Pie kā labāk griezties par reisu atcelšanu?

35 atbildes [Pēdējā ziņa]
orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Citā tēmā jau minēju, ka AirBaltic pamatīgi izrevidējis ziemas sarakstu, un man konkrēti nobrukuši abi savienojumi AF biļetē uz Puntakanu caur CDG. Biļetes tripotas caur budgetair.es. Man par to vēl neviens nav paziņojis. It kā jau šādā situācijā būt jāgriežas pie biļetes pārdevēja, bet man bail, ka komunikācija ar spāņiem būs ilga un mazproduktīva, un, galu galā, viņi tik un tā neko nevar izmainīt bez aviokompānijas akcepta. Turklāt vēl var sanākt tāds kā sabojātais telefons. Ar AirBaltic jau izlamājos feisbukā, vini, protams, neko labot nevar, jo biļetes izdevējs ir AF. Vai šajā situācijā būtu jēga rakstīt AF pa tiešo, jebšu viņi tik un tā liks griezties pie budgetair?

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2710
Manīts: pirms 4 ned
Kur: RIX

Via pareizi saprotu, ka tas ir savienotais reiss?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Jā.

andris1
Lietotāja andris1 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/07/2009
Ziņas: 2710
Manīts: pirms 4 ned
Kur: RIX

Ir variants mazliet pagaidīt vai biļetes pārdevējs pats ko nepiedāvā vai vismaz painformē par izmaiņām. Vēl jau BT arī var pamainīt laikus un pat vairākas reizes.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Negribas atlikt uz pārāk vēlu laiku. Esmu paņēmis viesnīcu ar priekšapmaksu (bet, par laimi, atceļamu), skatījos, ka modificēt rezervāciju nevar, tikai atcelt un rezervēt no jauna. Un uz līdzīgiem datumiem šobrīd cenas jau ir par 10-20% augstākas. Iespējams, ka nākot tuvāk paliks vēl dārgāk.

Maz ticams, ka viņi piekritīs mūs rerūtēt ar Lufthansa + Condor (vienīgā reālā iespēja tajos datumos), izskatās ka būs jāmaina datumi un jārezervē viesnīca jau par dārgāku cenu.

Manfreds
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/09/2011
Ziņas: 90
Manīts: pirms 22 st

Pajautā savu vajadzību AF tviterī. Viņi tur visnotaļ atsaucīgi. Vismaz man reiz interesējošos jautājumus noskaidroja un atbildēja uzreiz.

Buicis
Tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5537
Manīts: pirms 8 min
Kur: RIX.

Ja biļetes pirktas Budgtair.es, tad dodu 90% ka viņi neparkādām izmaiņām nepaziņos.  Tāka jau laicīgi ieteiktu griezties pie viņiem vai sliktākajā gadījumā pie AF.

Lai nesanāk kā man. Ka lidojumā RIX-CDG-ATL-DAB-ATL-CDG-RIX. Ierodoties atpakaļceļā uz reisu DAB-ATL izrādījās, ka budgetair.es nav man norezervējis posmu DAB-ATL. Esot sākotnēji pieprasījis tās vietas, bet vēlāk nēsot apstiprinājis.Labi ka man bija visas izdrukas (arī no delta.com) un laicīgi ierados lidostā. Gandrīz stundu ar mums ņēmās pie "check in" Beigās ielika mūs "waiting list". Un tad nezinu kādā veidā mums 4 vietas atradās lidojumā DAB-ATL. Lai gan sākotnēji man paziņoja ka visa lidmašīna pilna. Un viņi nezinot ko ar mani darīt. Lai es zvanot Budgetairam un skaidrojoties. 

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Buicis wrote:

Ja biļetes pirktas Budgtair.es, tad dodu 90% ka viņi neparkādām izmaiņām nepaziņos.  

Tad jau varbūt esmu pārsteidzies, jau sakontaktējoties ar AF. Lidojam 3 personas, pat, ja zem Regulas kompensācijas iet tikai viens virziens, vienalga, 1800 EUR zemē gluži nemētājas Smile.

Buicis
Tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5537
Manīts: pirms 8 min
Kur: RIX.

