Miles&More - vai tiešām nav iespēja konvertēt

7 atbildes [Pēdējā ziņa]
curly
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/12/2015
Ziņas: 5
Manīts: pirms 7 gadi

Varbūt kāds ir atradis veidu, kā apiet pārkonvertēšanas "aizliegumu"? Esmu nonākusi pie secinājuma, ka miles&more ir vidraņķīgākā lojalitātes programma pasaulē (kopš brīža, kad ar lidojumiem neko jēdzīgu nevar nopelnīt un piepirkt trūkstošos punktus arī nav iespējams). Līdz ar to - es labprāt konvertētos uz kādas cita Star Aliance dalībnieka programmu. Diemžēl pagaidām neesmu atradusi veidu, kā to izdarīt... varbūt kāds ir to atkodis??

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Piedod, curly, negribu būt ļauns, bet konvertēties uz citu programmu Tu vari jebkurā laikā, pie tam jebkuras alianses Smile Diemžēl jūdzes gandrīz nekad nav iespējams konvertēt vai pārsūtīt uz citu programmu. Izņēmums ir programmās, kuras ir principā viena un tā pati aviokompānija, kā populārākais piemērs būtu Iberia un British Airways, kas abi ir zem IAG.

Varbūt vienkārši detalizētāk papēti, kā vislabāk uzkrātās jūdzes iztērēt un tad doties uz citu, piemērotāku, programmu.

Miles & More problēma ir tāda, ka tur ir jāmaksā degvielas piemaksas. Lai izdevīgi iztērētu jūdzes, skaties uz lidojumiem, kur nav degvielas piemaksu. Piemēram no ASV uz Centrālameriku vai Dienvidameriku. Tāpat Miles & More programmā ir pieļaujami divi stopoveri. Tātad var izkārtot lidojumu no ASV, piemēram, Ņujorkas, uz Panamu, pa ceļam piestājot kādā Karību salā, piemēram San Juan, Puerto Rico, atpakaļceļā uz Ņujorku, vēl kādā citā salā, piemēram, St. Martin.

Lidojumi uz Ņujorku no Eiropas ir salīdzinoši lēti. Rezultātā sanāks apskatīt gan Panamu, gan Puerto Rico, gan St. Martin par 35000 jūdzēm (turklāt bez degvielas piemaksām).

Gan jau ir arī citi izdevīgi veidi, kā atprečot uzkrātās jūdzes, bet pārsūtīt vai pārkonvertēt, diemžēl, viņas neizdosies.

Buicis
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 5640
Manīts: pirms 4 st
Kur: RIX.

Man kaut kā stāv prātā, ka labs variants kā tērēt M&M bija arī pirkt bonusa lidojumu Austrālija - Kuka salas, vai kādas citas salas tanī apvidū. Bet iespējams ka ko jaucu. Jo pats M&M nekrāju.  Un sen neeamu pētījis kas jādara ar M&M.

2024: RIX, FRA, BER, SPU, OTP, IST, SIN, NAN, TBU, TVU.
http://my.flightmemory.com/buicis

curly
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/12/2015
Ziņas: 5
Manīts: pirms 7 gadi

Infests - acīmredzot es esmu totāla blondīne....bet es neko ūber izdevīgu nespēju sameklēt. Un man ir arī tikai 23k punkti, kurus man vismaz tā izsjatās es varu izmest misenē, jo ar tiem līd NY es netieku Frown

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Neiet runa par kaut ko ļoti, ļoti izdevīgu, bet par to, kā iztērēt esošās jūdzes ar vismazāk pārdzīvojumiem, tā teikt labākajā veidā no sliktajiem. Mans ierosinājums nebija lidot uz NYC par jūdzēm, bet gan par naudu, jo lidojumiem uz ASV aptuveni 70% no cenas ir degvielas piemaksa, kura tāpat būtu jāsamaksā, atprečojot M&M jūdzes. Mans ierosinājums bija lidot uz NYC par naudu, savukārt no turienes uz Centrālameriku par jūdzēm. Lidojums vienā virzienā būs 17.5k jūdzes, pa ceļam iespējams piestāt divās vietās, piemēram, MIA un kādā Karību salā.

Ātrumā piemetot sanāca šāds variants:

RIX-JFK / SJO-CPH par 350 EUR:
https://www.kayak.de/flights/rix-nyc/2016-03-10/sjo-cph/2016-03-24

Un vidu JFK-(stopover kādā Karību salā)-SJO aizpildam ar 17.5k bonusa lidojumu par M&M jūdzēm.

No CPH gan jau var atrast lētu biļeti atpakaļ uz RIX.

