Sveiki,
Par cik tagad ir AirAsia akcija braucieniem pa Āziju gribu kaut ko iepirkt. Bet ir jautājums kur startēt Āzijā - Bangkokā vai Kualalumpurā.
Kāds kas seko līdzi braucieniem no Rīgas - kur ir lētāk aizbraukt (kad ir akcijas) - Bangkoka vai Kualalumpura?
no Rīgas savietotais reiss laikam būs lētāks uz Bankoku. no Eiropas īpaši lielai atšķirībai nevajadzētu būt. varbūt pat lētāk ir Kualalumpura, jo Air Asia ir Malaizijas low-cost kompānija.
Nu nezinu gan, man Bangkoka liekas kā Āzijas Ņujorka – lētākais galamērķis tajā galā ar lielāko konkurenci. KUL parasti būs par 100-200 EUR dārgāka, protams izņemot cenu kļūdas.
Principā var provēt tikt līdz Hongkongai un tieši no turienes tā pati Air Asia lido gan uz KL, gan arī uz BGK.
Taizeme krutāka.
Domāju no Rīgas "standartā" BKK būs lētāk, bet no KUL ar Air Asia pa Āziju būs lielāka izvēle virzienos, arī cenām pēc definīcijas jābūt zemākām. Ieklausies arī Randomā par HKG - šoziem abi gali no RIX ap 300 lašiem bija.
Bet vispirms pašam jātiek skaidrībā kur īsti gribi nokļūt tajā "Āzijā".
Man liekas Taizeme ir labākais starta punkts lai iepazītu DA-āziju.
Malaizijā ēdiens intresantāks
Tā kā doma bija koncentrēties uz Filipinām, tad startēju no KualaLumpuras, jo no Bangkokas AirAsia nemaz nelido uz Filipīnām.
Tagad tikai jāmedī rokā biļetes uz KualaLumpuru. Gribētos ierakstīties 300-350 latos (iesakaitot Rīgu). Ja kāds redz kādu labu variantu, neturiet sveci zem pūra , padalaties
no bankokas lido Cebu Pathific uz Manilu
Tiem cebu baigi interesanti visas PROMO biļetes jau gadu uz priekšu ir izpārdotas , bet pirkt par standarta cenu , ja ceļo jā beckpakeris, kā es, tad tas nav prāta darbs.
Oi, switchs......
padomā vēl un vēlreiz par tām Filipīnām, palasies, paskaties kas tur un kā riktīgāk.
Pats šā gada janvāri tur sabiju 3 nedēļas un vēl tagad spļaudos par sačakarēto laiku un naudu. Pirms tam esmu bijis 8 dienvidāzijas valstīs un tāds iespaids ir pirmo reizi tajā galā.
Kā mugursomniekam un, ja vēl taisies nesēdēt vienā vietā, Filipīnas kaut vai pārvietošanās ziņā nebūs diez ko ērtas un galvenais lētas, jo pārsvarā tas ir ar lidmašīnu. Nu ir posmi, kur vari doties arī ar kuģi/prāmi, bet tāpat viss kopā sanāks pasālīti.
Mans ieteikums tomēr tā gala apgūšanu sākt ar Taizemi un, ja liekas OK, tad jau var skatīties apkārt. Ja nemulsina musulmaņi, tad arī ar Malaiziju var startēt.
viss protams tikai un vienīgi imho.
Ja nu tomēr Filipīnas, tad paralēli braucienam caur KUL, vari pačekot caur Honkongu, no kurienes arī nemaz tik dārgi nav (piemēram airphilexpress) un vari tikt ne tikai uz Manilu. Starp citu, air asia lido uz Clark lidostu, kas no Manilas ir diezgan patālu.
Paldies visiem par ieteikumiem -
es jau paguvu iepirkt vairākas biļetes no AirAsia tā kā atpakaļ ceļa nav. Startēšu no KualaLumpuras un laižos uz Clarku. Man ir šādi pārlidojumi (cena turp šurp), pārējo tad uz vietas skatīšos.
Kuala Lumpur | Clark | Ls 30.19 |
Clark | Kalibo | Ls 14.74 |
Clark | Puerto Princesa City | Ls 14.74 |
Ja ir kas itneresants ko pastāstīt, par to ko sadarīji Filipīnās, ko piemēram darīt Clarkā atsūti varbūt privāto ziņu.
Tagad tikai jāmedī, kā nokļūt uz KUL.
Aha, pašu sarežģītāko (nu jau esi arī ar datumiem vairāk vai mazāk sasiets) atliki saldajam ēdienam...
jā parasti sāku otrādi, bet šoreiz ... jāmēģina. var jau kādu dienu arī Kul padzīvot.
