Kādu laiku atpakaļ iegādājos avio biļetes uz Porto ar Lufthansas savienoto reisu. Atpakaļceļā pārsēšanās laiks Frankfurtē 45 minūtes. Mēnesi vēlāk atnāk paziņojums, ka atpakaļceļa savienojuma laiki mainīti uz garāka laika posmu no 45 min uz 4.5 stundām. Biļetes skaitās Economy Light - bez refund un bez rebooking. Jautājums no viņu puses vai piekrītu. Sazvanot Lufthansu, šie atbild - Tā kā man nav rebooking, tad neko mainīt es nevaru. Tas ir ok? Viņi tak maina laikus, ne jau es pēc savas vēlmes?! Un vēl: Lufthansa joprojām turpina pārdot biļetes tajā datumā ar 45 minūšu pārsēšanos. Man tāda karma?
Kuram lidojuma posmam ir mainīts laiks? Vari lūdzu ielikt kāds bija lidojuma plāns sākumā un kā viņi ir pārtaisījuši tagad?
Sanāk, ka pirmais posms mainīts.
Bija:
Tagad:
Kurā datumā ir lidojums?
27.jūnijs
Jā, tajā dienā tiešām joprojām ir lidojums OPO-FRA 16:25-20:00. Protams, ka viņi nedrīkst tā no brīva prāta pārlikt Tevi uz citu lidojumu, īpaši, ja sākotnējais nav atcelts. Zvani un prasi, kā viņi iedomājas kaut ko tādu darīt un lai veikli pārliek atpakaļ. Man parasti labākā veiksme ir ar ASV numuru +1 800 645 38 80 (bezmaksas, zvanot Skype), tur saprotošākie cilvēki.
Juri, pateicos tev par palīdzību un, ka domāju pareizā virzienā!
Juri, pateicos tev par palīdzību un, ka domāju pareizā virzienā!
Kur tad palika tas komentārs par "kukū" ?
Buicis: Kauns palika!
Rezumē: Lufthansa ietiepjas un saka, ka ar 45 min mēs nokavēsim nākamo savienojumu. Lai jau tiek! Man nebūs pasaules gals, tikai mokošas 4 stundas iekš tax-free.
Esmu bijusi Frankfurtē, bet laikam nav jēga triekties uz centru pa 4 stundām?
Daudz savienojumi LH ir atrodami ar 40-45min savienojumu. kkas līdz galam tur tīrs nav, ka vēlas pārlikt uz citiem reisiem, tajā pašā laikā tirgojot desmitiem reisu ar 45min savienojumu.
Nedrīkstētu pārlikt uz citu reisu, ja tas reiss eksistē. Ja būtu atcelts, tad gan cita lieta
/dzēsts/ Nav aktuāli, lasīt neprotu
Nu pa 45 minūtēm Frankfurtē ielidojot no ASV es teiktu, ka ir 100% iespēja nokavēt. Tas, ka viņi tādu savienojumu iepriekš pārdeva gan ir cits jautājums. Ja man būtu daudz brīva laika un iespēja lidot nākamajā dienā, tad es tomēr iespītētos pretī uz savu nopirkto biļeti. Reiss galu galā nav atcelts.
autore raksta, ka reisi ir no šengena zonas valsts uz šengena zonas valsti. Kāpēc jāpiemin ASV no kuras ierodas lielākas lidmašīnas un arī laikietilpīgāka ir izkāpšana, bagaāžas pārlikšana in vēl imigrācija. Divas pilnīgi dažādas situācijas.
Tagad rūgtums par to, kur garantija, ka kādreiz vēl pērkot no Lufthansas ar 45 min savienojumu, atkal nepiečakarē. Jāatrod vieta, kur publiski ievietot viņu saitos "kļauzu".
Ko zvanot uz Juris norādīto ASV numuru atbildēja? Var jau PTAC uzrakstīt.
Ko zvanot uz Juris norādīto ASV numuru atbildēja? Var jau PTAC uzrakstīt.
Uz mūsu PTAC?
Jā, ja kas tad pārsūtīs uz Vācijas vai Portugāles. Var jau pakasīties ar LH.
Interesanti, pērkot biļeti viss bija labi, un 45 min savienojums bija OK. Tagad pēkšņi vairs ne. Nez, vai Frankfurtē ir plānota kāda masīva pārbūve, kuras rezultātā palielināsies MCT?
Esmu bijusi Frankfurtē, bet laikam nav jēga triekties uz centru pa 4 stundām?
Ņemot vērā, ka ar S-bāni līdz Hbf ir tikai 11 minūšu brauciens, neliela kāju izkustināšana varētu būt prātīgāks risinājums par sēdēšanu lidostā. Kaut katram jau savs ...
