vai kāds varētu ieteikt normālu ceļojuma apdrošināšanas kompāniju. vēlos doties uz vienu mēnesi uz indiju. skatījos , ka firmas ir dažādas un arī cenu amplitūda ir dažāda par vienu un to pašu dienu skaitu, sākot no 15 - 60 ls par 31 dienu pamat vai standart paketi.. protams atšķiras tas , ko katra apdrošināšanas kompānija ir iekļāvusi paketē... man vajadzētu pamat paketi .. nu tur medicīnieskie izdevumi, repatriācija..
Manuprāt, patreiz faktiski visi apdrošinātāji piedāvā ceļojumu apdrošināšanu nopirkt internetā.
Es pats izmantoju Baltu, bet principā ieteiktu ņemt jebkuru starptautisku kompāniju, lai tas tomēr nebūtu vienkāršs papīrītis, bet reāla palīdzība nepieciešamības gadījumā. Salīdzini Baltu, Ifu, Ergo, varbūt arī Seesam, bet noteikti neņem tādas kā BTA, Baltijas apdrošināšanas nams, Balva u.c., par kurām nevari būt drošs.
Nu, un, protams, skaties, ko pērc - kas ir iekšā tajā polisē.
Daudz ceļojot, var būt izdevīgi ņemt apdrošināšanu, kas pieejama kopā ar kredītkarti. Piemēram http://www.swedbank.lv/pakalp/pr_2_3_1_1.php
Ar tiem "širpotrebiem" arī jābūt uzmanīgiem, resp., nevis japaļaujas, ka ir kaut kāda apdrošināšana, bet jāiepazīstas ar nosacījumiem, kas, esmu diezgan pārliecināts, nevar būt pārāk labi, jo par tiem maksā kāds cits, t.i., banka. Tas tāpat kā apdrošināšana, ko dod līdzi autodīleri (dārga un ne pārāk izdevīga).
Swedbank gadījumā banka par to nemaksā, maksā apdrošināšanas ņēmējs, 25 EUR / 42 EUR / 60 EUR gadā atkarībā no izvēlētā seguma (reālais apdrošinātājs ir Seesam, Swedbank tikai iekasē komisiju šajā darījumā). Bet jā, noteikumus der izlasīt noteikti.
paldies, jums visiem, kas iesasitījās šajā diskusījā.. man tas ir īpaši nozīmīgi..jo ceļojumā dodos viena, un vienam domāt par savu drošību ceļojuma laikā ir nedaudz savādāk nekā braucot divatā un vairāk....
Es esmu pirkusi Seesam, tagad pēdējā laikā izvēlos Baltu. Seesam man nepatika viena lieta - nācās ceļojumu atcelt bērna slimības dēļ (kurš arī bija viens no apdrošinātajām personām), bet neko nesedza, jo bijām paši pirkuši Ryanair biļetes un Bookingā rezervējuši viesnīcas, sedz tikai, ja ceļojums pirkts ceļojumu aģentūrā.
tad jau vēl vairāk man nekas netiks atmaksāts atpakaļ, gadījumā ja ar manu lidojumu kaut kas notiks... jo es savas biļetes pirku stockmann trakajās dienās... ķipa akcijas biļetes.. vai arī apdrošināšana strādā uz tādām biļetēm.. ?
Es izvēlējos Baltu, jo viņiem neņēma vērā vai paši pērk un visu rezervē, vai ceļojumu aģentūrā. Bet vajag iepriekš piezvanīt un noskaidrot vai nav kas mainījies. Es pēdējo reizi apzvanīju lielu daļu apdrošinātāju pavasarī.
Kā viņi pamatoja to, ka nesedza? Noteikumos tādu punktu par ceļojuma aģentūrām nemanu.
Ir jālasa noteikumi (vispār ja tos lasa tā kārtīgi tad apdrošināties nemaz negribās... nu vismaz vairāk par pamata paketi). Sedz zaudējumus, bet ja zaudējumu nav tad arī nesedz (bookingā parasti rezervāciju var atcelt bez zaudējumiem). Gadījumā ar c.ivetu varēja atmaksāt naudu par bērna biļeti, bet citi zaudējumi nav īsti pierādāmi. Pērkot ceļojuma paketi (parasti nebraucot naudu neatgriež) ir pierādāmi zaudējumi, bet nevajag cerēt, ka ja saslimst bērns jums atgriezīs naudu visai ģimenei - LV neviens apdrošinātājs šādu pakalpojumu nepiedāvā!! Vispār ar apdrošināšnu ir daudz nianšu un arī biznesa specifika - atdot naudu tikai tad, kad citu variantu nav....ja kāds paziņa strādā apdr.komp. tad bilde gan ir mazliet labāka...
