Rezervācijas sistēmas kļūda / Aģentūra / Viesnīca

3 atbildes [Pēdējā ziņa]
zips
Nav tiešsaistē
Kopš: 16/04/2009
Ziņas: 338
Manīts: pirms 16 st

problēmiņa radusies

rezervēju caur alpharooms.com - rezervācija&rēķins uz e-pastu atnāca, bet viesnīcā neuzrādijās - pēc diskusijas atļāva palikt bet finālā viesnīca noskaitīja "pēc pilnas programmas" no kartes ar tekstu lai ar aģentūru pats tieku galā - kustība uz pretenziju ar visiem papīriem pagaidām gandrīz 0

ko ieteicams sadarīt šajā sakarā - iesniegt reklamāciju bankā , kamēr vēl termiņš nav beidzies ?

ancecb
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/04/2009
Ziņas: 187
Manīts: pirms 5 gadi

Noteikti iesniedz bankā info

kikr
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/10/2008
Ziņas: 305
Manīts: pirms 9 st

Man bija problēma ar alpharooms.com tāda, ka pēc rezervācijas saņēmu no viņiem e-pastā vēstuli, ka viņi nevar saņemt no bankas naudu.

Skaidrojos bankā, kas par lietu. Izrādījās, ka alpharooms pusē netiek ievadīts/apstiprināts maksājuma kartes 3 cipariņi (kartes otrā pusē). Bankai likās aizdomīgs darījums. Protams viņi visu nokārtoja. Labi, ka līdz braucienam vēl bija laiks. Tagad domāju, ka pirms katras viesnīcas vai citas rezervācijas būs jāpiezvana bankai un jāpainformē, ka veicu darījumu...

kumins
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/04/2009
Ziņas: 49
Manīts: pirms 3 ned

Man bija līdzīga problēma ar hotelreservation.com.

Kad ieradāmies viesnīcā, viesnīcniece neko par hotelreservation.com rezervāciju nezināja, jo uz mana vārda rezervācija viņai bija atnākusi no citas kompānijas venera.com

Lieki piebilst, ka summa bija 3 reizes lielāka un par venera.com dzirdēju pirmo reizi.

Diemžēl no kartes naudu viņa bija noņēmusi momentāli, pat manu karti rokās nepaņemot.

Rezultātā tanī pašā brīdī zvanīju uz banku un pieteicu reklamāciju par nepamatotu darījumu.

Pēc trīs mēnešiem naudu atguvu, tikai joprojām nezinu, vai no bankas, vai no kādas rezervācijas kompānijas vai viesnīcniece atgrieza, jo pakalpojumu pie viņas neizmantojām. Konta izrakstā teksts: "Reklamācija pilnā apmēra"

 

Mana ceļotkāra ceļotāja mācība pēc šī negadījuma: bankas kontu, kurš piesaistīts kartei turēt pēc iespējas tukšāku. Vajadzības gadījumā pārlikt no parastā konta.