Problēma ar pirkumu Opodo

34 atbildes [Pēdējā ziņa]
llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Vakar vakarā caur vācu Opodo nopirku lidojumu 2 pers. Riga-Tampere-Riga. Sanemu kkadu apstiprinajuma epastu no viniem apmeram 10 min pēc pirkuma. Check my trip arī viss rādījās ok. Tikko iegāju epastā un bams - atnācis e-pasts no Opodo, ka viņi tomēr nevar apstiprināt manu rezervāciju, un, ja man ir kaut kādi tālāki jautājumi, man viņiem jāzvana. Ibankā darījums rādās kā akceptēts, nauda rezervēta (american) Kādam tā ir bijis? Un ko tas nozīmē? Un ko lai dara? Viņi atgriezīs vnk to naudu? Cik ilgā laikā parasti tas notiek? Man vnk vajag to lidojumu nopirkt, pirkšu tad citur, bet es reāli nesaprotu, kāpēc vispār tā ir noticis, ja reiz darījums notika, viņi apstiprināja un atsūtīja rezerv.nr. utt. Un šodien tomēr izdomāja, ka neko man nedos!

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Vai tiešām tik grūti uzrakstīt, kas par lidojumu, kāda aviokompānija, lai citi arī varētu apdomāt, kas par lietu? 

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 10 st

Vai ir eticket numurs, vai tikai rezervacijas numurs?

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

orsons21 - protams, ka nav grūti, vnk neidomājos, ka aviokompānijai ir nozīme. Šajā gadījumā tā bija Finnair. Lidojums 21.07. Riga-Helsinki-Tampere un 23.07. atpakaļ Tampere-Helsinki-Riga.

keflavik - vakar atsūtīja rezervācijas numuru, lidojuma detaļas, checkmytrip viss rādījās. Tajā apstiprinājuma e-pastā, gan nekur e-ticket numurs nav redzams, tikai rezervācijas nr. Šodien saņēmu e-pastu, ka viņi tomēr nevar apstiprināt manu rezervāciju. Arī ne finnair lapā,ne checkmytrip vairs neatrod lidojumu pēc rezervācijas nr. 

Skaidrs ir tas, ka kaut kādu iemeslu dēļ viņi šodien ir kancelējuši manu rezervāciju, es tikai nesaprotu, kāpēc un vai viņi tā drīkstēja darīt, jo apmaksa bija veiksmīga. Nauda stāv rezervēta. Tāpēc man interesēja, vai kādam nav bijis kaut kas līdzīgs šai situācijai, lai saprastu, kad varu gaidīt naudas atgriešanu un vai tiešām ir tā, ka varu meklēt un pirkt citur, jo tā nauda, kas ir rezervēta, pēc laika tiks "atrezervēta", respektīvi, ka varu neiespringt uz steidzīgu amex konta papildināšanu, t.i., viņš pats papildināsies no tās rezervētās naudas. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Tagad atradu budgetair nepieciešamos lidojumus vēl lētāk kā pirku vakar opodo. Apmaksa ar amex. Vai varu pirkt un pieņemt, ka tas opodo darījums tiešām ir kancelēts un viņi to naudu vnk pēc laika "atrezervēs"? Respektīvi, vai nevar būt tā, ka opodo līdz rītam, piemēram, atkal pārdomā un atsūta ziņu, ka ups, nē, tomēr varat lidot un savāc naudu pavisam? Grin

Who lives sees, but who travels sees more. 

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5533
Manīts: pirms 2 st
Kur: RIX.

MAn bija līdzīgi. Opodo.de es pirku. Vairākas reizes. Un viņi vienmēr naudu norezervēja, apstiprinājuma kodu atsūtīja. e-biļeti nē. Tad atnāca atcelšanas e-pasts. Naudu pēc laika atbloķēja. Domāju ka vari droši pirkt citur. 

Man gan bija nedaudz sarežģītāka lidojumu kombinācija, un tāpēc radās problēmas izsniegt e-ticket. Un dīvainākais, bija, kad tuvojās viens no izlidošanas datumiem, man opodo.de atsūtīja atgādinājumu ka tuvojas izlidošanas diena. Lai gan biļete man netika izsniegta. Tas gan tik par vienu rezervāciju.