Nu vismaz manā gadījumā un cik zinu vēl vienā gadījumā kur arī lidojums bija BT+AF. RIX-CDG-MIA-CDG-RIX. Tur gan izmainīts bija pēdējais posms, tā ka reāli izlidot to nevar. Un cilvēki par to uzzināja ierodoties MIA lidostā lai dotos mājās.

2024: RIX, FRA, BER.
http://my.flightmemory.com/buicis

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Man pirmais solis šādos gadījumos ir izdomāt, ko es vēlos, kādu savienojumu vai pārlikšanu citā dienā lai viņi piedāvā. Tad zvanu aviosabiedrībai un jautāju, ko viņi var piedāvāt. Ja rezervēts caur aģentūru, pārsvarā sūtīs pie tās, bet reizēm viņi var pārņemt biļeti savā pārvaldībā, vai vismaz pamainīt rezervāciju un pateikt, lai sazinos ar aģentūru, kas no jauna izdos biļeti ar veiktajām izmaiņām.

Ja aviosabiedrība piekrīt pati kaut ko mainīt, tad skatos, vai viņu varianti ir labāki par tiem, ko pats noskatīju. Ja nē, piedāvāju savus, reizēm piekrīt. Smile

Zvanīšana ir laikietilpīgāka un uz to grūtāk saņemties, bet man līdz šim bijusi rezultatīvākā. Sāktu ar AF, ja tur neveicas (vienmēr vajag pamēģināt vairākkārt, reizēm gadās aģenti, kam pilnīgi nekas nav iespējams!), tad zvanītu Budgetair.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Diezgan ātri saņēmu atbildi no frančiem:

Dear Sir,

 

To make a modification on your ticket you have to contact directly the travel agency Travix B.V in Netherlands ; you bought your tickets with this agency and before departure only this agency is allowed to change your ticket on another flight if there is a cancellation.

 

The file doesn't belong to Air France.     

Nezinu gan, kam tāda mērkaķošanās vajadzīga, tāpat jau skaidrs, ka aģentūra bez aviokompānija piekrišanas neko mainīt nevar, īpaši jau, uz citas aviokompānijas reisiem. Nāksies vien rakstīt spāņiem, zvanīt šajā gadījumā galīgi nav jēgas, tāpat neviens tur angliski nerunās. Lai gan, kā redzams no citētā teksta, budgetair.es reģistrētā adrese ir Nīderlandē.

vitalijs
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/01/2014
Ziņas: 196
Manīts: pirms 1 d

Nu nez, budgetair.es man reiz zvanīja paši, angliski runāja teicami..

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

orsons21 wrote:

Nāksies vien rakstīt spāņiem, zvanīt šajā gadījumā galīgi nav jēgas, tāpat neviens tur angliski nerunās.

Man liekas, ka nu jau par traku sāc uztvert jebkuru situāciju, drīz pārspēsi pārējos ceļakājus pesimistus, fatālistus un nihilistus. Smile

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Nu nez, valsts kantrorī Spānijā, man nācās nedēļu gaidīt, kamēr darbā ierodas angļu valodā runājošs speciālists. 

Man tomēr liekas, ka rakstiska saziņa varētu būt produktīvāka, jo iespējams precīzi norādīt vēlamos variantus, kas zvanot ir daudz komplicētāk. Un tūlītēju atbildi tāpat neviens nedos, jo jāsaskaņo ar aviokompāniju. Man vienkārši šī sistēma liekas muļķīga, ka jākontaktējas ar biļetes izdevēju, lai gan šamējam tik un  tā ir sasietas rokas, lai kaut ko mainītu uz savu galvu.

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 1 ned

nu bet kāpēc, viņš jau ņem uz sevi čakarus un izdevumus, ne jau aviokompānija.
Es par to pašu ņemos ar Lastminute, atbild man teicamā angļu valodā meitene vārdā Pooja Wagh Smile (Pudža Smile )
Pagaidām piedāvāja izlidot  dienu ātrāk un atgriezties dienu vēlāk ar 2 savienojumiem viena vietā. Uz manu Lufthansas variantu teica: "As per airline schedule change policy we can not re-accommodate you on different carrier". Tagad man ir ideja paprasīt pārlikt par 2 mēnešiem, uz ziemassvētkiem, lai jau ir tās pašas aviokompānijas. nezinu, cik tas reāli. Ja neizdosies - ņemšu naudu atpakaļ.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

orsons21 wrote:

Man tomēr liekas, ka rakstiska saziņa varētu būt produktīvāka, jo iespējams precīzi norādīt vēlamos variantus, kas zvanot ir daudz komplicētāk.