Mja, KL ir, ko sadarīt, turklāt dzīvošana lēta.. arī netālu no KL ir vietas, kur "laiku nosist", piem., Taman Negara parks - lietus meži/džungļi u.c. vietas.. Tā kā - pat nedēļu atradīsi, ko tur sadarīt.
Switchs: Par kādiem datumiem apmēram iet runa?
Random, brīnos par tavu spriedumu par KL
bijām piestājuši uz 2 naktīm 3 nedēļu braucienā par Āziju, kā nekā galvaspilsēta. Izrādījās dārga (salīdzinoši ar Bankoku un Manilu, par DĶīnu, kur bijām iepriekšējā braucienā, nerunājot), visneviesmīlīgākā- takši vienkārši atsakās braukt pēc skaitītāja (nācās braukt ar kaut kādiem speciālajiem, kam tarifs apm. 2x lielāks) un arī sadarīt tur īsti nav ko- apskatījāmies Petronu (iekšā netikām bija ciet) un uzbraucām TV tornī un palūrējām tirgu ar nenormāli dārgiem feikiem pārdevēji tirgoties nevēlas . vairāk neko interesantu tur neatradām. masāžu piedāvājums nekāds un dārgs, alko arī mēmi dārgs, 0,7 finlandia tirdzniecības centrā laikam par kādiem 20-30LVL pirkām. ielu ēstuves arī bija švakākas par iepriekšējām pilsētām/valstīm pēc Filipīnām un Taizemes tas bija reāls Āzijas šoks
Citiem ieteiktu KL plānot max. 1/2 dienu
Iespējams, ka neveiksmīga pieredze, bet tāda nu tā bija - viena no nemīlīgākajām pilsētām, kur vispār ir būts.
Paldies par ieteikumiem un atsauksmēm.
Buici - būtu labi, ja KUL es būtu 15 vai 16 februārī, atpakaļ 01.02. marts. Var tur būt kādu dienu arī ātrāk un lidot prom kādu dienu vēlāk. Nu tas aptuveni.
Jā, īpatnēji sanāca, sakumā nopirkt vietējos lidojumus, kas pa dienām var atškirties desmitos latu, un taad jāpiemeklē tālais lidojums, kas atkarībā no datumiem un galamērķa var atšķirties simtos…
Par Kualalumpuru – es pie tiem, kam tur ļoti patīk. Man likās lēta (skaitās viena no lētākām vietaā pasaulē luxury viesnīcu segmentā, piekrītu), relatīvi civilizēta un interesanta.
Šopavasar arī pabijām Filipīnās. Ar cenām tur ir tā- jo tūristiskāka vieta, jo cenas augstākas. Manila un Clark- arī esot dārgais gals. Tā kā mums aktuāls bija daivings, tad nekur daudz apkārt neceļojām. Pabijām Cebu un Bohol. Paši pirkām tikai lidmašīnas biļetes, bet visu pārējo saorganizēja latvieši, kas dzīvo Cebu, Moalboal. Tā, ka, ja ir plānots doties uz Cebu, varu iedot kontaktus.
evo, šmiga bija jāpērk china townaa .
jā re kā ir, man Filipīnas bija reāls Āzijas šoks un pēc tam vēl viens šoks, tikai labā nozīmē Macau pēc Filipīnām
Kalibo- nozīmē, ka brauksi uz Boracay? esmu bijis- ja ko vēlies zināt, jautā
Evo -
Iesaki, kurā salas daļā labāk izvēlēties naktsmājas, negribētos pavisam nostūrī, lai veikalu vai kafejnīcu ilgi jāmeklē. Bet nu pašā kustības epicentrā arī nē.
Iesaki, ko apskatīties uz salas? Varbūt ir vērts pārbraukt uz lielo salu un pavadīt vairāk laika tur nekā uz pašas Boracay. Uzreiz saku, ka nemīlu daudz laika pavadīt pludmalē. Ja ceļojuma laikā 2-3 dienas ir pludmalē tad tas jau ir vairāk nekā pietiek
skatījāmies šmigu vietējās bodelēs china townā, tāpat dārgi bija- nopirkām vietējo vodku 0,5 par 6-7LVL- tādu sū 1. reizi dzēru
pēc Filipīnām, kur 1l vietējā ruma maksāja 1LVL, vakariņas bistro ar aliņu 1,2LVL un SPI Rīgas Stolichnaya 0,7 ap 6LVL, brauciens ar taksi pa Manilu tika mērīts stundās apm 10USD/h, KL bija liela vilšanās ar savām cenām un attieksmi
Jā, ar šmigu Malaizijā ir ļoti paknapi. Džungļu ciematā vispār stāv uzraksts, ka šī apdzīvotā vieta ir "alcohol free zone"
Nē.. ne ar kādu 1/2 dienu šai pilsētai nepietiek !!! Noteikti arī pašā KL arī var atrast, ko sadarīt nedēļu, bet, kā jau rakstīju, samērā netālu ir daudz ievērības cienīgu vietu.. nu, piem., http://fireflypark.com/ vai http://www.tamannegara.info/..
