Pretenzija pret Avis autonomu Barselonā

13 atbildes [Pēdējā ziņa]
Siltums
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/11/2011
Ziņas: 109
Manīts: pirms 2 d

Bdien!

Varbūt kādam ir pieredze cīņā ar autonomu kantoriem...

Situācija - pavasarī Barselonā izmantoju autonomas (AVIS) pakalpojumus. Dzinējām gadījās defekts (ūdens izraisīts), ko autonomas kantoris pakāra uz maniem pleciem un iedarbināja pašrisku pēc pilnas programmas - pierezervēja kontā & pēc pāris dienām arī novilka. Par cik situācija nav tik viennozīmīga, uzrakstīju izsmeļošu pretenziju ar pamatīgu argumentāciju, kāpēc uzskatu, ka pašrisks noņemts nepamatoti & lūdzu ieviest skaidrību lietā (ekspertīzes slēdzieni par defektu, izmaksu tāmes, utt.). Pretenziju iesniedzu vietējam AVIS kantorim Latvijā, kas laipni uzņēmās būt par starpnieku šajā lietā, lai nebūtu jaņemas pa tiešo ar spāņiem.

Pēc sūdzības iesniegšanas, saņēmu sekojošu apstiprinājumu: "Sūdzību esam saņemuši, sazināsimies ar Spānijas AVIS/Budget pārstāvniecību un iesniegsim pieprasījumu pēc paskaidrojuma. Tā kā papildus nauda ir noņemta par bojājumu, tad pēc standarta procedūras atbildi mēs sagaidīsim 30 dienu laikā."

Šobrīd ir pagājušas jau vairāk par minētajām 30d, atbildes nekādas & arī nauda nav atgriezta. Jautājums ir kā turpināt lietas virzību? Vai pastāv kādas regulas vai tml., kas dod tiesības pieprasīt atpakaļ naudas atmaksu, ja uz sūdzību/iesniegumu nav reaģēts tādā vai tādā laikā ??  Varbūt kādi citi ieteikumi, kas varētu līdzēt lietu virzīt ar pozitīvu iznākumu ??

Paldies!

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Šaubos par tādu noteikumu eksistenci. Labāk vienkārši atgādini viņiem.

Bet sakarā ar ilgo laiku es sāktu uztraukties par to, vai būs iespējams galējais solis – iesniegt pretenziju bankai par nepamatoti noņemtu naudas summu. Noskaidro, cik ilgi pēc transakcijas to ļauj darīt Tava banka. Bet tad jābūt pārliecinātai, ka taisnība Tavā pusē, ja banka nepiekritīs, tad paņems vēl papildus summu par nepamatotas prasības izskatīšanu.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2499
Manīts: pirms 13 ned
Kur: SEA

Vēl var mēģināt risināt caur PTAC, it kā viņiem ir pienākums palīdzēt tev ar citās ES valstīs iegādātiem pakalpojumiem:

http://www.ecclatvia.lv/index.php/lv/par-ecc-net/kas-ir-ecc-latvia

Nezinu gan, kā praksē viņi palīdz.

SuperVineta
Lietotāja SuperVineta attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 3 gadi
Kur: Catalunya

Spāņu čammāšanās ir vnk neiedomājama.  Labi, ja pēc tām 30 dienām kāds vispār sāks ausi kustināt.

Man nesen vajadzēja apšūt aizkarus, 2 taisnas vīles. Darbnīcā, kad jau biju samaksājusi, man paziņoja, ka gatavi būs pēc mēneša. Protams, gatavs nebija arī nekas pēc mēneša, vajadzēja vēl 10 dienas.

70% gadījumu, ja kādā mājas lapā ir norādīts kontaktos e-pasts,  atbildi nesaņemt.

Bija man arī, vēl Latvijā strādājot, viens projekts ar spāņiem. Es varēju matus raut no galvas, cik tā informācija lēni nāca.