Tas gan.

Zvanīšana man liekas labāka, ja kas steidzams jārisina vai arī jāmēģina sarunāt ar laipnu aģentu nedaudz vairāk, kā pēc noteikumiem pienāktos.

Mana replika bija vairāk — vai tiešām Tev dzīve pēdējā laikā tik ļoti darījusi pāri, ka uzreiz jāpieņem — angliski neviens nezinās, mainīt biļetes negribēs un viss būs slikti. Es esmu šur tur paceļojis un bieži dabūjis mainīt plānus aviosabiedrību dēļ, bet pārliecību, ka gan jau izgrozīšos un varbūt pat kaut ko labāku kā sākumā izkombinēšu, vēl neesmu zaudējis. Smile Un pat ja nesanāk labāk, uztveru to kā izņēmumu. Smile

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 10661
Manīts: pirms 4 st

 Ja Tev kabatā ir cīgu paciņa (es gan nesmēķēju!) un lidmašīnas biļete, tad jau nav nemaz tik slikti!Smile

 Nedaudz ieklausījos Coja daiļradē. Čalim jubileja 15.aug. Pie mums, Latvijā. Šī būs pirmā reize, kad aizbraukšu.

 Victor Coy-Pachka sigaret. Sena dziesma.

 

 

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 1 ned

Lastminute nevarēja samainīt ne uz citu aviokompāniju, ne uz tālāku laiku, atcelu savas biļetes. Foršākais, ka sola atgriezt naudu 16-18 nedēļu laikā... Mēģināšu banku iesaistīt, jo tas ir bišķiņ pa traku.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Man budgetair.es jau nedēļu neatbild (autoresponse e-pasts atnāca, tātad saņēmuši ir). Uzrakstīju vēlreiz, ja turpināsies klusums, rakstīšu atkal AF, lai domā, ar ko sadarbojas. Galu galā, cik saprotu, tad paziņot par reisu atcelšanu vai izmaiņām saskaņā ar regulu ir tieši aviokompānijas pienākums. 

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 1 ned

Tad zvani viņiem, vai nu uz galveno budgetair. Manējie arī kustējās ātrāk pēc zvaniem, un arī man zvanījuši.
Nu Lastminute Terms&conditions (ko sāk lasīt kad notiek problēmas Smile ) stāv vispār jautrs teikums, ka tas ir mans pienākums čekot lidojumu saraksta izmaiņas...

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Bļāviens, nekad nebūtu domājis, ka AF attieksme pret klientu būs daudzkārt sūdīgāka nekā AirBaltic vai Ryanair.

Tātad situācijas attīstība. Uz e-pastu budgetair atbild precīzi pēc divām nedēļām. Ar piedāvājumu lidot abos virzienos nākamajā dienā. Te ir divas problēmas – pirmkārt, biju norezervējis viesnīcu (ar priekšapmaksu, bet atceļamu, par laimi). Tagad skatos to pašu un arī dažas citas viesnīcas – dīvaini, bet cenas uz tiem pašiem datumiem +/- dažas dienas ir kļuvušas vismaz par 20% dārgākas. Un otrkārt, AF tikai dažas reizes nedēļā lido atpakaļ no PUJ uz CDG pa taisno – citās dienās, arī man piedāvātajā alternatīvā ir papildus nosēšanās Santo Domingo (tā saucamais trīsstūrveida lidojums. Nav īpaši patīkami, turklāt vēl ar bērnu. Arī BT no Parīzes tagad izlido krietni vēlāk.

