Sveiki!
Meklēju labāko variantu lidojumam uz Malaiziju 2 pers.:
1) RIX - KUL - RIX
2) Turp - atpakaļ
3) 25.12.2017 - 09.01.2017 (11.01.2017 uz darbu) Tas ir maximālais ceļojuma laiks un var samazināt tikai īsāku ceļojumu, ko negribētos darīt.
4) Bagāža - vismaz vienam nododamā bagāža
5) Atradu KLM. RIX - AMS - KUL. atpakaļ tāpat. Viena pārsēšānās, tikai 3 stundas AMS, bet cena gandrīz 1000 EUR katram. Vēl caur aģentiem RIX - Minhene - SIN - KUL. Līdz Minhenei airbaltic vai Lufthansa, pārējo Singapore airlines. Cena ap 780 EUR, bet 2 pārsēšanās.
6) Obligāta prasība - sēdvietas izvēle (viens no braucējiem pāri 2 m... un standarta vietā nelien kājas) Atradu arī variantu caur Abu Dabi - it kā forši - Viena pārsēšanās, lidojums 6+7 stundas, bet ja piepluso, ka abiem lidojumiem nāktos klāt pirkt sēdvietu - cena pāri 1000 EUR aiziet... Līdz 2 stundu lidojumu var nosēdēt standarta vietā.
7) Kā ir ar to aģentu piedāvājumiem (expedia utt). Ja ir dažādas aviokompānijas - tad tas skaitīsies savienotais reiss? Nebūs bagāža pa ceļam jāsaņem un jānodod otrreiz? Kas notiek, ja kāds reiss aizkavējas un nepaspēju uz nākamo? Tur tas piedāvājums, ka reizēm tikai stunda starp lidojumiem...
Paldies jau iepriekš un atvainojos par muļķīgiem jautājuiem... līdz šim tik tālu nav nācies meklēt lidojumu.
Tagad ir 746 eur tas 2 stopu lidojums, nav slikts variants.
Milan - KUL - Milan, 24 dec - 5 janv, 414 eur, Saudia
Es ieteiktu izmantot visu pieejamo laiku braucienam
Bet kā ir ar sēdvietu izvēli? Gribu 100% pārliecību, ka garajā lidojumā būs iespējama vieta ar papildus plašumu...
Kā arī - kā ir ar to aģentu piedāvājumiem (expedia utt). Ja ir dažādas aviokompānijas - tad tas skaitīsies savienotais reiss? Nebūs bagāža pa ceļam jāsaņem un jānodod otrreiz? Kas notiek, ja kāds reiss aizkavējas un nepaspēju uz nākamo? Tur tas piedāvājums, ka reizēm tikai stunda starp lidojumiem...
Ja Malaizijā galapunkts nav tikai KUL, tad var izskatīt arī citas pilsētas ielidošanai valstī kā galapunktu, ja izmanto aģentu pakalpojumus - lidojums var sanākt lētāks. Kualalumpura būtu tikai kā tranzīta lidosta. Vēl var izskatīt blakus esošo Singapūras lidostu meklējot optimālo cenu lidojumiem no RIX.
Exit row lielākoties cik ir redzēts online check in procesā, tad tās nav pieejamas. Vai nu tās tāpat maksās kaut kādu summu vai arī tās lielākoties paliek nepierezervējamas tiešsaistē un var mēģināt lidostā sarunāt exit row. Viss ari atkarīgs no lidmašīnas piepildījuma, bet tā kā tas ir PEAK SEASON, tad visticamāk lidmašīna būs tuvu 100% piepildīta.
Es kā garš jaunskungs parasti čekojoties prasu sēdvietu pie ejas tad kājas var pastiept ejā. Neesmu gan 2 metri
Nu, šajā gadījumā mēs esam gatavi maksāt papildus naudiņu par to exit row, jo standarta vietā ceļi spiežas priekšējā krēslā... un ja priekšējās atlaiž krēslu zemāk - tad kājas nav iespējams ierūmēt, pat ja vienu izstieptu ejā... bet vai caur aģentiem pērkot vispār būs iespējams rezervēt?? Gribētu uzreiz rezervēt, lai zinu 100%...
