Mēģinām maksāt, bet visu laiku izmet erroru:
Kļūda veicot operāciju!
Un tā jau kopš brīvdienām? Ir kādam bijis līdzīgi?
pirms nedēļas Net-ā samaksāju bez problēmām. Tikai tas, ka katram pasažierim atsevišķi jāmaksā
Man tā notiek regulāri - vienam cilvēkam ļauj nopirkt un tad parādās kļūda maksājumā. Parasti nākamajam pasažiem izdodas nopirkt pēc pāris stundām vai pat nākamajā dienā. Ļoti neērta tā maksāšana.
Nu mēs mēģinājām gan brīvdienās, gan vakar visu vakaru, neizdevās nopirkt nevienu nodevu Beigās izvēlējos iespēju maksāt caur mobilly, tur viss izdevās bez aizķeršanas Cerams, ka rītdien arī lidostas darbiniekiem tie kodi telefonos patiks un lidotāji aizlidos
Preti Ryanair kasem lidosta uzstadits automats, pastav iespeja ari tada tagad.
Jā, esmu rādījis Rīgas lidostas darbieniekiem (kad pārbauda biļetes pirms ieiešanas security check zona) Mobilly atsūtīto "security check apmaksas linku" un ar to pietika.
Starp citu ja pašam nav Mobilly konts, bet paziņam ir, tad arī paziņa var aizsūtīt (veikt apmaksu) SMS-u uz 1859 ar saturu RIX un pārsūtīt saņemto atbildi kam nu vajag. No prakses secinājums, ka tas " security check apmaksas link" nav piesaistīti ne pie biļetes, ne pie telefona. Kurš pirmais uzrāda tam ari "ieskaita", bet pašu linku anulē (atzīmē kā "izpildītu").