Un par to dārdzību ceļakājā jau kaut kad bija diskusija.. Normālas viesnīciņas ir par 10-15 Ls, kas, manuprāt, ir tālu no jēdziena "dārgi".
Mēs dzīvojām
Kustība pārsvarā notiek pa galveno ieliņu (tur lētāki veikali un lētāka vietējo ēšana)-transports un gājēji un gar jūras krastu- gājēji. Viesnīca sanāk pa vidu visam, bet nekādas burzmas tieši tur nebija. Manuprāt laba vieta. uz D no turienes ir vairāk lielās viesnīcas- tās krastmalā taisa savu restorānus un grila vakarus, visādus šovus utml. uz Z no turienes uz galvenās ielas un pludmalē sākas bāri un naktsklubi- arī nekā.
Uz salas: mēs izbraucām ar kvadracikliem- 3-4 stundu pasākums, bijām taureņu muzejā, gaiļu cīņās (must do), copes izbraucienā ar vietējo laivu (3 mazas zivtiņas lomā), katru vakaru gājām ēst uz zivju tirgu- Talipapa, labākais, kas uz tās sala notiek- sapērc zivis tirgū un blakus ēdnīcā atdod pavāram pagatavot dažādos veidos un dažādās mērcēs- tādu seafood neesmu nekur citur ēdis.
Protams, visur un par visu jākaulējas
Kolēģi bija skatīties sikspārņu alu- ķēzīgs pasākums, alā dzīvo arī čūskas. Salas A pusē vismaz tad (janvārī) pūta labs vējs kaitotājiem- tur tādu pilns, gan jau niršana laba. Sala ir ļoti maza- akcents tomēr uz neko nedarīšanu vai aktivitātēm uz ūdens.
Naktsdzīvi vislabāk izbaudīt- Cocomangas
No Kalibo uz piestātni no kuras iet kuģīši brauc vesels lērums dažādu busu- tur tūristus ķer pie izejas no lidostas- nekāda stresa, arī jākaulējas
Paldies par informāciju. Kā notiek kustība srarp salām? Vai var pārcelties arī ar visu skūteru?
Kā pludmales, privātas viesnīcām vai brīvi pieejamas visiem?
mēs cēlāmies tikai turp un atpakaļ no pamatsalas. starp salām nebraukājām. tupeles tur daudz visādas pārceļ- iespējams, ka skūretu arī var dabūt pāri. ceļš no/uz Kalibo arī ar pietiekoši wild skatiem- būdiņām, rīsu laikiem utml.
pludmales visas ir publiskas, atsevišķas zonas ir (dažkārt norobežotas) viesnīcām, kur pa dienu sauļojas vakarā sanes galdus un vakariņo, bet kopumā var visā garumā izstaigāt un peldēties jebkur. dikti skaisti saulrieti, kuru vērot sanāk arī vietējie- pilna pludmale. janvārī bija arī diennakts paisums/bēgums- apm. 25m-50m ūdens atkāpās pludmalē.
viesnīcas, veikaliņi, restorāni, masāžas saloni, klubi ir sabūvēti gar pašu krastu- izej ārā un esi pludmales smiltīs uz gājēju takas. smiltis kopj un tīra katru rītu.
samēr jau romantic tur viss ir
ar standarta "banqu" domāju, ka nesanāks pārcelt rolleri, bez tam iekš Boracay moča īre ir šaušalīgi dārga. iepējams Caticlan tas ir pieejams, bet acīs neiekrita.
Arī visas augstāk pieminētās un nepieminētās ekskursijas/atrakcijas par vājprātīgām cenām priekš Āzijas. Par katru kustību ar kuģi/lidmašīnu visur jāpiķo "terminal fee" un/vai kauč kādas ekoloģiskās maksas. it kā nav jau daudz, bet beigu galā salasās.
Starp citu no Caticlan virzienā uz Manilu var doties ar prāmi caur Mindoro salu.
Par tūristu atrakciju cenām – gaiļu cīņas ir par brīvu, jāmaksā tuktukam par nokļūšanu nav obligāti likt likme, ūdensmoči- cenas līdzīgas kā citur āzijā, bet neatceros cik. copes izbrauciens ar laivu tiešām bija dārgs priekš āzijas, arī ēšana Talipapa tirgū nemaksā kapeikas- bet tik daudz un tik gardi ir vērts maksāt
Terminal fee braucot uz Boracay- stāv blakus 3 kioski, katrā sēž vismaz divi cilvēki- viens strādā, otrs skatās, vienā pērk biļeti, otrā fee, trešajā laikam eko
Bezdarba problēma tiek risināta