Atrodu risinājumu. Dīvaini, bet decembra sākumā izdodas atrast krietni lētākas viesnīcas nekā novembra otrajā pusē. Turklāt BT ir tikai pāris datumi (pat ne katru nedēļu), kad izlidošanas laiks no Parīzes ir 15.00, kā manā oriģinālajā biļetē. Citās dienās tikai 19.00, tātad liekas 4 stundas, salīdzinot ar to, ko es pirku. Tad nu sakombinēju ideālos datumus, kādus gribētos – 30. nov. – 12. dec. Lai gan 15 dienas vēlāk nekā oriģinālie lidojumi, tomēr 12. decembris ir tuvākais datums, kad BT lido no Parīzes trijos pēcpusdienā, nevis septiņos vakarā. Savā muļķa prātā padomāju, AF taču ir klasiskā aviokompānija, kāda viņiem starpība, kuros datumos lidoju, ka tik lidoju ar viņiem un neprasu ar citu aviokompāniju. Turklāt dārgais Ziemassvētku periods sākas tikai pēc 15. decembra, tik nekaunīgs neesmu, lai prasītos šajā laikā.

Bet nekā. Budgetair atbild, ka lidojumu drīkst mainīt +/- 1 dienu. Bet abos variantos tad atpakaļlidojums ir krietni sliktāks, jo ir papildus nosēšanās un ilgāka gaidīšana Parīzē. AF klientu serviss vispār atšuj un liek kontaktēties ar biļetes pārdevēju. Bet mana sarakste ar AF facebookā vispār reāli iespārda – publicēju to pilnībā:

Es: Can’t believe AF has worse customer service than most low-costers. My original flight was cancelled due to schedule changes. I was told by agent that airline only allows to rebook new flight +/- 1 day from the original date – even though these flights are inferior due to extra stops and very long layovers! We are travelling with a small child, and convenient connections are very important. I found the closest option to my original dates with similar connection timings, and was told that Air France would charge 120 EUR per ticket + agency fees + price difference. But I did no request the date change! I still want to fly on my original dates. It seems that AF can change the flight dates at its will, and passengers have to agree – even if the new flights are inferior. I do not request anything extraordinary, I only want to travel either on my original dates, or, if the change is inevitable, at the dates that suit me better. Even Ryanair allows to rebook in case of cancellations at passengers’ convenience, and that’s much more than +/- 1 day.
My reservation number is

AF: Hello Agris, we are sorry to read about your disappointment! We understand that travelling with a child can be difficult. And will make everything we can to make it as easy as possible. In case of a schedule change though, our policy is to offer the best available flights close to the original date of travel, and that in order to minimise the impact of the cancellation. If the new dates are more than a week after the original flight, we offer a full refund of each ticket. Your travel agency would have been advised to offer this option. They will be able to issue new tickets altogether. We have taken note of your feedback regarding our policies, and thank you for taking the time to share it with us. Please let us know if we can assist you further. Thanks

 Es: But, as I said, the new flight offered involves extra stop and much longer layovers! Ok, if that's a policy, I still do not object to fly in my original dates! There are options with other airlines, too! I did not request ANY changes!

AF: Hello Agris, we can see that the Travel Agent has contacted directly with Air France and is looking for your rebooking or refund options. We kindly ask you to contact them for the possible available options. Thank you.

 

Es: Hi there at AirFrance! It has been a week since you responded me on Facebook, I still haven't received anything (apart from the first e-mail with only one rebooking option) from so called travel agent (budgetair.es). In total it is more than a month since I first time noticed flight changes and contacted them. I do not understand - if the ticket is issued on behalf of AirFrance, and the agent is ignorant and customer unfriendly, why AirFrance cannot take over the file and make the necessary changes? You also do need to know which flights and seats are booked, and which are not, don't you!? I want to know, whether or not the airline can rebook me exactly on my original dates; if not, my preferred alternative is Nov 30. - Dec. 12, which are the closest dates with similar connection timings.

AF: Hello Agris, as previously stated, we can offer you a flight the previous or following day (direct flights) or a refund of the tickets. As your tickets were booked by a travel agency, we are not allowed to update the tickets before departure by law. We would advise you to get in touch with your travel agency. We regret we are unable to assist you further on this occasion. Thank you.

 

Es: You just told me (4 posts above) that you offer refund if the new flight is more than a week from the original dates. Now, again you stated only +/- one day is allowed! So, what can I expect? In my case flights within +/- one day are NOT direct flights, they all have an extra stopover in Santo Domingo!

AF: Hello Agris, we remind you that as your tickets were booked by a travel agency, we are not allowed to update the tickets before departure by law. We would advise you to get in touch with your travel agency. We regret we are unable to assist you further on this occasion. Thank you.

