(Iznesu atsevišķā tēmā — Juris)
Ir vērts ņemt par pilnu?
http://www.tvnet.lv/financenet/transports_un_logistika/787115-rudeni_no_...
Ir vērts.
Būtu jau labi, īpaši, ja kāds no lielajiem spēlētājiem, lai var savienojumus uz to pusi taisīt.
Ja nu tiešām atklās reisus uz Ķīnu, tad man būs iemesls apceļot šo valsti atkal pēc ilgāka pārtraukuma. Jautājums tikai kāda būs politika - vai reisi pamatā būs paredzēti ķīniešu nogādāšanai uz šejieni, tranzītpasažieriem (no kaut kurienes) uz Ķīnu caur LV vai tomēr Latvijas iedzīvotājiem?
Paredzu, ka varētu būt lidojumi vai nu uz Pekinu vai Šanhaju.
p.s. Es būtu ļoti ļoti pārsteigts, ja šos reisus izpildītu AirBaltics
No mazajām lidostām parasti nav lētu reisu. Apvienotajā Karalistē jau arī ir daudz lidostu, bet lētākie piedāvājumi ir no Londonas. Tas būs atkal biezajiem vai labākajā gadījumā ar hidden city.
Jā, cenu politika paliek neskaidra. Šajā sakarā es brīnos par turkiem (Turkish Airlines) - kā viņi var atļauties turēt tik lielas cenas uz Āziju. Aizlidot no RIX caur IST ar turkiem uz Āziju = cena slikta. Bet laikam jau ir kas lido.
Jā, cenu politika paliek neskaidra. Šajā sakarā es brīnos par turkiem (Turkish Airlines) - kā viņi var atļauties turēt tik lielas cenas uz Āziju. Aizlidot no RIX caur IST ar turkiem uz Āziju = cena slikta. Bet laikam jau ir kas lido.
Nesaprotu, kas tieši tur ir slikts. Lielākā daļa Āzijas virzienu ar turkiem sasniedzami 500 - 600 EUR robežās no RIX, akciju laikos ir redzēti daži virzieni par ~400 EUR. Liela daļa ceļakājiešu ir kaut reizi lidojuši ar turkiem Āzijas virzienā. Un tā jau nu gan ir tauta, kas kaut ko saprot no aviobiļešu cenām.
Protams, kā jau visām aviokompānijām ir lētāki un dārgāki maršruti, ir maršruti un datumi, kad, no malas liekas, ka cenu veidošanas politika neatbilst nekādai loģikai (uz slikto pusi), bet caurmērā cenas ir ļoti konkurētspējīgas, turklāt vēl klāt nāk virkne bonusu, kas nav citām aviokompānijām - bezmaksas viesnīcas, ekskursijas un ēdināšana Stambulā, teicama ēdināšana lidmašīnā, bezmaksas reģistrētā bagāža līdz 32 kg un vēl šis tas.
Arī esmu lidojis ar turkiem uz Āziju, bet tas bija īpašs reiss, ja tā var teikt + biļetes nebija savienotas, pirku atsevišķi RIX-IST un IST-... Kopā pērkot cena bija nekonkurētspējīga.
Es nemeklēju speciāli kaut kādas akcijas un pusgadu iepriekš parasti biļetes nepērku. Lidoju tad, kad ir brīvs laiks, nevis tad, kad ir lētas cenas. Tāds nu tas darba devējs ir... ieplānot kaut ko diži iepriekš neizdodas. Attiecīgi tad, kad ir zināms, ka būs brīvs laiks, skatos reālās cenas un salīdzinot ar citiem variantiem turku cena diez kas nav.
Nu, nu, pastāsti vēl ceļakājiešiem, ka turkiem ir nekonkurētspējīgas cenas uz Āziju. Man jau liekas, ka turki ir visbiežāk pieminētā aviokompānija akcijām Āzijas virzieniem. Vēl Qatar mēdz būt labs, bet tie jau paši uz Rīgu nelido, tātad jāiesaista vēl BT vai Finnair, un, kā minimums trīs lidojumi katrā virzienā.
Bet nu bakstot globusā vai kalendārā ''uz dullo'', jau protams, ka visādi var sanākt.
Es teiktu, ka turkiem bieži ir neadekvātas cenas uz Stambulu, bet konkurences ta nav. Aprīļa beigās Rīga - Stambula man vajadzīgajā datumā vienā virzienā, pie tam ar tizlu izlidošanas laiku (darbā jāņem brīvdiena) uzkāpa pat līdz 450 - 500 EUR, kamēr izmantojot hidden city ar garu savienojuma laiku biļeti iepirku par 140 EUR.
Aprīļa beigās vnk visas biļetes uz Stambulu tika izpirktas, bija overbukoti reisi. Zinu, jo pats lidoju caur Stambulu aprīļa beigās un vēlējos izlidot dienu ātrāk, lai uztaisītu stopoveru, bet man pateica, ka šī iemesla dēļ tas nav iespējams. Protams, turki varēja atļauties uzlikt attiecīgu cenu.
