Sakiet, lūdzu, kā ir iespējams piepirkt klāt bagāžu jau nopirktai biļetei. Es mēģinu, bet man nekādi nesanāk.
Jau iepriekš paldies!
Ja Tu ej uz šo adresi: https://www.bookryanair.com/SkySales/FRManageBooking.aspx?culture=EN-IE&lc=EN-LV ieraksti savus datus, atķeksē Add Bags, kas tad notiek?
Tad man uzmet šādu paziņojumu:
It is not possible to change this reservation online for one or more of the following reasons:
one or more passengers are already checked in on this flight.
you have exceeded the minimum time allowed to change a reservation online.
Bet lieta tāda, ka iečekojies ir cilvēks tikai turp braucienam, bet atpakaļ nē. Un bagāža nepieciešama tikai šim atpakaļceļam.
Liels paldies!
One cabin bag per passenger* weighing up to 10kg with maximum dimensions of 55cm x 40cm x 20cm, plus 1 small bag up to 35 x 20 x 20 cms.
- šis jau sen pastāv? Svara limits priekš "small bag" nav? Nemaz tik maza pēc izmēriem viņa nesanāk...
Un kā praksē - piemēram, datorsoma, fotosoma vai maza mugursoma arī iekļaujas šajā?
Šajā iekļaujas jebkas, kas ir max 35 x 20 x 20 cm… kā gan mēs varam zināt, cik Tev liela datorsoma, mugursoma vai fotosoma.
Interesanti būtu dzirdēt citu pieredzi, jo tas apraksts tāds nekonkrēts, bez svara ierobežojuma + vēl jaunumu aprakstā runa par sieviešu rokassomiņu un vīna pudeli:
From 1 Dec, Ryanair will allow passengers to bring a 2nd small carry-on bag (small ladies handbag or small airport shopping bag) no bigger than 35 x 20 x 20 cms which will allow a bottle of wine or equivalent to be carried.
Nez kas būtu, ja, kā suvenīru, vestu 20x20x35 kasti ar pludmales smiltīm - "small bag" Kādi 20 kg varētu sanākt
Bet nopietni, gribētu saprast vai reāli var būt vēl viena soma/datorsoma un kā mēra tos izmērus - ir vēl viens režģis kur iebāzt to somu?
smaartinsh, aizmirsti veco Ryanair, viņi savu politiku ir mainījuši uz visiem 180 grādiem.. Tagad dodu 10%, ka pa mazajām somām piesienās, esmu redzējusi kā iziet vīrietis ar tādu pamatīgi piebāztu čemodānu un mugursomu.. Un ja nu būs daudz mazu maisiņu, tad čemodānu var nodod pie lidmašīnas. Tagad personāls ir aizņemts ar birku lipināšanu pēdējo pax somām, jo to gan Ryanair ievēro, ka vieta garantēta tikai pirmajām 90 somām uz borta.
Bet kā Ryanair zin, ka ir iekāpušas 90 somas, ja kāpšana notiek vienlaikus pa abām durvīm? Pie katrām durvīm saskaita 45 somas un tad sāk lipināt birkas?
Mazai somai ir atsevišķs režģis, pie liela piestiprināts (nezinu vai visās lidostās, tas nebija Rīgā). Cik paši reklamē - mazā soma ir domāta kā viens maisiņš, kas nopirkts duty-free. 90 somas var saskaitīt pie gate pārbaudot pases. Bet pēdējo reizi lidojot neviens stingri neko īpašu neskatījās.
Nupat lidoju RIX- STN- RIX. Somas neviens nesvera, nemerija, pat i virsu neskatijas. Mums bija pa vienai lielajai rokas bagazai, bet citiem bija 2 somas, pec apjomiem izskatijas, ka parsniedz abus pielaujamos izmerus bet viss ok, neviens darbonis nepieversa uzmanibu, nevienam nelika ielikt rezgi un parbaudit. Lidmasina visi savus koferus un somas salika augsa, vietas pietika.
Rezgis ir ar 2 vietam- 1 vieta lielajai bagazai, otra paredzeta mazajai.
Hey!
Lieta tāda - tikko Ryanair mēģināju atpakaļceļam piepirkt bagāžu iepriekšējā gadā pirktai biļetei (RIX-STN-RIX)... kad lieta nonāk līdz maksāšnai, sistēma izmet payment error. Pieļauju, ka problēma tajā, ka biļetes iegādātas par LVL, attiecīgi arī šobrīd, pie bagāžas piepirkšanas, visas cenas vēl arvien uzrādās LVL, bez opcijas to nomainīt uz kādu citu valūtu. Līdz ar to, veicot maksājumu, sistēma pieprasa LVL, kas reāli vairs neeksistē.
Jautājums, vai kāds ir saskāries ar ko līdzīgu un ir kādas idejas kā šo labāk risināt ?? Paldies!
Zvani viņiem vai raksti e-pastu (ja ir gana laika līdz lidojumam).
Hey!
Lieta tāda - tikko Ryanair mēģināju atpakaļceļam piepirkt bagāžu iepriekšējā gadā pirktai biļetei (RIX-STN-RIX)... kad lieta nonāk līdz maksāšnai, sistēma izmet payment error. Pieļauju, ka problēma tajā, ka biļetes iegādātas par LVL, attiecīgi arī šobrīd, pie bagāžas piepirkšanas, visas cenas vēl arvien uzrādās LVL, bez opcijas to nomainīt uz kādu citu valūtu. Līdz ar to, veicot maksājumu, sistēma pieprasa LVL, kas reāli vairs neeksistē.
Jautājums, vai kāds ir saskāries ar ko līdzīgu un ir kādas idejas kā šo labāk risināt ?? Paldies!
Saskāros ar tieši šo problēmu, Rīgas lidostas Ryanair pārstāvji teica, ka šajā gadījumā ir jāzvana uz oficiālo numuru un tikai viņi to var izmainīt, jo šī problēma esot ar pagājušā gada biļetēm, bet Ryanair to nerisinot. Sākumā mēģināju rakstīt, bet uz rakstīto atnāk standarta izkopētās atbildes par bagāžas nosacījumiem. Nācās zvanīt, 10 minūtes mūzikas, 5 minūtes sarunas un bagāža tika nopirkta. Nepētīju, bet likās, ka sanāca lētāk nekā bija latu variantā, 15 eur 15 kg.
Ok, skaidrs, ķeršos pie zvanīšanas Paldies
Man līdzīga pieredze lidojot no Brēmenes.
Neviens nepievērsa pastiprinātu uzmanību rokas bagāžai. Tas bija negaidīti, jo iepriekšējās reizēs gan svēra, gan režģī bija jāliek!
Kaut kas ir mainījies, un tas mani priecē!
Man arī ar klāt piepērkamo bagāžu bija tieši tas pats - pagājušā gadā pirktas biļetes LVL un šogad piepirkt klāt bagāžu nevarēju, jo cenas uzrādījās LVL. Sāku čatu ar Ryanair pārstāvi, kurš paskaidroja, ka šeit man līdzēt varēs tikai zvanot uz oficiālo tālruni. Tā arī bija. Sazvanīju, uzreiz ar karti samaksāju un viss ok!
Varetu ludzu pateikt numuru,uz kuru zvanat?
Ja atmina nevil, tad uz so-
+44 871 2460003 – International call costs
Calls from mobiles and other networks may cost more. Our lines are open Mon - Fri, 9:00 - 17:55 GMT, Sat 10:00 – 17:00 GMT and Sun 11:00 – 17:00 GMT.