprasījumu, par visu laiku, kopš esmu bijis klients, un visām iespējamām jomām un aspektiem.

mekletaja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/11/2012
Ziņas: 88
Manīts: pirms 1 gads

Paypal jau ir jautāts un tas atbildēja, ka banka ir atteikusi darījumu. Kas notiek tālāk, arī viņi nezin. Pēc būtības vajadzētu būt, ka Ryanair nebūtu vajadzējis akceptēt darījumu pirkuma brīdī, bet tomēr tas ir noticis, iespējams, sistēmas kļūdas dēļ.