Pirmās nepieciešamības preces apdrošinātāja izpratnē

5 atbildes [Pēdējā ziņa]
Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3367
Manīts: pirms 14 st

Man (jau atkal) aizkavējās koferis un šoreiz pirmo reizi man ir LV apdrošināšana (agrāk bija korporatīvā zviedru,ar kuru nekad nebija nekādu problēmu). Man Swedbank kartei piesaistītā, ceļabiedram Seesam. Vakar sazvanījām apdrošinātājus, abi telefoniski apstiprināja, ka apğērbs ir pirmās nepieciešamības prece. Taču paralēli viens no mājās palicējiem ari piezvanīja uz Swedbank pajautāt to pašu un viņam atbildēja, ka neesot gan un 99% gadījumu būs atteikums. Kāda pieredze pārējiem? Tā kā esam citā klimatiskajā joslā un arī 24h nolidotās drēbēs diez kas nav, man liekas drēbes ir nepieciešamas. Man telefoniski apstiprināja, ka peldkostīms arī par tādu ir uzskatāms (ja man jau ir sarunāts daivings, es nevaru hidru vilkt plika...). Taču ļoti mulsina tas otrā zvana iznākums...

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 841
Manīts: pirms 22 ned

Varbūt sākumā prasīt aviokompānijai kompensāciju? Man Turkish apmaksāja gan apģerbu, gan peldkostīmus. Apdrošināšanai vairs nebija ko sniegt.

Linca
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/10/2009
Ziņas: 3367
Manīts: pirms 14 st

Man izsniedza vietējo naudu aptuveni 15eur ekvivalentu, bet tur nekā nesanāk... te pat zobu pasta dārgāk maksātu. ja man šodien vēl tā soma nebūs, laikam jāzvana Etihad...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 11 ned
Kur: RIX

Man Swedbank bez jautājumiem apmaksāja mēteļa iegādi (max 300 EUR), kad no Austrālijas t-kreklā ierados ledainā Frankfurtē un visas somas aizkavējās.

Chikuuzo
Nav tiešsaistē
Kopš: 05/06/2014
Ziņas: 21
Manīts: pirms 1 gads

Ar Seesam ir ļoti laba pieredze. Viņiem ir tā, ka līdz noteiktajam limitam, kurš ir polisē norādīts par bagāžas aizkavēšanos, var nopirkt nepieciešamās lietas ( bikses, jaka, soma, kur to ielikt u.t.t.). Kad sniedzu pēc tam iekšā dokumentus Rīgā Seesam ofisā, tīri cilvēcīgi apskatījās vai tās leitas varētu būt bijušas vajadzīgas un tas viss.

Bet ja māc kādas šaubas, tad noteikti, ka labāk sazvanīt pašu apdrošinātāju pārstāvi un uzjautāt kas un kā. Vismaz seesam viņi ļoti korekti visu izstāsta. Par swedbank neko nemāčēšu pateikt.

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 6146
Manīts: pirms 1 gads

Swed nav konkrēti definēts, kas ir pirmās nepieciešamības preces, bet saprāta robežās var kaut ko pirkt Smile

SEESAM. 

11.4. Bagāžas aizkavēšanās

11.4.1. Ja dodoties ceļojumā ārpus mītnes zemes, pēc veiktā lidojuma aviopārvadātāja
vainas dēļ aizkavējas Apdrošinātā bagāža ne mazāk kā uz 4 (četrām)
stundām, tad Apdrošinātājs atlīdzina Apdrošinātā izdevumus, ja ievēroti šādi
nosacījumi:
• tiek iegādātas pirmās nepieciešamības higiēnas preces un attiecīgajiem
klimatiskajiem apstākļiem atbilstošs apģērbs;
• pirkumi veikti, lai aizstātu aizkavētajā bagāžā vai bagāžas vienībā palikušo
personīgo apģērbu un pirmās nepieciešamības higiēniskās preces.
11.4.2. Pašrisks bagāžas aizkavēšanās riska gadījumā netiek piemērots, ja
Apdrošinātā izdevumi saskaņā ar 11.4.1. punkta nosacījumiem nepārsniedz
EUR 50 (vai ekvivalents jebkurā citā valūtā uz zaudējuma rašanās dienu saskaņā
ar Latvijas Bankas noteikto, kotēto un nekotēto valūtu pārrēķināšanas
metodi). Ja Apdrošinātā izdevumi par aizkavējušos bagāžu pārsniedz EUR 50,
tad pašrisks par katru apdrošināšanas gadījumu tiek noteikts 15 % apmērā no
kopējās aizvietojošo pirkumu summas.
11.4.3. Summa, kas izmaksāta par bagāžas aizkavēšanos, tiek atskaitīta no izmaksājamās
apdrošināšanas atlīdzības, ja bagāža vai atsevišķa bagāžas soma,
vai čemodāns tiek nozaudēti saskaņā ar šīs nodaļas punktu 11.5.
11.4.4. Izņēmumi bagāžas aizkavēšanās riska gadījumā
Bagāžas aizkavēšanās gadījumā netiek apmaksāti Apdrošinātā izdevumi:
• par pārtikas iegādi;
• par dzērieniem;
• par jebkura transporta izmantošanu, lai saņemtu aizkavējušos bagāžu vai
bagāžas vienību lidostā;
• ja bagāža aizkavējusies, Apdrošinātajam atgriežoties mītnes zemē.