Nepatīkama pieredze ar kiwi.com

7 atbildes [Pēdējā ziņa]
Lauris
Lietotāja Lauris attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/07/2011
Ziņas: 40
Manīts: pirms 1 d

Labdien!

Līdz šim ar šo kanotri viss ir bijis daudz maz normāli, tiesa, atcelts lidojums vēl netika piedzīvots, līdz ar to nebija pieredzes, cik godīgi vai negodīgi viņi piedāvā klientiem risinājumus šāda veida situācijās.

Biju nopircis lidojumu KEF-OSL-RIX uz 14.06, bet šodien saņēmu paziņojumu par kancelu, jo Icelandair savu posmu neveiks (principā tas jau bija labu laiku atpakaļ zināms + viņiem par to ziņoju, lai varētu vienoties par citu maršrutu, bet atbilde bija, kamēr nav kancels no Icelandair puses, tikmēr neko citu nepiedāvās). Liels bija mans pārsteigums šodien,kad  kiwi.com kā alternatīvos lidojumus piedāvāja 22h un 33h garus lidojumus ar nosacījumu, ka piemaksāju 2x līdz 5x augstāku cenu kā vispār maksāja mana sākotnējā biļete. Pieejams tikai 1 datums un neko mainīt nedrīkst. - WTF?

Pats labākais, ka pirms pirku biļetes, tur viņi vēļ baigi noreklamēja, ka līdz ar Covid refund burzmu, būs iespēja pašam vērsties pie avio kompānijām, lai pieteiktu refund. Tagad raksta man šo - 

Sorry, we’re unable to share these credentials

Due to certain carrier booking restrictions, we're unable to provide you with the credentials for your trip

Sanāk, ka nekādas rezervācijas vispār netika veiktas uz mana vārda? 0_0

Domāju, ka vislabāk vērsties pie Swedbankas ar chargeback. Rezervāciju pirku no Zelta kredītkartes.

 

Kādam ir bijis līdzīgi?

lundi
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/09/2010
Ziņas: 227
Manīts: pirms 1 d
Kur: Islande

FB ir grupa kiwi.com scam victims.   Atradīsi domubiedrus tur. 

lundi

wildd
Nav tiešsaistē
Kopš: 21/09/2017
Ziņas: 56
Manīts: pirms 12 st

Vienīgā reize, kad šos biju izmantojis bija neveiksmīga sakritība, ka 1 dienu pirms lidojuma nobankrotēja Monarch. Ar mani viņi reāli sazinājās tikai brīdī, kad pirmais posms uz UK jau bija izpildīts (ar wizzair) un gaidīju nākamo lidojumu ko pats jau biju nopircis, tā kā kiwi.com nekādu ziņu nebija devis, lai arī solīja ka dos. Atmaksāja smieklīgi mazu summu, kas protams nesedza paša pirktās nākamās biļetes. Kopš tās reizes nekad vairs neesmu viņus izmantojis.

AShs
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/12/2014
Ziņas: 572
Manīts: pirms 1 st

Par to vai kādam ir bijis līdzīgi pirmais rezultāts googlē:  Kāds netika lidmašīnā, jo Kiwi nemaz rezervāciju nebija veicis, protams par to "aizmirstot paziņot", kā arī neatmaksājot naudu. Ieraksts 2 gadus atpakaļ.

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k11349129-Warning_Kiwi_com_is_a_SCAM-Air_Travel.html 

Ņemot vērā cik daudz par šo kantoru ir šāda tipa atsauksmes jau krietni sen, grūti saprast, kāpēc kāds caur viņiem ko pērk..

Aringa
Lietotāja Aringa attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 11/07/2016
Ziņas: 1180
Manīts: pirms 6 d
Kur: Ozolnieku novads

AShs rakstīja:

Par to vai kādam ir bijis līdzīgi pirmais rezultāts googlē:  Kāds netika lidmašīnā, jo Kiwi nemaz rezervāciju nebija veicis, protams par to "aizmirstot paziņot", kā arī neatmaksājot naudu. Ieraksts 2 gadus atpakaļ.

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1-i10702-k11349129-Warning_Kiwi_com_is_a_SCAM-Air_Travel.html 

Ņemot vērā cik daudz par šo kantoru ir šāda tipa atsauksmes jau krietni sen, grūti saprast, kāpēc kāds caur viņiem ko pērk..

Vispār, paliekot neitrālai konkrētajā un citās sūdzībā, jāsaka, ka Kiwi uzreiz, pēc samaksas veikšanas, atsūtīja elektroniskās biļetes ar visiem rezervācijas kodiem, un turpmāk ielogojoties aviokompāniju mājaslapā sevi atradu uzreiz.

Vai uzreiz to klients neskatās? Nu labi - man arī bija iekšējs stress, tāpēc pārbaudīju

He-he

Lauris
Lietotāja Lauris attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/07/2011
Ziņas: 40
Manīts: pirms 1 d

Ja tā paskatās, tad visiem rezervāciju aģentiem var atrast visādas šausminošas atsauksmes, it īpaši pēc pēdējā laika notikumiem. Bet nu kiwi.com maigi sakot sūta mani cirst.

However, please note that you may not be able to contact the airlines directly as we have booked the flights using our credentials which we are not allowed to disclose. Please be advised that we are using multiple methods of booking flights to ensure availability and the best possible pricing for you. As a result, in some cases, we cannot disclose the credentials as this is restricted to us and doing so would pose a security threat.

 

Tas būtu tā kā ok? Grin

 

ak_nemiers
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/04/2010
Ziņas: 67
Manīts: pirms 4 d

Man bija piedzīvojums ar kiwi.com pirms pusotra gada. Sviests! Nespēju to visu atkārtot. Viena no pērlēm bija: An airline SAS does not provide E-ticket numbers because it is a low-cost airline. 

Toreiz tā jezga notika Rīgas lidostā, kur man pazīstamas meitenes kasē strādāja. Viņas man centās palīdzēt, karājās kādu pusotru stundu telefonā, lai vienotos par biļetes samainīšanu, Kiwi to tā arī neizdarīja un LH reiss aizlidoja bez manis.  Meitenes teica, ka pastāv iespēja, ka viņiem nav tāda pieeja (licence?) lai spētu biļeti samainīt. Kaut kur pie kompensācijām īsā notikumu versija bija aprakstīta.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 6259
Manīts: pirms 9 st

Tagad COVID - 19 periodā, ar visām atcelto reisu rezervācijam ir problēmas un vairums aģentu, izņemot aviokompāniju vaucherus, neko citu nepiedāvā. Lauris gadījumā vienīgās zāles būs CHARGE BACK. Man pirmskrizes periodā ar KIWI.COM viss ir bijis OK. Nekas gan netika atcelts un bija pēc saraksta.