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Paldies par info, Buicis! Es arī pirku de. Bija 2 varianti vakar - fluege de vai opodo, izvēlējos opodo, jo vienreiz jau biju tur pirkusi un viss bija ok, bet redz kā - nekas nesanāca kaut kādu iemeslu dēļ. Tagad gan, kad esmu atradusi lētāk, īpaši neskumstu, tikai gribēju saprast, cik droši ir uztaisīt vēl lielāku mīnusu amex. Lai nav tā, ka beigās vēl abas rezervācijas mistiski būtu spēkā. Varētu jau gaidīt, kamēr viņi atbloķē, lai pavisam droši, bet nu finnair diez vai cenas kritīsies, tikai kāps, manuprāt, tāpēc gribu nopirkt jau tagad. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

Kaspars
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/11/2008
Ziņas: 791
Manīts: pirms 5 st

Es esmu pamanījis, ka amex atlaide budgetairā ir lielāka vēlu vakarā pēc 10iem.

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 15 st

Teorētiski e-biļetes varētu izsniegt arī 72 - stundu laikā, bet tas ir vairāk Ukrain International stils, jo viņi dažkārt baigi ilgi "ķimerējas" ar e-biļetēm, ja pirkts pie starpnieka. Ja reiz OPODO atrakstījis, ka nevar apstiprināt rezervāciju, tad, ticamāk, ka arī neapstiprinās par sākotnējo cenu. FINNAIR-am viss notiek ātri, vienīgi bija laiks, kad MATRIX šiem rādīja nepareizas (daudz zemākas cenas) nekā reālajā dzīvē. Naudai vajadzētu atbloķēties pēc 14-15 dienām vai arī pašam jāzvana vai jāraksta, lai atbloķē ātrāk. Pēc noklusējuma rezervētās summas stāv rezervācijā 14 dienas un pašas atbloķējas, ja pakalpojuma sniedzējs neatsūta kaut kādu tur apstiprinājumu, ka pakalpojums tiešām tiks sniegts.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Kaspars - cik novēroju, konkrēti šim manam maršrutam un datumiem tā cena stāvēja nemainīga neatkarīgi no diennakts laika un dienas. 

Ceru, ka opodo man vairs neko neizsniegs (spriežot pēc tā, ko rakstīja Buicis, tā vajadzētu būt), jo veiksmīgi nopirku ar amex caur itāļu trip->budgetair. Aptuveni 10 minūšu laikā saņēmu gan sākotnējo rezervācijas apstiprinājumu, gan ebiļešu numurus. 

Paldies viestursp1 par detalizēto skaidrojumu saistībā ar rezervēto naudu. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Help! Tā nauda, kas bija rezervēta opodo rādās kā gone ibankā. Vini man neapstiprina rezervāciju, un pēc tam vnk paņem naudu? Kas man tagad būtu jādara? Jāzvana uz banku?

Who lives sees, but who travels sees more. 

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 10 st

ja

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Sazvanīju banku, viņi saka, ka jāzvana opodo. Jo, ja nauda noņemta, tātad bijis pieprasījums no opodo to izdarīt. Tas vispār ir normāli, ka opodo tā dara? Man tagad jātērē laiks, nervi un nauda tikai tāpēc, ka viņi paņem naudu par to, ko viņi man nav pārdevuši. Būtu atstājuši rezervācijā un neaiztikuši un viss būtu ok, neskatoties uz to, ka man 2 nedēļas tā nauda būtu iesaldēta. Besī laukā vnk! Grrrr.. Undecided

Who lives sees, but who travels sees more. 

keflavik
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/09/2012
Ziņas: 1412
Manīts: pirms 10 st

pasaki bankai ka nēesi saņēmis pakalpojumu. Lai taisa chargeback.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Mieru, tikai mieru. Uzraksti opdodo, paprasi, lai atdod naudu, ja šie saprātīgā laikā neko neatbild, taisi bankā chargeback, pievienojot opodo vēstuli par nespēju apstiprināt rezervāciju. Piekrītu, zināms čakars jau ir, bet naudu vajadzētu atgūt 100%.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Es tagad visu izstāstīju vienai vācu paziņai, pārsūtīju arī detaļas par rezervāciju un e-pastus ko saņēmu. Pateicu, ka gribu savu naudu atpakaļ. Viņa piezvanīs viņiem. Tad skatīšos tālāk, ko darīt, atkarībā no situācijas. 

 

Who lives sees, but who travels sees more. 