Es: Why you don't answer my question? It is very clear, that travel agency cannot change anything without permission from the airline. So, what is the AF policy? +/- 1 day, even if the new flights are inferior? Or +/- 1 week? What can I expect (and request) from travel agency?

AF: We regret we cannot further assist you from this service. Please contact your travel agency directly. Thank you

Tagad vispār netieku gudrs, man jāsamierinās ar to, ka jālido dienu agrāk vai vēlāk ar krietni sliktākiem nosacījumiem? Oriģinālajos datumos var aizlidot ar Lufthansa + Condor, bet to jau man neviens nedod. Pēc sarakstes feisbukā es pat vairs netieku gudrs, vai varu cerēt uz izmaiņām +/- nedēļa, kā tika rakstīts sākotnēji, vai tikai +/- 1 diena, kas automātiski nozīmē lidojumu ar papildus nosēšanos. Sūdzēties patērētāju sargiem laikam jēgas nav nekādas. Varbūt piezvanīt uz AF amerikāņu numuru? Maz ticams, ka viņi ko varēs izdarīt budgetair biļetē, bet, ja nu tomēr?

 

 

 

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4114
Manīts: pirms 13 st

Es nekur neredzu, ka AF kaut kur būtu piedāvājusi Tev lidot pēc +- nedēļas. Es saprotu tā, ka, ja Tu vēlies mainīt datumus uz tālākiem datumiem par +- vienu dienu, tad viņi atmaksā naudu un tālāk Tu pats pērc jaunu biļeti.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

orson, Tev tos Airbaltic reisus atcēla un iedeva vietā citus? 

Tad Tevi interesē šī regulas daļa:

Quote:
Article 8

Right to reimbursement or re-routing

1. Where reference is made to this Article, passengers shall be offered the choice between: 

………

(c) re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at a later date at the passenger's convenience, subject to availability of seats.

Respektīvi vari rakstīt aģentūrai / AF, ka viņi pārkāpj likumu, ja nepiedāvā lidojumus vēlākos datumos pēc Tavas izvēles.

Janochka
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/10/2011
Ziņas: 838
Manīts: pirms 1 ned

Es sapratu, ka cīņa bezjēdzīga. Negaidīju saraksti, bet pāris telefona zvanos noskaidrojās tikai 2 opcijas: lidojumi +1 dienā un krietni neērtāki vai naudas atmaksa. Man to vairākas reizes atkārtoja, cerībā ka neesmu tik stilba, un man beidzot pieleks ka ir tikai 2 iespējami varianti Smile Pēc tam jau izrakājos pa lastminute terms&conditions, kir tieši šādi varianti ir jau uzskaitīti. Un uz likumdošanu viņiem uzspļaut, tikai atkārtoja par saviem noteikumiem. Un naudu jau pag. nedēļ dabūju, pateicoties swedbankai.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Ko lai saka, katra paša izvēle, cīnīties vai nē; es uzskatu, ka viennozīmīgi ir jēga. Bet, ja šai lietai pieiet ar sakāvniecisku noskaņojumu un tic, ka ir tikai tās iespēja, kas aviosabiedrība / aģentūra piedāvā, tad neko citu kā sakāvi tiešām nesagaidīt.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Juris wrote:

orson, Tev tos Airbaltic reisus atcēla un iedeva vietā citus? 

Man vispār neviens neko citu vietā nav devis, kā arī nav informējis par atceltajiem reisiem. Pats atklāju. Checkmytrip atceltie reisi vienkārši rādās kā ''not confirmed'', neatceltie kā ''confirmed'' bet nu savienojumi tajā dienā ar AF viennozīmīgi nav iespējami. Budgetair piedāvāja tikai vienu opciju nākamajā dienā, pēc tam rakstīja, ka varot +/- 1 dienu. 

Principā situācija attāli līdzīga manam gadījuma ar Vueling, tā kā vismaz vienas patērētāju aizsardzības institūcijas viedoklis par ''resceduling vs. cancellation'' man ir zināms. Ja izlidošana ir no Rīgas, tad būtu jāgriežās pie mūsu PTAC? 