Tas gadījums mums bija pirms pusotra gada. Nesedza un viss. Pateica, ka Ryanair biļetes nesedz un pašu rezervētās viesnīcas arī nē. Noteikumos toreiz arī neatradu tādu atrunu. Gribēju salīdzināt ar citām kompānijām un reāli tikai Balta tobrīd neņēma vērā, kur pirktas biļetes. Tad tālāk arī ar Seesam nekasījos, esmu vēl pāris reizes interesējusies pirms pirkšanas, vai nav kas mainījies.
andris1
Kā to domāji - varēja atmaksāt naudu par bērna biļeti, bet citi zaudējumi nav īsti pierādāmi???
Noteikumos ir punkts, ka sedz, ja saslimst 1.pakāpes radinieks (ne jau ar vīrusu, bet nonāk slimnīcā). Arī bērna biļeti nesedza.
Un tajā pašā Bookingā ir jāatceļ rezervācija 24h vai 48h (precīzi neatceros) iepriekš. Un ir arī neatceļamas, kur ierašanās dienā noņem visu maksu.
Lidojums bija pirmdien pusdienlaikā, bērns saslima svētdien pašā vakarā, naktī brauca ātrie, tad jau par vēlu atsaukt rezervāciju, par pirmo dienu maksu noņem. Ātrie dod izziņu, cikos un kad bijuši, slimnīcas dod izziņu, kad uzņemts, diagnozi utt. Kas tur nepierādāms?
Nav man paziņu, kas strādā apdrošināšanā, viņu biznesa specifiku nepārzinu, iepriekš konsultējos birojos vai pa telefonu un jautāju par man interesējošiem gadījumiem, vai tos sedz un kāda kārtība.
ir vai nav iestājies apdrošināšanas gadījums
ir vai nav radušies zaudējumi
ir vai nav pierādāmi zaudējumi (vai dokumenti, kas ir uz rokas ir tādi, kurus akceptē (pieprasa) apdroš. kompānija)
domstarpību gadījumā (ja apdrošinātājs nemaksā vai bieži cenšas max novilcināt izmaksas) ir jāveršās tiesā un civiltiesiskā kārtā jāpiedzen zaudējumi. Vispār risināt caur tiesu ir daudz vienkāršāk, kā daudziem tas liekas! Jā ir jāgaida līdz lietu izskata, bet nekā sarežģīta tur nav (daudzas kompānijas spekulē uz to, ka cilvēks jau nevērsīsies tiesā).
Pēc noteikumiem piedāvā gan, ja visi bija apdrošināti, tad pirmās pakāpes radiniekiem izmaksā apdrošināšanu, punkts 15.14.2.: http://www.seesam.lv/_repository/File/Latvian/Conditions/Celojumi/elojum...
Vienīgi pašrisks ir 100 EUR no personas.
iespējams, ka c.ivetas gadījumā bija tieši pašrisks...
Tē vari salīdzināt apdrošināšanas kompanijas piedāvājumus - https://www.gudriem.lv/celojuma-apdrosinasana?lng=lv
Vai kāds ir apdrošinājies šeit?
http://www.worldwideinsure.com/international-travel-health-insurance.htm
Es vispārināšu jautājumu uz to, kas arī man ir aktuāls - vai kāds zin labus ceļojuma apdrošināšanas piedāvājumus ceļojumiem, kas nesākās Latvijā?
nop
Ja esi Latvijas pastāvīgais iedzīvotājs, tad iespējas lēti un sakarīgi apdrošināties, kad jau ceļojums ir uzsākts un esi jau ārzemēs, ir tuvu 0. Precīzi nezinu. Apdrošināšanas industrijā šāds pakalpojums ir ļoti riskants, tāpēc reti kura kompāniju tādu piedāvā.
Dažās citās valstīs tādi pakalpojumi vietējiem iedzīvotājiem ir pieejami, bet tie ir kādas 6x vai 10x dārgāki.