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1557
Manīts: pirms 1 ned

nemusiniet cilvēku ar muļķībām, amexiem nekādu chargeback'u nav! ir pseidolīdzīgs amex samistrojums, ko viņi, šķiet, pašlaik sauc par pirkumu apdrošināšanu (vai kā līdzīgi), bet konkrētos noteikumus gan jāskatās konkrētajai kartei.

llbb, tev nekas cits neatliek, kā kontaktēties ar pārdevēju. attiecībā uz tavu jautājumu par nervu čakarēšanu utt., tā ir cena, ko tu maksā, izmantojot [nosacīti] kreisās vietnes un kartes, tagad par to gausties jēgas nav. cerams, nākamreiz darīsi citādāk.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Aktuālā info sekojoša: Opodo pateica, ka viņiem sistēmā nauda rādās kā rezervēta, viņi neko nav prasījuši bankai un atbloķēsies 3-4 dienu laikā. Ja nē, tad esot jākontaktējas ar viņiem atkal. Ka 7. un 8. datumā mēģināts noņemt, bet neveiksmīgi, kam es īsti neticu, jo ar maksājumu pirkšanas brīdī viss bija ok un atnāca arī tas pirmais apstiprinājums. Bet ok, lai jau tā būtu. Interesanti ir tas, ka ibankā šodien nauda rādījās jau paņemta, nevis rezervēta, un tas ir noticis 9.05., par ko opodo telefonsarunā visp neko neminēja. Attiecīgi, lai risinātu situāciju un tas viss ietu uz priekšu ātrāk, ņēmu vērā ieteikumus un sakontaktējām pēc tam banku, izstāstot situāciju un jautājot, kā rīkoties. Banka teica, lai raksta iesniegumu ibankā (vīrs rakstīja, jo tas viņa konts, man ir papildkarte) + tika nosūtīts bankai tas e-pasts, ko opodo atrakstīja, ka neapstiprina tomēr rezervāciju un skrīnšoti no finnair un checkmytrip, kur redzams, ka šī rezervācija nav aktīva. Redzēs, kas būs tālāk.

Par to, ka jāčakarē nervi - jā, ok, piekrītu, ka tā ir cena, ko maksāju, vēloties nopirkt biļetes lētāk. Bet es neredzu neko nelegālu shēmā tripadv -> opodo un maksāšanā ar amex, ja par to man iedod atlaidi. Bet varbūt es kko ne tā esmu sapratusi, lasot par šo visu. Zini kā, ja runa būtu par 5eur, tad tiešām nav vērts čakarēties, bet manā gadījumā starpība bija 23eur/persona un tā,manuprāt, tomēr ir diezgan ievērojama atšķirība. Bet jā - opodo diez vai nākamreiz izvēlēšos, kaut iepriekšējo reizi viss bija ok, kas arī bija iemesls, kāpēc arī šoreiz izvēlējos tieši opodo, jo līdzīga cena bija vairākām lapām. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1557
Manīts: pirms 1 ned

nē, mana doma bija nedaudz citāda: ja gribas lētāk par katru cenu, jāņem vērā, ka ir iespējamas [tehniskas] problēmas (vietne(s) [ne]apstriprina pirkumus, kartēm nav chargeback utt.), kā rezultātā nāksies vien tērēt laiku, lai ar tām cīnītos. un nav jēgas prasīt, vai pārdevējs tā drīkst darīt, jo skaidrs, ka tā ir tehniska kļūda/sistēmas nepilnība.

rezumē: gribi [ticami] labāk atstrādātu sistēmu, pērc pa taisno aviokompānijas lapā vai lielajās otās. gribi karti, ar kuru nav tik liela čakara, izmanto mc/v. ja nedari ne vienu, ne otru, rēķinies, ka var nākties tērēt laiku, lai [salīdzinoši sarežģīti] cīnītos par savām tiesībām. Smile

 

p.s. lai nebūtu pārpratumu, norādīšu, ka iepriekš teiktais nenozīmē, ka lielo otu/aviokompāniju sistēmās kļūdu nav vai v/mc kartēm vispār neko nav jādara. tikai norādu, ka tām potenciālu sarežģījumu ir mazāk un tos vienkāršāk risināt. Smile

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 5 st
Kur:

juriss rakstīja:

nemusiniet cilvēku ar muļķībām, amexiem nekādu chargeback'u nav! ir pseidolīdzīgs amex samistrojums, ko viņi, šķiet, pašlaik sauc par pirkumu apdrošināšanu (vai kā līdzīgi), bet konkrētos noteikumus gan jāskatās konkrētajai kartei.

