beigas labas, tika sanemts apstiprinajuma epasts par judzu ieskaitisanu. Tik neesmu parliecinats vai otrreiz vel ko tadu gribetu atkartot.
Man taa bijis ar LOT ka neieskaita EuroBonusus. Kad raxtiiju, bija atbilde ka shiisklases biljetes nedod punktus. MM neesu meegjinaajis pelniit. Tikai tik cik lidostas veikalaa iepeerkas:))
Miles & More lapā par Air Canada: «Miles cannot be earned in booking classes E, N or T on internal Canadian flights or on flights between Canada and the USA».
Jā bet pat Lufthansa ofisā tie atzina, ka elektroniskajā lidot.lv pirktajā biļetē ir A klasei, tā ka īsti nav kur piesieties, ja nu vienīgi tajā, ka elektroniskie lidot.lv bilešu apstiprinājumi nav no papīra, bet visas rezervācijas tur tak ir virsū.
Par US Air varu teikt ka ar to līdz šim bijušas vismazākās problēmas un pieredze lidojumos
United pēc cakarēšanās LAX lidostā 6 stundu garumā ar attieksm pret vairākiem simtiem pasažieru, arī nav neko pievilcīga. Tagadta vēl nāks klāt Continental un arī vēl varētu izvēlēties Air Canada Aeroplan, bet tiem arī ar tām finansēm tā ir kā ir.
Vispār ja palasu rūpīgāk, tad tas «on flights between Canada and the USA» tiešām attiecas tikai uz E, N un T klasēm.
Elektroniskā biļete pirkta lidot.lv
sākt pietrūkt KLM, ok arī šiem bija problēmas, bet nu kad risināja tad risināja, pieklājīgi, korekti un ar atbilstošiem bonusiem+kompensācijām. Vai nu atzīst ka plane overbooked un ieliek biznesa klasē, vai arī sedz bez ierunām ES kompensāciju, par biļešu cenām un servisa limeni nav nemaz ko runāt. KLM welcome back to Riga!
Nu pajautā tad viņiem, kā viņi skaidro pretrunu, ka Miles & More lapā A klase norādīta kā jūdzes pelnoša, bet centrālais ofiss paziņo, ka jūdzes nepienākas. Uz kāda pamata viņi to dara, ja pašu publicētā informācija apgalvo pretējo.