Sveicināti!
Plānots transkontinentālais lidojums RIX-CDG-ATL-MIA
Paredzēts diezgan īss pārsēšanās laiks CDG un ATL
Lidmašīna boeing 777-300 no CDG uz ATL.
Pa kurām lidmašīnas durvīm tiek ielaisti un izlaisti pasažieri?
Gribu rezervēt vietas tuvāk izejai, lai ātrāk tiktu ārā, lai ir maza rezerve priekš savienotā reisa!
Pa priekšējām.
Pavisam lielajām lidmašīnām reizēm ir divas ieejas, bet tad pavisam priekšējā ir pirmajai / biznesa klasei, otrā, mazliet tālāk - ekonomiskajai. Bet abas ir lidmašīnas priekšgalā. Nekad neesmu rezējis kaut kādu trafiku caur astesgalu.
Pa priekšējām.
Pavisam lielajām lidmašīnām reizēm ir divas ieejas, bet tad pavisam priekšējā ir pirmajai / biznesa klasei, otrā, mazliet tālāk - ekonomiskajai. Bet abas ir lidmašīnas priekšgalā. Nekad neesmu rezējis kaut kādu trafiku caur astesgalu.
Esmu kāpis pa aizmugurējām durvīm iekšā un arī ārā, bet tas bija tikai, loģiski, tajos gadījumos, kad uz lidmašīnu pieveda ar autobusu.
Tas drīzāk varētu būt izņēmums. No B777 tikai kādās īpaši ekstravagantās lidostās varētu vest ar autobusu.
Tas drīzāk varētu būt izņēmums. No B777 tikai kādās īpaši ekstravagantās lidostās varētu vest ar autobusu.
FRA pat uz A380 veda ar autobusu
Tas drīzāk varētu būt izņēmums. No B777 tikai kādās īpaši ekstravagantās lidostās varētu vest ar autobusu.
Nezinu, kas tur tik ļoti ekstravagants - Muskatas lidostā vispār nav vārtu, visus ar autobusu ved. Katarā QR reisu ir tik daudz, ka ļoti bieži arī no lielajām lidmašīnām ved ar autobusiem. LAX lidostā daudzus gadus remonta laikā (kad būvēja TBIT) arī uz daudziem tālajiem reisiem veda ar autobusu.
Var jau būt, nestrīdēšos. Man pa pēdējiem 15 gadiem laikam vienu reizi ir gadījies, ka uz / no lielās lidmašīnas ved ar busu, tas bija KLM reiss mazajā Bonaires saliņā Nīderlandes Antiļās. Būtu diezgan ticami pieņemt, ka gan CDG, gan Atlantā, visticamāk, izlaidīs pa piesūcekni un pa priekšējām durvīm.
Būtu diezgan ticami pieņemt, ka gan CDG, gan Atlantā, visticamāk, izlaidīs pa piesūcekni un pa priekšējām durvīm.
Par to es nešaubos, gribēju tikai to ekstravagantumu pieminēt. Es pēdējā gada laikā esmu 3 reizes vests uz lielajām lidmašīnām vests ar autobusu
Pa priekšējām.
Pavisam lielajām lidmašīnām reizēm ir divas ieejas, bet tad pavisam priekšējā ir pirmajai / biznesa klasei, otrā, mazliet tālāk - ekonomiskajai. Bet abas ir lidmašīnas priekšgalā. Nekad neesmu rezējis kaut kādu trafiku caur astesgalu.
Tas neattiecas uz topika autora jautājumu - boingam pa priekšējām durvīm nelaiž laukā tikai tad, ja kaut kāda avārija
Bet es esmu lidojis ar ATR-72, kam priekšpusē ir nododamās bagāžas glabātuve (tb mantas sakrāmē pa priekšējām durvīm), bet visa pasažieru kustība notiek tikai caur pakaļdurvīm Protams, šī ir mana konkrētā pieredze un var gadīties, ka eksistē arī tādi ATR-72, kam priekšpusē arī ir normālas durvis
Man jau liekas, ka ja ir iespēja tos 600 eur dabūt, tad nav ne vainas arī aizmugurē pasēdēt, tālāk no durvīm
Parasti man ir vienalga kur sēdēt, bet šoreiz īss savienojuma laiks, kas radīs stresu, ja būs jālien no beigu gala
Bet nu to jau saka Linca, ka nav ko stresot, ja par nokavēšanu Tev maksās 600 EUR…
Vai tas kaut ko mainīs?? ATL ir liela lidosta... Bagāža tāpat ir jāsaņem... Jāiziet cauri muitai un robežai.... Tā kā iziešanas laiks no lidmašīnas neko būtiski nemainīs...
vai tad tā nav??
Esmu ar lielo (A340) lidojis tikai vienreiz (RT) un iekāpšana/izkāpšana notika pa 2 piesūcekņiem, tiesa, vispriekšējais bija (it kā) business class only un lidmašīna bija ļoti nepilna. Tiešam visi tie 300-400 pasažieri no B777 kāpj ārā pa vienām durvīm?