Man vienalga, kā viņi to nosauc (un parastais bankas klients jau arī nemaz nezin, kas ir chargeback, viņš vnk raksta pretenziju karšu daļai), bet man Amex atdeva autonomas nepamatoti noņemtos 140 EUR, ko šie mēģināja pamatot ar četriem (!) policijas protokoliem, par kuriem šie ietur apstrādes maksu 35 EUR gabalā. Sākumā atsūtīja dokumentu uz septiņām lapām, kas pamato, kāpēc viņiem ir tādas tiesības, banka saka, ka šiem laikam taisnība, bet, kad prasu, lai atsūta pašu protokolu kopijas, tad izrādās, ka tie nemaz nav atrodami. Bija AVIS, it kā cienījams kantoris. 

Tā kā man pie kājas, ir viņiem čārdžbeks vai nav, galvenais, ka atdod naudu.

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1557
Manīts: pirms 1 ned

tavs apgalvojums ir no sērijas: pajāt man, ka jupiters ir gāzu milzis, tāpat tur kādreiz dzīvošu. jā, tehniski ir planēta; teorētiski pateikt, ka cilvēks uz tās virsmas eksistēt nespētu, šobrīd nav iespējams.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Man liekas, ka Tu pats šoreiz sapinies meistarībā, pūloties kaut ko pateikt, ko es tā arī nesapratu. Es tiešām domāju, ka jebkuram normālam klientam ir pilnīgi vienalga, kādā vārdā nosauc procesu, kura rezultātā viņam tiek atdota nepamatoti noņemtā nauda.

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1557
Manīts: pirms 1 ned

heh, varbūt kaimiņu rupjība par pirksta saukšanu par locekli ir vieglāk uztverama.

un atšķirība starp chargeback procesu un amex'a 'pirkumu aizsardzību' ir salīdzināma ar atšķirību starp tapiru un ziloni. jā, abi ir zīdītāji, to noliegt nevar... Sticking out Tongue

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 5 st
Kur:

Mana pieredze rāda, ka naudas atgūšanas procesa vieglums un ātrums ir daudz vairāk ir atkarīgs no bankas, nekā no kartes tipa, kaut tas process dažādām kartēm atšķirtos kā tapirs no ziloņa. Dažādām bankām arī ir ziloniskas atšķirības, piemēram, Nordea obligāti klātienē jāraksta iesniegums, turklāt, ja darījums bijis ārzemēs, tad aprakstošā daļa jāraksta angliski, nezinu, ko dara ar klientiem, kas to nespēj. Laiku arī viņi velk pamatīgi, rezultāts tika panākts apmēram pēc pusgada. Taisnību sakot, ar Citadeles Amex arī pagāja pusgads, bet vismaz nebija pašam jāvelkas uz banku. Swedbank nekad nav ilgāk čakarējies par diviem mēnešiem, vienreiz pat pēc trīs nedēļām atdeva. Tas nu tā, man pieticīgā nespeciālista pieredze.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8647
Manīts: pirms 15 st

Es arī piekrītu orsons21 - ar jebkuru SWED-bankas karti naudas atgūšanas process dažādās situācijās (summa no konta paņemta 2 reizes, nav sniegts pakalpojums, zaudēta nauda valūtu konvertācijas rezultātā par pirkumu, nozagta nauda no kartes) notiek maksimāli ātri. Ja kaut kas zaudēts, pērkot ar AMEX karti (Citadele), naudas atgūšanas process velkas mēnešiem ilgi.

trakulis
Lietotāja trakulis attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/10/2011
Ziņas: 1981
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: RIX

Jā ....  Laikam jāņem popkorns ...

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1557
Manīts: pirms 1 ned

orsons21 rakstīja:

Mana pieredze rāda, ka naudas atgūšanas procesa vieglums un ātrums ir daudz vairāk ir atkarīgs no bankas, nekā no kartes tipa...

to es nenoliedzu, tādēļ arī pats esmu nolēmis nordea kartes turpmāk neizmantot. bet manis teiktais bija par citu:

ar v/mc kartēm tev ir sistemātiska pieeja. ir konkrēti noteikumi (vienalga, ierobežotas pieejamības vai nē), kas spēkā jebkurā vietā pasaulē jebkuram klientam jebkurai kartei, kam uzdrukāts operatoru logotips. lai kāda arī tava situācija nebūtu, vienmēr ir pilnīgi skaidrs, kāds būs rezultāts. un ja banka sāk darīt muļķības (kā nordea piemērā), vienmēr var kontaktēties ar operatoru un savu panākt.

