Routes http://www.therouteshop.com/riga-airport/
itka jau logiski, bet vienmer jau kautko var uzlabot
New York
With over 150,000 O&D pax from the Baltic States to America in the last 12 months, New York offers the perfect hub for both O&D as well as transfer. Large Baltic diaspora live in the US. The US recently launched the Visa Waiver programme for Baltic citizens, which has stimulated this traffic.
Toronto would be a perfect summer charter operation to serve the Baltic diaspora in Canada.
Madrid No direct service. Route has summer and winter traffic. September is its busiest month. Last 12 months saw almost 40,000 O&D pax.
Paris This route is currently underserved. An additional five frequencies are needed for this route.
Manchester Currently no service. Route had 18,000 O&D pax in the last 12 months.
Budapest There are over 20,000 O&D pax on the route but the potential for regional connecting traffic is significant.
Sofia Similar case to Budapest; just slightly fewer O&D pax at 12,000 p.a.
Edinburgh Currently no existing service, even though Scottish companies have a healthy presence in the Baltic states.
Additional unserved routes required by Riga Airport Lyon Cairo Bologna Yekaterinburg Perm Luxemburg
Nu, man jau liekas, to aviokompāniju, kam Rīga ir tikai viens no daudzajiem galapunktiem, paliek aizvien mazāk, vai arī tās samazina reisu skaitu. Pat kādreiz manis iecienītie čehi, kam visnotaļ labs maršrutu tīkls pa Eiropu, saglabājuši tikai vienu reizi dienā - tā nav bijis vismaz pēdējos 10 gadus! Tagad ar čehiem līdzīgi kā ar Lufthansu - viens reiss, tātad kaut kur Eiropā ielidot var tikai vēlu vakarā, turpretim atpakaļ jāizlido agri no rīta, lai paspētu uz savienojumu Prāgā. Pavisam prom ir British, KLM, Austrian, SAS, tāpat arī EasyJet, Germanwings un vēl vairāki citi... Šaubos vai jaunie WizzAir un Belavia spēs ilgi noturēties. Air Baltic savā ziņā malači, velk dzīvību uz tranzīta pasažieru rēķina, bet, no otras puses, atsākot aktīvu darbību Viļņas lidostā, šie, kā izskatās, mēģina iezāģēt zarā uz kura paši sēž. Ryanair it kā attīstās, bet galvenokārt uz viesstrādnieku rēķina. Krīze tomēr...
Interesanti gan palasīt, ko domā RIX mārketings par vēlamajiem attīstības virzieniem. Lielākā daļa prasīto virzienu interesētu arī mani. Informācija gan nedaudz novecojusi, AirBaltic lidos uz Madridi piemēram. 1299 EUR uz 6 mēnešiem izmaksā 'sludinājums' tajā lapā…
Uz Rīgu reisus mēģina ierosināt Varšava, Ķelne, Bordo, Štutgarte un Budapešta.
Nu, Bordo, man izskatās, ielikuši vairāk ponta pēc, viņi pat nešķiro Baltijas valstis un sametuši vienā maisā gan Rīgu, gan Viļnu un Tallinu. Uz Varšavu šobrīd jau lido divas kompānijas (AirBaltic un LOT), Štutgarte un Ķelne ir bijušas nesenā pagātnē, pie tam Ķelne pat divas reizes - vispirms spēkus mēģināja Air Baltic, pēc tam Germanwings, acīmredzot, abas nesekmīgi. Budapešta bijusi ir, bet ļoti senā pagātnē, to gan varētu mēģināt atjaunot. Arī Mančestera, kas atrodama Rīgas vēlmju sarakstā, ne pārāk sen ir bijusi no Air Baltic puses, bet tikko Ryanair sāka lidot uz netālu esošo Liverpūli, tā šis virziens, acīmredzot ''uzkārās''.
vispār tā statistika ir tikai aptuvena, jo daudzi lido ar biļetēm, kas nav savienotas. RIX nevar būt ne jausma, ja es lidojot uz STN, piemēram, turu kabatā lidojumus tālāk. mch
Interesanti kurs būs pirmais
Lidostu Riga, Liepaja un Ventspils valde nomainisies, jo nespej attisit Rigu, Liepaja ari ir panikusi un Venstspils nauda ieguldita bet pat lidmasinu stavvieta nav izveidota.
Par Rigas lidostas sauribu un nespeju attistities un uzlabot pasažieru servisu nemaz nerunajot, tikai viens mazs piemers, nezinu eiropas idostu, kur parvada vairak ka 4 mlj. līdz 10 mlj. pasažieru un kur var noklut tikai ar kajam, autobusu vai personigo auto un taksi, bet zinu Schoenefeld, Prag, Dusseldorf, Hamburga, Štutgarte, Vīne, Arlanda, pat nieka bremene ir tramvajs lidz lidostai, nemaz nerunajot par to sauribu un saspiestibu, ka ari vajo pasažieru plusmas piesaistīšanu, cita laba lidostas majas lapa ir pilna ar piedavajumiem lidot regularos un arterlidojumos, Riga ir ka patērētāju tuksnesis, jo tās ir divas pasaules Hamburga, Vīne Štutgarte un Rīga, par Liepāju vai Vilnu nemaz nerunājot. Protams var arī skatīt to tā ka vismaz man nav zināma lidosta kur ja izdodas apstāties un izkraut no takša bagāžu ir tik tuvu reģistrācijas un bagāžas nodošanas/pieņemšanas darbinieks Liepājas lidostā un Rīgas lidostā, ja izdodas veksmīgi un ātri tikt cauri uzgaidāmās telpas drūzmai....
Vai varbūt notiks brīnums un Lidostu valdei tomēr izdosies uzsākt sakārīgu darbību un piesaistīt jaunas lidsabiedrības, vai palielināt esošo lidsabiedribu tiešos lidojumus uz New York ar Visa Waiver programme for Baltic citizens un Toronto would be a perfect summer charter operation to serve the Baltic diaspora in Canada.
Jo cik var saprast tad http://www.therouteshop.com/riga-airport/ minetā persona ar tālruņa numuru un faksu ir ta kas cenšas kārtot lidostu attīstību un jaunu lidsabiedrību ienākšanu (saņem naudu un gaida kad parādīsies jaunas lidsabiedrības)
AAE tikko pabeidz 800m debeskrapi un tagad atklas 1. lielākās lidostas kārtu.
Dubaja būvē pasaulē lielāko lidosta 1.posma tiks nodota A380 skrejceļi, termināls septiņiem miljoniem pasažieru, 92 metru augsta kontroles tornis un kravas termināls 600.000 tonnam kravas.
Kopumā 140 kvadrātkilometri lielo teritoriju jaunajā lidostā paredzets izveidot arī kā pirmo platformu reģiona gaisa, jūras un sauszemes ceļiem. Interesanti ka kopejas investīcijas Al Maktoum Starptautiskaja lidostā sasniegs līdz 820 million ASV dolāru.