Īss laiks CDG gan nozīmē pārāk drošu bagāžas nepārkraušanu, bet ATL, kā jau iepriekšējais orators atzīmēja, ātri nemaz nebūs iespējams.
Tiešam visi tie 300-400 pasažieri no B777 kāpj ārā pa vienām durvīm?
Lielākajai daļai vārtu jau nemaz nav divu piesūcekņu. Un, jā, lielākoties visi kāpj ārā pa vienām durvīm.
Vai tas kaut ko mainīs?? ATL ir liela lidosta... Bagāža tāpat ir jāsaņem... Jāiziet cauri muitai un robežai.... Tā kā iziešanas laiks no lidmašīnas neko būtiski nemainīs...
vai tad tā nav??
Ja man lidojums RIX-CDG-ATL-MIA un ATL man pārsēšanās 2 st! vai tad bagāža atomātā neaiziet uz MIA? Man tā jāiznem un un pa jaunu jāčekojās vitējam ATL-MIA reisam? Cik tad vispār reāla ir šāda pārsēšanās ar nododamo bagāžu?
Tiešam visi tie 300-400 pasažieri no B777 kāpj ārā pa vienām durvīm?
Lielākajai daļai vārtu jau nemaz nav divu piesūcekņu. Un, jā, lielākoties visi kāpj ārā pa vienām durvīm.
tad jau boarding pamatīgi ievelkas! 60-80min droši vien!
Bet nu to jau saka Linca, ka nav ko stresot, ja par nokavēšanu Tev maksās 600 EUR…
Bet nokavēju Es nevis aviokompānija! Vai tad tā nav mana vaina, ka "nočakarējos" ar pārsēšanos! vai viniem tomēr mani jānogādā galamērķī?
Atlantā būs jāizņem bagāža un jāiziet pasu kontrole un muita. Ja nepaspēsi uz savu reisu, iesēdinās tuvākajā pieejamajā.
ASV lidostās esmu pieredzējusi, ka pasažieriem ar īsu savienojuma laiku nodrošina atsevišķu eju pasu kontrolei un muitai un uzreiz aiz muitas ir iespēja nodot bagāžu.
Atpakaļceļā bagāžu Maiami iečekos līdz Rīgai.
Esmu nopirkusi tādu pašu biļeti uz Maiami. Parīzē ielidošana un izlidošana notiek no viena termināļa blakus sektoriem, vajadzētu paspēt, ja BT nekavēs vairā kā stundu vai neielidos citā terminālī. Ja Atlantā nepietiks laika, tad gan jau lidojumi uz Maiami notiek daudzas reizes dienā un lidosim ar nākošo reisu. Uztraukumam nav pamata, jo ir nopirkts savienotais lidojums
Kā viņi uzzina ka Man ir īss savienojums! Vai man AF lidojuma laikā uz ATL jaabrīdna personāls?
tad jau boarding pamatīgi ievelkas! 60-80min droši vien!
Bet nokavēju Es nevis aviokompānija! Vai tad tā nav mana vaina, ka "nočakarējos" ar pārsēšanos! vai viniem tomēr mani jānogādā galamērķī?
Ja vien Tu speciāli nekavējies (sēžot stundu lidostas kafejnīcā vai veikalos), tad nepaspēšana nav Tava vaina. Tev nav pienākums skriet pa galvu pa kaklu, līst bez rindas utt. Ja, dododies normālā tempā, izstāvot rindas, kas jāstāv, nepaspēj uz nākamo lidojumu, tad aviosabiedrība uzņemsies atbildību pārliks uz nākamo reisu.
Kā viņi uzzina ka Man ir īss savienojums! Vai man AF lidojuma laikā uz ATL jaabrīdna personāls?
Parasti tos, kam ir īss savienojums, jau sagaida darbinieki, viņiem bieži ir oranžas aploksnes ar uzrakstu "express connection", tavu vārdu un nākamajām iekāpšanas kartēm (pat, ja tev jau bija izdrukātas).
Nu manuprāt tieši lielajās lidmašīnās iekāpšana un izkāpšana notiek ātri un operatīvi. Visos mazajos mīcās un kāpj uz kājām... Tas laiks jau nu gan neko neietekmēs. Galvenais, lai bagāža un imigrācija darbojas operatīvi.
Mh, man arī tā šķiet. Lielajās lidmašīnās, salīdzinot ar mazajām, pirmkārt, vairāk vietas bagāžai uz vienu pasažieri, otrkārt, arī ejās pasažieriem vairāk vietas (t.i, ), līdz ar to visiem kaut kā vieglāk iztuntulēties. Droši var rēķināt, ka izkāpšana būs tikpat ātra kā no parasta B737.mazāk blīva pasažieru plūsma - laikam tā var formulēt matemātiski
Ja man lidojums RIX-CDG-ATL-MIA un ATL man pārsēšanās 2 st! vai tad bagāža atomātā neaiziet uz MIA? Man tā jāiznem un un pa jaunu jāčekojās vitējam ATL-MIA reisam? Cik tad vispār reāla ir šāda pārsēšanās ar nododamo bagāžu?