Tas tā - ieskicēšanai, kā Spānijā tās lietas kārtojas.

Patirdi tos rīdziniekus.

Komentārs tiek sagatavots elektroniski un tas ir derīgs bez paraksta.

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 2 gadi
Kur:

Es atvainojos, tos auto neapdrošina vai?

\m/

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

321 rakstīja:
Es atvainojos, tos auto neapdrošina vai?

Atslēgas vārds – 'pašrisks'.

Siltums
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/11/2011
Ziņas: 109
Manīts: pirms 2 d

Paldies par viedokļiem. Turpināšu kurbulēt vietējos bāleliņus Smile

Atis
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/04/2012
Ziņas: 515
Manīts: pirms 2 d

 Pagaidi vēl pāris mēnešus. Es ar Hertz Barselonā 3 vai 4 nedēļas sarakstījos, kamēr man atdeva drošības naudu, kurai vajadzēja atbloķēties uzreiz. Precīzāk rakstīju es, jo man atbildēja tikai uz vienu e-pastu, lai gaidot, viss būšot ok.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Nē nē, atbloķēšanās ir pilnīgi cita opera (un notiek Tavā bankā; tas, kurš rezervējis naudu, nevar atbloķēt, lai kā ar viņu sarakstītos), šeit reāli nauda noņemta no kartes un noņēmēji domā, ka pamatoti; Siltums – ka nē.

MartinsT
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/02/2009
Ziņas: 178
Manīts: pirms 1 ned

Juris rakstīja:

321 rakstīja:
Es atvainojos, tos auto neapdrošina vai?

Atslēgas vārds – 'pašrisks'.

Vai arī gadījums, kad apdrošināšana nestrādā. Šajā gadījumā izklausās pēc termina "tīša neuzmanība" - iebraukšana peļķē… Cik zinu vismaz LV daļa apdrošinātāju kasko noteikumos ir šāds punkts, iespējams, ka spāņiem arī…

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3866
Manīts: pirms 1 d
Kur:

Ar naudas atgriešanu no Avis Barselonā ir pozitīva pieredze. Tas gan bija sen, un cits gadījums. Bija gara rinda, tāpēc atslēgas atstāju darbiniekam, kā to parasti daru citās valstīs (citur vispār var iemest atslēgām paredzētā kastītē). Taču viltīgie spāņi nogaidīja vairākas stundas, un piereģistrēja atslēgu atgriešanu tieši 1 stundu pēc deadline, un noņēma naudu par vēl vienu dienu. Toreiz arī iesaistīju Latvijas kantori. Tā viņi pretenzijas laikam izskata nedaudz nopietnāk.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 24 ned
Kur: RIX

Es tādā gadījumā uzreiz ietu pie bankas, lai atskaita atpakaļ naudu, un netērētu laiku strīdoties ar Avis. Tad viņiem vismaz kādas soda naudas banka piespriež par chargeback. Citādi nesanāk pedagoģiski, ja zagļiem vienīgais sods ir pēc ilgām sarunām atdot nozagto.

AndraOzeta
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2012
Ziņas: 1
Manīts: pirms 11 gadi

 Man ir līdzīga pieredze ar Europcar Vācijā. Pēc mašīnas atgriešanas nekādus dok neparakstījām, tā tika vizuāli pārbaudīta un akceptēta ka viss kārtībā, bet pēc pāris dienām kontā rezervēja 700 eur un tad arī pienāca oficiāla vēstule ar fotogrāfijām - par bojājumu zem motora pārsega (nolauzts kāds tur plastmasas gabaliņš). Toreiz griezos  savā bankā ar pretenziju par nepamatotu naudas novilkšanu un viņi reģistrēja manu sūdzību un virzīja izskatīšanai (tādā gadijuma banka prasa pamatojumu oficiālu autonomas kantorim - lai pamato naudas ieturejumu, kas nav saskaņots ar mani),  kā arī uzrakstīju oficiālu pretenziju, ko nosūtīju gan Vacijas oficam, gan pārstāvniecībai Latvijā. Rakstīju pat Patērētāju aizsardzības biedrībai. Manā gadījumā arī bija jāgaida mokoši ilgs laika  periods un Latvijas ofiss bija ļoti laipni un pretimnakoši - zvanīju viņiem regulāri un par sevi neļāvu aizmirst.

