Nekādi neizdodas iekļūt vienā IHG Rewards Club Memership kontā. Esmu mēģinājusi caur Forgot PIN (ja nu tas PIN tomēr piemirsies) un saņēmu PIN atgādinājumu. Caur e-pastā norādīto saiti mēģināju atkal, bet vienkārši tieku aizraidīta atpakaļ sākuma lapā. Esmu izmēģinājusi visādi - no dažādiem datoriem, dažādās dienās, it kā veicot rezevāciju, bet nekā. Nekādi paziņojumi par konta bloķēšanu nav izlēkuši, uz e-pastu arī nekas nav nācis. Tāpēc nesaprotu, ir vai nav bloķēts? Kāda citiem pieredze?
iespējams,ka nobloķēts. Kādas darbības no šī konta veici pēdējā laikā un vai nav vairāki konti uz viena vārda, adreses? Man arī vienu kontu nobloķēja (par laimi rezervāciju par punktiem neatcēla), biju izveidojis (neuzmanības pēc) divus kontus uz vienu adresi (fizisko) un vienādi vārds, uzvārds.
andris1, jautājums par tavu bloķēto kontu - vai kādu paziņojumu saņēmi par to, ka konts bloķēts? vai izlec kāds brīdinājums, kad mēģina ielogoties?
It kā īpaši nekas ar to kontu netika grēkots. Punkti tika tikai krāti - lielākoties caur viktorīnām, bet ne tikai, un vēl nekas nebija notērēts.
nekādu paziņojumu nebija, tikai nebija iespējams ieiet kontā. Vai Tev ir vairāki konti?
Nu tad acīmredzot tomēr bloķēts šis konts. Dikti žēl
Man vairākiem ģimenes locekļiem katram savs konts. Uz katru, protams, savs e-pasts, bet fiziskās adreses gan, iespējams, kādiem atkārtojas.
Manam Fredim (kaķim) arī konts beidzot nobloķēts. Punktu gan tur īpaši daudz nebija, jo bezmaksas nakts jau bija izmantota pirms kādiem 2 gadiem. Gan jau pārdzīvos. Pēc semināra gribēju veikt kontu inventerizāciju, un vienā nesanāca ielogoties. Pārējie konti ar dažādiem punktu atlikumiem pagaidām stāv neskarti, bet ir dzirdēts, ka IHG tagad pamatīgi ravē nezāles, tāpēc ne par ko nav jābrīnās. Stulbi, ja bloķē arī tāpēc, ka uz vienu adresi pārāk daudz kontu. Domāju, ka var droši strīdēties, un panākt savu taisnību.