Piem.caur KLM lapu - uzreiz piedāvā rezervēt... Caur aģentiem nekad neko neesmu pirkusi... Līdz 2 stundu lidojumu var kaut kā nolauzt.... Ryanair arī vienmēr pērkam exit row...
Ja nav doma pavadīt visu laiku KUL, tad var lidot ar Turkish Airlines. Piemēram viens no vairākiem variantiem - lido uz LGK (Langkavi-atpūta pie jūras) un mājup no Kualalumpuras, cena ap 740 euro, nopērkams tikai caur aģentiem, kaut vai Rīgā.
https://www.kayak.es/flights/RIX-LGK/2017-12-25/KUL-RIX/2018-01-10
Bet kā ir ar sēdvietu izvēli? Gribu 100% pārliecību, ka garajā lidojumā būs iespējama vieta ar papildus plašumu...
Kā arī - kā ir ar to aģentu piedāvājumiem (expedia utt). Ja ir dažādas aviokompānijas - tad tas skaitīsies savienotais reiss? Nebūs bagāža pa ceļam jāsaņem un jānodod otrreiz? Kas notiek, ja kāds reiss aizkavējas un nepaspēju uz nākamo? Tur tas piedāvājums, ka reizēm tikai stunda starp lidojumiem...
Ja pērc vienā paņēmienā, tad jā, tā būs savienotais reiss. Bagāžu reģistrēs līdz galam. Ja pa vidu kādu reisu nokavēsi ne savas vainas dēļ, Tevi pārliks uz nākamo.
Ja izvēlies variantu ar Singapore Airlines, tad pēc tam, kad biļete nopirkta no aģenta, jāzvana Singapore Airlines un jāprasa exit vieta. Tas maksās $75 par posmu.
RIX-SIN-RIX sanāk ap 700 EUR (BT+SQ). Uz Kualalumpuru var aizbraukt ar busu. Ja plānots pa visu Malaiziju ceļot, tad var lidot tālāk no SIN.
Vispār Tev cena kopā vietas izvēli jau tuvojas biznesa klases akcijai… Varbūt gribi pavaktēt biznesa cenas? Ap Jaungadu, kad ceļo tūristi, parasti ir augstas ekonomiskās klases cenas, bet mēdz būt akcijas biznesā. Uz 1200-1500 EUR varētu cerēt.
25.dec.- 9.janv. 811 eiro ar BT/Etihad, viena pārsēšanās. Ar KLM mazliet labāks atpakaļ lidojums tajos pašos datumos, 832 eiro. Savienotie reisi. momondo.de
Šo variantu - caur Abu Dabi arī izskatīju... bet tur sanāk 6 + 7 stundas lidojums... tātad 4xjāpērk exit row...
Paldies visiem par ieteikumiem!!!
Varbūt kāds zina, kad parasti KLM rīko kādas atlaides?
Nezinu gan, cik ērti ir KLM exit row, bet lidojums AMS-KUL un AMS-SIN turp atpakaļ ar KLM vīram, kurš ir 2 metri, sagādā diezgan lielas problēmas, turpretim Emirates pietiek vietas kājām pat parastajās vietās. Čekojoties Dubajas lidostā, pat neko nejautājot, darbiniece pati piedāvāja vīru ielikt vietā, kur vairāk vietas kājām, bet tad nebūtu kopā vietas ar mums, tāpēc atteicās, un arī parastajās vietās bija ok. Tāpēc Emirates šobrīd mums ir top1 sabiedrība ērtuma dēļ vīram.
Piekrītu, ka Emirates ir vieni no ērtākajiem krēsliem ekonomiskajā klasē (arī īsākiem cilvēkiem), 24 stundas uz Austrāliju pagāja bez lielām ciešanām.