Tā kā LAX-ICN ir krietni dārgāk kā LAX-ICN-HKG, tad paņēmu šādu hidden city variantu kur nākamais lidojums pēc 40h, lai izskatītos smukāk un vieglāk būtu sarunāt bagāžu reģistrēt līdz ICN jo pēdējais poms nav vajadzīgs.
Check my trip ieraudzīju interesantu rindiņu pie biļetes.
Kāds var pakomentēt kā to saprot par noshow. Sanāk ka ja neierodās viņi vēl gribētu 100usd nokāst?
Nē, ja Tu neierodies un pēc tam gribi biļeti mainīt, viņi to ļaus, bet paņems 100 USD piemaksu. (Tā vismaz ir bijis citur, kur pieminēts no-show cenas noteikumos.)
Tā viņi raksta: https://us.flyasiana.com/C/en/boardContents.do?menuId=004001000000000&me...
Interesanti, kā tas reāli tiek paveikts. Varbūt vienkārši nākamajam lidojumam neļaus iečekoties, kamēr nesamaksāsi.
Pareizi, atcerējos, bija tāda fantastiska ideja Asiana Airlines, iekasēt papildmaksu no tiem, kas nelido. Domāju, ka par to var neuztraukties, to nav reāli iekasēt, īpaši, ja pirkts no aģenta.
Es gan nesaskatu neko nereālu iekasēšanā no pasažieriem, kas vēlās ar viņiem veikt arī turpmākus lidojumus. Protams, one-off gadījumi viņus maz interesē
Caur Budžeta gaisu notripoju. Par to īpaši nesatraucos jo 2as dienas ieliku starp hidden city lidojumu, JA būtu tikai dažas h un vēlētos bagāžu izņemt un tālāk nelidot, tad iespējams kaut ko mēģinātu nokāst.
Liekas, ka Delta ne tik sen apsvēra šādu variantu, te kaut kas līdzīgs redzams jau darbībā. Ja pasažieris nemaina identitāti, tā kā nebūtu nekādu problēmu sodu iekasēt nākamajā lidojumā.
Man vienai biļetei ir kaut kas līdzīgs:
*M*SKCHG VALID ON GF ONLY NON ENDORSABLE NON REROUTABLE RES CHNG NO SHOW FEE APPLY NO SHOW NO REFUND/DUE TO INVOL SC GF151
Man gan aģents paskaidroja līdzīgi kā Juris - reisa nokavēšanas gadījumā jauna biļete ar kaut kādu piemaksu un, protams, biļete nav nododama vai pārmaršrutizējama.