Konsultējos arī ar juristiem, kas man paskaidroja, ka faktiski pretenzija bija autonomai jāizsaka mašīnas saņemšanas brīdī, par ko mani jāinformē un jāsaņem mans paraksts, ka esmu iepazinusies ar lietas būtību - kas saprotams netika darīts. Ja nav klienta paraksts, ka ari apstiprinajums ka ļauju no konta ievilkt - viniem nav pamata tā darit. Tikai visas sviras ir jāiekustina nekavējoties, nevajag gaidīt 30 dienas, jo šaubos, ka banka vairs var palīdzēt, kad nauda no konta jau noņemta un neesi registrejis sudzibu banka.

 

Ingucis
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/02/2009
Ziņas: 478
Manīts: pirms 10 ned

Varu padalīties ar pieredzi par Alamo - auto ņēmām Šveicē, Cīrihes lidostā. Lietošanas gaitā uz bāņa pārdūrām riepu un uzlikām rezerves riteni. To, auto nododot, protams, piefiksēja un ... novilka par to no pašriska virs 200 Ls Grin Riepā bija mazītiņš apaļš caurumiņš (acīmredzot kāda skrūve vai kas tamlīdzīgs bija iedūries). Nomas darbinieks paskaidroja, ka riepas viņi nelabo, ka pērk jaunas un ka pērk uzreiz komplektu - 2 gab. lai uz ass ir vienādas. Tai aktā mēs ierakstījām savus apsvērumus, jo pie skaidrojuma par izmaksām kas bija līgumam klāt - bija tāda summa, kādu mums sēja klāt par "fully damaged" riepu. A tur bija knapi pamanāms caurums (būtu šito zinājuši, paši būtu ar kādu ātro remonta kompletu salabojuši). Nu neko - diži tai brīdī skaidroties nebija laika, bija jāskrien uz lidmašīnu - tā arī palika, ka bijām ierkastījuši savus argumentus tai nodošanas aktā un punkts.

Bet naudu novilka. Aizrakstījām pretenziju. Atbildes nebija. Tai Alamo lapā arī īsti nevarēja saprast, kru viņiem adrese normāla, jo uz vienu no pretenzijām ko sūtījām uz it kā norādīto oficiālo kontakt adresi - vēstule mums vispār atnāca atpakaļ, ka tāda adresāta nav. Paralēli tam visam - aizsūtījām vēstuli Šveices patērētājiem. Tie atbildēja, ka viņi uzskata, ka autonoma rīkojusies nepareizi, bet norādīja, ka viņi var tikai dot ieteikumus un nevis uzlikt kādas sankcijas vai notiekt pienākumus. Rakstījām tam Alamo atkal, pielikām klāt patērētju aizsardzības viedokli, ka noam rīkojusies neadekvāti. Un atkal neviens neatbildēja. Kad bija no visa notikuma jau pagājis gads - sanāca atkal būt Cīrihes lidostā. Ienesām to pretenziju un nodevām personiski pret parakstu. Tas bija šogad martā. Līdz šodienai atbildes vēl arvien nav. Tas tad arī būtu viss par līdzšinējo negatīvo pieredzi. Varbūt Tev noder un varbūt kāds no pieredzējušajiem ceļotājiem var ieteikt - KO vēl varētu izarīt, lai pabojātu viņiem dzīvi. Naudu jau loģiski ka vairs atpakaļ nedabūt, bet nu sporta pēc varētu vēl pačakarēt.