Labās ziņas šajā sakarā ir tādas, ka 23k jūdžu nav tik ļoti daudz un nav gluži tā, ka sakrāji 100k un tad tikai apķēries, ka programma nav tā labākā. Galvu augšā un gan jau izdosies atrast sev piemērotāko programmu.

Star Alliance es varu ieteikt Aegean Miles+Bonus, ar kuru visvieglāk sasniegt zelta līmeni, ja lido pietiekami daudz un tas ir aktuāls, vai arī United MileagePlan, kurā nav jāmaksā degvielas piemaksas, tērējot jūdzes. Bet pašai jāizpēta un jāsaprot, kas ir piemērotākais.

curly
Nav tiešsaistē
Kopš: 30/12/2015
Ziņas: 5
Manīts: pirms 7 gadi

Paldies!Smile

bumbuls
Nav tiešsaistē
Kopš: 05/06/2010
Ziņas: 563
Manīts: pirms 1 ned

nav gluži pa tēmu, bet runājot par degvielas piemaksu un pašreizējām naftas cenām, tad kaut kas tur īsti nav. Vai tiešām neviena patērētaju aizsardzības organizācija nav uzsākusi padziļinātu pētījumu par šīs piemaksas adekvātumu.

2023: RIX, FMM, AGP, FRA, LUX
2022: RIX, STN, AGP, TRF, VLC
2021: RIX, MUC, ATH, VIE, LTN, VNO, CHQ
2020: RIX, CPH, LUX, FRA

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 11 ned
Kur: RIX

Par jūdžu konvertēšanu var aizmirst, nav iespējams; labāk velti savu intelektuālo piepūli jēdzīgas iztērēšanas virzienā.

Kā jau infests saka, tas, kas padara M&M nekonkurētspējīgu jūdžu tērēšanā, ir degvielas piemaksas, ko viņi pieliek bonusa biļetēm. Līdz ar to labākais variants ir lidojumi no valstīm (vai ar tādām aviosabiedrībām), kur tādas degvielas piemaksas nav (vai ir minimālas). Tas būtu lidojumi no ASV, Brazīlijas, Filipīnām, Austrālijas, Jaunzēlandes (varbūt vēl kādas), kur daudziem lidojumiem nav degvielas piemaksu. Vai piemēram no Honkongas, kur ir mazas (FRA-HKG-FRA degvielas piemaksa ekonomiskā klasē būs ap 450 EUR, savukārt tam pašam otrā virzienā — HKG-FRA-HKG tikai ap 120 EUR; bet tik daudz jūdžu Tev nav tāpat nav, šo saku vienkārši kā piemēru).

Lidojumus no attiecīgajām valstīm vari skatīties kartē: http://star-alliance.innosked.com

Vēl trūkums tāds, ka lielāko daļu šo lidojumu nevarēsi norezervēt tiešsaistē, jo tie ar citām Star Alliance aviosabiedrībām. Būs jāzvana.

Ik pa laikam Lufthansa un citas Miles & More avioabiedrības nopublicē jaunus īpašos piedāvājumus, kuros lidojumi par zemākām jūdžu cenām: http://www.meilenschnaeppchen.de/index.php?lang=en Pašlaik no Rīgas nav daudz piedāvājumu, jāpagaida kāda nedēļa. Tur tāpat jāmaksā degvielas piemaksa (tiešais reiss ar LH RIX-FRA-RIX ap 120 EUR, LO RIX-WAW-RIX ap 60 EUR), bet var būt apstākļi, kad ar visām degvielas piemaksām tomēr šāds lidojums sanāk izdevīgs (piemēram pēdējā brīdī kaut kur jānokļūst). Tad bieži vien var norezervēt lidojumu kaut vai uz šovakaru. Tāpēc ir cilvēki, kas glabā M&M jūdzes tādam avārijas gadījumam. Vēl, ja būtu vairāk jūdzes, īpašajos piedāvājumos var dabūt arī biznesa klasi, piemēram šobrīd Rīga-Vašingtona par 55 000 jūdzēm + 400 EUR, kas man liekas adekvāta cena.

Vēl Miles & More īpatnība — pēdējā brīža lidojumi Eiropā (izlidojot tuvākās 2 nedēļas) maksā 15 000 jūdžu turpatpakaļ (standarta 30 000 vietā). 

Papētīt dažādu maršrutu cenas vari šajā tabulā: http://www.miles-and-more.com/mediapool/pdf/36/media_472288236.pdf. Tur norādītās summas ir par lidojumu turpatpakaļ. Vari arī rezervēt vienā virzienā par puscenu.