Prātoju par cenu lēkāšanu AirBaltic mājas lapā

7 atbildes [Pēdējā ziņa]
Gix
Nav tiešsaistē
Kopš: 17/04/2009
Ziņas: 86
Manīts: pirms 3 ned

Lai cik nācies pukoties par to pašu Ryanaira mājas lapu, nav gadījies tā, ka tu, cilvēks, sāc pirkt biļeti, izej visu procesu līdz pēdējam solim un tad  - hops- tev paziņo, ka  šo darbību (biļetes iegādi) nevar veikt. Bet ar Baltiku tā ir regulāri, un iemesls tam, kā tu uzzini, piezvanot viņiem, ir, ka šo lidojumu piedāvā par citu cenu. Manā pieredzē- augstāku. Tai pat laikā mājas lapa turpina rādīt zemo cenu, un tu, cilvēks, pa to lapu rakņājies, meklē lidojumus, atkal kaut ko atrodi un saproti, ka  to darīt nav jēgas, jo uz parādītajām cenām nevar paļauties.

Jautājums jeb tas, par ko prātoju (pēc tam, kad izdevies pārvarēt vēlmi lamāties un spļaudīties... un atrasts alternatīvs lidojums ar CITU aviokompāniju)  - vai tā ir apzināta politika un negodīga prakse? Jo neticu, ka kompānija ar šādu (nezinu gan, ar precīzi kādu) apgrozījumu šo jautājumu nevarētu sakārtot, ja vien gribētu.

Viedokļi?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 9 st
Kur:

Varbūt sākumā arī bija ieviesies kā bags, bet tad iepatikās, un nevienam nebija interese to labot.

Patiesībā ir vēl ļaunāk, senāk atpakaļ esmu pieķēris BT mājaslapu, ka tā ļauj nopirkt lidojumu, par kuru jau ir zināms, ka tas atcelts. Precīzāk, bija tā - svētdienas vakarā nopērku lidojumu, pirmdien atnāk ziņa, ka mans reiss ir atcelts, un varu izvēlēties +/- 2 nedēļas, un, mēģinot to darīt, tavu brīnumu, atkal var ''nomainīt'' uz jau atcelto lidojumu. Domāju, ka par lidojuma atcelšanu bija zināms jau pirmā pirkuma brīdī. 

Redzijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/04/2013
Ziņas: 486
Manīts: pirms 19 st

Ir bijusi pieredze, ka šāda cenu "palekšanās" notiek datorversijā, bet mobilajā viss paliek kā bijis un ļauj mierīgi nopirkt. Tā kā ir vērts patestēt.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4113
Manīts: pirms 18 st

orsons21 rakstīja:

un varu izvēlēties +/- 2 nedēļas

Tas taču brīnišķīgi.

Nez, man nekad tā nav gadījies. Cik esmu pircis, vienmēr bez jebkādām problēmām Smile

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14796
Manīts: pirms 9 st
Kur:

Māris rakstīja:

Tas taču brīnišķīgi.

Jā, it īpaši, kad 30 minūtes pēc BT biļetes pirkuma esi nopircis tam pieskaņotu nesavienoto lidojumu. Un tagad saproti, ka esi ieberzies uz vismaz vienu neplānotu nakti savienojuma pilsētā.

Māris rakstīja:

Nez, man nekad tā nav gadījies. Cik esmu pircis, vienmēr bez jebkādām problēmām Smile

Var redzēt, ka aviokompānijas Tevi mīl. Man arī tas ir gadījies neskaitāmas reizes. 

gklavs
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/01/2017
Ziņas: 2360
Manīts: pirms 18 st

Mēģinot atprečot dāvanu kartes TRĪS dienas rādīja cenu, kas man patika. Bet nopirkt nevarēja. Beigās izvēlējos citus datumus par dārgāku cenu. Vēl pēc divām dienām atnāca ēpasts uz vienu, ko mēģināju, ar tekstu, mēs redzam, kā jūs gribējāt nopirkt, kā varam palīdzēt. Uz atbildi, kā nopirku citos datumos un vismaz varētu pārlikt datumus, vienkārši pazuda.

FB mēģināja gudri vāvuļot, ka  tas var būt, jo citi pērkot vienlaicīgi, bet pēc trešās dienas pat nemēģināja atbildēt, kāpēc cena nemainās, bet nopirkt nevar.

Gigi
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/01/2010
Ziņas: 828
Manīts: pirms 18 st

Ir bijis, kad mēģinu nopirkt biļeti, bet BT mājas lapa paziņo, ka pa to cenu vairs biļetes nav pieejamas, piekrītu jaunajai cenai, uz ko sistēma ziņo, ka biļetes pieejamas lētāk un tā 3-4 reizes, bet biļeti nopirkt nevar... līdz beidzot tomēr pārdod pa zemo cenu...

Gigi

Gix
Nav tiešsaistē
Kopš: 17/04/2009
Ziņas: 86
Manīts: pirms 3 ned

Šodien pārbaudīju, ka cena joprojām nav izlabota, un turpinu pukoties, jo pārliecība par to, ka ta ir apzināta cūcība (negodīga, maldinoša prakse) aug augumā. Gandrīz vai domāju, ka jāpiesaista PTAC, lai panāk šādas prakses izbeigšanu.