ar amexu situācija ir pilnīgi pretēja. viņu samistrojumam ir simtiem dažādu variantu, kur katrs ir atkarīgs no bankas/klienta/kartes kombinācijas. papildu vēl ir idiotisks atbildības dalījums starp banku un amex hq. ne tev, ne man nav ne mazākās nojausmas, tieši kādēļ tev konkrētajā piemērā naudu samaksāja. ļoti iespējams, ka tādas nav arī bankas klerkam, kas to apstiprināja. un nav absolūti nekādas garantijas, ka citam klientam ar salīdzinošiem nosacījumiem spriedums būs identisks. pat kontaktēšanās ar banku (kas [ārēji] ir ārkārtīgi vienkāršs un pareizs ieteikums) var būt kļūda amex pasaulītē - te austrijā pilns karšu, kam problēmu gadījumos jākontaktējas ar hq.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 5 st
Kur:

juriss rakstīja:

ne tev, ne man nav ne mazākās nojausmas, tieši kādēļ tev konkrētajā piemērā naudu samaksāja. ļoti iespējams, ka tādas nav arī bankas klerkam, kas to apstiprināja. un nav absolūti nekādas garantijas, ka citam klientam ar salīdzinošiem nosacījumiem spriedums būs identisks. pat kontaktēšanās ar banku (kas [ārēji] ir ārkārtīgi vienkāršs un pareizs ieteikums) var būt kļūda amex pasaulītē - te austrijā pilns karšu, kam problēmu gadījumos jākontaktējas ar hq.

Man atdeva tāpēc, ka AVIS atzinās savā nespējā piestādīt prasītos policijas protokolus, un, acīmredzot, piekrita atgriezt bankai naudu. Tā arī nespēju saprast, vai tie pārkāpumi īstenībā bija, bet viņiem tur bardaks un vairs nevar atrast, vai arī tik labi zināma starptautiska kompānija vienkārši gribēja mani mazliet aptīrīt. Katrā ziņā, no policijas neko nesaņēmu, lai gan mana adrese, izīrētājam, protams, bija.

Kas ir hq? Laikam nojaušu, tikai kā es kā parastais bankas klients varu līdz viņiem tikt?

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1557
Manīts: pirms 1 ned

nu, es, piemēram, neesmu pārliecināts, ka tev atdeva, jo tirgotājs piekāpās. tikpat labi varēja būt, ka banka nolēma, ka esi pārāk vērtīgs klients. vai to nolēma amex. vai klerks pats nezina, ko dara. vai tev pienācās 'pirkumu aizsardzības' ietvaros. utt. šādu kombināciju ir desmitiem, kas arī bija mans points. būt pārliecinātam, ka zini, kādēļ lēmums bija tāds vai ka nākamais būs līdzīgs, ir mazākajā mērā naivi šādā juceklī. Smile

hq - headquarters. ar to tiku domājis, ka klientam jākontaktējas ar amex (neatkarīgi no tā, vai tas ir amex nyc birojs (tieši) vai ārpakalpojumu sniedzēja birojs vīnē (pastarpināti)), ne banku, kura emitēja karti. kontaktēties var telefoniski vai elektorniski, dati tiek norādīti kartes līgumā.

Andzejs
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/08/2011
Ziņas: 713
Manīts: pirms 19 st
Kur: RIX

Avis šķiet ar to taisa biznesu. Man Vacijā īrējot auto noņēma maksālo pašrisku 700 ls par sasistu disku, un citiem mašīnas nojājukiem. Lai gan nekādi bojājumi nebija. Pēc 4 mēnešiem atgrieza Svedbanka, dabūju atpakaļ naudu tikai tāpēc, ka šie bija uztausījuši 2 nedēļas vēlāk remontāmi, nekā noņēma naudu. 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 460
Manīts: pirms 1 ned

Atskaitos: Vakar samaksātā nauda tika atgriezta atpakaļ uz kartes. Kurš to izdarīja - opodo vai banka, nezinu. Domāju, ka banka, par cik aizvakar tur tika uzrakstīts iesniegums. Bet nu tas atkal nesakrīt ar citu pieredzi, ka amex gadījumā tas viss velkas mēnešiem. Nezinu, varbūt vnk paveicās. Smile

Who lives sees, but who travels sees more.