Ja pareizi sapratu Shustrik jautājumu, tad man gan liekas, ka tam nav izšķirošas nozīmes, kurā valstī sākas tavs ceļojums. Man radinieki, kuri ir Latvijas pilsoņi, jau pāris gadus dzīvo Centrālamerikā un pavasarī devās ceļojumā uz Peru ar Swedbank aprošināšanu. Bija gan nelieli medicīniskie izdevumi, gan nozagts fotoaparāts un visu pēc tam lieliski dabūja atpakaļ no apdrošināšanas. Pirms tam gan viņi sazinājās ar Swedbank un visu sīkāk noskaidroja, bet kopumā nekādām problēmām nevajadzētu būt.
Ja esi Latvijas pastāvīgais iedzīvotājs, tad iespējas lēti un sakarīgi apdrošināties, kad jau ceļojums ir uzsākts un esi jau ārzemēs, ir tuvu 0. Precīzi nezinu. Apdrošināšanas industrijā šāds pakalpojums ir ļoti riskants, tāpēc reti kura kompāniju tādu piedāvā.
Dažās citās valstīs tādi pakalpojumi vietējiem iedzīvotājiem ir pieejami, bet tie ir kādas 6x vai 10x dārgāki.
Iebraucot citā valstī pat īsziņa pienāk ar piedāvājumu apdrošināties, kur nu vēl visas interneta iespējas. Kā gan apdrošināšanas kompānija var zināt kur es atrodos.
Apdrošināšanas kompānija pēc apdrošināšanas gadījuma varēs tev paprasīt, kad ir sācies tavs ceļojums, un atteikt tev apdrošināšanu, pamatojoties uz to, ka netika apdrošināts viss ceļojums pilnībā (tādi noteikumi ir daudzās apdrošināšanas polisēs, lai cilvēki neapdrošina tikai pāris dienas kad ir vislielākie riski).
Ja pareizi sapratu Shustrik jautājumu, tad man gan liekas, ka tam nav izšķirošas nozīmes, kurā valstī sākas tavs ceļojums. Man radinieki, kuri ir Latvijas pilsoņi, jau pāris gadus dzīvo Centrālamerikā un pavasarī devās ceļojumā uz Peru ar Swedbank aprošināšanu. Bija gan nelieli medicīniskie izdevumi, gan nozagts fotoaparāts un visu pēc tam lieliski dabūja atpakaļ no apdrošināšanas. Pirms tam gan viņi sazinājās ar Swedbank un visu sīkāk noskaidroja, bet kopumā nekādām problēmām nevajadzētu būt.
Swedbank apdrošināšanas noteikumos ir pateikts, ka Mītnes valsts ir Latvija, un Ceļojums sākās ar izbraukšanu no Mītnes valsts, tāpēc par šo šaubijos. Es uzdevu jautājumu Swedbankai, viņi atzvanīja un pateica, ka tas nekas, viss būs kārtībā neatkarīgi no tā, no kuras valsts es izbraucu. Žēl, ka neatrakstīja, bet jācer, ka izejošās sarunas no bankas tel. nr. arī rakstās
Bet, ja man jau ir kāda polise (piem., kredītkartes), kura savukārt nesedz dažus riskus, pret kuriem vēlos apdrošināties tikai uz to laiku, kad tas ir aktuāli - vai tiešām polise būs nederīga, ja noformēta tikai uz to laiku, kad man reāli apdrošināšana nepieciešama? Un kā var noteikt, kad izbraucu no mītnes zemes, ja es ceļoju ar savu auto?
Tas ir atkarīgs no apdrošināšanas noteikumiem - daudziem apdrošinātājiem tik tiešām būs nederīga.
Man šķiet, ka šeit pat forumā bija lasīts, ka arī Swedbanka neatzīst polises, kas noformētas tikai daļai ceļojuma, ja viss ceļojums nav apdrošināts pie Swedbankas ar citām polisēm? Pameklē iepriekšējās diskusijas.
Bet citā valstī dzīvošana (ar pierakstu un doķiem utt.) teorētiski arī skaitās kā ceļojums?
Vienmēr ņēmu Swedbankas apdrošināšanu kaut ar nesāku ceļojumu LV (ķibeles gan nesanāca).
Savādāk jau īsti nav variantu. Esmu pilsonis LV, kur varu apdrošināties. Piem., Dānijā nepilsoņiem nedod apdrošināšanu, cik pētīju gadu atpakaļ.
Formālā Swedbankas noteikumu izpratnē Apdrošināms Ceļojums var būt tikai no Latvijas. Telefoniski viņi man pateica, ka arī ne no Latvijas būs OK.
https://ib.swedbank.lv/static/pdf/private/insurance/travel/Celojuma-apdr...
Būs jāraksta viņiem, lai ir skaidrība. Runāts tomēr nav rakstīts.