Sveiki, lūdzu jūsu palīdzību
15.novembrī vēlos no Rīgas nokļūt Edinburgā. Biju jau nopirkusi turpceļu RIX-NYO un NYO-EDI ar Ryanair, taču otrais lidojums tika atcelts, un tagad meklēju alternatīvu. Pagaidām esmu atradusi RIX-CPH ar airBaltic par 123EUR un CPH-EDI (easyJet) par 51EUR, tomēr gribētos ko lētāku. Ceļoju viena bez nododamās bagāžas. Izbraukšana iespējama arī 14.novembra vakarā.
Pēc regulas 261/2004 Tev atceltā lidojuma vietā jāiedod cits, kaut kā jānogādā galamērķī. Vai ar Ryanair sazinājies par šo jautājumu?
Ar to pašu Ryanair caur Dublinu var par 50Ls sakombinēt.
Tur takš tās lidostas ir tuvu viena otrai - uz Glāzgovu neder?
Pati tikko lidoju uz EDI, bet ar KLM caur Amsterdamu, jo bija galā jānokļūst dienas pirmajā pusē
Pameklē caur www.tagoo.lv un pēc tam nopērc attiecīgo avikompāniju mājas lapās. Tikko skatījos - RIX - Stensteda - EDI ar 5 st.5 min gaidīšanu STN = 59 Ls. Liekas, ka bija kākombinē RYANAIR (RIX - Stensteda) = Easy Jet (Stensteda - EDI). Nav sevišķi dārgi.
Kamēr nokļūsi galā, būs jau 14.11. vakars. Ja gribi ar šiku un īsu gaidīšanu, tad jālido ar tradicionālajām kompānijām un ar savienoto reisu.
Kamēr nokļūsi galā, būs jau 14.11. vakars. Ja gribi ar šiku un īsu gaidīšanu, tad jālido ar tradicionālajām kompānijām un ar savienoto reisu.
Pastāsti par to šiku sīkāk!
Pastāsti par to šiku sīkāk!
Nu jā, lidojot 2,5 reizes dārgāk ar savienoto lidojumu būs tikai īsāks gaidīšanas laiks AMS un drošība, ka Tevi nogādās galamērķī, bet lidojot 14.11. ar RYANAIR + EASY Jet var tikt cauri ar kādiem 50 + latiem, toties STN jāgaida 5 stundas. Es vienmēr izvēlos lētāko variantu, ja ietaupījums reāls. Ar KLM neesmu lidojis, bet lidojumā uz AMS ar BT nekāda šika nav, vienīgais šiks būs "seat allocated by system during check-in procedure" (parasti ne pie loga).
Vispār jau lidojot pagājušajā nedēļā uz EDI caur AMS, biju patīkami pārsteigta par to, ka BT apkalpošanas līmenis bija krietni audzis... protams, var jau teikt, ka tikai sagadīšanās, bet arī reisā atpakaļ biju patīkami pārsteigta.
Vispār jau lidojot pagājušajā nedēļā uz EDI caur AMS, biju patīkami pārsteigta par to, ka BT apkalpošanas līmenis bija krietni audzis... protams, var jau teikt, ka tikai sagadīšanās, bet arī reisā atpakaļ biju patīkami pārsteigta.
vai varētu lūdzu konkrētāk? kas tieši audzis?
Vispār jau lidojot pagājušajā nedēļā uz EDI caur AMS, biju patīkami pārsteigta par to, ka BT apkalpošanas līmenis bija krietni audzis... protams, var jau teikt, ka tikai sagadīšanās, bet arī reisā atpakaļ biju patīkami pārsteigta.
Un kas tad BT vēl bija 2,5 reizes labāks (cenas vidējā atšķirība lidojumiem RIX - EDI) nekā RYANAIR vai EASY Jet, izņemot automātiski ierādāmo vietu, "iečekojoties" lidmašīnā. Ja Gigi lidoja biznesa klasē, tad vēl būtu saprotams. Vispār jau BT pēc būtības ir aviokompānija ar samērā sūdīgu servisu LOW COST airline līmenī, tikai cenas gan parasti ir tādas, ka maz neliksies, ja salīdzina ar to pašu RYANAIR.
Vispār BT ir kompānija, no kuras cenšos turēties pa gabalu tieši servisa un personāla attieksmes dēļ - labāk izvēlos FR, kur skadri saprotu, par ko maksāju un ko saņemšu pretī. Reizēm lidoju ekonomiskajā, reizēm biznesa klasē, pie tam ar dažādām kompānijām un dažādos maršrutos, tā ka varu ievērtēt abas klases. Iepriekš pat biznesa klasē BT attieksme no personāla puses un apkalpošana bija drausmīga.
Man serviss BT vienmēr ir bijis labs, personāls smaidīgs un laipns. Vissūdīgākā aviokompānija, ar kuru esmu lidojis, ir Wizzair. Bet tāpat lidošu atkal, ja viņiem būs laba cena. Vispār, varbūt dažiem te karma slikta, ka tā neveicas?
Man serviss BT vienmēr ir bijis labs, personāls smaidīgs un laipns. Vissūdīgākā aviokompānija, ar kuru esmu lidojis, ir Wizzair. Bet tāpat lidošu atkal, ja viņiem būs laba cena. Vispār, varbūt dažiem te karma slikta, ka tā neveicas?
Nu tad jau laikam man karma slikta. Ar BA, Finnair, Ryanair, pat China Eastern un HY viss kā jau normālām kompānijām - tiklīdz kaut ko izmaina atiešanas laikos, tā uzreiz piedāvā arī naudas atmaksu kā vienu no variantiem. Ar BT mūžīgi kaut kādas problēmas - vai nu lidmašīna kavējas, vai arī reisu atceļ vai pārceļ (vai kā šī saita apmeklētājam (-ai) ar niku "jolis" - sola atnaksāt tikai nodokļus, bet pārējo "piķi" BT piesavinās). Ja iesūdz to BT tiesā ar PTAC|starpniecību kā tās divas lietuvietes, kurām tika atteikta iekāpšana, jo nomainīja lidmašīnu uz mazāku, tad spirinās pretīm, tiesu lēmumus pārsūdz vai nepilda un atsakās maksāt kompensācijas. Vai nu tiesas un juristi mums tādi "bezzobaini", bet brīžiem liekas, ka BT ir kā s...ds, kas peld virs ūdens un smird, bet neviens neko nevar tam s...dam izdarīt, kamēr neizsmirdēs un nesadalīsies gabalos (nenobankrotēs).
Man serviss BT vienmēr ir bijis labs, personāls smaidīgs un laipns. Vissūdīgākā aviokompānija, ar kuru esmu lidojis, ir Wizzair. Bet tāpat lidošu atkal, ja viņiem būs laba cena. Vispār, varbūt dažiem te karma slikta, ka tā neveicas?
Man arī ar BT problēmu nav bijis, Visu esmu varējis sarunāt, ja gadījumā ķibeles ar laikiem. Kādreiz mazliet kavējas, bet caurmērā tāpat kā citas aviokompānijas. Personāls smaidošs un laipns. Laikam ir divi BT: viens dusmīgais un viens laipnais.
Reiz man nācās BT skaidrot viņu pašu noteikumos manas kā biznesa klases pasažiera tiesibas - gribēju vienkārši pamainīt datumu...sanāca vesela epopeja, kura gan beidzās laimīgi...