Par iebildumu, ka ar 45 minūtēm nepietiks - FRA ir visai liela, ja pamainās geiti un tā, tik īsā laikā var ar garantiju nepaspēt pārsēsties. Galu galā, te bija plaša viļņošanās par kavējumiem VIE, pilnīgi analogs gadījums.
Kas tur analogs?
Ja viņi tādu biļeti pārdeva, paši vainīgi, lai maina atpakaļ kā nopirki. Ja nepaspēsi, izguldīs Frankfurtē par velti un Lufthansa maksās 400 EUR kompensāciju (tādu taču Tev nebūs iebildumu saņemt?).
Tu nopirki īsu savienojumu savai ērtībai, tas viņiem arī jānodrošina. Tāda patvaļa biļešu mainīšanā nav pieļaujama un stingri jāapkaro, lai neiepatīkas.
(zahuj, vai vari lūdzu Expertflyer paskatīties, vai FRA nav mainījuši MCT?)
(Ar Vīnes incidentu tiešām tikai attāla līdzība.)
nē nē, jau paskatījos uzreiz - nav nekas mainījies FRA, joprojām 45 min.
PTAC atbildēja, tā kā Lufthansa savlaicīgi man paziņoja par izmaiņām, tad neko pieprasīt es nevaru.
par kādu savlaicīgumu viņi nez runā, balstoties uz ko? regula par atceltajiem/kavētajiem reisiem un tajā noteiktie paziņošanas laiki jau uz šo neattiecas, jo nekas nav atcelts utt.
Ar Lufthansu kā pret sienu! Ierakstīju FB - atbilde sorry, sorry, bet man nav pieejama rezervaacijas sisteema, lūdzu zvaniet uz call center. Nē, iedodiet normālu e-pastu! Nevaru, lūdzu zvaniet! :)
Vēl pigori no LH puses - mēs nevaram jūs pārbukot, jo tur tikai viena brīva vieta, bet jums vajadzīgas 2! "Dir$ kā Bērziņa govs", jo vietas vēl 6, kas tika pārdotas
Varbūt overbook?
Varbūt! Bet tad lai liek mani biznesa klasē!
Anne.Bosiks, Tev pareiza kareivīga attieksme! Ja Tev nekas nesanāk, varu nakamnedēļ (tagad izbraucu) pazvanīt Lufthansai Tavā vārdā un pacīnīties, man tas būtu interesanti.
(Ar Vīnes incidentu tiešām tikai attāla līdzība.)
Kāpēc tikai attāla? Es redzu ļoti līdzīgu - bija lidojums iekļaujoties VIE paredzētajā MCT, kaut daudzi forumieši izteicās, ka fiziski to (gandrīz) nevar paveikt un praksē nepaspēja arī. Vienīgā atšķirība, ko saskatu, VIE bija pārsēšanās nešengena-šengena (robežkontrole kā papildšķērslis), FRA viss notiek šengenā, vien lidosta "nedaudz" lielāka. Tāpēc uz LH atrunu var paskatīties arī kā uz godīgu brīdinājumu, ne tikai kā kāda tiesību aizskaršanu.
Par BT un LH attieksmes pret nokavēšanu eventuālo atšķirību neesmu kompetents izteikties.
Pirmkārt abus reisus izpilda tā pati aviosabiedrība, otrkārt viņi nokavēšanas gadījumā neatteiksies maksāt kompensāciju, izguldīt un ielikt nākamās dienas reisā (varam saderēt).
Zvanīju 3o reizi. Āmen! Neko vairs nedarīšu Viņiem piefiksēts, kad esmu sūdzējusies un kādā veidā (zvani, feedback utt), izņemot pirmo zvanu, kad bija jāatbild 14 dienu laikā pēc izmaiņu savienojuma. "Vai jūs varētu mums pateikt laiku, cikos zvanījāt un kā sauca darbinieku ar ko jūs runājāt?" Ak, Dies' kas to lai tur var saprast kā sauca darbinieku!
Varbūt taisnība viņos ir tikai tajā, kad pirku biļeti, tad OPO-FRA laiks bija 16:15, tagad 16:25 un pamato, ka tas ir pavisam cits reiss ar pavisam citu laiku.
Tikko apskatīju reisu numurus. Ir visi tie paši, kas rezervācijā un šobrīd pārdošanā. Ja tas būtu cits jauns reiss, tad nr. būtu citi?
Pirmkārt abus reisus izpilda tā pati aviosabiedrība
Vai savienotās biļetes gadījumā tam ir būtiska nozīme (kaut prakse rāda, ka ir)?
otrkārt viņi nokavēšanas gadījumā neatteiksies maksāt kompensāciju, izguldīt un ielikt nākamās dienas reisā (varam saderēt).
Arī tad, ja nokavējis ir pasažieris (rindas kontrolēs, attālumi, lēna gaita utml.), jo ielidots un izlidots tiek precīzi pēc pulksteņa (te VIE gadījums)?