Attiecīgi tad, kad ir zināms, ka būs brīvs laiks, skatos reālās cenas un salīdzinot ar citiem variantiem turku cena diez kas nav.
Ļoti dīvains novērojums. Interesese pēc iemetu Matrix dažādus Āzijas galamēŗķus lidojumiem Oktobrī. 6-9 dienas uzturēšanās tur. Un lūk rezultāti.
TK lētāki kā citas aviokompānijas uz galamēŗkiem: TYO, PEK, KUL, HKT, PDS, SGN, HAN.
TK dārgāki par citiem: ICN, SIN, HKG, DEL, MLE, CMB, OSA.
Tas tik tā pārbaudot pirmo kas ienāca prātā, bet nu neredzu nekādu tendenci, ka TK būtu dārgāki par citiem.
Būtu jau labi, īpaši, ja kāds no lielajiem spēlētājiem, lai var savienojumus uz to pusi taisīt.
Pēcpusdienu skaļā domāšana ar pirkstiem pa klavieri - ja lielais, tad izskatās pēc Hainan, kaut Austrumķīnu arī pilnīgi neatmestu. Tomēr vairāk izskatās uz Beijing Capital (it kā atbilst viņu plāniem par Eiropu), vien nav zināms, zem kāda tieši karoga.
Vai ir kaut kur statistika, cik lidotāji no/uz RIX ir ar novietni Latvijā (iedzimtais, ģimene šeit, bizness šeit)? Tas, lai saprastu mērogus, ar ko operē lidsabiedrības, ne daži provinces klerki pie alus galda (tas atsaucoties uz citātiem no Šveika).
Ja šāds savienojums tiešām būs tad drīzāk jau būs orientēts uz ķīniešiem nokļūšanai šeit. Pāris tūkstoši extra ķīniešu tūristu jau ar mūsu viesnīcām un veikaliem par ļaunu nenāktu.
nu: http://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/pinkos-atvers-ekskluzivu-tirdzn...
Projekta mājas lapā norādīts, ka pircēji no Austrumeiropas, Centrālās Āzijas un Tālajiem Austrumiem varēs būtiski saīsināt savus ceļošanas laikus, lai nokļūtu šajā luksusa oāzē, kā arī Eiropā šāda veida "outlet" veikalu neesot vairāk par 20.
Mans minējums ir AirChina. Viņiem jau ir sadarbības partneri Baltijas valstīs, kuri liekas pārāk specifiski, lai būtu kā cita sakarā.
Piekrītu Linca, uz Ķīnu ar tiešo reisu mūs vedīs AirChina.
http://www.baltic-course.com/eng/good_for_business/?doc=133135
Nez, cik varētu būt RIX-> PEK tiešā lidojuma laiks? 9h? Vairāk?
8
8
ARN-PEK 8h35m, bet RIX-PEK - 9-10h?
Es salīdzināju ar Helsinkiem un Varšavu.
Pašreiz vienīgais kaitinošais moments ir vīzas cena - 60 € . Visi mani daudzkārtējie Ķīnas braucieni bija pirms šī vīzas cenu lēciena.
Jā, cenu politika paliek neskaidra. Šajā sakarā es brīnos par turkiem (Turkish Airlines) - kā viņi var atļauties turēt tik lielas cenas uz Āziju. Aizlidot no RIX caur IST ar turkiem uz Āziju = cena slikta. Bet laikam jau ir kas lido.
Bieži lidoju ar TK uz HK. B777-300ER ir pilns.
Ceru, ja kāda kompānija lidos, tad mēs dabūsim labu cenu uz citām Āzijas valstīm.
Jā, cerams. Bet pagājušajā gadā bija info, ka LV ienāk jauna avio "RusLine" kas lido uz DME lidostu Maskavā (no kuras mēdz labi piedāvājumi uz Āziju). Vai tas rezultējās kaut kādās labās cenās? (Neesmu pētījis). Vai Rusline joprojām lido no LV? (neesmu iedziļinājies).
Lidostā šamos manījis biju (Embraer lidmašīnīte laikam), arī sarakstos ir, piektdienās un svētdienās.
Laba cena uz Ķīnu no sīkas lidostas? Kas tik tai pasaulē negadās ...
Es uz zemām cenām pārāk necerētu, tiešie tālie lidojumi klasiskajām aviosabiedrībām 90% gadījumu ir dārgāki kā savienotie. Varbūt savienotais no Viļņas vai Tallinas (ar BT) būs lēts.
Nothing personal, just business.
Vai Tu savā privātajā biznesā arī vadies no principa, ka produktu, par ko cilvēki ir gatavi maksāt vairāk, ir tieši otrādi, jāpārdod lētāk kā to, par klienti gatavi maksāt mazāk? Jo pārdot pieprasītāko dārgāk taču Tavuprāt būtu stulbums/idiotisms.