Ryanair, maksājot kompensāciju, sajauc valūtu

9 atbildes [Pēdējā ziņa]
maxinators
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/01/2014
Ziņas: 4
Manīts: pirms 4 d

Labdien ceļotāji!

Ir sekojoša problēma, Ryanair atcēla reisu un aizveda mani no punkta A uz punktu B nevis 1 dienā kā biju plānojis, bet 2 dienās.

Radušās papildus izmaksas (ēdināšana, transports, viesnīca utt.) Ryanair apstiprināja, ka apmaksās un arī samaksāja, bet tikai ar vienu BET!

Apstiprinātā summa (kompensācija) apmaksai bija angļu marciņās, bet savā kontā saņēmu identisku summu tikai EUR!

Starpība +/- 80EUR, protams man par sliktu.

Mēģināju rakstīt uz Ryanair meiliem, bet atbilde „Unfortunately, replies to this email address cannot currently be processed”.

Vai kāds var ieteikt, kā rīkoties šādā situācija, jo negribas naudu uzdāvināt?!

P.S. Rīt mēģināšu uzzvanīt uz „Ryanair Customer Service” – tad redzēs ko teiks Grin.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Pirmkārt labs pretpiemērs tiem, kas domāja, ka Ryanair nekad neapmaksā izdevumus.

Otrkārt — šķiet, ka viņi vienkārši saputrojās valūtās, vari vai nu zvanīt, kā esi iecerējis (Ryanair numurus bez paaugstinātas maksas var atrast te: http://www.saynoto0870.com, ar Skype būs pavisam lēti), vai arī nosūtīt atkārtotu pieteikumu tā, kā darīji pirmoreiz — droši vien šeit — https://eu261claims.ryanair.com.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4381
Manīts: pirms 1 d
Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5533
Manīts: pirms 11 st
Kur: RIX.

Vēl mani priecē, ka cilvēks pēc vairāk kā gada reģistrēšanās ir saņēmies pirmo ierakstu izveidot. 

Tas ir labi.

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Zahuj ieliktajā saitē starp citu ir arī norāde uz kontaktformu: https://contactform.ryanair.com

bambasso
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/07/2012
Ziņas: 469
Manīts: pirms 1 gads
Kur: Latvija

chat viņi atbild ļoti labi, uzreiz apskata gadījumu un domāju, ka noteikti nebūs problēmu izskaidroties! nav stresa Smile

Kaspars
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 791
Manīts: pirms 26 min

Ryanair uzskata ka mārciņa un eiro ir viens un tas pats - viņam arī visas papildpakalpojumu cenas ir vienādas vienalga vai maksā mārciņās vai eiro.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Kaut kad bija triks to izmantot, pirkt (vēlams UK iekšējā) lidojumā vienu kafiju, maksāt ar 50 vai 100 EUR naudaszīmi, saņemt atlikumā 48 / 98 mārciņas, vai cik nu tur kafija maksā. Smile Šaubos, vai tas vēl strādā.

maxinators
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/01/2014
Ziņas: 4
Manīts: pirms 4 d

Paldies visiem par atsaucību!!!

 

No ieteikto izmantoju čatu, gāja smagi, kontaktēju pat ar divām personām, pirmajam neuzticos.

Visu laiku suta uz mājas lapu, pat iedeva mailu uzrakstot uz kuru saņemu atpakaļ atbilde ka problēmu jārisina caur mājas lapu.

Šo linku http://www.saynoto0870.com pamēģināju bet neizpīpēju kā izmantot, telefonus atradu bet ka pareizi izmantot tos ciparus nezinu.

Beigu beigas caur mājas lapu nosūtīju pieprasījumu vel reiz, tagad savādāka forma, BET jutu kā tā pat sutīsi irst Grin

 

P.S. Ciņa turpinās! 

maxinators
Nav tiešsaistē
Kopš: 14/01/2014
Ziņas: 4
Manīts: pirms 4 d

Labdien kolēģi!

Šodien saņemu kārtējo ziņu no Ryan.

Izskatās cerīgi:

Dear Mr Maxinators,

We acknowledge receipt of your undated correspondence.

Following a review of your claim, we can reconfirm that a bank transfer for the amount of £190.58 has been processed by Ryanair on the 26/05/2015; nonetheless, in order to reimburse the additional expenses incurred please forward us copy of the receipts mentioned by using the link below for our consideration.

https://complainttracker.ryanair.com

We hope the above has been of assistance.

Yours sincerely,                 

Ryanair Customer Service Department

 

P.S. Ciņa turpinās!