Tā kā nekur tālāk par eiropu neesmu bijusi, bet vienmēr pienāk pirmā reize, tad nepieciešama palīdzība.
1) Rīga- Casablanka,
2) turpatpakaļ, doma, ka varētu pēc darīšanām kaut ko arī apskatīt, tikai pagaidām nav ne jausmas, kā tur visērtāk pārvietoties, ar ko un cik ilgs laiks nepieciešams. Pagaidām domas griežas par periodu 3.03.-15.03.
3) Casablankā 4. un 5.03.2014 ir darīšanu dienas, tas nozīmē, ka droši jāierodas dienu pirms.
4) var iztikt tikai ar rokas bagāžu,
5) turkish ~385Ls,
6)cik zema šķistu pieņemama- nav ne jausmas, cik šādā virzienā ir plus mīnus ok, bet skaidrs, ka gribas lētāk .
Apmēram tie paši datumi sanāk ar turkiem 310 lati. 03.03 - 14.03 piemēram.
Par mazu naudiņu var ar Ryan RIX - STN - RBA 2.03.14.11:05 no Rīgas, 7 st. Stanstedā un 22:30 Rabatā, no kuras Cassablanca ar busu vai vilcienu.
paldies par jebkuru ieteikumu, jo es patiešām nestādos priekšā kā notiek un ar ko jārēķinās pārvietojoties tur uz vietas.
paldies par jebkuru ieteikumu, jo es patiešām nestādos priekšā kā notiek un ar ko jārēķinās pārvietojoties tur uz vietas.
No Rabatas uz Kasablanku ir tikai kādi 90 km un tiešām ērti un droši šo posmu ir veikt ar vilcienu (~reizi stundā). Tie Marokā ir labi. Reizēm viss nenotiek pēc saraksta, bet agrāk vai vēlāk vienalga vilciens pienāk un aizved kur vajag
Rabatas lidosta skaitās ārpus pilsētas, tāpēc no lidostas uz dzelzceļa staciju (pilsētas centrā) jābrauc ar Grand taxi. Taksometri Maroka iedalās – petit taxi un grand taxi. Grand taxi ir piecvietīgs auto, kur Marokā bez šofera sēž vēl 5-6 cilvēki. Grand taxi ir savas stāvvietas, no kurām viņi dodas konkrētos maršrutos (par trīskāršu samaksu viņi ir gatavi vest arī jebkur citur). Pasakot gandrīz jebkuram vīrietim tajā stāvvietā savu vēlamo galamērķi, pēc pāris minūtēm jau būs noorganizēts sešvietīgais taksis uz vēlamo galamērķi. Var jau, protams, dabūt arī taksi tikai sev, bet jāmaksā tad būs arī par pārējām brīvajām sēdvietām. Viņi ātri saorganizē visu un arī nevienu iesaistīto organizatoru neatstāj bez atlīdzības. Šī pieeja, dalīt taksi, tiek pielietota arī pie petit taxi – tie arī agrāk vai vēlāk savāc 3 pasažierus (un ne vairāk!!!).
Daudz par ceļošanu un pārvietošanās īpatnībām Marokā var atrast internetā, arī tepat http://www.celakaja.lv/forumi/feza-maroka
Mēs lidojām uz Marakešu pa 100LVL turp-atpakaļ, tas gan ar nakšņošanu Milānas lidostā, gan turpceļā, gan atpakaļ. 385LVL man šķiet ļoti daudz, ņemot vērā, ka uz Maroku lido gan Ryanair, gan EasyJet.
Biju Kasablankā apm. pirms mēneša. Maršruts: Ar Ryanair, Viļņa - Milāna - Feza; ar vilcienu Feza - Kasablanka - Feza; ar Ryanair, Feza - Milāna - Viļņa. Vilcieni tik tiešām regulāri, ērti un pustukši. Braukšana 1. klasē ir nevajadzīga naudas izmešana. Turpceļā biju nopircis biļeti 1. klases vagonā un konstatēju, ka esmu vagonā gandrīz vienīgais. Atpakaļ jau braucu 2. klases vagonā.