http://www.flyertalk.com/forum/27411081-post132.html
Pagaidām vēl nav skaidrs vai tā ir tikai kļūda vai tiešām promo biznesa klase (R) vairs nepelnīs tier points un jūdzes BA programmā, bet no tabulas tā ir pazudusi.
Lidojumi biznesa klasē bija vieglākāis un praktiski vienīgais veids kā nopelnīt statusu BA programmā. Un QR bieži rīkoja izpārdošanas, kad biznesa klases biļetes varēja nopirkt pat par 1000 EUR.
Mazliet jocīgi, ka ekonomiskās klases biļetes pelnīs punktus, bet lētākās biznesa klases - nē. Joprojām ceru, ka tā ir tikai kaut kāda kļūda.
Runāšu pats ar sevi
BA apstiprinājuši, ka tā ir kļūda:
http://www.flyertalk.com/forum/27430300-post92.html
Un jau izlabojuši:
http://www.flyertalk.com/forum/27430510-post124.html
Neviens jau nespēj sevi vairāk disciplinēt kā tikai pats!
Klau! Kur Tu bāzējies? Varbūt kādreiz varam satikties un es Tev aizdošu savu dzīves bagāžu (muļķību) un savukārt Tu man savējo?
Neviens jau nespēj sevi vairāk disciplinēt kā tikai pats!
Klau! Kur Tu bāzējies? Varbūt kādreiz varam satikties un es Tev aizdošu savu dzīves bagāžu (muļķību) un savukārt Tu man savējo?
Ja jau mums ceļakājā grūti atrast kopīgu valodu, tad baidos, kas varētu būt, satiekoties dzīvē
Es ne-e! Bet atbilde akceptēta!
infest, kā ieinteresējies par BA tabulām? Vai tad mēģini nopelnīt statusu arī pie viņiem? Man liekas jau vienā AA ir pagrūti.
(Starp citu, Lei Fengs klātienē ir daudz sagremojamāks kā varētu domāt.)
Man arī ir bijis tas gods satikt Lei Fengs gan vientnē (Dominas stāvvietā uz jumta), gan Takā. Ir o.k.
Atzīšos - esmu pametis AA novārtā, jo viņi ar mani ir izdarījuši to pašu.
No nākamā gada programmā atkal papildus izmaiņas un esošajiem nosacījumiem statusa iegūšanai klāt nāk arī Elite Qualifying Dollars (EQD), kas nozīmē, ka, lai iegūtu Platinum par biļetēm jāiztērē $6000, bet Executive Platinum $12000. Šos dolārus skaita no reālās cenas AA izdotām biļetēm, bet procentuāli no klases un nolidotā attāluma pārējām oneworld aviokompānijām. Pa lielam visās aviokompānijās par ekonomiskās klases biļeti dod aptuveni 5% dolāros no nolidotā attāluma, bet biznesa klasē ap 20% no nolidotā.
Biļetēs es nekad neiztērēšu $12000, tāpēc vienīgais variants ir lidot ar oneworld partneriem. Lai šos dolārus savāktu, lidojot ekonomiskajā klasē, būtu nepieciešams nolidot aptuveni 240000 jūdžu. Tas atkal ir nereāli, tāpēc atliek vien biznesa klase - tajā būtu gadā jānolido aptuveni 60000 jūdžu. Ik pa laikam izpeld QR akcijas biļetes, ar kurām visreālāk būtu šo sasniegt. Piemēram no CAI uz BKK vai LAX, JFK pa 500-1200 EUR. Nesen bija no ZRH uz ADL pa 1200 EUR. Ar 3 šādiem lidojumiem varētu sasniegt AAdvantage EXP gan iztērēto dolāru, gan nolidoto jūdžu aspektā (jo EQM arī rēķina atkarībā no klases, pietrūktu vien 10000 jūdžu).
Tātad rupji pieejot teorētiski lētākais veids, kā sasniegt AAdvantage EXP ir ap 3600-4000 EUR, bet arī nav garantēti, ka būs pieejami lidojumi biznesa klasē tieši tad un tādi, kā ir vēlēšanās.
Sapratu, ka man tas ir pārāk nereāli un atmetu ar roku. Turklāt tagad AAdvantage EXP dod tikai 4 SWU nevis 8 kā agrāk. Arī bonusa lidojumu tabula ir devalvēta, nevar zināt, kas vēl sekos. Pēdējā laikā arvien biežāk ir bijuši gadījumi, ka cilvēkiem, kam agrāk bijis statuss un kuri pēc tam to vairs nav uzturējuši, ap septembri piedāvā targeted challenge, kurā piedāvā sasniegt statusu paātrināti. Ja man šādu opciju piedāvās, tad noteikti apsvēršu iespēju atgriezties, bet pagaidām laikam tērēšu uzkrātās jūdzes, kuras tāpat izdevīgāk izmantot, lidojot biznesa vai pirmajā klasē, kas nozīmē, ka bez statusa priekšrocībām var arī iztikt, jo liela daļa no tām iekļauta jau F/J biļetes cenā.
Tagad par British Airways. Nemēģinu nopelnīt, bet atsvešinoties no AAdvantage, skatos, ko piedāvā citi un BA piedāvājums šķiet diezgan interesants. Viņiem sistēma balstās uz segmentiem, kuri dod Tier Points.
Statusu atkal visreālāk nopelnīt, lidojot, tieši biznesa vai pirmajā klasē, tāpēc runāšu tikai par šādiem lidojumiem. (Nosacīti) nav svarīgi, cik jūdzes nolidotas, jo segmenti iedalās - short haul (40 punkti), short haul+ (80 punkti), long haul (140 punkti) un long haul+ (160 punkti).
Tātad, ja iespējams atrast salīdzinoši lētu bisnesa klases biļeti, kurai ir diezgan vaļīgi ierobežojumi uz savienojumu skaitu, iespējams vienā biļetē sakombinēt ļoti daudz segmentus un nopelnīt ļoti daudz tier points.
Tīri teorētisku piemēru minēšu šādu: RIX-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL-LAX-JFK-LHR-HEL-RIX. Šāds lidojums nopelnītu (40 + 80 [HEL-LHR skaitās short haul+] + 140 + 140 + 140) * 2 = 1080 punktus. Gold (oneworld emerald) līmenim nepieciešami 1500 tier points). Tātad ar vienu šādu lidojumu varētu par divām trešdaļām savākt statusu. Paņemot kādu QR biznesa klases izpārdošanu no Eiropas uz Āziju par 1000 EUR (šobrīd no ARN vai SOF) nopelnītu vēl 560 punktus un statuss būtu rokā.
Līdz šim AA vietējie lidojumi tika kodēti kā pirmās klases lidojumi un nopelnīja vēl vairāk punktus, bet turpmāk AA pārkodēs šos lidojumus kā biznesa klases lidojumus (klašu burtu sistēmā) un BA programmā tie pelnīs punktus kā biznesa klases lidojumi (http://www.flyertalk.com/forum/27430509-post367.html).
Papildus bonuss BA programmai tāds, ka teorētiski iespējams savākt lifetime gold (oneworld emerald) statusu. AAdvantage programmā bija iespējams savākt tikai lifetime platinum (oneworld sapphire) līmeni. Tas, protams, teorētiski, jo pa to laiku, kamēr statuss tiek vākts, programma var izmainīties gan šādu iespēju vispār noņemot, paceļot latiņu, vai punktus var kļūt vākt vēl grūtāk
Piedod, Juri, varbūt atbilde būs jāpārceļ uz jaunu tēmu...