Lidoju līdzīgu maršutu pagājušajā vasarā. Par pārsēšanos CDG nav ko uztraukties. Lai pārsēstos no Rīgas reisa uz reisu CDG-ATL daudz laika nevajag. Un tur var nepaspēt tik tad, ja BT krietni kavēsies.
Ar ATL ir nedaudz sarežģītāk. Bet pa lielam ja pats speciāli nekasās, tad nevajadzētu būt problēmu. Piemēram neieteiktu apmeklēt labierīcības pirms imigrācijas kontroles, jo tas nozīmēs, ka imigrācijas rindā būsi viens no pēdējiem.
Viss proces sekojošs.
1. Izstāv imigrācijas rindu un iziet robežkontroli uzrāda pasi un atbild uz dažiem jautājumiem. Automatiskos vārtus, kur noskenē pirkstus un seju es ATL neredzēju. (tā gan ir gandrīz gadu veca informācija). Bet vienalga, ja ceļo pirmo reizi ar ESTA uz ASV vai ar vīzu, tad jāiet pilnā imigrācijas kontrole. Šeit būtu svarīgi nenonākt pēdējam rindā pie Imigrācijas. Jo reizēm tas var aizņemt diezgan ilgu laiku iziet imigrācijas kontroli.
2. Savāc savu somu no bagāzas lentas.
3. iziet cauri muitai. te pastāv apm 1-2% varbūtība ka aizsūta uz pastiprinātu bagāžas pārbaudi. Mani vienu reizi ir pastiprināti pārbaudījuši, bet tas realitātē nozīmē ka izlaiž visu bagāžu, arī rokas, caur skeneri un apskatās kas iekšā.
4. Tālāk iet un nodod lielo bagāžu reisam ATL-MIA. Tas parasti neaizņem nemaz laika, jo realitātē ir tik somas nomešana uz nākamo slīdošo lentu. Pirms somas nomešanas uz lentas, vajag atcerēties visus škidrumus ielikt somā, ja tādi lidojuma laikā ir radušies klāt. Piemēr Taxfree pirkumi Parīzē vai lidmašīnā.
5. Tālāk seko drošības kontrole. Te vajag skatīties. Ja ir liela rinda tad vajag nekautrēties un palūgt lai priekšāstāvošie cilvēki palaiž bez rindas. Manā gadījumā apkalpojošais personāls teicās, ka man neko nevarot līdzēt. Lai gan bija palikušas 20 min līdz lidmašīnas izlidosanai. Un ieteica runāt ar visiem priekšā stāvošiem. Man tas izdevās un sarunāju un paguvu uz lidmašīnu.
6. Aiz drošības kontroles uz reiz pretīm ir liels ekrāns ar visiem izlidojošiem reisiem. Var netērēt laiku un jau pa gabalu jautāt darbiniekiem, kas stāv pie ekrāna, par sevi interesējošo reisu. Viņi laipni un zibenīgi zinās pateikt. Vismaz man tā bija.
7. tālāk dodās uz vilcieniņu un brauc uz sev interesējošo termināli un dodas uz savu geitu Tas ilgu laiku neaizņem.
Ja nepagūs pārsēsties, tad pārliks uz nākamo reisu. No ATL uz MIA ir 12 reisi dienā ar DL. Un vēl nezin cik ar citām kompānijām. Ja ilgi nokasās Imigrācijā, tad bagāžu gan var nepagūt pārlikt, bet tad viņa atnāk ar nākamo reisu. Var mierīgi iziet noīrēt mašīnu, un atnākt atpakaļ pēc bagāžas. Sliktākajā gadījumā izsniegs SkyTeam pirmās nepiecišamību preču paku. (zobu birsti ar zobu pastu, T-krekls ar SkyTeam emblēmu u.c. nieki.)
Atpakaļ ceļā lielākās problēmas var rasties pārsēžoties CDG. Jo pastāv iespēja ka MIA nevar izdot iekāpšanas kartes uz BT reisu. TAd nu CDG bija tāds pārbrauciens ar busu no viena lidostas gala uz otru. Vēlreiz caur drošības kontrolei jāiet. Un no jauna jāiečekojas BT reisam. Bagāža gan jau tika iečekota līdz RIX. Tas viss aizņēma ap 1:30h. Bet nu cerams ka ir kas mainījies uz labo pusi un tā vairs nav.
Citiem lidojumiem var iečekoties lidostā, bet uz BT reisu vajag iečekoties pašam (neatkarīgi no pārējiem lidojumiem). Iečekoties var jau 72 stundas pirms BT lidojuma vai arī var kaut vai lidostā mobilajā, kamēr gaida uz pirmo reisu. Man tikko arī bija lidojums, kur pēdējais reiss bija ar BT.
Buici liels paldies par izsmelosho informaaciju!