Vienkārši besī ārā tas, ka atkal ir pata situācija. Var necīnīties, un paņemt naudu atpakaļ, vai sakost zobus, un lidot sliktākos laikos (cena jau bija laba, naudu atpakaļ negribētos). Var cīnīties, bet, visdrīzāk, lietu līdz lidojumam tāpat neizskatīs. Respektīvi, šajā situācijā paliek uz nenoteiktu laiku iesaldēta nauda un lidojums acīmredzami nenotiek. Pat visoptimistiskajā scenārijā, ja AF tomēr tiek piespiesta mūs aizvizināt, tad diez vai man tas vairs būs aktuāli nākamajā pavasarī vai vasarā. Cīnīties būtu jēga, ja spīdētu vismaz kāda kompensācija.

Juri, kā domā, vai ir jēga piezvanīt uz AF amerikāņu numuru? Es pieņemu, ka, ja būtu pie AF pirkta biļete, varētu uztrāpīt aģentam, kas ir ar mieru veikt man vajadzīgās izmaņas. Bet AF jau vienā balsī visi apgalvo, ka viņiem mainīt biļeti ir aizliegts ar likumu. Varbūt tie kādi ES likumi, un amīšiem tā neliksies?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Pazvanīt uz ASV nenāks par sliktu (var tikai paveikties, vairāk sabojāt viņi neko nevar Smile).

Jā, tā kā izlidošana no Latvijas, tad jāgriežas PTAC. Ja reisi ir atcelti, tad viennozīmīgi ir pielietojama manis minētā regulas daļa. Kad iesniedz papīrus PTACā, vari par to painformēt un pabaidīt gan AF, gan Budgetair.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Saktos vēl te kāds naktīs neguļ... Jebšu esi pavisam citā laika zonā?

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20445
Manīts: pirms 25 ned
Kur: RIX

Vasaras nerežīms. Smile

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 14802
Manīts: pirms 2 st
Kur:

Esmu par 90% izlēmis ''sodīt'' AF par šito cūkošanos, tomēr atceļot biļetes. Ir parādījušies daži alternatīvi varianti.

Interesanti, ka tas man nav vienīgais caur budgetair.es pirktais un BT vainas dēļ izcūkotais AF/KLM lidojums. Otrs ir Panama. Tur izmaiņas mazāk dramatiskas, turpceļā nekas, atpakaļ iespējams variants (ar krietni ilgāku gaidīšanu) caur AMS nevis CDG. Tad lūk, šīs izmaiņas pamanīju nu jau aptuveni prms diviem mēnešiem, bet neko nedarīju. Vakar budgetair pēkšņi atsūta e-pastu, ka esot izmainījušies mani lidojumi, un lūdz 48 h laikā apstiprināt izmaiņas. Cūkas tādi, par izmaiņām paziņo 2 mēnešus pēc tam, kad tās reāli notikušas, paši uz maniem e-pastiem atbild vismaz 2 nedēļas, bet man, redz, esot jāatbild 48 stunu laikā!

Viņi tak nevar man neko padarīt, ja es klusēju kā partizāns un neatbildu, vai ne? Respektīvi, kamēr neesmu sniedzi atbildi, biļetes paliek spēkā, un paliek spēkā arī naudas atgriešanas opcija, jo izmaiņas ir pietiekami būtiskas? Negribas steigties ar atbildi, jo šādi varu sev saglabāt lielāku fleksibilitāti, mazums, kas var gadīties.

maikijs24
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/10/2012
Ziņas: 187
Manīts: pirms 9 ned

gribēju lūgt padomu.

vasarā par BA kļūdas cenu tika iegādātas biļetes uz USA. tagad skatoties caur check my trip pamanīju, ka atpakļceļā lidojums no CLT uz LHR (izpilda AA) izlido par 2h un 15 min atrāk, atstājot vien man 00:42 min starp reisiem. redzu ka minimum connection time CLT lidostā domestic/international reisiem ir 1h. biļetes tika iegādātas caur flugladen.de viņi gan nekādu paziņojumu par izmaiņām nav atsūtījuši.

par cik manās interesēs nav lidot ORD-CLT-LHR-TXL vai būtu teorētiski iespējams dabūt kādu citu atpakaļ lidojumu?

ar ko jūs ieteiktu sazināties pirmo, flugladen vai BA?

paldies