Situācija sekojoša: ir Ryanair lidojuma rezervācija vairākiem pasažieriem. Vienam vajag priority boarding, lai būtu garantija, ka neliks nodot rokas bagāžas somu nododamajā bagāžā. Ryanair web-lapā ir iespējams pievienot priority boarding tikai visiem pasažieriem kopā visiem posmiem, vienam neļauj.
Sakontaktējos ar supportu čatā, šie saka, ka var tikai visiem vai nevienam. Uz jautājumu "kāpēc?" atbild "tādi noteikumi". Uz maniem mēģinājumiem ieskaidrot, ka viņi liek maksāt citiem pasažieriem par pakalpojumu, kas viņiem nav nepieciešams, un tas nav korekti, nereaģē. Uz lūgumu savienot ar kādu menedžeri atbild noraidoši. Saka, ka rezervāciju sadalīt divās arī nevar.
Ja mani atmiņa neviļ, tad kādreiz es pirku priority boarding atsevišķiem posmiem, tā ka šīs ir relatīvi jaunums. Vai ir kādi ieteikumi, kā no viņiem izsist to, lai ļauj samaksāt par priority boardingu tikai vienam pasažierim?
Iečeko pārējos, tad nopērc tam vienam prioritāro vietu. Domā, neļaus?
Nezinu, es esmu pārsteigts, ka viņi neatļauj vienkārši nopirkt, tā ka grūti paredzēt, ko vēl izdomās neļaut.
var nopirkt lidostā vienam pasažierim, 1EUR dārgāk kā online...
Tas būtu lielisks variants, ja varētu iečekoties onlainā vēlāk nekā 2 stundas pirms lidojuma. Bet nevar, tā kā jābrauc uz lidostu ātrāk
Par pasažieriem tā kā skaidrs, bet, kas tie par Tevis pieminētiem posmiem? Vai tad Ryanair ir sācis tirgot savienotos lidojumus?
P.S. Somu nenodot pie geita ir ļoti vienkārši - ja spiež par makti virsū to uzlīmi, pa ceļam līdz geitam neuzkrītoši noplēšam nost no somas. Vēlams lietot mobilo iekāpšanas karti, lai otro daļu nepielīmē pie papīra, no tā grūtāk dabūt nost.
Kolēģe stāstīja, ka pagājušajā nedēļā reisam uz Milānu pie lidmašīnas stāvējusi nikna būtne un nevienam nav ļāvusi ar koferi kāpt lidmašīnā, kamēr sporta somām neviens nav piekasījies...
Iesaku lidot ar somu, kas der zem krēsla. Tādas nekad nav nost ņemtas. Un ir tikai mazliet mazaki izmēri kā max atļautie. Un nebūs jāmaksā.
Par pasažieriem tā kā skaidrs, bet, kas tie par Tevis pieminētiem posmiem? Vai tad Ryanair ir sācis tirgot savienotos lidojumus?
Viens posms turp un viens atpakaļ.
P.S. Somu nenodot pie geita ir ļoti vienkārši - ja spiež par makti virsū to uzlīmi, pa ceļam līdz geitam neuzkrītoši noplēšam nost no somas. Vēlams lietot mobilo iekāpšanas karti, lai otro daļu nepielīmē pie papīra, no tā grūtāk dabūt nost.
Esmu pieredzējis, ka somas ņem nost arī pie geita, tā kā šāds variants nav baigi drošs.
Viens posms turp un viens atpakaļ.
Bet turpceļam un atpakaļceļam taču obligāti nav jāreģistrējas vienlaicīgi? Jebšu tomēr ir? Turklāt reģistrējoties maksimāli agri, atpakaļceļojuma reģistrācijas laiks nemaz nebūs vēl pienācis.
Esmu pieredzējis, ka somas ņem nost arī pie geita, tā kā šāds variants nav baigi drošs.
Tu gribēji teikt, ka pie lidmašīnas?
Pie geita jau arī šī eksekūcija standartā notiek; līdz lidmašīnai vēl gana garš ceļš, lai atbrīvotos no pierādījumiem. Nu, bet laikam jau visi gudri palikuši tagad.
Ja būsi rindas sākumā uz iekāpšanu, tur parasti neņem nost somas. Un ieteikums par mobilo aplikāciju arī vērā ņemams, ar to man nekad nav soma atņemta.
Bet turpceļam un atpakaļceļam taču obligāti nav jāreģistrējas vienlaicīgi? Jebšu tomēr ir? Turklāt reģistrējoties maksimāli agri, atpakaļceļojuma reģistrācijas laiks nemaz nebūs vēl pienācis.
Es skatījos priority boarding iegādi pirms check-in laika - pie biļetes iegādes un vēlāk, pie "manage my booking" Ryanair lapā. Iespējams, ka check-in laikam pienākot būs pieejamas kaut kādas citas opcijas, bet šaubos.
Esmu pieredzējis, ka somas ņem nost arī pie geita, tā kā šāds variants nav baigi drošs.
Tu gribēji teikt, ka pie lidmašīnas?
Nē, pie geita. Pienāk darbinieks, savāc Tavu somu un iedod Tev bagāžas kvīti.
Situācija sekojoša: ir Ryanair lidojuma rezervācija vairākiem pasažieriem. Vienam vajag priority boarding, lai būtu garantija, ka neliks nodot rokas bagāžas somu nododamajā bagāžā. Ryanair web-lapā ir iespējams pievienot priority boarding tikai visiem pasažieriem kopā visiem posmiem, vienam neļauj.
Sakontaktējos ar supportu čatā, šie saka, ka var tikai visiem vai nevienam. Uz jautājumu "kāpēc?" atbild "tādi noteikumi". Uz maniem mēģinājumiem ieskaidrot, ka viņi liek maksāt citiem pasažieriem par pakalpojumu, kas viņiem nav nepieciešams, un tas nav korekti, nereaģē. Uz lūgumu savienot ar kādu menedžeri atbild noraidoši. Saka, ka rezervāciju sadalīt divās arī nevar.
Ja mani atmiņa neviļ, tad kādreiz es pirku priority boarding atsevišķiem posmiem, tā ka šīs ir relatīvi jaunums. Vai ir kādi ieteikumi, kā no viņiem izsist to, lai ļauj samaksāt par priority boardingu tikai vienam pasažierim?
Man tieši tāda pati problēma vajag tikai vienam, bet automātiski piemēro abiem.
Vai pēc check-in (ko dara katram atsevišķi atsevišķos laikos no dažādām ierīcēm) arī nevar?
Nav ne jausmas… pirkšu katram savu biļeti un, cerams, izdosies vietas blakus norezervēt...
Biju rezervējis aprīlī atkal, un toreiz jau varēja izvēlēties priority boarding tikai vienam. Varbūt maina visu laiku turp-šurp